Eli ''OLETETAAN :)'', että olisin 15v. ja kenenkään mielestä en voi näyttää lähelle 18 vuotiasta. Noh, miten ''minä'' nyt saisin esim. six-päckin lonkeroa lähikaupasta, mm. siwa,sale yms.?
''Antaisinko'' sen n. 10€ plus hakupalkkaa n.5€ jollekkin rändömille? Kokemuksia?
Ko. tekstihän on pelkkää oletusta, minä mikään alle 18 vuotias ole :)
Miten alle 18v saa alkoholia?
9
1627
Vastaukset
- Hammaslääkäri ?
särkee niin ainoa oikea ostaja ovat sinun omat vanhemmat ja juot sen valvotuissa olosuhteissa.
- randomi988
kössii kaupast.
- viljamin veli
feikki henkkarit yleisin. wareta photoshop ja skannaa kuva mopokortista ja vaihdat vähän syntymävuotta.
- Polliisin poika
Virallisen asiakirjan väärentäminen on rikos - ei kannata. Maksa muutaman euro niin joku sopivan ikäinen hoitaa homman.
- kokenut000
kyllä niitä hakureita aina löytyy, kaikki ei vaadi ees paljoa hakista jos sitten ollenkaan
- sukkahousu
Itse 14-vuotiaana ekat perseet vedettiin kun kaveri pölli isältään viru valge-pullon ja joku tuttu kai oli ostanut pari siideriäkin meille... Yleensä kännit saatiin aikaseksi kun joku vanhempi kaveri haki kaljaa tai sai hommattua viinaksia jostain. Siinä 16-vuotiaana alettiin sitte tuurilla ite ostelemaan kaupasta, joskus lykästi joskus viitottiin kintaalla ulos. Koskaan ei niin käynyt etteikö kännejä olisi päälle saanut viinan puutteen takia.
- minävainn
Lähes kaikilta varmaankin löytyy täysi-ikäinen kaveri/sisarus joka suostuu hakemaan. Joillekin hakee omat vanhemmatkin.
- tyhmä.
Vanhempien kanssa ekat kännit... Tai sitten odotat että täytät, ei siihen pitkä aika oo.
- Ejska
Pyytää vaan jotain täysi ikäistä hakemaan ja antaa muutaman euron. Niin ITE ainakin teen ja ikä 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749