Yksityiset hammaslääkärit

sattuu.....

Osaisko joku sanoa jolla on kokemusta, Kirkkonummen hammaslääkärikeskus OY:stä tai Hammaslääkäriasema Vitadent: ista, että kumpaan kannattaa mennä, olen mm.hammaslääkäripelosta kärsivä potilas.

13

4416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPPPPPPP

      Olen käynyt K. Väisäsellä hammaslääkärikeskuksessa ja ollut tyytyväinen, mutta en osaa sanoa sen paremmin, kun en pelkää. Miellyttävä hammaslääkäri joka tapauksessa.

    • !!!!!!

      Vitadent kaukaa ja soita Jussi Kuusistolle. Hän on hellävarainen ja ammattitaitoinen. Häneellä on vastaanotto Kirkkotallintien 4;sessa II-krs.

    • mmmhhhh

      Kiitos vastanneille, sain maailman parhainta palvelua Hammaslääkäri Vitadentissa Pirjo Savolaiselta!!
      Vihdoin ja viimein löysin hammaslääkärini. Hän kertoi täsmällisesti koko ajan mitä oli tekemässä ja mitä hän tekisi seuraavaksi. Ei aloittanut mitään hommia, ennenkuin hammasrivi oli OIKEASTI puutunut.

      Hän jutteli rauhoittavalla äänellä koko ajan niitä näitä ja hampaan repiminen oli ohi hujauksessa.

      Suosittelen lämpimästi Vitadent Hammaslääkäriasemaa.

      http://www.plusterveys.fi/vitadent

      • päästä

        avataan sama hammas!


      • Liskot99
        päästä kirjoitti:

        avataan sama hammas!

        Etkö lukenut kirjoittajan tekstiä? "hampaan repiminen oli ohi hujauksessa. " tuskin sitä hammasta uusiksi enään avataan.


      • Vitadent on Suomen kallein hammaslääkäriasema. Ei ilmoita hinnat etukäteen !!!!!
        Sain kruunun joka maksoi 1700 € kun normaali hinta olisi ollut n 900 @ (tarkistin toiselta lääkäriltä )


      • knummi
        ef0 kirjoitti:

        Vitadent on Suomen kallein hammaslääkäriasema. Ei ilmoita hinnat etukäteen !!!!!
        Sain kruunun joka maksoi 1700 € kun normaali hinta olisi ollut n 900 @ (tarkistin toiselta lääkäriltä )

        Eräällä omistavalla hammaslääkärillä on kuukausitulot reilut 10.000 eur / kk.

        Jostainhan sekin raha on revittävä. ;)


      • Erittäin pettynyt
        ef0 kirjoitti:

        Vitadent on Suomen kallein hammaslääkäriasema. Ei ilmoita hinnat etukäteen !!!!!
        Sain kruunun joka maksoi 1700 € kun normaali hinta olisi ollut n 900 @ (tarkistin toiselta lääkäriltä )

        Laskuja tulee vielä kuukausien päästä ilman mitään selityksiä.
        Kallis, todella kallis paikka.


    • niko121
    • Epiii

      Kirkkonummen Vitadent, paras hammaslääkäriasema missä olen koskaan käynyt! Sain todella hyvää palvelua, mukavan rento kokemus, lääkäri kyseli vointia operoinnin aikana ja kertoi mitä tekee milloinkin. Oli todellakin paras hammaslääkärikokemus ikinä! Ei voi muuta kuin suositella :) Onhan varmaan lääkärit vuosien varrella vaihtuneetkin (tässäkin keskustelussa aloitus vuodelta 2010). Minä ainakin tulen tuolla jatkamaan hampaiden hoidattamista. Kertoivat myös hinta-arvion, kun kysyin mitä tulee maksamaan seuraavat käynnit. Tämän kerran laskukin oli alhaisempi mitä ajattelin sen olevan.

      Jäi kyllä todella hyvä mieli! :)

    • laadukasta

      Paras hoito ikinä! Ei tulisi mieleenkään vaihtaa enää. Suosittelen.

    • ennkin

      Plus terveys kirkkonummi.
      Vitadent eritäin härskiä toimintaa ja erittäin törkeää laskutusta sain kahdestakymmenestä minutista 380 euron laskun kun katsottiin hampaita!!!

    • vaihtui-hammaslääkäri

      Oral lyö laudalta hinnoittelussa kaikki. Itse kävin Hgissä, kun kysyin jotakin, tuli laskuun 120 euroa asiantuntijapalkkiota. Oli mm. tulehtuneeseen ikeneeseen Implanttitarvike 170, en tänä päivänäkään tiedä mikä oli, kun olisi kysymyksen jälkeen tullut 290:n tarvike. En uskaltanut lähteä kesken kun oli kipeä suu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe