alkaa illassa kohta olla,,, mutta tänäänkin oli hyvä päivä ;o),,, miten toisilla päivä kulkenut?,,, toivottavasti ongelmitta,,, Eihän nyt helle hellinyt, mutta jos vaikka huomenna,,, silloin on vielä parempi päivä ;o},,,
KITARO - CARAVANSARY
http://www.youtube.com/watch?v=6qBui-pG2U4&feature=related
Näin nyt mennään eteenpäin,,, hetken päästä ehkä toisin ;o),,,
Maanantaikin
20
230
Vastaukset
- Yx Pässi
Maanantai on toivoa täynnä - vai oliko se nyt torstai ? Joka tapauksessa kesä keikkuen tulevi.
- Cassis-Alma
eihän se nyt torstai voi olla yksistään toivoa täynnä,,, eiks jokainen aamu ole toivonpäivä,,, niin mä ainakin toivon ;o},,, ja periaatteestani en luovu ;o),,,
- Yx Pässi
Cassis-Alma kirjoitti:
eihän se nyt torstai voi olla yksistään toivoa täynnä,,, eiks jokainen aamu ole toivonpäivä,,, niin mä ainakin toivon ;o},,, ja periaatteestani en luovu ;o),,,
kanssasi on varmaan itse Toivo. Toivottavasti. Käy muuten mullekkin.
- Cassis-Alma
Yx Pässi kirjoitti:
kanssasi on varmaan itse Toivo. Toivottavasti. Käy muuten mullekkin.
se niin mene miten täikin sanoo; Toivossa on hyvä elää ;o),,, muuten, kyllä määkin tietty toivossa, mut semmosessa toivossa missä täitä,,, käääääkkk,,,
on menny...haikee olo...mutta onneksi sentään ongelmitta. oikein mukavaa maanantainailtaa sinulle.
- Cassis-Alma
niin haikea olo?,,, Kyllä se jotenkin korjaantuu,,, Vaikka muistellessa viinkonloppua,,, ja vaikka viimeviikkoa ;o),,, Samoin iinamari sinulle,,, muksaa illanjatkoa ;o),,, hymyillään,,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
niin haikea olo?,,, Kyllä se jotenkin korjaantuu,,, Vaikka muistellessa viinkonloppua,,, ja vaikka viimeviikkoa ;o),,, Samoin iinamari sinulle,,, muksaa illanjatkoa ;o),,, hymyillään,,,,
tämä tästä...tää eka kupsottelun jälkeinen päivä kun ero koittaa taas joksikin aikaa on aina tämmönen...kohta hymyilen ja hyrisen taas vaikka ikävä onkin koko ajan
- Cassis-Alma
iinamari kirjoitti:
tämä tästä...tää eka kupsottelun jälkeinen päivä kun ero koittaa taas joksikin aikaa on aina tämmönen...kohta hymyilen ja hyrisen taas vaikka ikävä onkin koko ajan
ihmettele yhtään,,, varmasti ikävä valtaa,,, se läheisys kun on poissa,,, vain ajatukset matkalla jonnekkin,,, Sinne missä Hän on,,, kyllä ne ajatukset kohteeseensa osuu,,, usko vaan ;o),,,
- .-.
Cassis-Alma kirjoitti:
ihmettele yhtään,,, varmasti ikävä valtaa,,, se läheisys kun on poissa,,, vain ajatukset matkalla jonnekkin,,, Sinne missä Hän on,,, kyllä ne ajatukset kohteeseensa osuu,,, usko vaan ;o),,,
eikö tämä kesää jo ole?luupää.
Cassis-Alma kirjoitti:
ajatuksia lentelee ilmassa täältä sinne koko ajan :) ja olokin helpottuu koko ajan, kunnes jälleen kohtaamme kohta...ristiriitaset tunteet kun on märyolo mutta silti hyvä olla kun asiat on just näin
- Cassis-Alma
iinamari kirjoitti:
ajatuksia lentelee ilmassa täältä sinne koko ajan :) ja olokin helpottuu koko ajan, kunnes jälleen kohtaamme kohta...ristiriitaset tunteet kun on märyolo mutta silti hyvä olla kun asiat on just näin
se on,,, ikävän voimaa ei voita mikään,,, on vain aika mikä lähestyy, jälleentapaamisen merkeissä,,, siihen kun muistaa nojautua,,, niin aika voi kulua nopsaanki,,, ja onhan näitä viestintätapoja loppumattomiin,,, ikävän karkoitukseen,,, tai sitten käykin niin että se vain lisää ikävää,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
se on,,, ikävän voimaa ei voita mikään,,, on vain aika mikä lähestyy, jälleentapaamisen merkeissä,,, siihen kun muistaa nojautua,,, niin aika voi kulua nopsaanki,,, ja onhan näitä viestintätapoja loppumattomiin,,, ikävän karkoitukseen,,, tai sitten käykin niin että se vain lisää ikävää,,,
ja ei...siis ikävää helpottaa iltahurpattelut ehottomasti. ja aika hurahtelee kun on menossa koko aika ja tekemistä riittää...onneksi on niin hyvin :)
- Cassis-Alma
iinamari kirjoitti:
ja ei...siis ikävää helpottaa iltahurpattelut ehottomasti. ja aika hurahtelee kun on menossa koko aika ja tekemistä riittää...onneksi on niin hyvin :)
tekee jotain, saa ajatukset ainakin hetkeksi toisaalle,,, mutta se onkin vain hetki,,, kunnes palaa,,, mutta miksi ei palaisi,,, minkäs tunteilleen ja ajatuksilleen mahtaa,,, ja tarvinneeko edes mahtaa?,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
tekee jotain, saa ajatukset ainakin hetkeksi toisaalle,,, mutta se onkin vain hetki,,, kunnes palaa,,, mutta miksi ei palaisi,,, minkäs tunteilleen ja ajatuksilleen mahtaa,,, ja tarvinneeko edes mahtaa?,,,
ihana on hetkeksi aina hommissaan seisahtaa ja antaa ajatusten lentää...haaveilla :)
- Yx Pässi
.-. kirjoitti:
eikö tämä kesää jo ole?luupää.
jos sääennuste lupaa Suomeen paikkapaikoin hallaa ja yöpakkasta niin pitkät kalssarit vaan jalkaan ja menoks. No joo ?
mitään vikaa ole ollut, mutta... ilatakin saa, saa nähdä miten mun käy :)))
Mä niin noista helteistä välittäis, kunhan shortseissa ja lyhythiaisella tarkenee. Oikein helteellä joutuu meneen Palmujen alle varjoon :))- ,
Almalla kassi jo tiistain puolella :))
- Cassis-Alma
tiistaissapa hyvinkin ;o),,, Siis aamussa, ja kyllä mun on tarkoitus iltakin vielä katsoa, koko päivän mittainen odotus, mutta kyllä tämäkin kivasti menee,,, ;o),,, kun ei ota liian suuria paineita,,, Aurinko paistaa nyt jo, joten eikun menokkaita jalkaan, ja arkiseen päivään,,, ;o),,,
- cassi valma
Suo kaipaan pekopoi...
- Cassis-Alma
Kiva kun minuakin joku kaipaa ;o),,, ja uskaltaa sen vielä tunnustaa ;o},,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242