Eli ''OLETETAAN :)'', että olisin 15v. ja kenenkään mielestä en voi näyttää lähelle 18 vuotiasta. Noh, miten ''minä'' nyt saisin esim. six-päckin lonkeroa lähikaupasta, mm. siwa,sale yms.?
''Antaisinko'' sen n. 10€ plus hakupalkkaa n.5€ jollekkin rändömille? Kokemuksia?
Ko. tekstihän on pelkkää oletusta, minä mikään alle 18 vuotias ole :)
Miten alle 18v saa alkoholia?
9
1652
Vastaukset
- Hammaslääkäri ?
särkee niin ainoa oikea ostaja ovat sinun omat vanhemmat ja juot sen valvotuissa olosuhteissa.
- randomi988
kössii kaupast.
- viljamin veli
feikki henkkarit yleisin. wareta photoshop ja skannaa kuva mopokortista ja vaihdat vähän syntymävuotta.
- Polliisin poika
Virallisen asiakirjan väärentäminen on rikos - ei kannata. Maksa muutaman euro niin joku sopivan ikäinen hoitaa homman.
- kokenut000
kyllä niitä hakureita aina löytyy, kaikki ei vaadi ees paljoa hakista jos sitten ollenkaan
- sukkahousu
Itse 14-vuotiaana ekat perseet vedettiin kun kaveri pölli isältään viru valge-pullon ja joku tuttu kai oli ostanut pari siideriäkin meille... Yleensä kännit saatiin aikaseksi kun joku vanhempi kaveri haki kaljaa tai sai hommattua viinaksia jostain. Siinä 16-vuotiaana alettiin sitte tuurilla ite ostelemaan kaupasta, joskus lykästi joskus viitottiin kintaalla ulos. Koskaan ei niin käynyt etteikö kännejä olisi päälle saanut viinan puutteen takia.
- minävainn
Lähes kaikilta varmaankin löytyy täysi-ikäinen kaveri/sisarus joka suostuu hakemaan. Joillekin hakee omat vanhemmatkin.
- tyhmä.
Vanhempien kanssa ekat kännit... Tai sitten odotat että täytät, ei siihen pitkä aika oo.
- Ejska
Pyytää vaan jotain täysi ikäistä hakemaan ja antaa muutaman euron. Niin ITE ainakin teen ja ikä 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457