Autoarvio.fi kynii 5,5 euroa siitä, että se kertoo ihmisille hinnan, joka on täysin epärealistinen auton todelliseen arvoon nähden. Olen itsekin joskus maksanut tuon summan ja ihmetellyt, että onko minulla todellakin noin arvokas auto.
Yritin sitten myydä autoani Autoarvion hinnalla, mutta huomasin, että se ei ollut millään tavalla linjassa muiden myyjien hintojen kanssa. Onneksi on kuitenkin olemassa myös täysin ilmainen ja samalla luotettava tapa arvioida oman tai itseä kiinnostavan auton arvo.
http://www.nettiauto.com
Nettiauton etusivun oikeassa reunassa on kohta, jonka otsikkona on Pikahaku. Laittamalla auton vuosimallin ja muut tiedot sarakkeisiin, saat tietää todellisen hintatason. Autot tulevat esiin listana halvimmasta kalliimpaan. Yleensä listan alkupään autot kertovat sen, millä hinnalla kaupat voisivat todellisuudessa syntyä kohtuullisessa ajassa. Toki pyynneistä on syytä ottaa vielä noin 10 % pois.
Jos haluat yksilöidä hakutulokset vieläkin tarkemmin, kannattaa käyttää samalla sivustolla olevaa Tarkka haku -nimistä toimintoa. Se löytyy etusivun yläosan palkista heti Autoikkunan yläpuolelta. Voit hakea autoja myös myytyjen puolelta. Niiden hinnat ovat ainakin olleet kohdallaan, koska kaupat ovat syntyneet.
KATSO AUTOSI ARVO tai sinua kiinnostavan auton arvo
3
5771
Vastaukset
- Rahantuhlausta
Merkkiliikkeet pyytävät autoista aivan älyttömiä hintoja. Ei yksityinen voi edes haaveilla saavansa sellaisia summia autostaan.
- Se on siinä!
Ihan samanlainen kuin minulla.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/3257771
VW Passat 1,9 TDI 1997 porrasperän arvo noin 300 000 kilometriä ajettuna ja ilman ilmastointia on siis 6500 euroa! - juuhuu !
Nettiautossa on erityisesti yksityisten pyynnit ihan perseestä !! Yleensä korkeampia kun liikkeiden, jotne ei se oo autosi arvoo ei todellakaan.
Kukaan tollo ei maksa niistä pyyntihintaa. Esim 15 tonnin autosta autoliike hyvittää 10tonni, joten todellinen arvo on oikeesti siinä 11-13 tonnii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995