v. 2009 keväällä Mikkoset ohjelmassaan naureskelivat niille puheille, että ohjelma lopetattaisiin. Joku kommentti oli tyyliin "mepä tiedetään paremmin..." ja lopussa lähtivät laulellen kesälomalle.
Tuohan viittasi kaikki siihen, että sarja jäisi vain kesätauolle. No, onneksi tauko jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu... jne.
Mikkosten "kesäloma" se jatkuu ja jatkuu...
ei oo ikävä
2
266
Vastaukset
- Ettänäinsitten
Ei ne nyt ehdi ohjelmia tekemään, kun rouva kirjoittelee kolumneja siitä, miten heidän lapsensa ei päässyt koulun kevätjuhlaesityksen eturiviin, vaan eturiviin laitettiin rumasti pukeutuvia, esiintymistaidottomia ja ujoja pikkulapsia.
- voi pyhä yk
...OIKEESTI??? -kko?
xo)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277