PItkä mies saa naisen

TatuOulu

Olen tässä 35- vuotisen elämäni varrella todennut sellaisen asian, että lyhyet miehet ei saa naisia ja pitkät miehet saa. Miksi se menee niin? Onko pituus oikeasti se miehisyyden mittari?
Olen 160cm pitkä ja painan 68kg, siis normaalipainoinen ja ihan ok näköinen. Hyvä ammatti ja elämä kunnossa.
Netissä naiset juttelee tasan sen aikaa kunnes ne on saanut pituuden selville niin juttu loppuu, ja live-elämässä naiset ei tule edes juttelemaan... itse menen kyllä juttelemaan, mutta siihen se aina jääkin.
Joskus kokeillut netissä että kerron pituudeksi 185cm niin avot... heti tärppäis... treffejä olis tullut vaikka kuinka monet... tietenkin olen joutunut sitten perumaan joko puheeni/treffit.

Onko kokemusta asiasta miehet? Ja naiset kertokaa mielipiteenne... olenko ihan väärässä?

68

5978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prinsessa76

      Itse olen 160cm pitkä nainen ja pakko tunnustaa, että kiinnitä huomiota miehiin jotka on alle 180cm, en tiedä miksi se menee niin mutta se vain menee. Kun tulee iso mies kohdalle niin polvissa heikottaa, tunnen itteni enemmän naiseksi:) oisko se sitten joku naisen itsetunto kysymys vai mikä.

      Ja vielä enemmän olen mennyttä jos mies on yli 190cm pitkä.... hullua:) mutta niin se vain menee:) mutta kyllä silti se loppupeleissä ratkaisee mitä mies suustansa päästää. Ei mikään aivoton jättiläinen hurmaa ketään.

      • Prinsessa76

        siis en kiinnitä huomiota miehiin jotka on alle 180cm. jäin en sana pois.


    • JustusHki

      Oispa häpeä olla noin pieni äjiä:D

    • poikkeustapaus

      Pituutta 192 ja harteikaskin vielä..kumma kyllä yksin silti olen.Jotkut kyllä ihan tuijottaa.Lienenkö sitten liian komea..Tuskinpa.Ehkäpä ne jutut sitten romuttaa sen illuusion lopullisesti.

      • n156cm

        Kyllä minä huomioin lyhyenkin miehen jos hänessä on "se jokin" . Kerran samalla työpaikalla oli n.160cm mies, ja sai kyl minussa kierroksia aikaan:) Sellainen karhealla tavalla komea ja ihanat huulet....;)
        Katson usein yksityiskohtia; just nuo huulet, silmät, kädet, puheääni jne.

        Voipi olla totta että lyhyellä miehellä on vähemmän vientiä, mutta jos minä koen näin niin tuskin sentään ihan ainoa olen.


      • TyttöPohjoisen

        Hei iso mies:) miltäs sun makuun oleva nainen näyttää;)?


      • edeeeellinen
        TyttöPohjoisen kirjoitti:

        Hei iso mies:) miltäs sun makuun oleva nainen näyttää;)?

        että naisen olemus ja eleet vaikuttaa siihen nais"makuun" aika paljon.Kyllä se enemmän söpö eloveena on kuin kylmä jääprinsessa!Eli varmaan aitous oikea sana.
        Myönnetään sekin että kurvit vetää puoleensa.


    • mmmmie

      olla sika renttu. Painoa ainakin 85kg ja tosi miehiset jutut. Ei esittää kysymyksiä ja ajatella. Tai sitten tosi rikas. Kun olet tavallinen mukava ja asiallinen hoikka mies, mutta pituutta 160cm ei se ole miehekästä.

      Tuo ittes jotenkin esille. Kerro niitä positiivisia puolia ja jätä ne huonot asiat vähemmälle. Ole jutuissas tosi hyvä ja kiinnostunut työstäsi, tai jostain harrastuksestasi ja toivo et se jotenkin kompensoisi pituuttasi. Älä kuitenkaan paljasta epävarmuuttasi vaan ole niin vakuuttunut erinomaisuudestasi, että naiset luulevat sulla olevan valinnanvaraa. Pistä vaikka jollekkin naiselle viesti sovituista treffeistä tai jo menneistä treffeistä ja kun nainen vastaa että häh niin ilmoitat oho meni väärällä naiselle.

    • Voin vain todeta seuraavaa: HÖPÖ HÖPÖ! Pituudesta ei välitetä pätkääkään. Kukaan ei ole kehunut pituuttani tai antanut ymmärtää sen vaikuttaneen päätökseensä.

    • hahah vitu läski hom

      Normaalipainoinen? Ethän ole, jos olet 160cm pitkä ja painat 68 kiloa niin olet lievästi ylipainoinen. (BMI >25)

      Itse olen 190cm pitkä mies ja painan 72kg, jotta voisin olla edes lievästi ylipainoinen täytyisi minun lihoa 20kg lisää.

      Paska homma sinun kannalta.

      • n423423413

        Köntti lihasta painaa 3-4 kertaa enemmän kuin samankokoinen köntti läskiä. Nuo BMI-taulukot ovat suuntaa antavia. Esim. joku kehonraketaja saattaa olla taulukon mukaan reilusti ylipainoinen.

        En kuitenkaan väitä että aloittaja olisi lihaskimppu koska en sitä tiedä, sanon vaan että ei voi tietää pituus/painon perusteella minkälainen kehonkoostumus hänellä on.

        Ps. Noilla mitoilla sinä olet varsinainen kukkakeppi :)


      • 4we5h4wt5h

        Ei vittu mikä luuserikommentti tollaselta rimppakintulta.
        Varo ettei tuuli vie sua vitun pelle :D

        Mulla 163/75 eikä grammaakaan läskiä.

        Ja tosta pituusasiasta; ihan täyttä hevonpaskaa.
        Sussa on joku muu negatiivinen ominaisuus tai sitten olet liian ranttu.


      • mikä luihu !!!

        En koskisi tuommoseen lihattomaan ja lihaksettomaan hongankolistajaan pitkällä kepilläkään ! YÖK !


      • Kroppa kunnossa
        mikä luihu !!! kirjoitti:

        En koskisi tuommoseen lihattomaan ja lihaksettomaan hongankolistajaan pitkällä kepilläkään ! YÖK !

        Itsellä suunnilleen 190/72 ja aina on yökerhosta ollut neitoa lähdössä matkaan "enemmä kuin yksi". Meinasitko plösö, että täällä kaikilla 6-pack vatsolla menee usko sun kommentista... HAHAHHAH EI JUMA MIKÄ ÄÄLIÖ!


      • Mikä kroppa
        Kroppa kunnossa kirjoitti:

        Itsellä suunnilleen 190/72 ja aina on yökerhosta ollut neitoa lähdössä matkaan "enemmä kuin yksi". Meinasitko plösö, että täällä kaikilla 6-pack vatsolla menee usko sun kommentista... HAHAHHAH EI JUMA MIKÄ ÄÄLIÖ!

        Tai miestä joka liioittelee pituuden ja naistensa määrän sekä vähättelee painonsa jota luultavasti reilusti enemmän. Caps lock pohjassa yritetään "huutaa" netissä...

        Pieni mies joka kasvattaa savijalkoja trollauksella. Säälittävää monseur...


    • ..pohjaten ja siihen mitä olen aiheesta naisten kanssa puhunut, ni kyllä lähes poikkeuksetta jokainen nainen haluaa miehen olevan itseään pidempi. Näin se vaan on...

      • hg

        "Itseään pidempi" ei ole sama asia kuin pitkä...


      • kaunis blondi
        hg kirjoitti:

        "Itseään pidempi" ei ole sama asia kuin pitkä...

        Nainen haluaa samanmittaisen miehen kuin itse on mutta max 5 cm pitemmän kuin itse on. Itse olen 165 cm joten max pituinen on nooooin 170 cm tietysti tummatukkainen. Yli 190 cm pitkiä vaalehkot sinisimäiset suomalaismiehet, hyi hyi hyi.


      • hg kirjoitti:

        "Itseään pidempi" ei ole sama asia kuin pitkä...

        ..näkökulmasta se useimmiten tuntuu olevan sama asia.


      • Laske siitä
        TheOne kirjoitti:

        ..näkökulmasta se useimmiten tuntuu olevan sama asia.

        Itse olen 172cm pitkä nainen. 25-34 -vuotiaiden naisten keskipituus on noin 167,5 cm. Olen siis pidempi kun useimmat muut naiset. Voisi sanoa, että olen pitkä nainen. Siitä huolimatta minua pidempi mies on 173 cm pitkä mies. Samanikäisten miesten keskipituus on Suomessa n. 179 cm. Kun pituuden jakauma väestössä noudattaa normaalijakaumaa, niin lienee oletettavaa että ainakin 3/4 miehistä on minua, pitkää naista, pidempiä.

        Miehen siis ei tarvitse olla pitkä ollakseen naista pidempi ja täten kelvatakseen.


      • Laske siitä kirjoitti:

        Itse olen 172cm pitkä nainen. 25-34 -vuotiaiden naisten keskipituus on noin 167,5 cm. Olen siis pidempi kun useimmat muut naiset. Voisi sanoa, että olen pitkä nainen. Siitä huolimatta minua pidempi mies on 173 cm pitkä mies. Samanikäisten miesten keskipituus on Suomessa n. 179 cm. Kun pituuden jakauma väestössä noudattaa normaalijakaumaa, niin lienee oletettavaa että ainakin 3/4 miehistä on minua, pitkää naista, pidempiä.

        Miehen siis ei tarvitse olla pitkä ollakseen naista pidempi ja täten kelvatakseen.

        ..juuri se, et jos mies on naista lyhyempi, ni saumat on useimmiten huonot.
        Ja jos mies on naista pidempi, ni onhan hän silloin SUHTEESSA ko naiseen pitkä. *rautalankaa*


      • Tytteliiiii
        kaunis blondi kirjoitti:

        Nainen haluaa samanmittaisen miehen kuin itse on mutta max 5 cm pitemmän kuin itse on. Itse olen 165 cm joten max pituinen on nooooin 170 cm tietysti tummatukkainen. Yli 190 cm pitkiä vaalehkot sinisimäiset suomalaismiehet, hyi hyi hyi.

        Minun mieheni on vaalea 195 cm pitkä mies, silmät tosin ovat vihreät, ei siniset.
        Ja hän on seksikkäin mies mitä olen ikinä nähnyt! Ja alle 185 cm mistä en edes huolisi, koska olen itse 174 cm ja käytän korkokenkiä...
        älä yleistä.


      • nhjcnj
        Tytteliiiii kirjoitti:

        Minun mieheni on vaalea 195 cm pitkä mies, silmät tosin ovat vihreät, ei siniset.
        Ja hän on seksikkäin mies mitä olen ikinä nähnyt! Ja alle 185 cm mistä en edes huolisi, koska olen itse 174 cm ja käytän korkokenkiä...
        älä yleistä.

        Mulla on vähän sama. Itselläni pituutta se 176cm ja siihen vielä semmoset 10cm korkkarit päälle niin en kyllä miestä alle 185cm mielelläni huoli.
        Ja voin sanoa, että kyllä vaaleat miehet silmääni iskevät tummia helpommin.. IHANIA!!


    • ...

      on minun makuuni koska itellänikin pituutta 170cm niin tuntuu kivalta jos mies reilusti mua pidempi, tällä hetkellä seurustelen parikyt senttiä pitemmän miehen kans ja en vois enempää tykätä..

      • makuasia

        "Nainen haluaa samanmittaisen miehen kuin itse on mutta max 5 cm pitemmän kuin itse on."

        Jokainen puhukoon vain omasta puolestaan. Mä en ainakaan halua itseni kanssa samanpituista tai vain vähän pitempää. Minun ihannemieheni on n. 15 senttiä pidempi, eli 185 cm.


    • jotain yritystä

      Kokemukseeni pohjaten voin kertoa, että pitkänä 175 cm naisena on muutama lyhyempi mies tehnyt vaikutuksen tanssitaidollaan! Siinä, kun pitkät itseriittoisesti jutellen naista vaikeilla kuvioilla vievät, niin hiljaisempi, mutta varma ja taitava viejä saa kyllä pisteet. Vaikka olisi minua lyhyempikin. Tietysti en ehkä antaisi muille tunteille periksi, kun sitä itseäni pidempää haen, mutta siellä heidät päästän edes lähelle ja lopustahan ei sitten aina tietäisi... Kolahdukseen, kun tarvitaan muutakin kuin oikea pituus. Paljon ainakin lyhyitä miehiä tansseissa näkyy ja monella oma kulta kainalossa. Lyhyempi tai vähän pidempi. Eli, jos ei nyt hirveen pahasti tökkää, niin hanki tanssitaito!

      • ja tanssiva

        Allekirjoitan kyllä tuon tanssi"taidon" ihan täysin.Tietysti siinä kyllä suuressa osassa on juuri se kuuluisa kemia..Kumma kyllä mieleenpainuvimmat tanssit naisen kanssa ovat juuri näitä "vähemmän on enemmän" tanssilajeja!
        Eli siis jo pelkkä läsnäolo riittää siihen hyvän olon tunteeseen.Kyllä siinä tanssiessa kyllä helposti huomaa kenen välillä sitä jotain on.Elämän lyhimmät ja pisimmät viisiminuuttiset..
        Ja hakkaa baarimeiningin kyllä aika helposti.siinäkin ei se määrä vaan laatu.


      • jotain yritystä
        ja tanssiva kirjoitti:

        Allekirjoitan kyllä tuon tanssi"taidon" ihan täysin.Tietysti siinä kyllä suuressa osassa on juuri se kuuluisa kemia..Kumma kyllä mieleenpainuvimmat tanssit naisen kanssa ovat juuri näitä "vähemmän on enemmän" tanssilajeja!
        Eli siis jo pelkkä läsnäolo riittää siihen hyvän olon tunteeseen.Kyllä siinä tanssiessa kyllä helposti huomaa kenen välillä sitä jotain on.Elämän lyhimmät ja pisimmät viisiminuuttiset..
        Ja hakkaa baarimeiningin kyllä aika helposti.siinäkin ei se määrä vaan laatu.

        Anteeksi, itsekäs kysymykseni tähän väliin pitkälle ja tanssivalle...mitähän ikäluokkaa edustat? Missä päin kiertelet lavoja ja tanssipaikkoja? Jos niinku sopii udella? Taidat olla jo vakituisen tanssikaverin löytänytkin, vai?


      • tanssiva edelleen
        jotain yritystä kirjoitti:

        Anteeksi, itsekäs kysymykseni tähän väliin pitkälle ja tanssivalle...mitähän ikäluokkaa edustat? Missä päin kiertelet lavoja ja tanssipaikkoja? Jos niinku sopii udella? Taidat olla jo vakituisen tanssikaverin löytänytkin, vai?

        saisi kysellä.Ikäryhmä sijoittuu jokseenkin kolmenkympin"kriisistä" selvinneisiin..
        Kenkiä kulutettu laajastikin suomenmaalla,mutta eniten jälkiä jäänyt pohojanmaalle ja lähiseutuihin.

        Eipä tässä kovin vakituista voi olla kerran näiltä sivuilta itsensä löytää..mutta kyllä eräs nainen saa kengätkin pyörimään jalassa.Mutta eriasia sitten siitä eteenpäin.Kaikki ei tuppaa menemään aina niin kuin elokuvissa..


      • jotain yritystä
        tanssiva edelleen kirjoitti:

        saisi kysellä.Ikäryhmä sijoittuu jokseenkin kolmenkympin"kriisistä" selvinneisiin..
        Kenkiä kulutettu laajastikin suomenmaalla,mutta eniten jälkiä jäänyt pohojanmaalle ja lähiseutuihin.

        Eipä tässä kovin vakituista voi olla kerran näiltä sivuilta itsensä löytää..mutta kyllä eräs nainen saa kengätkin pyörimään jalassa.Mutta eriasia sitten siitä eteenpäin.Kaikki ei tuppaa menemään aina niin kuin elokuvissa..

        olisikin ollut liian hienoa, että tästä olisi jotain kehittynyt...Tosiaan elokuvissa kaikki on niin helppoa. Itse olen 40 . Satakunnan seutuja koluan. Mutta toivon sinulle hauskaa ja kuumaa kesää, jos vaikka sen naisen kanssa vielä joskus ne housutkin pyörisivät jaloissa....;)


    • JuupaJuu..

      Kyllä se on fakta että olisit kuinka lyhyt tai oikeasti ruma niin aina saa jonkun, lopeta nirsoilu ja tyydy siihen mitä saata. Btw luuletko että sun ammatilla tai statuksella on merkitystä loppupeleissä?

    • AnTi-iDiOt

      Jos painosi ei koostu pitkälti lihaksesta niin olet jonkun verran ylipainoinen mikä saattaa saada sinut näyttämään entistäkin lyhyemmältä. Itse olen aika lyhyt nainen (161cm) ja pidän itseäni vähintään 5 senttiä pidemmistä miehistä. On vain jotenkin mukavampi olla kun mies on ns. selkeästi "isompi". Avokkini on 180cm pitkä ja se on mielestäni ihan mukava pituusero. Yli 185 senttinen mies taas alkaa omaan pituuteeni nähden olla liiankin pitkä..

      Mutta jos olet muuten mukava heppu ja kasvotkin kunnossa niin ehkäpä löydät itsellesi jonkun pienikokoisen naisen, 155cm ja alle. Ellet sitten itse halua jonkun itseäsi pidemmän naisen?

    • Mr. X

      Tämä nyt ei ollut varsinaisesti uutinen kenellekään. Ihmettelen, jos vielä tuossa iässä edes yrität. Vähemmällä pääset, kun tyydyt yksineloon. Tai sitten joudut tekemään aika paljon kompromisseja.

      Itse olen 174-175 cm. Se on yksi syy (monista) siihen, etten ole koskaan edes yrittänyt lähestyä naisia siinä mielessä. Pari kassaneitiä on kyllä pyytänyt minua treffeille, mutta ei paljon kiinnosta, kun tietää olevansa aina kakkosvaihtoehto jollekin pitkälle unelmaurokselle.

      Olen todennut terveelliseksi myöntää itselleen tosiasiat. Ja totuus on, että meidän kaltaisistamme miehistä ei kukaan unelmoi. Tämä ei ole valitusta, en harrasta sellaista. Naiset saavat pitää juuri sellaisista miehistä kuin haluavat, en tunne siitä katkeruutta. Totean vain, miten asiat ovat.

      Suosittelen muitakin lyhyitä miehiä keskittymään naisten sijasta itsensä kehittämiseen ja tavoitteidensa toteuttamiseen. Älkäämme luojan tähden ainakaan laittako vahinkoa kiertämään jälkikasvun muodossa! Antaa kauniiden ja pitkien ihmisten lisääntyä, turha omia surkeita geenejä on kenenkään taakaksi siirtää.

      Tyydytystä ja itsevarmuutta voi onneksi saada muualtakin kuin naiskokemuksista. Itselläni ei ole mitään alemmuuskompleksia muiden miesten keskuudessa. Lihasta ja kuntoa löytyy riittävästi itsepuolustukseen, enkä ole mikään nöyristelevä piipittäjä. Järkeäkin on suotu ainakin sen verran, että osaan oppia virheistäni. Pystyn huolehtimaan itsestäni ja taloudestani. Ja nautin itsenäisyydestäni.

      Yksin elämisestä on nimittäin paljon etujakin - ainakin rahallisia. Nainen on aika kallis sijoitus loppupeleissä.

      • M180cm

        "..Itse olen 174-175 cm. Se on yksi syy (monista) siihen, etten ole koskaan edes yrittänyt lähestyä naisia siinä mielessä. Pari kassaneitiä on kyllä pyytänyt minua treffeille, mutta ei paljon kiinnosta, kun tietää olevansa aina kakkosvaihtoehto jollekin pitkälle unelmaurokselle.."

        Mistä sä tiedät että olisit kakkosvaihtoehto, oletko mennyt kysymään? :-D

        "..Olen todennut terveelliseksi myöntää itselleen tosiasiat. Ja totuus on, että meidän kaltaisistamme miehistä ei kukaan unelmoi. Tämä ei ole valitusta, en harrasta sellaista. Naiset saavat pitää juuri sellaisista miehistä kuin haluavat, en tunne siitä katkeruutta. Totean vain, miten asiat ovat.."

        Toi on täyttä paskaa! Joku 160cm voisi tuommoista sanoa, mutta kyllä se vika on ihan jossain muualla kuin sun pituudessa. Paitsi jos yrität todella kauniita naisia niin tiedoksesi vaan että ei välttämättä 180cm mieskään saisi semmoista. Huomaa että sulla on todella huono itsetunto ja se heijastuu susta.

        "..Yksin elämisestä on nimittäin paljon etujakin - ainakin rahallisia. Nainen on aika kallis sijoitus loppupeleissä.."

        Tuossa näkee että naisista et tiedä yhtään, luulet että rahalla saa pidettyä naisen aika sovinistinen junttiasenne sulla. En yhtään ihmettele sun "vapaaehtoista yksineloa"


      • Mr. X
        M180cm kirjoitti:

        "..Itse olen 174-175 cm. Se on yksi syy (monista) siihen, etten ole koskaan edes yrittänyt lähestyä naisia siinä mielessä. Pari kassaneitiä on kyllä pyytänyt minua treffeille, mutta ei paljon kiinnosta, kun tietää olevansa aina kakkosvaihtoehto jollekin pitkälle unelmaurokselle.."

        Mistä sä tiedät että olisit kakkosvaihtoehto, oletko mennyt kysymään? :-D

        "..Olen todennut terveelliseksi myöntää itselleen tosiasiat. Ja totuus on, että meidän kaltaisistamme miehistä ei kukaan unelmoi. Tämä ei ole valitusta, en harrasta sellaista. Naiset saavat pitää juuri sellaisista miehistä kuin haluavat, en tunne siitä katkeruutta. Totean vain, miten asiat ovat.."

        Toi on täyttä paskaa! Joku 160cm voisi tuommoista sanoa, mutta kyllä se vika on ihan jossain muualla kuin sun pituudessa. Paitsi jos yrität todella kauniita naisia niin tiedoksesi vaan että ei välttämättä 180cm mieskään saisi semmoista. Huomaa että sulla on todella huono itsetunto ja se heijastuu susta.

        "..Yksin elämisestä on nimittäin paljon etujakin - ainakin rahallisia. Nainen on aika kallis sijoitus loppupeleissä.."

        Tuossa näkee että naisista et tiedä yhtään, luulet että rahalla saa pidettyä naisen aika sovinistinen junttiasenne sulla. En yhtään ihmettele sun "vapaaehtoista yksineloa"

        "Mistä sä tiedät että olisit kakkosvaihtoehto, oletko mennyt kysymään? :-D "

        En kysynyt, mutta olen tarkkaillut lähipiirini naisia sen verran, että tiedän.

        "Toi on täyttä paskaa! Joku 160cm voisi tuommoista sanoa, mutta kyllä se vika on ihan jossain muualla kuin sun pituudessa."

        Kuten totesin, on paljon muita syitä, miksi en halua seurustella. Suurin osa niistä ei liity ulkonäkööni millään tavalla. Tiedänhän minä, että jopa minun pituudellani olisi saatu naisia, kun kerran he ovat itse tehneet aloitteita.

        Toivottavasti huomasit, että tässä ketjussa käsiteltiin IHANNEMIEHEN pituutta. Totuus on, että 175 cm on jo useimpien naisten mielestä lyhyt, ja lyhyt ei vastaa ihannemiestä. Lyhyet miehetkin saavat toki naisia, koska kaikille naisille ei riitä pitkiä ja komeita alfauroksia. Veljeni on samanmittainen kuin minä, ja hän on ollut naimisissa alle 160-senttisen naisen kanssa jo pitkään. Sattumalta tiedän kuitenkin parikin hänen vaimonsa ihailemaa julkkismiestä - molemmat yli 180 cm.

        Eli kysymys oli vain siitä, tyytyykö siihen, ettei voi koskaan olla naiselleen se unelmien täyttymys. Minä en tyytyisi, mutta ymmärrän jos yksinäisyyttä pelkäävät (heitä taitaa olla suurin osa) niin tekevät.

        "Paitsi jos yrität todella kauniita naisia niin tiedoksesi vaan että ei välttämättä 180cm mieskään saisi semmoista."

        En ole yrittänyt sen paremmin kauniita kuin rumiakaan. Ovat minulle erittäin kauniitkin naiset flirttailleet - varmaankin hupimielessä - mutta oma ihanteeni on yksi ihan tavallinen, söpö ja ennen kaikkea mukava tyttö, jota joskus näen. Olisin silti mieluummin yksin, kuin asuisin hänen kanssaan.

        Ja en missään väittänytkään, että kaikki pitkät miehet saavat naisia. Naisten unelma on pitkä JA komea, ei pitkä ja ruma tai lyhyt ja komea. Poikkeuksia saattaa olla, mutta ne ovat mitä ovat: poikkeuksia.

        "Huomaa että sulla on todella huono itsetunto ja se heijastuu susta."

        Jos tosiasioiden tunnustaminen heijastaa huonoa itsetuntoa, niin voipi olla. Huomaa kuitenkin, että minulla on riittävästi itsetuntoa, jotta tulen toimeen ilman naistakin. Siitä huolimatta, että se aiheuttaa yleensä leimaantumista luuseriksi tai homoksi. En ole muutenkaan tarvinnut koskaan elämääni statussymboleja, joita esitellä ulkomaailmalle. Toimin kuten parhaaksi näen, muiden mielipiteillä ei ole minulle merkitystä.

        "Tuossa näkee että naisista et tiedä yhtään, luulet että rahalla saa pidettyä naisen aika sovinistinen junttiasenne sulla. En yhtään ihmettele sun "vapaaehtoista yksineloa"

        Taas teet ihan omia tulkintojasi. En ole sovinisti enkä väitä, että kaikki naiset juoksisivat rahan perässä. Yhtä lailla naisille mies on kallis sijoitus, koska suhteessa on yleensä tapana tehdä asioita yhdessä (= rahanmenoa). Olisi myös hauska nähdä yksikin avio-/avopari, joka tyytyisi yhtä askeettiseen elämään kuin minä itse. Uskallan väittää, että tällä juntilla on rahaa jemmassa/sijoituksissa enemmän kuin 90% pariskunnista. ;)


      • Jätkä 25
        Mr. X kirjoitti:

        "Mistä sä tiedät että olisit kakkosvaihtoehto, oletko mennyt kysymään? :-D "

        En kysynyt, mutta olen tarkkaillut lähipiirini naisia sen verran, että tiedän.

        "Toi on täyttä paskaa! Joku 160cm voisi tuommoista sanoa, mutta kyllä se vika on ihan jossain muualla kuin sun pituudessa."

        Kuten totesin, on paljon muita syitä, miksi en halua seurustella. Suurin osa niistä ei liity ulkonäkööni millään tavalla. Tiedänhän minä, että jopa minun pituudellani olisi saatu naisia, kun kerran he ovat itse tehneet aloitteita.

        Toivottavasti huomasit, että tässä ketjussa käsiteltiin IHANNEMIEHEN pituutta. Totuus on, että 175 cm on jo useimpien naisten mielestä lyhyt, ja lyhyt ei vastaa ihannemiestä. Lyhyet miehetkin saavat toki naisia, koska kaikille naisille ei riitä pitkiä ja komeita alfauroksia. Veljeni on samanmittainen kuin minä, ja hän on ollut naimisissa alle 160-senttisen naisen kanssa jo pitkään. Sattumalta tiedän kuitenkin parikin hänen vaimonsa ihailemaa julkkismiestä - molemmat yli 180 cm.

        Eli kysymys oli vain siitä, tyytyykö siihen, ettei voi koskaan olla naiselleen se unelmien täyttymys. Minä en tyytyisi, mutta ymmärrän jos yksinäisyyttä pelkäävät (heitä taitaa olla suurin osa) niin tekevät.

        "Paitsi jos yrität todella kauniita naisia niin tiedoksesi vaan että ei välttämättä 180cm mieskään saisi semmoista."

        En ole yrittänyt sen paremmin kauniita kuin rumiakaan. Ovat minulle erittäin kauniitkin naiset flirttailleet - varmaankin hupimielessä - mutta oma ihanteeni on yksi ihan tavallinen, söpö ja ennen kaikkea mukava tyttö, jota joskus näen. Olisin silti mieluummin yksin, kuin asuisin hänen kanssaan.

        Ja en missään väittänytkään, että kaikki pitkät miehet saavat naisia. Naisten unelma on pitkä JA komea, ei pitkä ja ruma tai lyhyt ja komea. Poikkeuksia saattaa olla, mutta ne ovat mitä ovat: poikkeuksia.

        "Huomaa että sulla on todella huono itsetunto ja se heijastuu susta."

        Jos tosiasioiden tunnustaminen heijastaa huonoa itsetuntoa, niin voipi olla. Huomaa kuitenkin, että minulla on riittävästi itsetuntoa, jotta tulen toimeen ilman naistakin. Siitä huolimatta, että se aiheuttaa yleensä leimaantumista luuseriksi tai homoksi. En ole muutenkaan tarvinnut koskaan elämääni statussymboleja, joita esitellä ulkomaailmalle. Toimin kuten parhaaksi näen, muiden mielipiteillä ei ole minulle merkitystä.

        "Tuossa näkee että naisista et tiedä yhtään, luulet että rahalla saa pidettyä naisen aika sovinistinen junttiasenne sulla. En yhtään ihmettele sun "vapaaehtoista yksineloa"

        Taas teet ihan omia tulkintojasi. En ole sovinisti enkä väitä, että kaikki naiset juoksisivat rahan perässä. Yhtä lailla naisille mies on kallis sijoitus, koska suhteessa on yleensä tapana tehdä asioita yhdessä (= rahanmenoa). Olisi myös hauska nähdä yksikin avio-/avopari, joka tyytyisi yhtä askeettiseen elämään kuin minä itse. Uskallan väittää, että tällä juntilla on rahaa jemmassa/sijoituksissa enemmän kuin 90% pariskunnista. ;)

        "En kysynyt, mutta olen tarkkaillut lähipiirini naisia sen verran, että tiedän."

        Ja sinä jo tolla perusteella tunnet heti kaikki naiset! Minkäs pituisia nämä naiset sitten ovat suurinpiirtein tai liikutko sitten minkälaisten pintaliitto-urpojen kanssa, joilla pitää olla samanlainen maku kuin omilla kavereillakin?

        "Toivottavasti huomasit, että tässä ketjussa käsiteltiin IHANNEMIEHEN pituutta. Totuus on, että 175 cm on jo useimpien naisten mielestä lyhyt, ja lyhyt ei vastaa ihannemiestä. Lyhyet miehetkin saavat toki naisia, koska kaikille naisille ei riitä pitkiä ja komeita alfauroksia. Veljeni on samanmittainen kuin minä, ja hän on ollut naimisissa alle 160-senttisen naisen kanssa jo pitkään. Sattumalta tiedän kuitenkin parikin hänen vaimonsa ihailemaa julkkismiestä - molemmat yli 180 cm."

        Tuota kuule, jos vilkaisisit vaikka tuota Suomi24:n deittiä, minkälaiset kriteerit sieltä löytyy naisilta pituudessa! Siellä profiilin alapuolella kun on kohta ihannekumppani, että minkäpituinen, painoinen ja pitääkö minkä väriset silmät tai hiukset olla tai minkälainen vartalo, niin aika monellakin naisella olen nähnyt siellä että 175cm ylöspäin! Jopa hyvännäköisissäkin! Monella jopa nähnyt useasti olevan jopa alemmallakin sen pituuden :) Entäs taas kun itse olen pituudeltani 170-171cm, niin minkäs takia sitten minuun otti kerran tuolla yhteyttä eräs muija, joka olikin 175cm? :)

        Joten eipäs nyt aleta yleistämään! Meitä ihmisiä on moneen junaan ja mieltymyksiäkin monia. On olemassa myös naisiakin joille pituus ei taas muuten ole tärkeää, jos mies on muuten kivannäköinen. On se jännä miten meitä ihmisiäkin on elänyt jo miljoonia vuosia ja yhä edelleenkin löytyy meitä pieniäkin miehiä(osa pienuusgeeneistä tulee kyllä myös naisiltakin, mut so what!) ja näyttää löytyvän niillekkin vielä onnellisetkin omistajat edelleen :D

        Voi vittu mistä näitä idiootteja oikein tulee!? Avaa nyt silmäsi hyvä mies!


      • _kyrsää kaikille

        Mäkin yksin enkä etsi ketään ja siihen omat syynsä mutta ihan järkeviä haastat. Taidat kuitenkin olla masentunut ja pidät sitä todellisuutta oikeana. Ei kaikilla naisilla ole kiikarissa unelmauros. Kuten sanottu, kypsemmällä iällä hakee jotain, joka on pelkkää kokemuksen ja todellisen henkisen kasvun tulosta, ja loppupeleissä nainen hakee jossain vaiheessa turvaa ja tasaisuutta elämäänsä. Ja AIVOTON JÄTTILÄINEN sai mussa kunnon naurut aikaan. Oletko kokeillut huumoria ja naisten naurattamista?


    • ok

      Lyhyet ja hoikat miehet ovat ok. En tykkää pitkistä miehistä. Mukavampi että kasvot eivät ole liian eri korkeuksilla. Yli 180 cm alkaa olla liikaa. En tykkää.

    • qqqwww

      Se mene aina noin, itse olen 197cm paino 90kg.
      Vain baarissa on vientiä,,muuten sitä oikeaa ei tahdo löytyä mitenkään.
      Ex-vaimoni oli 178cm pitkä ja hänen mielestään minä olin "liian" pitkä.
      No ehkä vain kiusoitteli, kuka tietää?
      Itse olen kyllä kiusaantunut joskus pituudestani,,ihan totta!

      • ansqubansku

        qqqwww:

        Itse olen 183 cm (viimeisimmän mittauksen mukaan) pitkä nainen joten liian pitkää miestä mun makuun ei ole varmaan olemassakaan! :D en tiedä mitä sun ex on löpissyt noilla "liian pitkä"-puheillaan, mutta se ei kyllä oo totta! ois tosi ihanaa seistä noin pitkän miehen rinnalla kun itsellekin tota pituutta on näin paljon siunaantunut.

        Toivottavasti törmäiltäis jossain sattumalta. :)


      • Me-shorty
        ansqubansku kirjoitti:

        qqqwww:

        Itse olen 183 cm (viimeisimmän mittauksen mukaan) pitkä nainen joten liian pitkää miestä mun makuun ei ole varmaan olemassakaan! :D en tiedä mitä sun ex on löpissyt noilla "liian pitkä"-puheillaan, mutta se ei kyllä oo totta! ois tosi ihanaa seistä noin pitkän miehen rinnalla kun itsellekin tota pituutta on näin paljon siunaantunut.

        Toivottavasti törmäiltäis jossain sattumalta. :)

        Aloittaja on jokseenkin oikeassa. Katsokaapa viestejä ja niiden vastauksia. Aina kun pitkä mies on kirjoittanut olevansa sinkku tulee kyselyitä perään. Lyhyet miehet eivät niitä saa.


      • Me-shorty kirjoitti:

        Aloittaja on jokseenkin oikeassa. Katsokaapa viestejä ja niiden vastauksia. Aina kun pitkä mies on kirjoittanut olevansa sinkku tulee kyselyitä perään. Lyhyet miehet eivät niitä saa.

        jos hyppää korkeelle. Kaverini on jotain 194 varmaankin ja ite oon 178. Fakta on se että pitkät ja isot on kömpelömpiä. Jos on tämmöistä rautasta keskimittaa niin kun minä, niin hei kehitä taitoja sen ruumiin käyttämiseen.

        Itte kun on ihan missä vaan sattun naisen kans juttelee niin jos nainen on melko fiksun oloin niin usein on tullu kysymys "eiks sun pitäs olla jo perheenisä". :-D
        Oikeasti hei älkää takertuko pituuteenne käyttäkää hyvät ääliöt sitä roppaa (ja mieltä) hyvin mikä teillä on, itsekin vedän reilun tunnin päästä valkoisen treenipuvun päälle ja alan lämmitelemään harkkoja varten. köh köh mun on luultu tanssivan joskus jossai show ryhmässä ja naiset tykkää kun rennosti jammailee jossain baarissa. Tanssia en vanhojen oppien mukaan osaa.

        Ottakaa hemmot rennosti, rento itsestään pitävä ihminen on parhaannäköin. Tanssia osaavat miehet on sen takia monesta naisesta vetäviä koska ne osaa käyttää ruumistaan ja ne ei jännitä naisien läheisyyttä. Kaverini ei osaa tanssia mutta hän on rento ja heittää hyvää vitsiä. Kuinka moni täällä vois alkaa harrastuksissa painimaan naisen kanssa ilman että se tuntuu kiusalliselta(?).

        "olen lyhyt, musta ei pidetä sen takia" ajattelu ei auta yhtään ketään ja se haisee ulospäinkin.


      • ...
        Me-shorty kirjoitti:

        Aloittaja on jokseenkin oikeassa. Katsokaapa viestejä ja niiden vastauksia. Aina kun pitkä mies on kirjoittanut olevansa sinkku tulee kyselyitä perään. Lyhyet miehet eivät niitä saa.

        Voihan se olla, että pitkät miehet löytävät kumppanin helpommin, mutta itse olen noin 197 cm pitkä ja NEITSYT. Ilmeisesti olen aivan helvetin ruma tai jotain.


    • pitkänä naisena en osaa nähdä muita kuin pitkiä joka on ymmärrettävää.

      noin muuten jos ajattelisin niin kyllä, mm. pituus ratkaisee.

    • ..........

      Minä sanon suoraan, että kyllä pidempi (tai no keskimittainen) vaan näyttää silmissäni komeammalta kuin joku 160-senttinen. En kylläkään viehäty erityisen pitkistäkään, ainakaan yli 185-senttisistä. Ihanne olisi joku 175-180 cm. Itse olen 169 cm, joten olisi hassua, jos mies olisi melkein kymmenen senttiä lyhyempi. Muutaman sentin lyhyempi vielä menisi, mutta olen sen verran vanhanaikainen, että mielestäni mies saisi olla edes hieman pidempi kuin nainen.

      Mutta en usko että monellekaan pituus on se ykköskriteeri, ei ainakaan minulle ole. Siitä voi tarvittaessa joustaa, jos mies on muuten mukava. Ole siis oma itsesi, mukava, avoin, tutustu naisiin niin netin kautta kuin livenä, niin uskon että sinullekin jostain se oma taskuveenus löytyy! Tsemppiä!

      • Hm

        Tässä varmaan puhutaan pituudesta lähinnä Suomessa. Minä en ainakaan miesten pituudella huomannut olevan juuri mitään merkitystä naisten suhteen Italiassa, Espanjassa enkä edes Saksassa siellä asuessani. Suomessa väestö on varmaan geneettisesti homogeenisempää, joten jos poikkeaa normaalipituudesta niin se on harvinaisempaa.


      • Ååkkekikkelikille
        Hm kirjoitti:

        Tässä varmaan puhutaan pituudesta lähinnä Suomessa. Minä en ainakaan miesten pituudella huomannut olevan juuri mitään merkitystä naisten suhteen Italiassa, Espanjassa enkä edes Saksassa siellä asuessani. Suomessa väestö on varmaan geneettisesti homogeenisempää, joten jos poikkeaa normaalipituudesta niin se on harvinaisempaa.

        jos on kaksi samanlaiset kasvot, kädet, puheäänen, peniksen, luonteen jne. omaavaa miestä, joista toinen on 160 ja toinen 190, niin kyllähän se niin menee, että se 190 cm voiton vie. Kuitenkin, jos vertailuun tulee 160 cm Brad Pittin näköinen ja oloinen mies ja 190 cm nariseva ääninen silmälasipäinen kukkakeppinörtti, niin kyllä se ensimmäinen voiton vie tässä pelissä.

        Jos mies on ruma ja lyhyt, hän ei kiinnosta ketään. Jos mies on ruma ja pitkä, hän kiinnostaa rumia naisia, ja joitakin tavallisenkin näköisiä naisia jos hän on luonteeltaan hyvää tavaraa. Jos mies on keskivertonäköinen/lievästi komea ja lyhyt (alle 175 cm), hän kiinnostaa kaikkia rumia naisia ja lyhyitä keskivertonäköisiä naisia, sekä joitakin keskipituisia keskivetonäköisiä naisia, jos hänellä on luonnetta. Jos mies on keskivertonäköinen/lievästi komea ja pitkä, hän kiinnostaa kaikkia rumia ja keskivertonättejä naisia, sekä joitakin kauniitakin naisia, jos hän on luonteeltaan hyvää tavaraa.
        Jos mies on lyhyt ja komea, hän kiinnostaa kaikkia rumia naisia (mutta tässä tapauksessa nämä eivät usein uskalla tulla enää iskemään) ja kaikkia pienia kauniita ja tavallisen näköisiä naisia, sekä osaa tavallisen näköisistä keskimittaisista naisista, muttei yhtäkään normimittaista kaunotarta. Jos mies on komea ja yli 180 cm, ja hänellä on luonnetta, hän kiinnostaa lähes kaikkia naisia.
        Jos mies on 190 cm, täydellisen kropan ja kasvot omaava, tyylitajuinen, edes jokseenkin varakas, luonnetta ja käytöstapoja löytyy ja nuori sekä urheilullinen, hän saa automaattisesti kaikki kuumimmat katit itselleen, ja halutessaan kenet tahansa tavallisen, tai ruman naisen.

        Mutta kun puhutaan keskivertonaismarkkinoista, niin parhaiten mies pärjää jos hän on vähintään 180 cm, komeahkot kasvot, tyylitajuinen, käytöstavat omaava ja edes jokseenkin urheilullinen, eikä nössö. Tällöin naistarjonta on jo varsin monipuolinen. Kuitenkin naiset ovat nirsoja ja tuota vähempitasoiset yksilöt saavat yrittää kyllä kaikkensa.


      • susssu1114
        Ååkkekikkelikille kirjoitti:

        jos on kaksi samanlaiset kasvot, kädet, puheäänen, peniksen, luonteen jne. omaavaa miestä, joista toinen on 160 ja toinen 190, niin kyllähän se niin menee, että se 190 cm voiton vie. Kuitenkin, jos vertailuun tulee 160 cm Brad Pittin näköinen ja oloinen mies ja 190 cm nariseva ääninen silmälasipäinen kukkakeppinörtti, niin kyllä se ensimmäinen voiton vie tässä pelissä.

        Jos mies on ruma ja lyhyt, hän ei kiinnosta ketään. Jos mies on ruma ja pitkä, hän kiinnostaa rumia naisia, ja joitakin tavallisenkin näköisiä naisia jos hän on luonteeltaan hyvää tavaraa. Jos mies on keskivertonäköinen/lievästi komea ja lyhyt (alle 175 cm), hän kiinnostaa kaikkia rumia naisia ja lyhyitä keskivertonäköisiä naisia, sekä joitakin keskipituisia keskivetonäköisiä naisia, jos hänellä on luonnetta. Jos mies on keskivertonäköinen/lievästi komea ja pitkä, hän kiinnostaa kaikkia rumia ja keskivertonättejä naisia, sekä joitakin kauniitakin naisia, jos hän on luonteeltaan hyvää tavaraa.
        Jos mies on lyhyt ja komea, hän kiinnostaa kaikkia rumia naisia (mutta tässä tapauksessa nämä eivät usein uskalla tulla enää iskemään) ja kaikkia pienia kauniita ja tavallisen näköisiä naisia, sekä osaa tavallisen näköisistä keskimittaisista naisista, muttei yhtäkään normimittaista kaunotarta. Jos mies on komea ja yli 180 cm, ja hänellä on luonnetta, hän kiinnostaa lähes kaikkia naisia.
        Jos mies on 190 cm, täydellisen kropan ja kasvot omaava, tyylitajuinen, edes jokseenkin varakas, luonnetta ja käytöstapoja löytyy ja nuori sekä urheilullinen, hän saa automaattisesti kaikki kuumimmat katit itselleen, ja halutessaan kenet tahansa tavallisen, tai ruman naisen.

        Mutta kun puhutaan keskivertonaismarkkinoista, niin parhaiten mies pärjää jos hän on vähintään 180 cm, komeahkot kasvot, tyylitajuinen, käytöstavat omaava ja edes jokseenkin urheilullinen, eikä nössö. Tällöin naistarjonta on jo varsin monipuolinen. Kuitenkin naiset ovat nirsoja ja tuota vähempitasoiset yksilöt saavat yrittää kyllä kaikkensa.

        minä olen 173 cm pitkä ja minun mieheni on ehkä 167(arvio vaan) mutta ei se pituus mun mielestä ole niin tärkeää, se riippuu ihan naisesta, että mitkä ne omat arvot on. Mutta kyllähän pitkät miehet ja naiset aina huomion herättää, mutta täytyy olla muutakin kuin se pituus.


    • HukkisTukkis

      1) Voitko vaikuttaa pituuteesi?
      2) Luuletko naisten muuttavan tapojaan sillä, että kirjoitat tänne?

    • onpa uutta!

      ymmärrä nyt suoraan sanoen että tajuat asian vasta nyt. Olet siis lyhyt mies ja se nyt on yleisesti tiedossa että lyhyet miehet saa vähemmän naisia. Teille toki omat kannattajansa mutta oikeasti, miten sä olet onnistunut kieltämään asian näin monta vuotta. Eikö toi nyt ole itsestäänselvyys...?

      • yruewry85

        Jaajaa. Voisin kyllä kertoa tässä pienen opettavaisen tarinan eräästäkin duunarista jonka tiedän. Kaveri on varmasti joku sinun pituisesti ja varmaan myös yhtä leveäkin kuin on pitkä, ja tosiaan vielä kaiken lisäksi sellanen perusduunari. Sillä ne exät ravasi kuule ihan työmaallakin riesaksi asti ja onhan mies nyttemmin kai naimisissakin (lapsia ainakin on). Ei muuten ole mikään adonis muutenkaan tuo kaveri, mutta eipä se naisten tapaamista ole ilmeisesti estänyt ja kaipa siinä on sitten muutakin kun vaan pituus. Varmaan ihan tyytyväinen elämäänsä kuitenkin vaikka "tumppi" onkin.

        Mut ei mulla muuta.


      • _juupa
        yruewry85 kirjoitti:

        Jaajaa. Voisin kyllä kertoa tässä pienen opettavaisen tarinan eräästäkin duunarista jonka tiedän. Kaveri on varmasti joku sinun pituisesti ja varmaan myös yhtä leveäkin kuin on pitkä, ja tosiaan vielä kaiken lisäksi sellanen perusduunari. Sillä ne exät ravasi kuule ihan työmaallakin riesaksi asti ja onhan mies nyttemmin kai naimisissakin (lapsia ainakin on). Ei muuten ole mikään adonis muutenkaan tuo kaveri, mutta eipä se naisten tapaamista ole ilmeisesti estänyt ja kaipa siinä on sitten muutakin kun vaan pituus. Varmaan ihan tyytyväinen elämäänsä kuitenkin vaikka "tumppi" onkin.

        Mut ei mulla muuta.

        ehkö varattuna oleminen kiinnosti näitä naisia enemmän vaikka tumppi olikin...onhan tuo nähty!


      • juupAseipäs___

        kohtelias ja ajattelevainen...anna kaverin kertoa leimaamatta häntä...


    • lyhyt mies

      Ei se pituus mikään kovin tärkeä seikka ole miehessä naiselle. Jos joku nainen on ehdottomasti sitä mieltä että alla jonkun määrätyn senttimäärän alle jäävät miehet ei kelpaa niin olkoon sitten niin. En minä ainakaan pidä kovin järkevänä naista joka toitottaa jostain pituusrajoista jotain, henkisesti epäkypsiä ihmisiä.

    • lisää pituutta heti

      että pitkät miehet ovat keskimäärin suositumpia kuin lyhyet, mutta ei se ainakaan minua ole naismarkkinoilla auttanut. Ikää 25 vuotta ja pituutta 183 cm, mutta sinkkuna olen. Eihän toki 183 cm vielä mikään huomattavan pitkä mies Suomessa ole, mutta keskivertomiestä kuitenkin hieman pidempi. Pitäisköhän muuttaa johonkin Italiaan, Kreikkaan tai Espanjaan, jossa olisin jo huomattavan pitkä mies?

    • chillahi

      Hejs, olen 163 cm, 21 v nainen.

      Pituudella ei itselleni merkitystä ole. Olen tapaillut kaiken mittaisia miehiä ja jopa mieltynyt enemmän lyhyempiin! Pitkäkin käy, ei merkitystä.

      Seurustelin juuri kolme vuotta 161 cm miehen kanssa ja häntä ennen tapaillut useita alle 170 cm miehiä.

      Älähän heitä kirvestä kaivoon, luonteella ne naiset hurmataan ja meitä on moneksi :)!!

    • Nti34

      Olen 164 cm. En halua pitkää miestä, mutta kuitenkin saman pituisen tai vähän pidemmän. Eli mulle oisit lyhyt, mutta onhan niitä pienempiäkin naisia. Osa naisista on varmasti sinua pidempiä, joten oikean naisen löytäminen on varmasti vaikeaa ja joka vielä hyväksyy pituutesi.

      Tärkeämpää on se, miten itse suhtaudut pituuteesi. Jos aloitat itse pituuskeskustelulla ja tunnet siitä alemmuudentunnetta, niin tottakai se vaikuttaa. Ole itsevarma, kiinnostava, hauska ja persoonallinen, niin pituus on sivuseikka. Tsemppiä metsästykseen!

    • arhaejs

      Yleisellä tasolla:
      Todellisuudessa parinvalintaan vaikuttavat todella monet asiat, joten suuria yleistyksiä on vaikeaa tehdä. En kuitenkaan epäile, etteikö keskivertoa lyhyemmällä miehellä olisi varmasti haastavampaa saada kumppania verrattuna muihin miehiin. Koska tässä asiassa ei taida olla juurikaan kulttuurillisia eroja (siis luulisin naisten kaikissa kulttuureissa suosivan itseään pitempiä miehiä), uskoisin tämän olevan jokseenkin evoluutiollinen kysymyskin. Kulttuurista riippumattahan miehet suosivat naisia, joiden vyötärön ja lantion suhde tietty. Samaan tapaan naiset etsivät ensisijaisesti miestä, joka on joko keskikokoinen tai pitempi. Evoluutiollisesti ja siis alitajuntaisesti (?) miehille naisten vyötärö-lantio-suhde kertoo siitä, kuinka hyvin nainen ja lapsi kykenee selviämään raskaudesta ja synnytyksestä. Naisille miesten pituus taas kertoo siitä, kuinka hyvin mies kykenee suojelemaan perhettään muilta mahdollisesti vihamielisiltä hyökkääjiltä. Koosta on ehkä ainakin aiemmin ollut hyötyä puolustautuessa, joten naiset ovat alkaneet alitajuntaisesti suosimaan pitempiä miehiä, koska kokevat olonsa jollakin tapaa turvallisemmaksi heidän seurassa.

      Henkilökohtaisella tasolla:
      Olen 168cm pitkä nainen ja lievästi ylipainoinen. Etsin ensisijaisesti ainakin itseäni pitempää miestä, mieluummin hieman enemmänkin, jotta en koe itseäni "liian isoksi" miehen rinnalla. Naisena on ihana, että koen itseni pieneksi miehen sylissä, joten lyhyemmän miehen seurassa se olisi monimutkaisempaa. Olen tavannut muutamia lyhyitä miehiä, joissa ei ole mitään vikaa ollut. Niinä hetkinä olin aidosti harmissani siitä, etten vain kokenut fyysistä ihastusta heitä kohtaan, mutta kyllä se fyysinen ihastuskin on aika oleellinen asia. Karu totuus kuitenkin on se, että eivät läheskään kaikki miehet koe fyysistä ihastusta mua kohtaan, koska en ole mallin mitoissa. Toki voisin laihduttaa; kun olin laihempi, en ollut yhtä onnellinen, huoleton ja hyvinvoiva kuin nyt. Vaikka fyysisesti voisin tehdä viehättävämmän miesten silmissä, henkisesti voisin itse pahoin, joten en näe sitä järkevänä. Tästä syystä keskitynkin vain nauttimaan siitä, mitä mulla on ja miten nautin itsestäni tällaisena.

    • jos nainen on

      yhtä pitkä kuin leveä,sellainen on ihana pallero.t.viikari

    • that what

      180 ja ei merkitystä. Ehkä olen onnellisesti rajatapaus. Pitäisi olla 5 mm pidempi :D

      Naurettavaa minusta tuo, mutta luulen että on ihmisiä jotka ovat samaakin mieltä kanssasi.

      Meitä on erilaisia.
      Pituus... mitä se on ?
      Pitkä valvoo pilviä ja pätkä maanpäällisiä.

      Sen olen huomannut joskus, että pienellä olisi jotakin pätemistarvetta. Voi tulla luonnostaan sellaista.
      Sitä tulisi varoa. Se vie varmasti kaikenlaiset toiveet.

      Oli pitkä tai pätkä, niin tulee olla onnellinen siitä mitä on.
      Aikuisen oikeasti kukaan ei ole onnellinen siitä mitä on. Jokainen ihminen haluaisi olla muuta.
      Miksi ?
      Vain fiksu ihminen on perillä asioista. Muut ovat perillä tyytymättömyydestään.

      • Pitkän miehen kommen

        No, kyllähän pituus valitettavasti on naisista aika kiehtovaa. Mun kohdallani se ei tosin ole valitettavaa, koska olen lähes 190 senttiä pitkä, mutta lyhyiden kavereideni puolesta kyllä harmittaa joskus, kun ei sitä huomiota tule niille kauheasti. Ja moni nainen on sanonutkin, että pitävät siitä, että olen pitkä. Tuo kuulemma turvallisuudentunnetta ja tuntevat itsensä pienemmiksi, enemmän naisiksi, kuin lyhyiden kanssa.

        Kyllähän noin keskimäärin tuolla ihmisen alitajunnassa kuitenkin möyhii sellainen ajatusrakenne, että mies on se joka vie ja nainen se joka vikisee, ja pituus saa monet naiset tuntemaan itsensä helpommin "vietäviksi".

        Mutta itsetunto taitaa kuitenkin olla se tärkein juttu. Jos samasta naisesta kilpailee kaksi miestä, joista toinen on pitkä ja epävarma ja pelokas syrjäänvetäytyjä ja toinen lyhyt, mutta itsevarma, rohkea, sosiaalinen ja hiukan dominoiva, kyllä se lyhyt kaveri sen naisen vie.

        Veikkaanpa, että monilla lyhyillä miehillä lyhyys nakertaa (ymmärrettävästi) itsetuntoa niin että se naisettomuuden syy ei olekaan varsinaisesti lyhyys vaan huono itsetunto. Siitähän naiset ei tunnetusti tykkää.


    • Mitäs tämä nyt on ?

      Olen 192cm pitkä ja ei siitä ole mielestäni ollut mitään hyötyä. Vaikka olen huomannut sen että jotkut kattelee, kun liikun muualla kuin ns. omassa piirissäni. Siihen täytyy vaikuttaa muut seikat, kuin pituus. Niin ja yksin olen, joittenkin mielestä varmaan koko elämän. Se on tällaista kun olen myös raitis ja savuton, että yksinäisyys jatkuu. Heh, pessimististä ajattelutapaa mutta niin se vain on.

    • Lesser Amazon ;)

      Tämä ketju on kai sopiva paikka tunnustaa, että parisuhdetta ja seksiä ajatellen tykkään ehdottomasti eniten itseni mittaisista miehistä (olen 164 cm). Kun molemmat ovat saman pituisia ( -5 cm), pystyy ulottumaan ja liikkumaan paljon helpommin. Vielä jos toisesta löytyy notkeutta ja voimaa samalla mitalla, niin kyllä on hyvä! Tassuttelen usein n. 8 sentin koroissa, ja tässä mielessä miehellä olis tietty hyvä olla sen verran itsevarmuutta, ettei pahastu jos olen välillä häntä pidempi. Älkää lyhyemmät miehet vähätelkö itseänne, te olette ihania!

    • Lumikin kääpiö

      Tuo nyt on ihan täyttä paskaa. Itsekkään ole kuin 168/72 mies ja kyllä elämä hymyilee nais rintamalla kuten muuallakin oikein mainiosti. Itsevarmuus näkyy ja kuuluu ei niinkään pituus. Enkä tarkoita että 180cm naiset lankeisivat jalkoihini mutta kyllä kääpiöille kelpaan ;) Ja mitä niillä ylimääräisillä senteillä tekee? Onhan meillä tikapuut ja muut apuvälineet että selviämme näissä puunkoloissamme...

    • indianlover

      Mitä itse tuumaat pitkistä naisista. Minä olen 175 cm pitkä, mieheni on minua pari senttiä lyhyempi, eikä pituusero ole aiheuttanut ongelmia suhteessa.

    • 170cm

      Eipä tolla pituudella niin valiä ole kunhan ei itse siitä ota itelleen ongelmaa.
      Itekään nyt en mikään hongankolistaja ole (170cm) hyvin on naisia riittänyt ja käytännössä
      Kaikkki naiset ovat olleet mua pitempiä :)

    • Luulen, että siinä on sama ilmiö, kun että moni mies ei halua olla naistaan lyhyempi. Se on se luonnonlaki, että nainen kumminkin hieman alistuu ja pitkä mies ehkä näyttää siltä, joka pystyy naisen elättämään ja pienempi mies on jollain tavalla heikompi. Tähän pätee kyllä täysin esim. eläinmaailman kumpaaninvalinta perusteet. Itse olen myös suht lyhyt ja naiset olettavat kumminkin olettavan , että mies on dominoivampi ja pituus on heille sitä. Mutta naiset on aika sekopäitä osaltaan. itse myöskin haluan haluan naiseni olevan itseäni lyhyempi. Jostain syystä monesti naiseni on olleet ehkä pituisiani tai hieamn pitempiä. Mistäs sitä tietää jos tulevaisuudessa naiset ovatkin niitä yleisesti pitempiä kuin miehet..:D

    • se täytyy vielä lisätä, että joskus se on persoonasta ja mmusta kiinni. tuttuni on ehk'ä 163 JA IAN ON AKKOJAriittäny. Hieman kateellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe