aika teitä :(
Nyt on kesä ja naiset hehkeimmillään. Avatkaa silmänne ja painukaa välillä ulos jos ahdistaa.
Nuo mehiläiset ja perhoset saa juroimmankin miehen lentäviin ajatuksiin maukkaasta elämästä.
Saathan säkin edes mietiskellä millaista olisi elää ilman turhia murheita.
Huumoria ja hymyä...siinä se :)
http://www.youtube.com/watch?v=M3ZJEQQkVZE&playnext_from=TL&videos=EMUu5RdHxqQ&feature=rec-LGOUT-farside_rn-3r-7-HM
Ps.Pian se syksy ja pimeät illat taas tulee. Pääsee omenavarkaisiin ainakin, jos ei muuta kivaa keksi ;)
Tapaamisiin ;))
Hyvänen
16
273
Vastaukset
- hyvänen aika?
eihän täällä ole enää kuin joku feikkipaska kirjottelemassa, kaikki vakkarit on häipyneet nauttimaan kesästä.:D
- .:-DDDDDDD
-vakkarit nautti puskissa hihihihiihihihihhh niinkun säkin.
- Toivoja.
lämpöisemmät kelit niin nuo naisetkin vähentäisi vaatteitaan;)
Mä teen muuten mehiläisille vai kimalaisille vähän hallaa iltaisin kun revin niiltä voikukat juurineen pois. Vaan eiköhän ne löydä muita kukkia.- sulle....
oliskin hommaa. On tuossa kokonainen pelto keltaisena voikukista.:-P
Kaunishan tuo vielä on, ennenkuin alkaa siemntää.;) - Väärin ymmärtäjä
sulle.... kirjoitti:
Kaunishan tuo vielä on, ennenkuin alkaa siemntää.;)tuossa viimeisessä lauseessa puhutko edelleen voikukista vai miehestäsikö? :))
- kummastakaan...
Väärin ymmärtäjä kirjoitti:
tuossa viimeisessä lauseessa puhutko edelleen voikukista vai miehestäsikö? :))
vaan voikukkapellosta.;)
Se on niin kauniin keltainen, ennenkuin kukat muuttuvat untuvapalloiksi, jotka tuuli lennättää kaukaisuuteen.:-P
Mielikuvituksesi teki tepposen.;-DDD - oikein ymmärtänyt
kummastakaan... kirjoitti:
vaan voikukkapellosta.;)
Se on niin kauniin keltainen, ennenkuin kukat muuttuvat untuvapalloiksi, jotka tuuli lennättää kaukaisuuteen.:-P
Mielikuvituksesi teki tepposen.;-DDDMä jo hiukan aattelinkin, että on vaan kaunis siihen saakka, kun alkaa siementään :))) Onhan se siemenpallo vielä aika nätin näköinen, mutta ne sadat, tuhannet "laskuvarjojääkärit" leijalevat joka paikkaan :))
- ?
oikein ymmärtänyt kirjoitti:
Mä jo hiukan aattelinkin, että on vaan kaunis siihen saakka, kun alkaa siementään :))) Onhan se siemenpallo vielä aika nätin näköinen, mutta ne sadat, tuhannet "laskuvarjojääkärit" leijalevat joka paikkaan :))
sä kerbiili?
- Toivoja.
sulle.... kirjoitti:
Kaunishan tuo vielä on, ennenkuin alkaa siemntää.;)vetelen pois ja hieman ulkopuoleltakin. Voikukan pirulainen kun nousee ruohikosta pitkäksi parissa päivässä leikkaamisen jälkeen eikä piha näytä siistiltä. Pari kuutiota olen niitä kärräillyt metsään.
- taisit...
kerbiili62 kirjoitti:
se PerErik tuolla kertaa :))
noita leivänreikiäkin olla vailla.? Mulla on hyvä vainu, vai mitä...:)
taisit... kirjoitti:
noita leivänreikiäkin olla vailla.? Mulla on hyvä vainu, vai mitä...:)
olla Gaabriel, joka niitä reikiä vonkas. Näin mä ainakin luulen :))
Onhan sulla melkoinen vainu, mistä kennelistä se sie oot poissa :))- ollaan...
kerbiili62 kirjoitti:
olla Gaabriel, joka niitä reikiä vonkas. Näin mä ainakin luulen :))
Onhan sulla melkoinen vainu, mistä kennelistä se sie oot poissa :))sen verran samoissa leivissä pyöritty, että tietää toisensa ajatuksetkin.:-P
Saati tunnistaa käsialan...:) ollaan... kirjoitti:
sen verran samoissa leivissä pyöritty, että tietää toisensa ajatuksetkin.:-P
Saati tunnistaa käsialan...:)siekin Katajanokalla aikoinaan liottamassa kivikovaa vanikkaa laihassa iltateessä? :))
Saattaapi se noinkin olla, aika monessa on tullut oltua mukana viimeisen viiden vuoden aikana :)- siellä...
kerbiili62 kirjoitti:
siekin Katajanokalla aikoinaan liottamassa kivikovaa vanikkaa laihassa iltateessä? :))
Saattaapi se noinkin olla, aika monessa on tullut oltua mukana viimeisen viiden vuoden aikana :)kyllä sattunut olemaan.:)
Ei ihan noin kauas tarvitse ajassa mennä taaksepäin. Muistaisinkokaan enää moista leipäjuttua.:-DD
Taitaa tuo uniukko alkaa heitellä hiekkaansa siihen malliin, että lopettelen loruilun tältä ehtoolta.:)
Ötysiä vaan.! siellä... kirjoitti:
kyllä sattunut olemaan.:)
Ei ihan noin kauas tarvitse ajassa mennä taaksepäin. Muistaisinkokaan enää moista leipäjuttua.:-DD
Taitaa tuo uniukko alkaa heitellä hiekkaansa siihen malliin, että lopettelen loruilun tältä ehtoolta.:)
Ötysiä vaan.!vaan sinnekin, kohta tässä on pistettävä vaaka-asentoon ittekin, että jaksaa aamusella nousta uudesta päivästä nauttimaan :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242