sen kanssa, että rekkautuneena ei voi aloittaa uutta keskustelua ja joka kerta kun vastaa jollekin, pitää rekkautua uudestaan. Vastaaminen siis onnistuu jotenkuten (vaikka vaatiikin uuden rekkautumisen) mutta keskustelun avaus ei rekatulla nikillä onnistu. Olen laittanut jos jonkinlaista kyselyä ylläpidolle ja pulmatilanteisiin, mutta ei ne vastaa edes sähköpostiin.
Onko muilla vaikeuksia
14
198
Vastaukset
- Kössönöm
Onko jollain siis vaikeuksia saman asian kanssa, ja jos ei ole, niin onko neuvoja mitä minun pitäisi tehdä?
Hyvin tuntuu toimivan.
- Kössönöm
oli tällainen ilmoitus kun rekisteröidyin:
"Väärä käyttäjätunnus tai salasana. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata sen uudelleen aiemmin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen"
- Kummallista, sillä voin rekkautua ja vastata jollekin, mutta en aloittaa uutta keskustelua nikilläni. Ja joka helvetin kerta pitää rekkautua uudelleen, kun jollekin vastaa. Kössönöm kirjoitti:
oli tällainen ilmoitus kun rekisteröidyin:
"Väärä käyttäjätunnus tai salasana. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata sen uudelleen aiemmin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen"
- Kummallista, sillä voin rekkautua ja vastata jollekin, mutta en aloittaa uutta keskustelua nikilläni. Ja joka helvetin kerta pitää rekkautua uudelleen, kun jollekin vastaa.Valitettavasti en tunne tietokoneiden sisäistä elämää niin hyvin, että osaisin auttaa.
Ps. Oletko kokeillut rukousta tai kirousta? ;)- Kössönöm
Phoebus kirjoitti:
Valitettavasti en tunne tietokoneiden sisäistä elämää niin hyvin, että osaisin auttaa.
Ps. Oletko kokeillut rukousta tai kirousta? ;)"Ps. Oletko kokeillut rukousta tai kirousta? ;) "
- Kokeiltu on, ei auta. Näin että Whitewash ja Hobo ovat voineet aloittaa tänään uuden keskustelun rekatulla nikillä. Miksi minä en voi? Byääää.
Menin kiltisti eilen nukkumaan kymmenen maissa ja sammutin koneen ihan kuten aina ennenkin, mutta nyt sitten aamulla oli tuollainen esto päällä. Ja sitä paitsi tänään on synttärini. Piti mennä ruokaristeilylle Airistolle, mutta siellä on niin hirveä mysrsky, ettei taida Rudolfina lähteä jokirannasta. Kössönöm kirjoitti:
"Ps. Oletko kokeillut rukousta tai kirousta? ;) "
- Kokeiltu on, ei auta. Näin että Whitewash ja Hobo ovat voineet aloittaa tänään uuden keskustelun rekatulla nikillä. Miksi minä en voi? Byääää.
Menin kiltisti eilen nukkumaan kymmenen maissa ja sammutin koneen ihan kuten aina ennenkin, mutta nyt sitten aamulla oli tuollainen esto päällä. Ja sitä paitsi tänään on synttärini. Piti mennä ruokaristeilylle Airistolle, mutta siellä on niin hirveä mysrsky, ettei taida Rudolfina lähteä jokirannasta.Paljon onnea!
Toivottavasti ristely onnistuu.- Kössönöm
Phoebus kirjoitti:
Paljon onnea!
Toivottavasti ristely onnistuu.onnea tässä näemmä tarvitaankin. En lähde sinne aalloille ollenkaan ihmettelemään, että pysyykö paatti pinnalla ja juomat lasissa. Ehkä huomenna, tai ensi vuonna.
- mrs Missukka
Kössönöm kirjoitti:
"Ps. Oletko kokeillut rukousta tai kirousta? ;) "
Menin kiltisti eilen nukkumaan kymmenen maissa ja sammutin koneen ihan kuten aina ennenkin, mutta nyt sitten aamulla oli tuollainen esto päällä. Ja sitä paitsi tänään on synttärini. Piti mennä ruokaristeilylle Airistolle, mutta siellä on niin hirveä mysrsky, ettei taida Rudolfina lähteä jokirannasta.Myöhästyneet onnittelut! Minun äiti on samaa horoskooppimerkkiä kuin sinä.
- Kössönöm
mrs Missukka kirjoitti:
Myöhästyneet onnittelut! Minun äiti on samaa horoskooppimerkkiä kuin sinä.
Minä en usko astrologiaan yhtään sen enempää kuin sporalogiaankaan. Onnittelut vaan äidillesikin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sporalogia
- Häh??
Minä en ole viittinyt kirjautua pitkiin aikoihin, selain jumittaa parin sivun jälkeen, joutuu väärälle sivulle ja sellasta, aina jokin mättää.
- Info-piste
kirjoittaa niin monella eri nimimerkillä että ylläpito on päättänyt estää rekisteröidyn nimimerkkinsä aloitukset.
- Kössönöm
Info-piste kirjoitti:
kirjoittaa niin monella eri nimimerkillä että ylläpito on päättänyt estää rekisteröidyn nimimerkkinsä aloitukset.
tuota paskanpuhumista? Raukkamainen multinikki, aina olet jonkun kimpussa.
- Info-piste
mUTTA krisityt puhuu ilmalle, ja olemattomalle jumalalle.
- Info-piste
Info-piste kirjoitti:
mUTTA krisityt puhuu ilmalle, ja olemattomalle jumalalle.
Kössönöm puhui peilikuvalleen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018