Uusi auto aiheuttaa pihassasi kateusreaktioita. Valinta väärä, jos saat sääliviä myötäelämis mukana oloja. Vaikka et muille sitä auto ostakkaan.
Yllättävä piirre ja reaktio kateelisten pikku kersoilta. Ajelevat pyörillään auton ympäri. Kallistelevat autoon päin, kuin naarmuttaakseen. Onko poikinut rotiska vanhempien kotipuheista?
Tuntuu, että naapuri ei osaa rotteloaan parkkeerata, kuin viivalle viereen..
uuden auton
11
341
Vastaukset
- ....,,,,
Että saanut lainaa pankista tai rahoitusyhtiöltä?
Vain sinä itse olet kateellinen naapurisi uudesta autosta, ei muut. Tai jos sinulla on uusi auto, olet vain vainoharhainen. Ei muita toisten uudet autot jaksa kiinnostaa noin paljon.
- Vahaa ja puunaa
Siellä se ylpeän omistajan suurin omaisuus seisoo parkkipaikalla nytkin vanhenemassa. Vuoden kuluttua ei ole enää uusi.
Uutta autoa ei kadehdi kukaan tervejärkinen ihminen.
Jatkuvasti autoa uuteen vaihtavat ihmiset ovat kaikessa muussakin typeriä laumasieluja. Mitä kadehdittavaa sellaisissa massaihmisissä olisi? Heillä on hyvin köyhä ajatusmaailma. Rahaa saattaa olla, henkisesti ollaan sitäkin köyhempiä.- kuin kahdehtia
uuden auton ostanutta, on myös haukkua häntä typeräksi laumasieluksi, joka on henkisesti köyhä ja jolla on köyhä ajatusmaailma.
Itse ainakin suhtaudun täysin neutraalisti uusilla autoilla ajaviin ihmisiin - vaikka olisi kyse naapurista. Tuo sinun reaktiosi - ei millään pahalla - kuulostaa nimenomaan sille, että olisit kateellinen. Vai mistä muusta tuollainen asenne voi johtua? Luulisi sinunkin olevan tyytyväinen, sillä jokainen uuden auton ostaja maksaa verottajalle sievoisen potin. Ja samalla tuo uusi auto on pääsääntöisesti vähemmän kuluttava ja saastuttava kuin vanha. Lisäksi jos kukaan ei koskaan ostaisi uusia autoja, niin eipä niitä pian löytyisi käytettyinäkään.
Minä taas suhtaudun säälien sellaisiin tapauksiin, joissa perhettä kuljetetaan jollain 80-luvun autolla. Siis autolla, jossa ei ole nykyaikaisia turvavarusteita. Sen lisäksi olen sitä mieltä, että niille autoille, joissa ei ole katalysaattoria, pitäisi lätkäistä oikein kunnon saastevero - olkoon auto kuinka vanha tahansa.
- ekoloki_666
Älä hanki autoa, ainkaan omaa, jos pelkäät, että joku koskee siihen. Ennemmin tai myöhemmin joku mällää sen ja et tule kestämään sitä tuskaa. Aja taksilla jatkossa, samalla työllistät muita ja säästät ympäristöä
- typeryysmitallia?
Siis pidät täysin suotavana että rottosten, kateellisten, skidit, yrittää naarmuttaa uutta autoa?
Kysehän on, että kateus aiheuttaa vimmaa vahingoittaa toisen omaisuutta. Taidat kuulua ruostekotteron oasamaksuhaltia itsekin heihin?
Sama, jos skidit tulisi uuden omakotitalon seinää sreijamaan kateellisten vanhempien usuttamana.
Miksi ei osata iloita, että joku on hankkinut laadukasta?
- vuokratalojen ongelm
Tuota voinee havaita vain kaupungin vuokratalojen parkkiksella.
- milleri..
uusia autoja pitää betonipihojen parkkipaikoilla niis näkyy vaikka mitä..entä kun kaupassa käy?suurissa merketeissa,moni kolhii ovilla, varsinkin naiset:-).Joskus ärähtäminen auttaa, miehet tiä mitä saatte:-)..ite olin kerran jossain marketissa ja *kuski*odotti parkilla , joku nainen viereen ajanut ja ovella pamauttanut,.,,tulin takas kuski sano *sain tommosen:-)näytti viinipulloa*se anto tän.....oven kolhusta kerto kuski.Uusissa autoissa se veetuttaa pienikin kolhu ymmärretään.
- Retkuilija
silloin kun naapuri hommaa -70 mallin challengerin pihalleen iskee kateus, uudet autot saa tunkea syvälle perseeseen.
- tehastuotantopask.
On vanhanaikaista olla kateellinen naapurin vehkeille. Nykyisin kun sanotaan vain suoraan, että on pankin tai isin laittama kottero. Nykyajan ihmisille on tärkeämpää mitä heillä itsellään on, kuin se mitä naapurilla.
Massavehe on massavehe ja itse ihailen erikoisia autoja. Autossa täytyy olla jotain kattomisen arvoistakin, silloin, kun se ei ole oma. Katteutta on turha tuntia, jonkun on nimittäin ostettava joskus ne uudet autot joilla tämä köyhä ajaa 10 vuoden päästä. Ja onko se naapurin uusi auto niin hyvällä käyttäjälläkään, että se mulle kelpaisi silloin, ei välttämäti aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240