Miten alle 18v saa alkoholia?

täysi-ikäinen miäs+0

Eli ''OLETETAAN :)'', että olisin 15v. ja kenenkään mielestä en voi näyttää lähelle 18 vuotiasta. Noh, miten ''minä'' nyt saisin esim. six-päckin lonkeroa lähikaupasta, mm. siwa,sale yms.?

''Antaisinko'' sen n. 10€ plus hakupalkkaa n.5€ jollekkin rändömille? Kokemuksia?

Ko. tekstihän on pelkkää oletusta, minä mikään alle 18 vuotias ole :)

9

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammaslääkäri ?

särkee niin ainoa oikea ostaja ovat sinun omat vanhemmat ja juot sen valvotuissa olosuhteissa.

• randomi988

kössii kaupast.

• viljamin veli

feikki henkkarit yleisin. wareta photoshop ja skannaa kuva mopokortista ja vaihdat vähän syntymävuotta.

• Polliisin poika

Virallisen asiakirjan väärentäminen on rikos - ei kannata. Maksa muutaman euro niin joku sopivan ikäinen hoitaa homman.

• kokenut000

kyllä niitä hakureita aina löytyy, kaikki ei vaadi ees paljoa hakista jos sitten ollenkaan

• sukkahousu

Itse 14-vuotiaana ekat perseet vedettiin kun kaveri pölli isältään viru valge-pullon ja joku tuttu kai oli ostanut pari siideriäkin meille... Yleensä kännit saatiin aikaseksi kun joku vanhempi kaveri haki kaljaa tai sai hommattua viinaksia jostain. Siinä 16-vuotiaana alettiin sitte tuurilla ite ostelemaan kaupasta, joskus lykästi joskus viitottiin kintaalla ulos. Koskaan ei niin käynyt etteikö kännejä olisi päälle saanut viinan puutteen takia.

• minävainn

Lähes kaikilta varmaankin löytyy täysi-ikäinen kaveri/sisarus joka suostuu hakemaan. Joillekin hakee omat vanhemmatkin.

• tyhmä.

Vanhempien kanssa ekat kännit... Tai sitten odotat että täytät, ei siihen pitkä aika oo.

• Ejska

Pyytää vaan jotain täysi ikäistä hakemaan ja antaa muutaman euron. Niin ITE ainakin teen ja ikä 15

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe