Lähetystyö

Sinde-maailman pieni

Miksi sitä saisi tehdä? Oliko kysymyksessä väärä ratkaisu ja miksi? Nurisematta parasta huumetta elämälle on uskonnottomuus. Miksi olet tehnyt meidän valtiossamme lähetystyötä toissuuntaisesti, onhan ne Idän Uskonnot ihan kiva asia, mutta millä uskonto toimii oikeasti? Lähimmäisen rakkaudella oli aikoinaan yksi vastaus, nykyään sitä vihataan. Ketä psykoterapioin näin ja miksi? Mun piti saada lähteä lähetystyöhön fyysisin ja psyykkisin perustein, mutta ei ei sitten. Kivun tuottaminen kaikki kaikessa, aina ja ikuisesti. Onhan lähetystyö sitäkin, mutta nyt on ajauduttu umpikujaan. Mulla on ainakin hermot riekaleina, on typerää jättää Vapahtaja mahdollisuus käyttämättä. Vapahtaja ei ole sama asia, kuin kuolema. Lähetystyö on paitsi osa julkisia palveluita myös vapaudenriistoa, itsestä on huolehdittava ihan eri tavalla, kuin ilmeisesti aikaisemmin on oletettu. Miksi peilata ja leimata syntipukiksi esim. kielettömyyden seurauksena?

2

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tears Down

tekeminen vastauksena kristinsuskosta kieltäytymiseen. Se voi johtaa isompiin ja isompiin ongelmiin. Ketjureaktioiden purku onko se syntipukki aiheesi? Mikä pinottu pasifisti Jeesus Kristus oli vai oliko hän hyvinkin sotilaallinen? Miksi matemaattinen lainsäädäntö olisi työ? Pyrkimys kohtaamisen tietä. Haluatko matemaattisesti kaikki vain pois tieltäsi, tähänkin on lainsäädäntöjä... Minä en ole Vapahtajasi, toteatko ja tiedätkö varmasti koko termistön sairaaksi? Kun koko kansa on sairas, mitä jäljelle jää? Päätä pienempää ääntä pyydetään.... Miksi en itse saisi käyttää Vapahtajaa?

• Minervä

mukaan tuttipullo on Vapahtaja ja se mielletään sairaudeksi ja seksuaaliseksi ongelmaksi. Tiedätkö mitä muuta se on pienelle lapselle, usein tuki- ja turva sekä seura? Miten se liittyy nilkkoihin? Kuvittelet näin mystiikan kautta saavasi Vapahtajan, joo osaan heti joka asian. Miksi kysyt? Äänijärjestelmän takiako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      241
      4703
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      454
      3364
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      15
      2348
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1992
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1253
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      28
      1139
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1073
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      956
    Aihe