että provopuska on nyt hätää kärsimässä selityksineen. Se pelle ei voi olla yli 15v, vaan täysi kakara finneineen kaikkineen. Jos on vanhempi niin silloin on henkisesti jälkeenjäänyt ja rajusti. Huvittavaa kertakaikkiaan tuo paskan jauhaminen mitä hän harrastaa. Elämästä ei tiedä hevon paskaa vaan elää jossain utopiassaan katkerana, yksinäisenä ja hyljättynä. Voi vain itse miettiä miksi niin on käynyt. Todella tyhmä tapaus.
Olen huomaavani
14
115
Vastaukset
- huomaaja.
minä huomaan, että sua ahdistaa tosissaan.
- se
ahdistus sinusta? Mene ulos keräämään vaikka voikukkia äidillesi.
- huomaaja.
se kirjoitti:
ahdistus sinusta? Mene ulos keräämään vaikka voikukkia äidillesi.
jos joku vaan vie mut ulos. Olen muiden varassa liikkumisessa.
- mr_von.huuhaa
aloitus?
- ttm.
Mitäs mieltä olet, kannattaako puskien häirikkö-aloitukset huuhaalle?
- mr_von.huuhaa
ttm. kirjoitti:
Mitäs mieltä olet, kannattaako puskien häirikkö-aloitukset huuhaalle?
mutta kannattaako vastahäiriköinti-kään?
- YksSivullinen
Tuo nikkisi kohdalla oleva REEEPS :-DDD osoittaa, ettet itsekään juuri 15 vuotta vanhempi voi olla
Saman todistaa muutkin sanasi ja lauseesi kuten provopuska,kakara finneineen tai Todella tyhmä tapaus
Teinien käyttämää sanastoa- ymmärtäjä:)
kieltä niin ne ymmärtää.
- ttm.
Onko päässäsi siivilä vai mikä on kun et noteeraa täällä törkeitä toisiin kirjoittajiin osoitettuja herjausviestejä? Turhaan sinä olet joku hyvyyden esikuva kun et näe asioista kuin toisen puolen. Olisit hiljaa tai jos et ole, niin käytä järkeäsi ja ole puolueeton.
- YksSivullinen
ttm. kirjoitti:
Onko päässäsi siivilä vai mikä on kun et noteeraa täällä törkeitä toisiin kirjoittajiin osoitettuja herjausviestejä? Turhaan sinä olet joku hyvyyden esikuva kun et näe asioista kuin toisen puolen. Olisit hiljaa tai jos et ole, niin käytä järkeäsi ja ole puolueeton.
Täysin puolueeton olenkin
Puutun tasapuolisesti kaikkien juttuihin jos siltä tuntuu
Siltikään en tajua miten tuo siivilä päässä auttaa asiaa,sehän näyttääkin ihan tyhmältä
- ,roskapostirobotti
puskamounlexi taas repeilee itsekseen., ;)
tossa pari edellistä rekkautunutta jo ihmetteli tätä aloitusta, niin yhdyn myös siihen porukkaan, kun minä en kerta kaikkiaan ymmärrä kuinka te jaksatte tätä samaa paskaa jatkuvasti?? Kait teillä joillekin jotain järjenhäivää sentään on jaettu? Molemmat huutelee ilmoittaneensa asiansa poliisille tutkittavaksi, onko se tahtonut lisänäyttöjä, kun homma vain täällä jatkuu, ilmeisesti?
Olisitte "finninaamat" tekin jo aikuisia välillä ja tää koski molempia osapuolia!!- Tenhon hoitsu
täyttä asiaa. Lapsi se on.
- ihmettelijä'
Kotko turpa kii ja heti. Itte olet jälkeenjäänyt kun täällä viihdyt teinien kanssa, luulis olevan muutakin tekemistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191494
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81457Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61178