Miksi sitä saisi tehdä? Oliko kysymyksessä väärä ratkaisu ja miksi? Nurisematta parasta huumetta elämälle on uskonnottomuus. Miksi olet tehnyt meidän valtiossamme lähetystyötä toissuuntaisesti, onhan ne Idän Uskonnot ihan kiva asia, mutta millä uskonto toimii oikeasti? Lähimmäisen rakkaudella oli aikoinaan yksi vastaus, nykyään sitä vihataan. Ketä psykoterapioin näin ja miksi? Mun piti saada lähteä lähetystyöhön fyysisin ja psyykkisin perustein, mutta ei ei sitten. Kivun tuottaminen kaikki kaikessa, aina ja ikuisesti. Onhan lähetystyö sitäkin, mutta nyt on ajauduttu umpikujaan. Mulla on ainakin hermot riekaleina, on typerää jättää Vapahtaja mahdollisuus käyttämättä. Vapahtaja ei ole sama asia, kuin kuolema. Lähetystyö on paitsi osa julkisia palveluita myös vapaudenriistoa, itsestä on huolehdittava ihan eri tavalla, kuin ilmeisesti aikaisemmin on oletettu. Miksi peilata ja leimata syntipukiksi esim. kielettömyyden seurauksena?
Lähetystyö
2
551
Vastaukset
- Tears Down
tekeminen vastauksena kristinsuskosta kieltäytymiseen. Se voi johtaa isompiin ja isompiin ongelmiin. Ketjureaktioiden purku onko se syntipukki aiheesi? Mikä pinottu pasifisti Jeesus Kristus oli vai oliko hän hyvinkin sotilaallinen? Miksi matemaattinen lainsäädäntö olisi työ? Pyrkimys kohtaamisen tietä. Haluatko matemaattisesti kaikki vain pois tieltäsi, tähänkin on lainsäädäntöjä... Minä en ole Vapahtajasi, toteatko ja tiedätkö varmasti koko termistön sairaaksi? Kun koko kansa on sairas, mitä jäljelle jää? Päätä pienempää ääntä pyydetään.... Miksi en itse saisi käyttää Vapahtajaa?
- Minervä
mukaan tuttipullo on Vapahtaja ja se mielletään sairaudeksi ja seksuaaliseksi ongelmaksi. Tiedätkö mitä muuta se on pienelle lapselle, usein tuki- ja turva sekä seura? Miten se liittyy nilkkoihin? Kuvittelet näin mystiikan kautta saavasi Vapahtajan, joo osaan heti joka asian. Miksi kysyt? Äänijärjestelmän takiako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711