Pitkä kuuma kesä

tuujube

17

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xf

      Kyllä laulun sanat pitäisi muistaa. Olisiko paineita viimeaikaisen uutisoinnin tiimoilta. Salaattijuttuun en vielä jaksa uskoa, mutta muutan kantaani, jos joku osoittaa faktoilla asian todeksi. Minusta hän näytti kilpailussa varsin hyväkuntoiselta ja -näköiseltä.

      En toisaalta ymmärrä, miksi laulajilla ei voisi olla sanoja jotenkin fiksusti näkyvillä. Jos kappale ei kuulu omaan biisivalikoimaan, sen opettelu voi olla vaikeaa. Ja sitten vielä Patesta - hänhän on oman riippuvuuskierteensä jälkeen nyt kuivilla, minkä näkee olemuksesta ja kuulee esityksistä. Hienoa. En usko että Elias "salaateissa" olisi kyennyt korjaaman kisan pottia.

    • ????

      Tekikö tahallaan "Parkkoset"?

      • Popeda 4ever

        Unohti vaan sanat vaikka opetteli niitä vielä 3 tuntia ennen esitystä.


      • Kesällä kerran
        Popeda 4ever kirjoitti:

        Unohti vaan sanat vaikka opetteli niitä vielä 3 tuntia ennen esitystä.

        Ei tainnut kuulua suomirokki ennen hänen ohjelmistoonsa joten laulun sanat tais olla ihan oudot ja tarkoitus olikin osa sanoista unohtaa. Parkkonen sen vasta surkeesti veti viime vuonna.


      • kyllä oli
        Kesällä kerran kirjoitti:

        Ei tainnut kuulua suomirokki ennen hänen ohjelmistoonsa joten laulun sanat tais olla ihan oudot ja tarkoitus olikin osa sanoista unohtaa. Parkkonen sen vasta surkeesti veti viime vuonna.

        muistaa ne sanat.


      • suomirokkiaperkele
        kyllä oli kirjoitti:

        muistaa ne sanat.

        Säälittävä salaattikuski...nohh ketä kiinnostaa. Ollu vähän hiljasempaa tas tolla rintamalla. Odottelen yrjänää lavoille.


      • xf
        suomirokkiaperkele kirjoitti:

        Säälittävä salaattikuski...nohh ketä kiinnostaa. Ollu vähän hiljasempaa tas tolla rintamalla. Odottelen yrjänää lavoille.

        Elias osaa laulaa. Yrjänä ei. Piste. Jos tykkäät epävireisestä huutamisesta, kettingeistä ja mikkitelineen kantamisesta, nahkaliiveistä ja bootseista, anna palaa. Ja ole onnellinen siitä, että törkyseiska ei ole kiinnostunut meidän tavisten kaapeissa majailevista luurangoista.

        Hiljaisuus on suurella todennäköisyydellä täysin harkittua, mutta se nyt tiedetään, että levy-yhtiö tukee Eliasta ja jokuhan väitti Khat-kuviota puhtaaksi mainosoperaatioksi. Eniten hämmästelen sitä, miksi tuomareista ainoastaan Gugi on kommentoinut asiaa. Tietysti niillä jatkuu omat työkuviot, mutta olisi olettanut heiltä jotain näkemystä.


      • n i m i
        suomirokkiaperkele kirjoitti:

        Säälittävä salaattikuski...nohh ketä kiinnostaa. Ollu vähän hiljasempaa tas tolla rintamalla. Odottelen yrjänää lavoille.

        on teennäinen Yrjänä. Elias tekee vaikutuksen pelkästään laulullaan ja olemuksellaan, ei siihen muuta tarvita kun on oikeasti lahjakas.

        Sanojen unohtamisesta Pitkä kuuma kesä-biisissä on näköjään tehty vitsi, sen huomasi jo eräiden ilmeistä:D


      • rokrokrok
        xf kirjoitti:

        Elias osaa laulaa. Yrjänä ei. Piste. Jos tykkäät epävireisestä huutamisesta, kettingeistä ja mikkitelineen kantamisesta, nahkaliiveistä ja bootseista, anna palaa. Ja ole onnellinen siitä, että törkyseiska ei ole kiinnostunut meidän tavisten kaapeissa majailevista luurangoista.

        Hiljaisuus on suurella todennäköisyydellä täysin harkittua, mutta se nyt tiedetään, että levy-yhtiö tukee Eliasta ja jokuhan väitti Khat-kuviota puhtaaksi mainosoperaatioksi. Eniten hämmästelen sitä, miksi tuomareista ainoastaan Gugi on kommentoinut asiaa. Tietysti niillä jatkuu omat työkuviot, mutta olisi olettanut heiltä jotain näkemystä.

        niin todella huonoa mainosta :D
        Hölmöä puolustella tuollasta toimintaa, ei huumeiden kuljettelu ole ok vaikka miten päin koittaisi asiaa vääntää. Ja eiköhän ihmiset saa pitää mistä tahansa musiikista, siitä Yrjänästäkin, monet suomalaiset kun pitää suomi-rokista.


      • etu ja takaperin
        n i m i kirjoitti:

        on teennäinen Yrjänä. Elias tekee vaikutuksen pelkästään laulullaan ja olemuksellaan, ei siihen muuta tarvita kun on oikeasti lahjakas.

        Sanojen unohtamisesta Pitkä kuuma kesä-biisissä on näköjään tehty vitsi, sen huomasi jo eräiden ilmeistä:D

        jos niitä ei joku osaa:D


      • suomirokkiaperkele
        etu ja takaperin kirjoitti:

        jos niitä ei joku osaa:D

        Just...ilmeisesti CMX keikkailee vasta syksyllä. Odottavan aika on pitkä. Salaatin keikkoja ei odota kukaan, eikä levyä osteta. ALELAARIIN.


      • edelliselle
        suomirokkiaperkele kirjoitti:

        Just...ilmeisesti CMX keikkailee vasta syksyllä. Odottavan aika on pitkä. Salaatin keikkoja ei odota kukaan, eikä levyä osteta. ALELAARIIN.

        Kyllä Eliaksen keikkoja aika monikin odottelee ja levyn ostelee. Kyllä alelaariin on monen muunkin artistin levyt menneet aikaa myöten ,tuskin se mikään häpeä on .


      • kummastelija
        edelliselle kirjoitti:

        Kyllä Eliaksen keikkoja aika monikin odottelee ja levyn ostelee. Kyllä alelaariin on monen muunkin artistin levyt menneet aikaa myöten ,tuskin se mikään häpeä on .

        Yrjänästä nyt puheen ollen, en muuten oikein ymmärrä sitä Yrjänän kommenttia, että kaiken musiikin ei tarvitse olla niin hienoa ja musiikillisesti suurta vai miten se nyt sanoi. En siis pahalla tarkoita vaan ääneen tässä ihmettelen. Jos ei tähtää jotenkin musiikillisesti syvälle niin mitä järkeä on koko touhussa? :o Tai tulee jotenkin olo että ei se musiikki olekaan niin tärkeää.


      • Outoa hämäryyttä
        rokrokrok kirjoitti:

        niin todella huonoa mainosta :D
        Hölmöä puolustella tuollasta toimintaa, ei huumeiden kuljettelu ole ok vaikka miten päin koittaisi asiaa vääntää. Ja eiköhän ihmiset saa pitää mistä tahansa musiikista, siitä Yrjänästäkin, monet suomalaiset kun pitää suomi-rokista.

        Voi kuitenkin olla että salaattijupakalla on kuitenkin levymyynnin suhteen lopulta enemmän hyöty- kuin haittavaikutusta. Monien myötätunto on herännyt, ja tällä tavoin Elias tuli ainakin koko kansan tietoisuuteen, vaikka ohjelma ei ollutkaan suosittu.

        Levymyynti riippuu toki paljon myös levystä... Mutta kun ajattelee aiempaa Renne-kohua, niin sekin vaikutti kyllä aika laskelmoidulta. Ja siinäkin tuotantoporukka kauhisteli sitä että eivät lainkaan tienneet asiasta ja otetaan yhteyttä Britteihin tai jonnekin ja neuvotellaan että voiko Renne jatkaa tuomaroimista ja niinpoispäin...


      • oonononou
        Outoa hämäryyttä kirjoitti:

        Voi kuitenkin olla että salaattijupakalla on kuitenkin levymyynnin suhteen lopulta enemmän hyöty- kuin haittavaikutusta. Monien myötätunto on herännyt, ja tällä tavoin Elias tuli ainakin koko kansan tietoisuuteen, vaikka ohjelma ei ollutkaan suosittu.

        Levymyynti riippuu toki paljon myös levystä... Mutta kun ajattelee aiempaa Renne-kohua, niin sekin vaikutti kyllä aika laskelmoidulta. Ja siinäkin tuotantoporukka kauhisteli sitä että eivät lainkaan tienneet asiasta ja otetaan yhteyttä Britteihin tai jonnekin ja neuvotellaan että voiko Renne jatkaa tuomaroimista ja niinpoispäin...

        Mistä sitä myötätuntoa pitäisi tuntea? Musiikki se pitää olla etusijalla eikä muut kotkotukset.


      • 45656
        kummastelija kirjoitti:

        Yrjänästä nyt puheen ollen, en muuten oikein ymmärrä sitä Yrjänän kommenttia, että kaiken musiikin ei tarvitse olla niin hienoa ja musiikillisesti suurta vai miten se nyt sanoi. En siis pahalla tarkoita vaan ääneen tässä ihmettelen. Jos ei tähtää jotenkin musiikillisesti syvälle niin mitä järkeä on koko touhussa? :o Tai tulee jotenkin olo että ei se musiikki olekaan niin tärkeää.

        Jos käyt esim jonkun ison kasari hevibändin keikalla niin ymmärrät mistä puhutaan...


      • vovo
        oonononou kirjoitti:

        Mistä sitä myötätuntoa pitäisi tuntea? Musiikki se pitää olla etusijalla eikä muut kotkotukset.

        Niinpä kai. Mutta ihmiset vain ovat sellaisia, että saattavat ostaa vaikka levynkin pelkästä myötätunnosta... Onhan heillä siihen oikeuskin. Jos levy ei miellytä, niin seuraavaa tuskin ostavat.

        Luultavasti kuitenkin koko kansan tietoisuuteen nousemisella on enemmän merkitystä, levyn laadun lisäksi, siinä että mikä sen myynti lopulta on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe