Joka päivä tulee Saatana. Saatana tulee jostain jota teen. Mutta joka päivä se tulee. Voiko Herra Jeesus enää auttaa minua pääsemään Saatanan lujasta otteesta? Ja estää sen, ettei Saatana tai joku sen kumppaneista tule?
Saatanan vaivaama
22
289
Vastaukset
- istuu ja Karitsalta
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä." - JuuliaMaria*
Room 8:20-27 sanoo näin:
Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan, koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden valtakuntaan. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti; eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,Room. 7:18-22 - voittajaan
(Heb 2:13) ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"
(Heb 2:14) Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,
(Heb 2:15) ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. - ja nousee jälleen!
"Monessa kohden me kaikki hairahdumme." Jaak.3:2
"Ei ole ihmistä joka ei syntiä tee." 1.Kun.8:46
"Teidän vastustajanne,perkele,käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura,etsien,kenen hän saisi niellä.
Vastustakaa häntä lujina uskossa,tietäen,että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.
Mutta kaiken armon Jumala,joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa,vähän aikaa kärsittyänne,Hän on teidät valmistava,teitä tukeva,vahvistava ja lujittava." 1.Piet.5:8
"Herra on uskollinen,ja Hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta." 2.Tess.3:3
"Sitä joka Minun tyköni tulee,Minä en heitä ulos." Joh.6:37 - sovittaja
(Apt 26:8 ) Miksi on teistä uskomatonta, että Jumala herättää kuolleet?
Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
---->>> Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' - hätää omillaan
sillä on voittanut, samoin uskomme Jeesukseen voittaa maailman, sillä siitä meidät on kutsuttu ulos pyhään kutsumukseen ja tahtoo pyhittää totuudessa. Pelkkänä ilona voit pitää sitä, jos sinua kiusataan, sillä olet Jumalan lapsi, sillä eihän omiaan Pahakaan hätistele, elleivät pyri eroon valtapiiristään ja synnin alaisuudesta, niinkuin Jeesus verensä ja vetensä vuodatti ja vuodattaa, että meillä hänessä on elämän toivo hengellisesti Henkensä kautta. Turvaa Isään Jumalaan Jeesuksen nimessä ja tee tahtoaan, niinkuin on Raamatussa opetettu, sillä nöyrät perivät Jumalan valtakunnan vaikka ahdistukset olisivat suuria ja vainokin kovaa, sillä Jeesuksessa elävät ja kuolevat pelastuvat Jumalan vihasta ja pääsevät valtakuntaansa, ja Paha tietää tämänkin, sen tähden vihaakin Jumalan omia ja lapsia, jotka uskovat Jeesukseen ja hänestä todistavat ja Pyhässä Hengessä elävät Isän Jumalan lapsina ja tahtonsa mukaan, sillä siihen armonsa ja totuutensa ja rakkautensa meitä kasvattaa.
- kuoleman vallat
(Heb 2:14) Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,
(Heb 2:15) ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.
Ja sitten vielä Kolosalaiskirjeestä: 2:6 eteenpäin: Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.
Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,
ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää,
ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella:
ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.
Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun. - tottele, sillä
saatana tuli tappamaan ja tuhoamaan. Se on valheen isä. Mitä se lupaa sen se valehtelee. saatana käyttää härskejä keinoja. Tuo Taivaasta ulos heitetty villitsijä. On täällä riehunut ja aiheuttanut sotia, etnisiä puhdistuksia nälänhätää kaikenlaisia sairauksia. Kostoa, vihaa, raiskauksia, rituaalimurhia. On todella kaikkeen pahuuteen yllyttäjä. Mutta sillä on vain vähän aikaa jäljellä. Aina se aloittaa sodat kapinat, joka paikassa minne se menee. Mutta Jeesus tuli ja teki tyhjäksi saatanan työt. Nyt kuka hyvänsä, Joka menee Jeesus ovesta sisälle saa voiman tulla Jumalan lapseksi. Raamattu vakuuttaa, että saatana on alistettu ihan tavallisen uskovan jalkojen alle: Jeesus riisui a s e e t hallituksilta ja valloilta ja saattoi heidät julkisen häpeän alaisuuteen. Jeesus voitti kuoleman vallat ja kuolemallaan kukisti kuoleman ja sen jolla on kuolema vallassa, se on perkeleen. Ota siis mukaasi sanoja ja tule. Käänny saatanan vallasta Jumalan tykö. Uskomalla Jeesukseen saat synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa. Sano vaikka näin. Rakas Jeesus olen eksynyt. saatana petti minut. Nyt huutelen täällä tuskissani ja hapuilen pois vankilasta. Auta minua tästä pimeydestä valkeuteen. saatanan vallasta sinun veri uhrisi ansiosta vapaaksi pimeyden teoista. Herra Jeesus sanoudun irti kaikesta mihin olen joutunut. Kiitos Jeesus että sinä et ole vielä ketään heittänyt pois joka sinun luoksesi tulee. Et siis minuakaan heitä ulos. Kiitos avusta jonka toit, minullakin on nyt oikeus tulla sinun luoksesi Isä Jumala kiitos että annoit syntini anteeksi Jeesuksen nimessä aamen.
- sdfsdfsdf
ja erilaisia puhdistuksia on aiheuttanut eniten kristinusko, jonka keskuudessa myös pedofilia rehottaa kun seksuaalisuuteen suhtaudutaan ahdasmielisesti.
Ja edelleen jatkuu vainoaminen ja väkivalta, kun suuri osa maapallon väestöstä on aivotoiminnaltaan taikauskoisten alkuihmisten tasolla. - riidat
sdfsdfsdf kirjoitti:
ja erilaisia puhdistuksia on aiheuttanut eniten kristinusko, jonka keskuudessa myös pedofilia rehottaa kun seksuaalisuuteen suhtaudutaan ahdasmielisesti.
Ja edelleen jatkuu vainoaminen ja väkivalta, kun suuri osa maapallon väestöstä on aivotoiminnaltaan taikauskoisten alkuihmisten tasolla.Jaakobin kirje:
teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sotivat jäsenissänne?
Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.
Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.
Ilmestyskirja:
9:7 Ja heinäsirkat olivat sotaan varustettujen hevosten kaltaiset, ja niillä oli päässään ikäänkuin seppeleet, kullan näköiset, ja niiden kasvot olivat ikäänkuin ihmisten kasvot;
16:14 Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
- Jeesuksen nimessä
anoen ja rukoillen itsesi lisäksi myös kaikki pyhien puolesta:
´Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;´ (Efe 6:10)
Sitten tässä Jumalan armon ja rakkauden varustuksessa voidaan vastustaa Perkelettä, niin se pakenee, sillä ei ole otetta eikä sijaa Jeesuksen omaan ja Henkeä vastaan, ellei Isä anna Pahan koetella ja jopa vaikka voittaa näennäisesti tappamalla omansa, mutta vielä ei ole se aika yöstä ainakaan laajassa mielessä suuressa ahdistuksessa.
Valvotaan ja rukoillaan ja katsotaan ettei kukaan eksytä eikä saa saaliikseen järkeisopeilla ja valhetiedolla, ollaan myös kaikessa kestäväiset ja lujat Jeesuksen nimessä, sillä rukoilee ja tahtoo hyvää omilleen ja kaikille, jotka häntä lähestyvät ja nimessään avukseen pyytävät tai huutavat. - yhteys"
Ohjeiden mukaan niin vahvistut uskossa Kristuksessa Jeesuksessa. Ole siunattu.
- jätä
(Job 2:1-10) Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.
Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa. Vielä hän pysyy hurskaudessansa, ja sinä olet yllyttänyt minut häntä vastaan, tuhoamaan hänet syyttömästi."
Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.
Mutta ojennapa kätesi ja koske hänen luihinsa ja lihaansa: varmaan hän kiroaa sinua vasten kasvojasi."
Herra sanoi saatanalle: "Katso, hän olkoon sinun käsissäsi; säästä kuitenkin hänen henkensä".
Niin saatana meni pois Herran edestä ja löi Jobiin pahoja paiseita, kantapäästä kiireeseen asti.
Ja tämä otti saviastian sirun, sillä kaapiakseen itseänsä, ja istui tuhkaläjään.
Niin hänen vaimonsa sanoi hänelle: "Vieläkö pysyt hurskaudessasi? Kiroa Jumala ja kuole."
Mutta hän vastasi hänelle: "Sinä puhut niinkuin mikäkin houkka nainen. --->> Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan pahaakin?" Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä huulillansa.
(toisin sanoen Job tiesi mistä nuo koettelemukset tulivat samoin kuin Apostoli Paavalikin. Pyhä Henki vei Jeesuksen erämaahan perkeleen kiusattavaksi, Mutta Jeesus tuli erämaasta pois Hengen Voimassa. Täynnä armoa ja totuutta. Samoin Apostoli Pietari tuli saatanan seulasta pois Hengen voimassa, niin että kun hän käveli jossain kadulla ja hänen varjonsa kosketus paransi sairaat.)
Jaakobin kirje:
5:11 Katso, me ylistämme autuaiksi niitä, jotka ovat kestäneet; Jobin kärsivällisyyden te olette kuulleet, ja lopun, jonka Herra antaa, te olette nähneet. Sillä Herra on laupias ja armahtavainen.
2.Korinttolaiskirje:
12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. - tapahtui
niin, mutta sitten sinne paratiisiin tuli paholainen, joka kysyi Eevalta onko Jumala sanonut?
Katsele:
Elävä yhteys - Jumalan sanan arvovalta 2/2
http://tv7.fi/vod/player.html?file=elava_yhteys-106-w.MP4&dir=elava_yhteys - 5015
Voi. Jeesus voi ja pystyy, Hän on Jumala ja Kaikkivaltias. Sinulla on varmasti todella vaikeaa päivästä päivään. On suuri ja todella tärkeä asia, että olet yhä uskossa, isoista vastoinkäymisistä huolimatta. On yksistään jo mahtava asia, että kysyt Jumalalta apua. Voin rukoilla puolestasi ja laittaa rukouspyyntönä eteenpäin kristityille ystävilleni. Kolmiyhteisen Jumalamme siunausta ja voimia elämään, sisareni/veljeni!
Sef. 3:17
Ps. 139 Saatanaa ei ole olemassakaan.
Se on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta.
Jos se tuntuu liian todelliselta, hakeudu lääkärin hoitoon. Oikealla lääkityksellä voit saada elämäsi takaisin. Se kannattaa.- käveleviä
tsombeja, mutta Joka rikkomuksensa tunnustaa ja hylkää saa vapautuksen taakoistaan, eikä pillereitä tarvita. Jeesuksen veri puhdistaa vielä tänäänkin kaikista synneistä ja syyllisyydestä.
käveleviä kirjoitti:
tsombeja, mutta Joka rikkomuksensa tunnustaa ja hylkää saa vapautuksen taakoistaan, eikä pillereitä tarvita. Jeesuksen veri puhdistaa vielä tänäänkin kaikista synneistä ja syyllisyydestä.
Kannattaako harhaiselle tarjota vaihtoehtona toista harhaa?
- ja mielisairaudella
Phoebus kirjoitti:
Kannattaako harhaiselle tarjota vaihtoehtona toista harhaa?
Kaikkien kai olisi syytä lukea 5 Mooses 28 luku kokonaan 30 luku. (28:28-29)sanotaan : Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella. Sinä haparoit keskellä päivää, niin kuin sokea haparoi pimeässä; sinä et menesty tielläsi, jne. Toisaalla raamattua sanotaan : Hullu sanoo sydämessä, ettei ole Jumalaa, inhottavat ovat kaikki hänen tekonsa. Jeesus sanoi vuorisaarnassaan. Joka sanoo sinä olet hullu, on jo ansainnut helvetin tulen. Sillä joka lähtee Jeesus tieltä ei hullukaan eksy. En muista olikohan nämä sanat kirjoitettu psalmeihin, vaiko Hoosean kirjaan. Viina ja Haureus vie järjen. Haureuden synti on eksyttävä, sillä se estää pelastavan uskon Jeesukseen. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, Nebukatnessar ylpistyi sydämessään ja menetti järkensä. Kuningas Saul taas joutui riivaaja henkien valtaan tottelemattomuutensa vuoksi. Tottelemattomuus on taikuuden sytiä kuin epäjumalien palvelusta. On siis tuhlaaja pojan tavoin mentävä itseensä ja käännyttävä. Hyljäten kaikki mikä painaa omassatunnossa. Sillä joka rikkomuksensa salaa ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää saa armon. Vielä 5Ms30:1-3 Jos sinä silloin, kun tämä kaikki sinua kohtaa, siunaus tai kirous, jonka minä olen asettanut sinun valittavaksesi, painat sen sydämeesi kaikkien kansojen keskellä, joitten luo Herra, sinun Jumalasi, on sinut karkottanut. Ja palajat Herran sinun Jumalasi, tykö ja kuulet hänen, ääntänsä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi, kaikessa niin kuin minä tänä päivänä sinua käsken, niin Herra sinun Jumalasi, kääntää sinun kohtalosi ja armahtaa sinua. Herra sinun Jumalasi kokoaa sinut jälleen jne. Pitihän nyt iloita kun tämä minun poikani joka oli kuollut on nyt VIRONNUT eloon. Taivaassa on aina ilojuhlat kun joku kuollut virkoaa eloon. Jeesus ei käskenyt herätys höpinöitä kertomaan vaan ilosanomaa julistamaan.
Elävä yhteys - Jumalan sanan arvovalta 1/2
http://tv7.fi/vod/player.html?id=11348
- snowcake
Saatana voi olla ihmishahmossa, joku johon on kiintynyt tai jolla on orjuuttava yliote, Jumala puuttuu jos vain uskon Hänen olevan voimakkaampi kuin saatanaa palvova ihminen, joka uskoo ettei otetta saada poikki.
Ei ole eroa miehellä ja naisella tässä painostusmielessä.
Kuolema vapauttaa lopullisesti, mutta jo elämässä pahiksilta voidaan tukkia suu, pahis on oikeasti sivuosassa, oman pelon voittaminen on ykkösasia.
Kun yrittää keskittyä johonkin, vaikka töihin, silloin on jotenkin vaikeampi puolustautua.
Prosessiin voi mennä monta vuotta, koska Jumala sallii tällaista, taistelu on välttämätöntä. - tien kävijä
Kun olet Kristuksen seuraaja, kastettu Hänen nimeensä ja uskot Häneen, ei saatanalla ole mitään valtaa. Bluffata se kyllä osaa, kiusauksien kanssa se tulee meitä koettelemaan, mutta mitään valtaa hänellä ei ole. Sinä kuulut silloin Jeesukselle. Kasteessa ihmisen "liha" haudataan ja sen jälkeen Hän kuuluu Jeesukselle. Kun Hengessä vaellamme, pysymme elämän tiellä!
Raamattu opettaa, että kun saatana tulee kiusauksin meitä koettelemaan, kun vastustamme häntä niin se pakenee meistä.
Lohduttaudu sillä, että me kaikki Herran seuraajat joudumme moninaisten koettelemusten ja vaivojen eteen, mutta kun pidämme katseemme Jeesuksessa niin meillä ei ole mitään hätää!
Kun olemme kastettu Jeesuksen nimeen, olemme Hänen, eikä saatanalla ole meihin mitään valtaa vaikka hän koittaakin meitä kiusata, bluffia se on. - mukainen
evankelista: Derek Prince opettaa juuri tuosta TV7 kanavalla nimellä: "Taistelu maailmassa 1/3" ja 1osassa hän kertoi juuri evankelista Filippuksesta.
(Apt 8:5 >) Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta.
Ja kansa otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui, kun he kuulivat hänen sanansa ja näkivät ne tunnusteot, jotka hän teki.
Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu ja rampa parani.
Kaikki Bob Larsonin manaus-tilaisuuksiin ( nämä osoitteet löysin taas nettiä selaillessani ja huomasin erään riivatun silmien päällä kuolleen ihmisen kalvot. Muuten Helena Konttisen silmissä oli juuri samanlaiset kuolleen henkilön kalvot.) tulevat ovat kokeneet yhden tai useamman edellä mainituista asioista. Moniin heihin on asettunut demoni asumaan.
Tässä on muutamia videoita Bob Larsonin manaus-tilaisuuksia koskien:
http://www.youtube.com/watch?v=EBEbio69VRQ
http://www.youtube.com/watch?v=Aoa32UYiuG8
http://www.youtube.com/watch?v=cgmE6t-gKQg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394351- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171081
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018