Autoarvio.fi kynii 5,5 euroa siitä, että se kertoo ihmisille hinnan, joka on täysin epärealistinen auton todelliseen arvoon nähden. Olen itsekin joskus maksanut tuon summan ja ihmetellyt, että onko minulla todellakin noin arvokas auto.
Yritin sitten myydä autoani Autoarvion hinnalla, mutta huomasin, että se ei ollut millään tavalla linjassa muiden myyjien hintojen kanssa. Onneksi on kuitenkin olemassa myös täysin ilmainen ja samalla luotettava tapa arvioida oman tai itseä kiinnostavan auton arvo.
http://www.nettiauto.com
Nettiauton etusivun oikeassa reunassa on kohta, jonka otsikkona on Pikahaku. Laittamalla auton vuosimallin ja muut tiedot sarakkeisiin, saat tietää todellisen hintatason. Autot tulevat esiin listana halvimmasta kalliimpaan. Yleensä listan alkupään autot kertovat sen, millä hinnalla kaupat voisivat todellisuudessa syntyä kohtuullisessa ajassa. Toki pyynneistä on syytä ottaa vielä noin 10 % pois.
Jos haluat yksilöidä hakutulokset vieläkin tarkemmin, kannattaa käyttää samalla sivustolla olevaa Tarkka haku -nimistä toimintoa. Se löytyy etusivun yläosan palkista heti Autoikkunan yläpuolelta. Voit hakea autoja myös myytyjen puolelta. Niiden hinnat ovat ainakin olleet kohdallaan, koska kaupat ovat syntyneet.
KATSO AUTOSI ARVO tai sinua kiinnostavan auton arvo
3
5779
Vastaukset
- Rahantuhlausta
Merkkiliikkeet pyytävät autoista aivan älyttömiä hintoja. Ei yksityinen voi edes haaveilla saavansa sellaisia summia autostaan.
- Se on siinä!
Ihan samanlainen kuin minulla.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/3257771
VW Passat 1,9 TDI 1997 porrasperän arvo noin 300 000 kilometriä ajettuna ja ilman ilmastointia on siis 6500 euroa! - juuhuu !
Nettiautossa on erityisesti yksityisten pyynnit ihan perseestä !! Yleensä korkeampia kun liikkeiden, jotne ei se oo autosi arvoo ei todellakaan.
Kukaan tollo ei maksa niistä pyyntihintaa. Esim 15 tonnin autosta autoliike hyvittää 10tonni, joten todellinen arvo on oikeesti siinä 11-13 tonnii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821