Hampaiden valkaisu kotona

kotikonstit

Pari vuotta sitten kävin hampaiden valkaisussa hammaslääkärissä ja maksoin itseni "kipeeksi" mutta olin valkaisun jälkeen onnellinen.
kuukausi taakse päin tein saman, mutta tällä kertaa koti konstein! jälleen lopputulos erittäin hyvä! :)
olen lukenut aiheesta paljon ja huamasin että ei ole väliä, teetkö itse, vai teetätkö ammattilaisilla. yhtä turvallinen ja prikulleen sama menetelmä!
ammattilaiset ottaa vain ammatimaisen hinnan. netistä saa just samaa tuotetta kotikäyttöön ja kymmenesosa hinnalla!
suosittelen www.xytol.fi

77

29590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ammattilaisilla on erilaisia menetelmiä ja esim. suojaavat aina ikenet suoja-aineella. Kotona sitä ei voi tehdä. Valkaisin kotona hampaitani ja sain hirveän allergisen reaktion ja kurkkuni meinasi turvota umpeen :( joten ei se turvallista ole aina. Sitä ainetta valuu kurkkuun asti ja imeytyy ikenien kautta ja muutenkin se ärsyttää ikeniä.

      • himalainen

        Tietysti ainetta valuu kurkkuun asti jos laittaa koko tuubin kerralla :DD minun henk.kohtanen kokemus oli kyllä erittäin positiivinen..lukee vain käyttö-ohjeet huolella niin ohjeiden mukaan käyttäen varmasti turvallinen käyttää. ei sitä geeliä laiteta kuin erittäin ohut viiva kumpaankin lastaan..ainakin itselläni ei ongelmia. parin eka käyttökerran jälkeen pientä vihlontaa hampaissa ja ikenissä nipistelyä oli mutta siitä käyttö-ohjeissa mainittiin että kuuluu asiaan. koska aine imytyy hampaaseen ja ärsyttää sitä kautta hampaiden hermopäitä aluksi. ja tutkimusten mukaan aine ei ole terveydelle haitallista..


      • Silja81.
        himalainen kirjoitti:

        Tietysti ainetta valuu kurkkuun asti jos laittaa koko tuubin kerralla :DD minun henk.kohtanen kokemus oli kyllä erittäin positiivinen..lukee vain käyttö-ohjeet huolella niin ohjeiden mukaan käyttäen varmasti turvallinen käyttää. ei sitä geeliä laiteta kuin erittäin ohut viiva kumpaankin lastaan..ainakin itselläni ei ongelmia. parin eka käyttökerran jälkeen pientä vihlontaa hampaissa ja ikenissä nipistelyä oli mutta siitä käyttö-ohjeissa mainittiin että kuuluu asiaan. koska aine imytyy hampaaseen ja ärsyttää sitä kautta hampaiden hermopäitä aluksi. ja tutkimusten mukaan aine ei ole terveydelle haitallista..

        Kun kysyin apteekista syksyllä Xytol tuotteita, niin heillä ei ollut kuin yhdenlaista tarjota. Sellaisia liuskoja jotka asetellaan hampaisiin. Ylähampaisiin tulee oma liuska ja alahampaisiin oma. Päätin ostaa pakkauksen kun halusin valkoisemmat hampaistani ja oli hyvä teko. Tosi helppoja käyttää ja valkaisee myös hyvin.
        Minun arvosana tuotteelle: 9
        Nähtävästi on netistäkin nykyään saatavissa monesta kaupasta kun googletin. Ajattelin ennen kesää tehdä vielä toisen valkaisun et ruskettuneita kasvoja vasten saan ihan valkoiset hampaat. :)


      • kokelias
        Silja81. kirjoitti:

        Kun kysyin apteekista syksyllä Xytol tuotteita, niin heillä ei ollut kuin yhdenlaista tarjota. Sellaisia liuskoja jotka asetellaan hampaisiin. Ylähampaisiin tulee oma liuska ja alahampaisiin oma. Päätin ostaa pakkauksen kun halusin valkoisemmat hampaistani ja oli hyvä teko. Tosi helppoja käyttää ja valkaisee myös hyvin.
        Minun arvosana tuotteelle: 9
        Nähtävästi on netistäkin nykyään saatavissa monesta kaupasta kun googletin. Ajattelin ennen kesää tehdä vielä toisen valkaisun et ruskettuneita kasvoja vasten saan ihan valkoiset hampaat. :)

        paljonko apteekissa maksaa tuollainen paketti ja montako liuskaa siinä on? monellekko valkaisu kerralle riittää ?


      • Anonyymi

        Alalla työskentelevänä katsoin tuon tuoteselosteen läpi, enkä löytänyt siitä yhtään valkaisevaa ainesosaa. Kenties tein virheen, mutta kerro toki, mikä noista aineista valkaisee?


    • valkaisu

      Pidemmän päälle ole kovin hyvää kiilteelle, koska kiille kuluu jokaisen käytön jälkeen. Jos kiille kuluu tulee esiin hampaan pehmeämpi/kellertävä hammasluu, johon kaikki plkki/värit/tummentumat tarttuu vielä herkemmin, hammas myös kuuluu ja reikiintyy helpommin. Killettä ei saa takaisin, jos sen menettää. Sen jälkeen on keltaiset hampaat loppu elämän.

      Itse en hampaitani koko ajan vaalentaisi, ehkä kerran, mutta sen jälkeen koettaisin vähentää niitä värjääviä tuotteita, kuten: kahvi, tee, tupakka...jne. Ei tummentumia ja värjäytymiä tule, jos ei niitä itse aiheuta.

      Ja kuullostaa tosi lupaavalta: "pientä vihlontaa hampaissa ja ikenissä nipistelyä", "imeytyy hampaaseen ja ärsyttää sitä kautta hampaiden hermopäitä aluksi". Itse en tahallani hampaiden hermopäitä ärsyttelisi, koska kovin äkkiä edessä voi olla juurihoito, joka tarkoittaa onttoa ja harmaata hammasta.

      Jotkut valkaisuaineet saattavat väärinkäytettynä polttaa ikenet valkoiseksi ja jos on paljon alkavia reikiä/reikiä/ientulehdusta/kiille kulumaa niin saattaa hampaita alkaa vihlomaan todella rajusti.

      Pointti oli se, että hampaiden valkaisuunkin jää koukkuun. Pitää saada aina vain vaaleammat tai koettaa pitää kerran saatu valkaisutulos, vaikka kuinka joisi kahvia/teetä/punaviiniä ja polttaisi tupakkaa.

      Ihan sama kun vetelisi paskaiseen tukkaan aina valkaisuainetta, valkaisun perään. Ei ne hiuksetkaan sitä jatkuvaa valkaisua kestä eli hiuksetkin ohenee, haperoituu ja katkeilee.

      • hyvää vain..

        en ole löytänyt yhtäkään tutkimusta jossa kerrottaisiin kiilteen kuluvan tai valkaisusta olevan haittaa ikenille, elimistölle tai hampaille itselleen! otin hyvin paljon selvää ennen kuin uskaltauduin kokeilla ja en ymmärrä vastarintaasi jos et ole perehtynyt asiaan..? olen vain niin hyvilläni koska voin nykyään ylpeänä hymyillä fressillä ja niin kauniilla hymyllä!! :))


      • kesähymy
        hyvää vain.. kirjoitti:

        en ole löytänyt yhtäkään tutkimusta jossa kerrottaisiin kiilteen kuluvan tai valkaisusta olevan haittaa ikenille, elimistölle tai hampaille itselleen! otin hyvin paljon selvää ennen kuin uskaltauduin kokeilla ja en ymmärrä vastarintaasi jos et ole perehtynyt asiaan..? olen vain niin hyvilläni koska voin nykyään ylpeänä hymyillä fressillä ja niin kauniilla hymyllä!! :))

        Minäkin eksyin/päädyin netistä tilaamaan valkaisupaketin. Mutta olen tyytyväinen, ei ole mikään pakko mennä hammaslääkäriin asti ja maksaa niin paljoa. Itselläni ensimmäinen kokemus valkaisusta ja ihana kokemus kyllä. Kaikki meni niin kuin pitikin. Tilasin 22% valkaisupaketin ja seitsemänä päivänä käytin kerran päivässä 30-60min ja nyyt minulla on aivan ihanan valkoinen hammasrivistö!! :))
        voin suositella, helppoa oli ja valkoista tuli!


      • jokikaarre
        kesähymy kirjoitti:

        Minäkin eksyin/päädyin netistä tilaamaan valkaisupaketin. Mutta olen tyytyväinen, ei ole mikään pakko mennä hammaslääkäriin asti ja maksaa niin paljoa. Itselläni ensimmäinen kokemus valkaisusta ja ihana kokemus kyllä. Kaikki meni niin kuin pitikin. Tilasin 22% valkaisupaketin ja seitsemänä päivänä käytin kerran päivässä 30-60min ja nyyt minulla on aivan ihanan valkoinen hammasrivistö!! :))
        voin suositella, helppoa oli ja valkoista tuli!

        Miksi ihmeessä maksaa järjettömiä summia valkaisusta kun apteekista saapi tahnaa jonka vaikutus ainakin itselläni näkyy samantien? Eikä hintakaan ole päätähuimaava; 6-7€ tuubi ja tuon lisäksi kunnollinen hammasharja. Tahnan merkki on yotuel, omakohtaisilla kokemuksilla voin lämpimästi suositella. http://www.yotuel.fi/yotuel.asp?viewID=249


      • hyvä parempi paras
        jokikaarre kirjoitti:

        Miksi ihmeessä maksaa järjettömiä summia valkaisusta kun apteekista saapi tahnaa jonka vaikutus ainakin itselläni näkyy samantien? Eikä hintakaan ole päätähuimaava; 6-7€ tuubi ja tuon lisäksi kunnollinen hammasharja. Tahnan merkki on yotuel, omakohtaisilla kokemuksilla voin lämpimästi suositella. http://www.yotuel.fi/yotuel.asp?viewID=249

        olen kokeillut samaa ja toimii kyllä hetkellisesti ja varmaan joillekin paremminkin. minulla hammasluu on ilmeisesti sen verran kellertävämpi joten yotuelin tahnalla en saanut valkoiseksi ns.fressiksi mutta tolla xytolin valkaisupaketilla onnistu kyllä! lopputulos aivan toista luokkaa vielä! :)


      • Vaan kuluu...
        hyvää vain.. kirjoitti:

        en ole löytänyt yhtäkään tutkimusta jossa kerrottaisiin kiilteen kuluvan tai valkaisusta olevan haittaa ikenille, elimistölle tai hampaille itselleen! otin hyvin paljon selvää ennen kuin uskaltauduin kokeilla ja en ymmärrä vastarintaasi jos et ole perehtynyt asiaan..? olen vain niin hyvilläni koska voin nykyään ylpeänä hymyillä fressillä ja niin kauniilla hymyllä!! :))

        Turha sen jälkeen itkeä nettipalstoilla kellertäviä hampaita, jotka vihlovat! Ja ei valkaisua jokaiselle edes suositella eli jos löytyy: plakkia, ientulehdusta, hammaskiveä ja reikiä niin ei paskaiseen suuhun kannata valkaisua tehdä. Kokeilkaa ensin hammasharjaa, sillä pääsee jo pitkälle.


      • aremotität

        Eiköhän ne kiillevauriot yleensä ole hankittu muualta kuin hampaiden valkaisusta. Itselläni hammasluu kellanharmaata jo alunperin. Väärin hoidetun lapsuuden keuhkosairauden ja liian rajun harjauksen ansiosta sain hammaseroosion hyvään alkuun heti pysyvien hampaiden puhjettua. Olen kuitenkin pärjännyt vuosikymmeniä ilman hampaiden menetystä.

        Nyt olen uskaltanut vasta kokeilemaan kevyitä valkaisevia tuotteita (Yofuel). En menetä mitään. Tässä iässä kehtaa ottaa jo tekarit. Se on itselleni kohtuullisen sama, onko suussani kotilvalkaisulla astetta vaalemammaksi saadut luonnostaan epämääräisen väriset omat kuluneet hampaat vai puhtaat tekarit. Ja jos tekareihin päädyn, niin proteetikon on turha urputtaa, että koska hammasluuni on luonnostaan paskanvärinen, niin proteesienkin kuuluu olla. Luonnottoman valkoisia hampaita en edes halua, mutta normaalit puhtaan luonnonvalkoiset olisivat kiva juttu. Vaikka proteesin muodossa sitten.


      • kokelias
        kesähymy kirjoitti:

        Minäkin eksyin/päädyin netistä tilaamaan valkaisupaketin. Mutta olen tyytyväinen, ei ole mikään pakko mennä hammaslääkäriin asti ja maksaa niin paljoa. Itselläni ensimmäinen kokemus valkaisusta ja ihana kokemus kyllä. Kaikki meni niin kuin pitikin. Tilasin 22% valkaisupaketin ja seitsemänä päivänä käytin kerran päivässä 30-60min ja nyyt minulla on aivan ihanan valkoinen hammasrivistö!! :))
        voin suositella, helppoa oli ja valkoista tuli!

        mistä sivulta tilasit ? voisitko linkata


      • kamsaa

    • U.S.A

      Jenkeistä olen tuonut samaa matskua itselle ja kavereille monena vuonna. Nykyään onneksi saa jo samaa matskua täältä netistä. Toi Xytol vaikuttaa hyvälle. Systeri tilasi sieltä ja toimi hyvin, tilasin sit itsellekin nyt! :)

    • morsian85

      Tahtoisin kuulla lisää kokemuksia! Ja nimenomaan tuollaisista hammastahnan-tyyppisistä vaihtoehdoista, en niinkään noista "kemiallisista valkaisevista". Tarkoitan siis että nämä "kevyemmät" vaihtoehdot kiinnostaa. Tämä jää tod näk ainutkertaiseksi keikaksi, tahtoisin hääkuviin hohtavat hampaat :)

      • hää humuun

        Ei mikään muu vaan tahdo toimia kuin hydroperoksidi tai karbamidiperoksidi pohjaiset aineet, jollei ole luontaisesti valkoiset hampaat. Suosittelen siis aitoa valkaisiua, se tehoaa ja tuloksia tulee nopeasti.
        Saat ainakin varmasti hohtavan hymyn ehkä elämäsi tärkeimpään juhlaan! :)


      • morsian 2010
        hää humuun kirjoitti:

        Ei mikään muu vaan tahdo toimia kuin hydroperoksidi tai karbamidiperoksidi pohjaiset aineet, jollei ole luontaisesti valkoiset hampaat. Suosittelen siis aitoa valkaisiua, se tehoaa ja tuloksia tulee nopeasti.
        Saat ainakin varmasti hohtavan hymyn ehkä elämäsi tärkeimpään juhlaan! :)

        Samaa mieltä ei noit yksin tahnat yms auta jos tilanne päässyt pahaksi.itelläni sulho pakotti luopumaan tupakasta ja tilasi lahjakortin valkaisuun tonne hollywood smileen.Ok tulos tuli ja nyt vielä jatkan tahnoilla stokka myy sellasta tahnaa kun rembrandt,tuntuu pitävän tulosta yllä.


      • aremotität

        Sinulla ilmeisesti on jo kohtuullisen hyvä tilanne, kun pieni parannus riittää (ja epäilisin, että häätkin on jo pidetty). Oikeansävyinen kirkas punainen huulipuna kirkastaa hymyä. Itse aloitin vasta keski-iässä huulieni punaamisen tästä syystä. Väärä huulipunan sävy korostaa hampaiden värivirheitä, joten kannattaa olla tarkka ja pyytää mielellään asiantuntevan myyjän apua.


    • Travelleri

      Kukin saa maksaa mitä haluaa. Se ei ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa 35% karbamidiperoksidi kynä 19,90. www.ideapuoti.fi

    • wowtsi

      Porissa Bläk kauneusstudio tekee hampaiden valkaisua 99 ekee tarjouksessa. Tulee kuulemma tosi hyvä tulos. Taitaa olla niin, että nyt monen vuoden pähkäämisen jälkeen menen tonne valkaisuun!

    • äitimami231
    • oloja

      jepjep ja diipadaapa

      • Keltahammas

        Apua hampaiden kotivalkaisuun! Minulla on WhightLight -niminen valolaite, kaksi valkovihreää tuubia muotit mutta heitin käyttö-ohjeet vahingossa roskiin! kuinka kauan/useasti valoa täytyy antaa ja kuinka pitkin väli-ajoin? Auttakaa pliis!


    • pr0o

      Ammattilainen myös tarkastaa hampaiden kunnon, että voidaanko ylipäätään valkaista. Jos hampaistossa on esim. hammaskiveä, niin voihan sitä yrittää kotikonstein vaalentaa ja seuraavan puhdistuksen jälkeen tuloksena voi olla raidalliset hampaat. Ammattilaisten kanssa tuloksella on myös takuu. Hampaistossa voi olla niin paljon huomioon otettavia asioita, joita maallikko ei voi ymmärtää, että lopputulos vaan itkettää. ESIM. Paikat ei vaalene, mekaanisesti poistettavat värjäymät eivät vaalene, paikkaamattomat reiät menevät todella huonoon kuntoon, ... Humpuukin kanssa kannattaa pelleillä niin kauan, että vastaanotolta saisi jo edullisemmalla. Kauneushoitoloiden valkaisuun en myöskään itse suostuisi, koska sielläkin hampaisiini koskisivat puoskarit. Terveisin valkaisulusikat vastaanotolta kotiin ja olen helvetin tyytyväinen.

    • valkoiset hampaat
    • omavaraistaitaja

      kotikonstit rokkaa!

    • ysikasiysi

      Mulla on mukavasti periytynyt vanhemmilta keltainen "luusto", eli hampaat ja kynsien "valkoinen osa" on selvästi tummemmat kuin useimmilla muilla, vaikka en harrasta mitään sellaisia paheita jotka näitä tummentaisivat.
      Ihan perusmarketeista saa muistaakseni Denivit-nimistä tuoteperhettä, johon kuuluu mm. lyhyen aikavälin tujua, valkaisevaa hammastahnaa, pidemmäksi ajaksi käyttöön suositeltavaa vaalentavaa hammastahnaa ja vaalennuskynä, jolla "piirretään" hampaaseen tököttiä ja sitten napotetaan n. vartti suu auki jotta mömmö kuivuu :D Nuorena kokeilin näitä konsteja ekoiksi valkaisuyrityksiksi, vaativat jatkuvaa käyttöä mutta kyllähän ne legot vaalenivat reippaasti! Olin hyvin tyytyväinen tuloksiin.

      Sittemmin tilasin netistä tarjouksessa olleen kotivaalennuspaketin, merkkiä en muista mutta siinä tuli mukana monta "ruiskua" erittäin tujakkaa vaalennusmönjää plus pari muovista "hammassuojaa". Muovimuotit piti siis heittää hetkeksi kiehuvaan veteen ja sitten suuhun, jotta muotoutuivat omien hampaiden mallisiksi. Sitten vaan vaalennustöhnää muotteihin ja suuhun, olisiko ollut 30-60min. Oli todella tehokasta tavaraa, mutta vaati myös suht säännöllistä toistoa. Olin erittäin tyytyväinen tulokseen.

      Kun kävin ensimmäistä kertaa ihan hampilekurilla valkaisussa, ja olin niiiin pettynyt! Varmaankin oli huono tapa (mun hampaille) valkaista sitten, sellainen mömmöt hampaisiin ja hengataan sinisen valon alla 40min. Suuhygienisti ei myöskään ymmärtänyt miksi haluan valkoisemmat hampaat, mutta hänellä taisi eläkeikä olla aika lähellä muutenkin. Ei kovin luottamusta herättävää, jos näin keltaiset hampaat näyttää ammattilaisen silmään vitivalkoisilta... Toisaalta samalla (jostain käsittämättömästä syystä erittäin suositulla ja suositellulla) hammaslääkäriasemalla eivät halunneet alkaa miettimään mulle oikomista vaikka pyysin, kun "eihän nuo nyt niin pahat ole". Vein sitten rahani ja vinot legoni oiottavaksi muualle.

      Nykyään yritän vain pärjäillä apteekista hommatulla vaalentavalla hammastahnalla, vaikka mieluusti ottaisinkin valkoisen hollywood-hymyn taas. Laservalkaisua olen harkinnut, mutta tuon kalliin ja pettymyksen aiheuttaneen valkaisun jälkeen ei hirveästi innosta lähteä lekurille, kun paremman tuloksen olen saanut kotikonstein aikaan. Varmasti monista paikoista saa erinomaisen valkaisun, mutta henkkoht tarttisin aika loistavat suositukset hammaslääkäristä ennen kuin lähtisin uudestaan ammattilaisen valkaisuun - ettei taas pääse vain itku ja tili tyhjene turhan takia satoja euroja...

      • aremotität

        Itselläni on huomattavan huonot hampaat, joten luulen ymmärtäväni hammaslääkäriasemien asenteet kohdallasi. Taidat olla jossain määrin värisokea, ja hammasongelma on lähinnä korvien välissäsi. Kun kärsii itse vaikeasta hammaseroosiosta ja hampaat ovat väriltään jotakin kellansiniharmaan väliltä, niin terveet, hieman kellertävät hampaat näyttävät upeilta, vaikka niissä olisikin lisänä pientä rivin vinoutta. Mutta yleensäkään ihminen ei tiedosta ja havaitse sitä, mikä hänellä on, vaan minkä hän on menettänyt (tämä pätee sitten vaikka nuoruuteen, terveyteen, rakkauteen, elämän mahdollisuuksiin, ehjiin hampaisiin ja terveeseen suuhun).

        Jossakin tuotesivustolla sanottiin, että kellertävä hammasluu reagoi parhaiten valkaisuun, harmaa huonoiten. Omasta kokemuksesta ja näkemyksestä sanoisin, että terveessä suussa pieni luontainen kellertävyys hampaissa ei haittaa. Samoin kovin vaurioituneissa hampaissa täyden valkoisuuden tavoite on järjetön. Se vain korostaa muita puutteita (kuten hampaiden vinoutta ja kiillevaurioita). Kolmas ryhmä missä vitivalkoiset hampaat ovat naurettavat, ovat iäkkäät ihmiset. Iäkkäillä ihmisillä hampaat eivät luonnostaan enää ole paperinvalkoiset, joten eikö hieman luomumpi look riitä?


    • Maiju33

      Xytol on hyvä! Suositteluni ehdottomasti tälle tuotteelle!

      • Lokki

        Samaa mieltä Maijun kanssa! Oli helppo ja toimiva!


    • Heta<3

      Hammaslääkäri vai kotivalkaisu? Mikä ero näillä on? Miksi hammaslääkärissä valkaisu maksaa niin paljon? Maksetaanko lienee vain palkkapussiin?

      • lumipupu1

        Vähän sama kun kysyisit että mitä eroa on hiusten värjäämisellä kotona tai kampaajalla.

        Hammaslääkärin vastaanotolla valkaisu maksaa enemmän ainakin seuraavista syistä:
        -aineet (vastaanotoilla käytettävien valkaisuaineiden pitoisuuden aika lailla eri luokkaa kuin kotikäyttöön tarkoitettujen, ovat siis kalliimpia)
        -työ (palkat, välineet, luonnollisestikin)


    • Aapeli

      Osta rengaskynä tai liitu.

    • Redda
    • Taltta

      Jos hampaat ovat terveet, eikä suussa ole tulehduksia, voi valkaisun tehdä ihan huoletta itsekin kotona. Kannattaa aloittaa lyhyillä valkaisukerroilla ja pikku hiljaa lisätä aikaa, kun ainetta pitää hammaskiskoissa hampaiden päällä. Täältä: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/ ostin hyvän paketin 79 eurolla ja olen ollut todella tyytyväinen tulokseen.

      • Mammakoo

        Hah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksi maksaa 79€ kun apteekista saa ton Xytolin 49,50€?


    • Riksalla

      Maidosta lujat luut ja valkoiset hampaat! :)

    • Nummelainen

      Mimosalla on xytolilla häikäistyt leegot! Kivat!

    • rumanaamamummo

      mummolla ei prkl oo! tekareihin xytolia ja heti

    • haluanostaa

      Mistä näitä Xytol valkaisupakkauksia saa?

    • Paketit

      Joulupukilta :P

    • Ärsyyntynyt

      Ei näistä Suomi24:n kommenteista kannata tehdä hirveän paljon johtopäätöksiä kun 90% kommenteista tulee kyseisten firmojen palkkalistoilla olevilta ihmisistä. Pätee kaikkiin muihinkin tuotteisiin ja palveluihin.

      Itse luottaisin asiassa asiantuntijaan eli hammaslääkäriin.

      • varpaatsuussa

        On kyl varmasti totta ainakin osittain, mut kyl itsellä on silti tapana hieman tutkiskella netistä ennen päätöksen tekoa mitä vaihtoehtoja on olemassa.
        Ei se "asiantuntija" vaihtoehtokaan huono ole, mut aika puolueellinen vastaus tulee varmasti myös sieltä suusta ja luultavasti yleensä kallein. Luottamusta herättää tässä tapauksessa kuitenkin se että tuote on saatavissa apteekeista.?


    • liisa

      Xytol on super ihana tuote!!! Minulla on nyt niin kauan halaumani valkoiset hampaat hihiihiiiii!!!! :)) kaiken lisäksi oli halpa ja helppo! Pisteet minulta 10 ! Kesä tulee!!!

    • assi41

      kokeilin whiteline liuskoja, mutta liuskat eivät yltäneet aivan takimmaisiin hampaisiin, muuten tyytyväinen ja neljännen liuskan jälkeen huomasin eron hampaiden vaaleudessa
      http://hampaidenvalkaisu.omasivu.fi/

    • Seija82

      Xytol on tehokas ja mukava suussa! Minulta myös ehdottomasti suosittelut Xytolille. Oli suhteellisen halpa ja oikeasti toimiva. Ei noi hammastahnat sun muut ole toiminut vaikka olen 5 vuotta niillä pessyt. Nyt kun rohkenin apteekista hankkia ton kahden viikon xytol kuurin niin johan väri muuttui, sain vihdoin selkeästi valkoiset hampaat. Tähän olen tyytyväinen!

    • Timppe
    • your lover ;)

      Voi hitto vie pakko kai se on sit toi hakea kun sitä niin paljon kehutaan kaikkialla..

    • jukkis32

      hampilääkärille valkaisuun

    • hampilllll

      mitä ainetta käytit

    • hggiuhg

      onko kotikeinoja

      • sunkotikeinos

        Kotikeinoja?? eiks tässä just siitä puhuta.. :D


    • Pirppis

      Ammattilaisen tekemä laser valkaisu on aina paras ja turvallisin!!

    • dfgarta4

      mikä on siis paras kotikeino

    • expresss

      tää oli hyvä tuote

    • shysetyhw
    • tittaa88

      kokeilin soodavalkaisua, oli ohje http://hampaidenvalkaisukotona.net/ sivuilla ja todellakin jonkin verran vaikutti, mutta seuraavaksi aion kokeilla netistä tilattavia hampaiden valkaisuliuskoja. toivottavasti saan todella valkeat hampaat =)

      • tittaa89

        Jos haluut oikeesti valkoset hampaat ni tilaa Crestin liuskat. =)
        www.3dwhite.fi


      • aremotität

        Kuulemma riippuu siitä, mikä värjääntymisen on aiheuttanut, että mikä auttaa. Itse pitäisin ainakin kuluneissa hampaissa kaupallisia vaihtoehtoja parempina (vauriohampaissa mieluiten hammaslääkärin valvonnassa). Kokeilin soodaa ennen Yofuelia, ja sooda vain pahensi asiaa. Ja jos on kiillevauriot, niin ne on saatu aikaan yleensä hapon ja hankauksen yhteisvaikutuksella. Joten mansikka ja tomusokeri siihen vielä lisäksi, aika kamala ajatus. Joka tapauksessa jokainen tekee valkaisut omalla vastuullaan.


    • jeesiä joku?

      Mites jos on pieniä reikiä esim takahampaissa ja ylhäällä sivuhampaissa.
      Etuhampaassa puolet vissiin muovia tms alaetuhampaiden vieressä ns kulmahammas kans puoliks muovia, niin miten toi vihlonta kun haluis tilata ton xytolin mut että.. Onko joku jolla on reikiä niin valkassu ja onko millasia kokemuksia? mulle riittäs kun ois noi näkyvimmät hampaat vaaleempia kuitenkin eli 6 hammasta yläältä ja 8 alhaalta.. miten noiden paikkojen kans vaaleneeks nekin vai onko huono mahdollisuus et näkyy paikat sit vaan.. ??

      • aremotität

        Paikat ei vaalene. Itselläni ei ole kariesreikiä, vaan eroosiota, mutta paikkausta odottavia kohtia silti. Yofuelin valkaisukiskosysteemiä olen nyt käyttänyt. Ylhäältä ienrajan vetäytymät/eroosiot paikattiin ennen valkaisua. Alhaalla on vielä paikkaamatonta. Alhaalla en ole uskaltanut käyttää kiskoa. Yofuelin tahna tosin ei ole alhaalla vihlonut, mutta kiskosysteemi vihloo, paikatussakin kohdassa. Edessä ylhäällä keskellä itselläni on pieni muovipaikka. Se on jäänyt tummempana näkyviin, muttei haittaa. On kokonaisuuteen nähden pieni, ja pitäisi vaihtaa jo muutenkin. Toisaalta epäilen valkaisuuden pysyvyyttä vaurioisissa hampaissa, joten eipä ole kiire vaihdella paikkoja.


    • Koti valkaisu

      Unohtakaa noi kaikki soodat yms. "kotikonstit"
      Niillä jos millä hajotatte hampaanne ja tuhoatte kiilteenne, sen lisäksi etteivät ne edes valkaise hampaita. :D
      Hampaiden valkaisuun ja oikeasti tuloksen saavuttamiseen ei ole muuta konstia kuin tilata joko netistä toimiva valkaisutuote tai mennä ryöstettäväksi hammaslääkärin valkaistavaksi. Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa ja vaikka tilaamaan 3dwhite.fistä oikeasti toimiva ja helppo vaihtoehto. :)

      • 3DWhite fani

        Oli muuten hyvä neuvo. :)
        Oli pakko kokeilla ja ohhoh!!! Nehän oikeasti toimi. :D
        Tääl mainostetaan niin paljon kaikkea P##KAA että oon tottunu olemaan välittämättä kehumisista mutta noi liuskat tosiaan toimi. Tuntu ihan epätodelliselta kun ekan valkaisukerran jälkeen jo hampaat oli vaaleammat. :)
        Varsinkin kun on pettyny niin monta kertaa jo kotivalkaisu tuotteiden turhiin lupauksiin ja messuilla myyntipuhe huijaamisiin.
        Mut joo suosittelen vilpittömästi. :)


    • oskjflsil
    • Webdento

      Hei,
      hampaiden valkaisuun löytyy monia keinoja, joista tehokkaimmat ovat hammaslääkäreiden ja suuhygienistien suorittamia valkaisuja. Ammattilaisten käyttämiä valkaisuaineita ovat 15-35% vetyperoksidi tai karbamidiperoksidi. Tarvittaessa valkaisuaineen tehoa voidaan lisätä lämmöllä ja valolla (laser- ja Zoom-valkaisut).

      Lisätietoa ja videoita hampaiden valkaisuista löytyy mm. Webdenton sivuilta.
      http://fi.webdento.com/hampaiden-valkaisu-kotona/
      http://fi.webdento.com/hampaiden-valkaisu-hammaslaakarissa/

    • kotona vaan

      Tosiaan kotonakin voi saada hyviä tuloksia.

    • Mj22
    • MiraKosonen

      Monenlaista valkaisukeinoja on mutta paras on hyvä yrttihammastahna ja sitä kun käyttää säännöllisesti niin kellastumat hävisi ainakin itseltä noin kolmessa viikossa. Perinteisiä pepsodentteja kun käyttää niin ei mitään muutosta parempaan tapahtunut.

      Mulla käytössä sellainen pyöreä purkki, nimeltään Herbal Clove. Ei taida saada suomesta mistään mutta ostin huutonetistä kolme purkkia kerralla.

    • i hate fakes

      tuo 3dwhite "suomalainen" yritys on KOPIOINUT isosmile.com ja 3dwhite.com sivut kuten kiinalaiset tai naapurit konsanaan. Yhtiö toimii Gibraltarilta, miksiköhän?
      EN SUOSITTELE:(

    • hthhethj

      Mikä on paras keino vaalentaa ???

      • oikeita neuvoja

        Crestin 3dwhite tuotteet on tähän asti parhaat joita oon kokeillu, niitä uskallan oikeesti suositella. Valkaisutulos on todella hyvä ja niiden käyttö on helppoa.
        Niitä ei pahakyllä myydä suomessa missään kaupassa eli ne on tilattava netistä.
        Googlettamalla ja foorumeita selailemalla löysin muutaman paikan mistä tilata, mutta päädyin luotettavuuden takia 3dwhiten omilta sivuilta tilaamaan, eli 3dwhite.fi:stä. Hinta oli sama kaikissa sivustoissa.
        Toivottavasti auttoi. :)


    • Sari000

      Itselle nuo Crestit esimerkiksi aiheuttivat hieman vihlontaa, joten jätin niiden käyttämisen kesken. Olen yrittänyt etsiä erilaisia valkaisujuttuja kauppojen hyllyiltä, mutta netistä tuntuvat löytyvän parhaa tuotteet. Itse olen tilannut täältä http://www.whitening.nu/fi/

      Tähän mennessä olen kokeillut Warpaintia ja mieheni kokeili WhiteOnen kynää, oltiin molemmat kyllä tyytyväisiä. Eivätkä nuo alennuksetkaan haittaa ;)

    • Anette12345

      Itse en koskaan uskaltanut kokeilla kotona käytettäviä valkaisutuotteita, sillä vihlonta ja muut ikävät sivuvaikutukset pelottivat. Ystäväni oli tehnyt hampaiden valkaisun kotona hammaslammas.fi verkkokaupan tuotteilla ja kertoi, että hampaat olivat selvästi valkoisemmat jo ensimmäisen käsittelyn jälkeen, eikä vihlomista tai kirvelyä esiintynyt.

      Tutustuin itse hammaslammas-sivustoon ja sieltä luin, että tuotteet ovat turvallisia EU-hyväksyttyjä ja vetyperoksidittomia, joten päätin testata. Noin kuukauden käytön jälkeen olen erittäin tyytyväinen valkaisuun ja mitään sivuvaikutuksia ei ilmennyt. Eli jos hampaiden valkaisu kotona kiinnostaa, niin suosittelen varauksetta hammaslammas.fi sivustoa.

    • Anonyymi

      Hammaslammas on huijari firma! Arpovat tuotteita ja keräävät ilmasta mainosta mutta eivät lähetä palkintoja ikään ja eivät myös vastaa viesteihin joita lähetetty useaa eri kautta. Ei kannata tilata heiltä!

      • Hei Anonyymi!

        Ikävä kuulla, että sinulla on tällainen käsitys yhtiömme toiminnasta. Harmi, että vastasit anonyymisti, muuten olisimme voineet olla suoraan yhteydessä sinuun.

        Vastaamme päivittäin asiakkaillemme sekä Instagram-tilimme kautta saamiimme direct-viesteihin, että sähköpostiviesteihin, jonka osoitteen löydät kotisivuiltamme hammaslammas.fi.

        Hammaslammas on Suomen suosituin kotona tehtävien hampaidenvalkaisujen brändi ja tuhansien vuosittaisten asiakkaidemme tyytyväisyys on käytännössä 100%. Emme usko, että tämä on sattumaa.

        Mikäli epäilet Instagramissa järjestettyjen arvontojen todellisuutta, lähetä meille sähköpostia, niin annamme mielellämme todisteita siitä, että arvonnat ovat olleet aitoja ja kaikki ovat saaneet palkintonsa :)


    • Anonyymi

      Glamwhite kotivalkaisu toimii . Yhdellä kerralla valkaisi pari astetta Olen todella tyytyväinen. Ja maksoi alle 20€

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe