Salama tuhosi Jeesus-patsaan

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Salama iski Jeesus-patsaaseen Ohiossa/1135257588362

Hmm, mitä voimme tästä päätellä?

19

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Zeus for the win!

• Zeus himself

Zeus for the win! [2]

• Koko uskonto on pelkää vaahtomuovia, ei pärjää luonnonvoimille...hääähhhhhäää...kyllä tuli ankarat naurut nyt.... ;-D

• Jumala tarkoitti varman salamalla pilkkoa patsaan patjoiksi köyhille, mutta sohautti vähän liikaa voimaa iskuunsa! Sohlo mikä sohlo! Taas kerran olisi pitänyt kysyä Munanjatkuntalaisuudelta apua! Olisimme lainanneet jättimäistä Munanleikkuria - kas, siisti kasa patjoja!

• Aatteleppaite2.0

jumala toimii mysteerisillä tavoilla;)

• Patsaan hinta oli jutun mukaan 250000 $.

Voi olla, että korvausten toivossa summaa on hieman hivutettu ylöspäin, mutta varsinainen jutun kluu on siinä, että amerikoissa ihmisiä asuu kaduilla ja jotkut etsivät ruokansa roskien seasta.

Olisiko ollut ristinkiesukselle enemmän mieleen ruokkia joitain köyhiä, kuin antaa pystyttää patsaita itsestään.

Hyvä, ettei kiesusta ole olemassakaan, muuten se saattaisi pahastua.

• qwertyg

Jeesus ei pärjää Thorille.

• paikkaamme

sen entistä ehommaksi!

• Jo pelkästään se tosiasia, että kirkoissa on ukkosenjohdin kertoo jumaluskon todellisen tilan.

• Häh? Se osoittaa vain tervettä järkeä. Ei Uudessa Testamentissä mainita kertaakaan että Jumala rankaisisi salamoinnilla tai muutenkaan ketään tai mitään tässä elämässä. Raamatun mukaan palkkiot ja rangaistukset jaetaan vasta viimeisellä tuomiolla. Niin että ei kristityillä ole syytä luottaa säästyvänsä tavallisia luonnonlakeja noudattavilta ilmiöiltä.

• Kössönöm
      • tosiaankin kamalan näköinen. Miltähän se nyt näyttää!? Käryävä kasa, siinä meni neljännesmiljoona dollaria.

• Kössönöm
        iaurwen kirjoitti:

tosiaankin kamalan näköinen. Miltähän se nyt näyttää!? Käryävä kasa, siinä meni neljännesmiljoona dollaria.

Tuli mieleen ihan ne vanhat neukkulan sosialistista realismia kuvaavat patsaat, joissa Työn Sankarit Pystypäin ja Käsi Kohotettuna Katsoivat Uljaaseen Tulevaisuuteen.

• Kummaa että mokomia patsaita ylipäänsä tehdään, kun heidän kristuksenpennun käsikirjassa se kielletään.

"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua." 2. Moos 20:4-5

• Kössönöm

Tuo kohta on vanhasta testamentista, eli se enää päde uudestaan oksennettujen säännöissä.

• Rompix

Nyt sä irrotit ton asiayhteydestä! Tuo on vain siihen aikaan, paikkaan ja kulttuuriin kuuluva ohje.

nim. patsaan perustukset jo valettu.

• pepe57

Taisi yläkerran ukko katsella TV:tä amerikkalaista fudista, tuli väärään päähän "touchdown" ja kostoksi poltti sen patsaan (nimeltään "Touchdown Jesus"). Mene tiedä, itse veikkaisin salaman aiheuttamaa paloa. Uskiksista en tiedä

• JuuliaMaria*

Ensiksikin se oli outo, patsashan oli vain vyötäröstä ylöspäin! Toiseksi Jeesus-patsaan tulisi käsillään siunata ihmisiä, ei kurottautua taivasta kohden, koska Hänellähän on nyt kaikki valta!! Hän on läpi taivasten kulkenut Kuningasten Kuningas ja Herrain Herra, ja kaikkien polvien täytyy notkistua Hänen nimessään! Patsas kuvaa siis täysin väärin Jeesusta, joka itse on Jumala, Jahve!

Toiseksi kymmenessä käskyssä sanotaan, että: 3. Moos. 19:4 ".. älkää(kä) valako itsellenne jumalankuvia. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Jumalan salama siis tuhosi mokoman "Vale-Jeesuksen"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6598
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4362
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2179
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1818
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1104
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1091
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe