Lisa Williams

meedio, muka

Törkeä huijari näyttää olevan tuo telkussa nyt pyörivä Lisa Williams. Ihan selvästi niissä live-tilaisuuksissa hän "lukee" ihmisiä ja keksii juttua päästään. Yrittää heittää jotain turvallisia arvauksia ja ihmiset ihan hämillään yrittävät myötäillä XP
Onko kukaan koskaan tavannut oikeaa meediota? Liekö sellaisia olemassakaan..?

105

2119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      suorastaan säälittävää touhua, kuka hyvänsä, jolla on puhelahjoja pystyisi samaan.
      Ei kukaan voi keskustella vainajien kanssa, se ainakin on varmaa.
      Jos vainajat kuljeksisivat täällä niin miksi niitä näkee vain jotkin Lisat?
      Kyllä nuo ovat hölyn pölyä, jos ihminen haluaa oikein kovasti uskoa jotain se muuttuu hänelle todeksi.

      • Aritta

        Edesmenneet sukulaisemme yrittävät ottaa meihin yhteyttä mutta kaikilla ei ole näitä selvännäkijän kykyjä. Aavistaa voi kyllä monikin mutta ei nähdä.

        Tunnen monta hyvää meediota. Paras ystävänikin on meedio. Itselläni on myös jonkinlaisia paranormaaleja kykyjä mutta en ole saanut yhteyttä rajan taa.


      • ulalla

        Miksi Lisa puhuu vain ja ainoastaa Amerikkalaisten vainajien kanssa. Entä jos eksyisi tänne suomeen, miten kävisi sitten.....


      • jjj.j.j..j.j.j.j.
        Aritta kirjoitti:

        Edesmenneet sukulaisemme yrittävät ottaa meihin yhteyttä mutta kaikilla ei ole näitä selvännäkijän kykyjä. Aavistaa voi kyllä monikin mutta ei nähdä.

        Tunnen monta hyvää meediota. Paras ystävänikin on meedio. Itselläni on myös jonkinlaisia paranormaaleja kykyjä mutta en ole saanut yhteyttä rajan taa.

        Et tunne yhtään meediota sillä he ovat kaikki huijareita tai heitä huijataan uskomaan moista. Uskon että ystävällesi kelpaisi miljoona dollaria siitä että hän todistaisi osaamisensa, eikö vain? Vai tekeekö hän sen ihan laupeuttaan? Tuskin. Ja jos tekee hän voisi lahjoittaa tuon miljoona dollaria hyväntekeväisyyteen.

        James Randi antaa miljoona dollari sille joka pystyy todidtamaan jotakin sellaista kykyä jonka kaverisi omaa.

        http://www.skepsis.fi/lehti/2003/2003-4jarv.html
        http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

        Voit tietysti vastata ylimalkaisesti että ei ystävääsi kiinnosta raha. Ystävälläsi vaan ei ole eikä tule olemaan tuollaista kykyä. Älä valehtele hänen puolestaan.


      • Aritta
        jjj.j.j..j.j.j.j. kirjoitti:

        Et tunne yhtään meediota sillä he ovat kaikki huijareita tai heitä huijataan uskomaan moista. Uskon että ystävällesi kelpaisi miljoona dollaria siitä että hän todistaisi osaamisensa, eikö vain? Vai tekeekö hän sen ihan laupeuttaan? Tuskin. Ja jos tekee hän voisi lahjoittaa tuon miljoona dollaria hyväntekeväisyyteen.

        James Randi antaa miljoona dollari sille joka pystyy todidtamaan jotakin sellaista kykyä jonka kaverisi omaa.

        http://www.skepsis.fi/lehti/2003/2003-4jarv.html
        http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

        Voit tietysti vastata ylimalkaisesti että ei ystävääsi kiinnosta raha. Ystävälläsi vaan ei ole eikä tule olemaan tuollaista kykyä. Älä valehtele hänen puolestaan.

        joista vailla olet. Tulet kyllä ne joskus kokemaan sinäkin vaikka et tässä elämässä.


      • jjj..j..j.j.j.j.
        Aritta kirjoitti:

        joista vailla olet. Tulet kyllä ne joskus kokemaan sinäkin vaikka et tässä elämässä.

        En halua kokea mielenvikaisuutta. Kiitos vaan mutta ei....

        Hei mites se ystäväsi miljoona dollaria? Kysyppä häneltä haluaako hän sen? Saisi sen todella helposti jos vain kykenisi todistamaan että on meedio. Kerro minulle sitten kun hän on sen saanut, jookosta?
        Laitoin sulle linkinkin jo valmiiksi, ei muuta kuin otat yhteyttä sinne ja kohta on miljoona taskussa.


      • Aritta
        jjj..j..j.j.j.j. kirjoitti:

        En halua kokea mielenvikaisuutta. Kiitos vaan mutta ei....

        Hei mites se ystäväsi miljoona dollaria? Kysyppä häneltä haluaako hän sen? Saisi sen todella helposti jos vain kykenisi todistamaan että on meedio. Kerro minulle sitten kun hän on sen saanut, jookosta?
        Laitoin sulle linkinkin jo valmiiksi, ei muuta kuin otat yhteyttä sinne ja kohta on miljoona taskussa.

        tiedä kuka on Randi. Hän on bluffi jota teikäläiset palvovat kuin jumalaa. Hän ei ole koskaan aikonutkaan maksaa mistään mitään.
        Kuinka yksinkertaisia ihmiset voivatkaan olla kun luulevat että raha on tärkeintä elämässä.

        Eikä sinun tarvitse uskoa mihinkään.


      • jj..j.j.jjj.j..j.
        Aritta kirjoitti:

        tiedä kuka on Randi. Hän on bluffi jota teikäläiset palvovat kuin jumalaa. Hän ei ole koskaan aikonutkaan maksaa mistään mitään.
        Kuinka yksinkertaisia ihmiset voivatkaan olla kun luulevat että raha on tärkeintä elämässä.

        Eikä sinun tarvitse uskoa mihinkään.

        Heh heh, selittelyn makua. Ota nyt hyvä ihminen jo yhteyttä Randiin jos miljoona taalaa yhtään kiinnostaa. Vai eikö olekaan mitään kykyjä mitä todistaa? Voit todistella esimerkiksi noita käyttämiäsi suureita kuten energia ja värähtely ihan uudessa valossa. Jookosta?

        Varmasti ihan järkevä tyyppi Randi on kun ajattelee omilla aivoilla eikä heti ole uskomassa kaikkea omituista mutta en usko että uskovat häntä sen kummemmin palvovat. Sytyttelisivät kynttilöitä Randin päivänä ja laittaisivat juhla-aterioita tai parveilisivat Randin perässä jne. Menikö taas överiksi nuo palvomisasiat sulla?

        Ps. Muista ottaa yhteyttä Randiin. Varma miljoona sulle tiedossa......... (vai onko?)


      • Aritta
        jj..j.j.jjj.j..j. kirjoitti:

        Heh heh, selittelyn makua. Ota nyt hyvä ihminen jo yhteyttä Randiin jos miljoona taalaa yhtään kiinnostaa. Vai eikö olekaan mitään kykyjä mitä todistaa? Voit todistella esimerkiksi noita käyttämiäsi suureita kuten energia ja värähtely ihan uudessa valossa. Jookosta?

        Varmasti ihan järkevä tyyppi Randi on kun ajattelee omilla aivoilla eikä heti ole uskomassa kaikkea omituista mutta en usko että uskovat häntä sen kummemmin palvovat. Sytyttelisivät kynttilöitä Randin päivänä ja laittaisivat juhla-aterioita tai parveilisivat Randin perässä jne. Menikö taas överiksi nuo palvomisasiat sulla?

        Ps. Muista ottaa yhteyttä Randiin. Varma miljoona sulle tiedossa......... (vai onko?)

        Sinähän sen tiedät.


      • Mimukka

        Ei vainajat kuljeksi....vaan henget. Herkemmät ja hengellisimmät ihmiset pysyvät tuntemaan hengien läsnäolon.


      • han-na-nu
        Aritta kirjoitti:

        Edesmenneet sukulaisemme yrittävät ottaa meihin yhteyttä mutta kaikilla ei ole näitä selvännäkijän kykyjä. Aavistaa voi kyllä monikin mutta ei nähdä.

        Tunnen monta hyvää meediota. Paras ystävänikin on meedio. Itselläni on myös jonkinlaisia paranormaaleja kykyjä mutta en ole saanut yhteyttä rajan taa.

        EWn kyllä usko.
        Ajattele nyt Arita, jos vanajat pyörisivät ympärillämme näkymättöminä???
        En sentään haluaisi heidän näkevän ihan kaikkea mitä touhuan:(


      • 15

        Juu. Ei täältä lähteneet täällä enää pyöri.
        Pirun pikku apulaiset, ja joskus kai itsekin,
        täällä temppunsa tekevät.
        Kyllä heiltä löytyy hyvin tarkka henkilöhistoria
        kaikista ajasta iäisyteen siirtyneistä.
        Niitä sitten tuppaavat jonkun Lisan
        päähän. Ja hänhän tuntee sitten itsensä
        hyvin tärkeäksi ja ainutkertaiseksi.


      • Aritta edelleen
        han-na-nu kirjoitti:

        EWn kyllä usko.
        Ajattele nyt Arita, jos vanajat pyörisivät ympärillämme näkymättöminä???
        En sentään haluaisi heidän näkevän ihan kaikkea mitä touhuan:(

        Elämme kolmannessa ja kohta neljännessä dimensiossa. Viides, kuudes jne ovat tässä myös. Men emme näe niissä olevia mutta he voivat nähdä meidät jollakin lailla, ehkä valona. Jotkut sukulaisemme ottavat tehtäväkseen jäädä luoksemme suojelemaan meitä - kuin suojelusenkelit. Eivät he katsele meitä kun istumme vessassa tai teemme muuta sellaista missä ei yleisöä tarvita.


      • ailaaa
        Aritta kirjoitti:

        tiedä kuka on Randi. Hän on bluffi jota teikäläiset palvovat kuin jumalaa. Hän ei ole koskaan aikonutkaan maksaa mistään mitään.
        Kuinka yksinkertaisia ihmiset voivatkaan olla kun luulevat että raha on tärkeintä elämässä.

        Eikä sinun tarvitse uskoa mihinkään.

        Minä haluaisin kokea meedion välityksellä yhteyden se olisi mielenkiintoista jos vaan joskus meedion löydän haluan tavata


    • Aritta

      Montakin. Ja Lisa on aito.

    • Skep Tikko

      arvaamaan jos tietää vaatteiden alla olevat tatuioinnitkin ja että mllainen kuva yms. AIkas erikoinen tyyppi tämä Lisa on. Se häiritsee, kun samoja kommentteja heittelee ihmisille kuten ne kolikoiden maasta löytämisjutut ja kaikki henget on hauskoja ja vahvoja persoonia. Ei taida heikot ja hiljaiset henget edes näyttäytyä:))
      Olis kyllä mielenkiintoista mennä jollekin meediolle ja odottaa mitä se latelis mulle. Mä olen niin jalat maassa ihminen että mitään hölynpölyä en sulattais. Mutta jos yksityiskohtaisesti pystyis kertomaan nimet ja päivämäärät ym. niin kyllä silloin olis pakko uskoa.

      • Aritta

        Mutta valitse sellainen joka tosiaan on tunnettu ja pätevä. Äläkä inahdakkaan mistään omista asioistasi.


    • jjj..j.j.j..j
      • aloitt.

        On se tosiaan kumma, et Lisa ei ole jo käyny hakemassa miljoonaa, vaikka on niin meediota että XD

        Jos ei tarvitsisi maksaa, niin kävisin mielenkiinnosta "meediolla", sillä ois jännä kuulla mitä hää keksis kertoa just mulle. Mutta maksusta en kyllä mene, sillä en viitsi maksaa huijareille, ihan periaatteesta.


      • Tetrahedron
        aloitt. kirjoitti:

        On se tosiaan kumma, et Lisa ei ole jo käyny hakemassa miljoonaa, vaikka on niin meediota että XD

        Jos ei tarvitsisi maksaa, niin kävisin mielenkiinnosta "meediolla", sillä ois jännä kuulla mitä hää keksis kertoa just mulle. Mutta maksusta en kyllä mene, sillä en viitsi maksaa huijareille, ihan periaatteesta.

        ...että asian todellisen laidan tietää vain nämä meediot tai "meediot" itse. Henkilökohtaisesti mua ärsyttää näkijänlahjalla rahastaminen. Uskon, että tällaisella lahjalla on tärkeämpi tarkoitus kuin rikastuminen. Turhauttavaa. Onhan se totta, että yhteydestä henkiin tai astraaliin joutuu toisinaan ottamaan vastaan paljon ikävääkin niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla, mutta en silti ikinä pyytäisi rahaa siitä että välitän viestiä jollekin joka sitä kipeästi tarvitsee. Tämä siis vain minun mielipiteeni.


      • Tetrahedron kirjoitti:

        ...että asian todellisen laidan tietää vain nämä meediot tai "meediot" itse. Henkilökohtaisesti mua ärsyttää näkijänlahjalla rahastaminen. Uskon, että tällaisella lahjalla on tärkeämpi tarkoitus kuin rikastuminen. Turhauttavaa. Onhan se totta, että yhteydestä henkiin tai astraaliin joutuu toisinaan ottamaan vastaan paljon ikävääkin niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla, mutta en silti ikinä pyytäisi rahaa siitä että välitän viestiä jollekin joka sitä kipeästi tarvitsee. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

        korkeat henget eivät koskaan tule spiritisti-istuntoihin, jotka järjestetään rahasta tai inhimillisen tiedonjanon takia. Eivätkä he koskaan vastaa kysymyksiin maallisista asiosta(raha.menestys.yms).
        Näissä Williamsin istunnoissa temmeltää ilmeisesti alempi henkimaailma.
        Spirististisen istunnon ainoa oikea päämäärä on tulla lähemmäs Jumalaa ja henkinen kehitys. Silloin jokainen istunto on Jumalanpalvelus.


      • MarkkuP kirjoitti:

        korkeat henget eivät koskaan tule spiritisti-istuntoihin, jotka järjestetään rahasta tai inhimillisen tiedonjanon takia. Eivätkä he koskaan vastaa kysymyksiin maallisista asiosta(raha.menestys.yms).
        Näissä Williamsin istunnoissa temmeltää ilmeisesti alempi henkimaailma.
        Spirististisen istunnon ainoa oikea päämäärä on tulla lähemmäs Jumalaa ja henkinen kehitys. Silloin jokainen istunto on Jumalanpalvelus.

        Psiritualistisessa meediotilaisuudessa olen kännyt 30 v vuosittan ja ne hyväksi havainnut. Tunnen kurinalaisia asialleen antautuneita meedioita.
        Joku kirjoitti miksi ei tule ulkolaisia henkiä, tulee niitä. Englannissa olen saanut vastaan ottaa, suomalaisia sukulaisiani.
        Niin ja henk.m. ei pysty tieteellisesti selittämään. Mistä muuten tietää ettei Randi itse ole meedio.
        Ja lopuksi tärkein: Maailmankaikkeus ei tunne rahaa.

        Amerikkaliset kysyy meediolta-> Pettääkö mieheni / vaimoni. He ovat uusi kansa se selittää lapsellisuuksien latelemisen ja elämäntavan joka on paljolti poikkeava vanhan euroopan asukkaisiin.


      • ......
        aloitt. kirjoitti:

        On se tosiaan kumma, et Lisa ei ole jo käyny hakemassa miljoonaa, vaikka on niin meediota että XD

        Jos ei tarvitsisi maksaa, niin kävisin mielenkiinnosta "meediolla", sillä ois jännä kuulla mitä hää keksis kertoa just mulle. Mutta maksusta en kyllä mene, sillä en viitsi maksaa huijareille, ihan periaatteesta.

        Kyllähän se jo miljoonia on hakenut höynäytetyiltään.


      • .....
        Tetrahedron kirjoitti:

        ...että asian todellisen laidan tietää vain nämä meediot tai "meediot" itse. Henkilökohtaisesti mua ärsyttää näkijänlahjalla rahastaminen. Uskon, että tällaisella lahjalla on tärkeämpi tarkoitus kuin rikastuminen. Turhauttavaa. Onhan se totta, että yhteydestä henkiin tai astraaliin joutuu toisinaan ottamaan vastaan paljon ikävääkin niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla, mutta en silti ikinä pyytäisi rahaa siitä että välitän viestiä jollekin joka sitä kipeästi tarvitsee. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

        Samaa mieltä olen. Ehkä jonkun pienen pienen korvauksen jotenkin hyväksyisi, vaikka en itse pystyisi ottamaan mitään, mutta Lisa tiettävästi laskuttaa yli sata dollaria joistain istumapaikoista showhunsa, eikä sillä maksulla saa välttämättä edes muuta kuin pällistellä.


      • Oikea motiivi

        Miljoonan dollarin palkkiokaan ei motivoi aidosti henkisiä
        ja hengellisiä osaajia. Se ei jotenkin kuulu siihen lainkaan,
        eikä oo hyvä tehdä "sirkustemppuja" tai ihmeitä, jos jonkun
        osapuolen motiivi ei ole oikea eikä puhdas. Ei Jeesuskaan
        suostunut Herodekselle "temppuja" tekemään, joita hän
        olisi kuulema innoissaan halunnut nähdä, kun oli kuullut
        kaikenlaisia juttuja Jeesuksesta.

        On parempi, että materialistit ja ateistit ovat mitä ovat,
        ilman mitään uskoa magiaan yms.


      • ........
        Oikea motiivi kirjoitti:

        Miljoonan dollarin palkkiokaan ei motivoi aidosti henkisiä
        ja hengellisiä osaajia. Se ei jotenkin kuulu siihen lainkaan,
        eikä oo hyvä tehdä "sirkustemppuja" tai ihmeitä, jos jonkun
        osapuolen motiivi ei ole oikea eikä puhdas. Ei Jeesuskaan
        suostunut Herodekselle "temppuja" tekemään, joita hän
        olisi kuulema innoissaan halunnut nähdä, kun oli kuullut
        kaikenlaisia juttuja Jeesuksesta.

        On parempi, että materialistit ja ateistit ovat mitä ovat,
        ilman mitään uskoa magiaan yms.

        Ei niin motivoikaan henkisiä, mutta Lisaa miljoonat oikeasti motivoi, sillä miljoonia hän on jo tienannut ohjelmillaan ja asiakkaitaan rahastamalla. Hänellä on nyt jo niin paljon rahaa, että jos hän olisi kovin henkinen, niin hänen ei enää tarvitsisi rahastaa vaan voisi tarjota lahjojaan ilmaiseksi.


      • Suo siellä...
        aloitt. kirjoitti:

        On se tosiaan kumma, et Lisa ei ole jo käyny hakemassa miljoonaa, vaikka on niin meediota että XD

        Jos ei tarvitsisi maksaa, niin kävisin mielenkiinnosta "meediolla", sillä ois jännä kuulla mitä hää keksis kertoa just mulle. Mutta maksusta en kyllä mene, sillä en viitsi maksaa huijareille, ihan periaatteesta.

        Kannattaa olla skeptinen ja kriittinen ennustajien, selväänäkijöiden ja meedioiden kanssa. Ja ainakin miettiä kuinka paljon itse etukäteen kertoo.

        Täällä on kuitenkin paljon sitten näitä periaatteesta kaiken kieltäjiä ja leukojen louksuttahia joiden kannattaisi tutustua tähänkin sivustoon. Argumentointi on usein vielä heppoisemmissa kantimissa teillä kuin kannatajilla/uskojilla.
        http://parapsykologia.blogspot.com/2010/04/kaytannon-pulmia-parapsykologiassa.html


    • hohhoijaa....

      Ihmetyttää miten ihmiset menevät mukaan tohon huijaukseen. Se on jotenkin niin säälittävää. Lisa heittelee ympäripyöreitä ja kyselee asiakkailta vaikka hänenhän pitäisi tietää. Ja aina jostain koruista ja ihan läpäläpä jutuista juttelee. Ja henki muka heiluu jotenkin tällä tavalla ja sitten asiakas kertoo, että juu äidilläni oli tapana joskus tanssahdella. ja sitten kaikki suut auki ihmettelee, että ihanko totta ja Lisa sanoo, että asia ei minulle ihan avautunut, mutta nyt sitten itsekin ymmärrrän sen heilumisen. Eilen oli huippu kun Lisan kädet olivat kuivat ja hän laittoi sitten käsirasvaa ja ihmetteli miten kädet nyt olivatkin niin kuivat. Siitäpä nämä siskot innostuivat, että juu meidänkin äidillä oli aina käsirasva mukana, selvä juttu, se oli merkki siitä, että äiti oli varmasti läsnä. Hoh hoijaa... minullakin on kuivat kädet ja aina käsirasva mukana laukussa ja monilla ystävillänikin. Nykyään on niin kivoja pienia matkarasvoja keksitty.

      Joitain harvoja kohtia saattaa löytyä, missä arvaus osuu lähelle, mutta sekään ei kaiken tuon hapuilun jälkeen vakuuta, sillä kyseessä on ohjelma, mitä on leikelty sieltä täältä ja on se kumma jos joskus ei arvaus menisi oikein.

      En ole skeptikko. Uskon, että on olemassa meedioita jotka oikeasti näkevät. Itsellenikin on kaikkea mahdollista niin sanottua yliluonnollista tapahtunut. Tuo Lisa vaan vaikuttaa niin huijarilta tai on sitten vaan ihan älyttömän huono meedio.

      • Anonyymi

        Voi Herranen aika miten negatiivista luettavaa. Olen kuitenkin varma TOTUUDEN NIMESSÄ tämäkin aika paljastaa lopulta itse itsensä, mistä luulette ja kenen antavan ihmiselle tuollaisen LAHJAN.


    • gybo-g-gero

      On hänellä hieman pskologista simmua,,mutta ei muuta.
      Muistan omakohtaisesti vuosikymmeniä sitten vanhan romaani naisen povaamisen. Hän katsoi minua hetken ja sanoi; "Olet kahden naisen loukossa, vaalean ja tumman",, ja siinä hän oli täysin oikeassa. :D

      • vänkis

        Mulle povas ilmeisesti sama romanieukko ja vielä ihan samoin sanoin! Heh!


      • Aritta
        vänkis kirjoitti:

        Mulle povas ilmeisesti sama romanieukko ja vielä ihan samoin sanoin! Heh!

        että tuleva mieheni on vaalea. Liikuin silloin tanssipaikalla vaalean kaverin kanssa. Meistä ei kuitenkaan tullut pitkäaikaista paria. Mutta nykyinen mieheni on vaalea.


      • gybo-g-gero
        vänkis kirjoitti:

        Mulle povas ilmeisesti sama romanieukko ja vielä ihan samoin sanoin! Heh!

        Sellaista se oli silloin :).
        Tuli mieleeni eräs toinen tapaus ammatti.ennustajista(lue:huijareista).
        Kaverini (jolle myös romaani nainen, hänen kättä katsottuaan yritti ennustaa, mutta ei kuulemma voinut kertoa tulevaisuutta?) täti, viiden lapsen kunnialla kasvattanut erinomainen äiti, joka eli vaikean elämän(hirveiden miesten tautta tietysti) oli vanhoilla päivillään hieman viinaankin menevä ennustaja. Hän kertoi kännipäissään elämänsä tuosta puolesta, siitä kuinka sävelsi päästään kullekin asiakkaalle aivan mitä sattui, tietty juuri sopivasti kullekin ja otti sitten rahat pois.
        Viimeisenä iltana(kapakassa tietty) oli muuten tokaissut; "Nyt minun lasini on täysi",,, poistui, meni kotiinsa ja kuoli pois.


      • arjuuna
        gybo-g-gero kirjoitti:

        Sellaista se oli silloin :).
        Tuli mieleeni eräs toinen tapaus ammatti.ennustajista(lue:huijareista).
        Kaverini (jolle myös romaani nainen, hänen kättä katsottuaan yritti ennustaa, mutta ei kuulemma voinut kertoa tulevaisuutta?) täti, viiden lapsen kunnialla kasvattanut erinomainen äiti, joka eli vaikean elämän(hirveiden miesten tautta tietysti) oli vanhoilla päivillään hieman viinaankin menevä ennustaja. Hän kertoi kännipäissään elämänsä tuosta puolesta, siitä kuinka sävelsi päästään kullekin asiakkaalle aivan mitä sattui, tietty juuri sopivasti kullekin ja otti sitten rahat pois.
        Viimeisenä iltana(kapakassa tietty) oli muuten tokaissut; "Nyt minun lasini on täysi",,, poistui, meni kotiinsa ja kuoli pois.

        Mistä he todellisuudessa saavat tietonsa, on peräisin akaashasta, eli yhteisminästä, joka on ollut, ihmisen
        materiasta syntyneen sielun syntymästä lähtien, johon on tallennettu tieto alusta lähtien, niin kauan kuin
        syyn ja seurauksen ketju jatkuu
        Tuosta yhteisminästä tulevat ne henget jotka tahtovat ottaa yhteyttä maan päällä oleviin meedioiden välityksellä, mutta meediokaan ei aina ole erehtymätön, sillä hän saatta tulkita sen väärin, ja se saattaa johtaa siihen, että aletaan huijaamaan
        Totuuden etsimisen kannalta sillä ei ole merkitystä, mutta omaisten lohduttamisen kannalta saattaa olla
        hetkellisesti
        Meedion ja selvännäkijän kykyjä voidaan kyllä harjoittemalla kehittää, mutta mitä hyötyä siitä on, koska se ei vapauta ihmistä, kärsimyksestä tuskasta, ja väkivaltaisuudesta
        Tarvitseeko ihmisen tietää mitä kuoleman jälkeen, koska se on samaa kuin ennen kuolemaakin, sillä jos haluaa kaikesta tuskasta, kärsimyksestä eroon, niin se on tapahtuttava jo täällä maan päällä ollessa,
        kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä


      • gybo-g-gero
        arjuuna kirjoitti:

        Mistä he todellisuudessa saavat tietonsa, on peräisin akaashasta, eli yhteisminästä, joka on ollut, ihmisen
        materiasta syntyneen sielun syntymästä lähtien, johon on tallennettu tieto alusta lähtien, niin kauan kuin
        syyn ja seurauksen ketju jatkuu
        Tuosta yhteisminästä tulevat ne henget jotka tahtovat ottaa yhteyttä maan päällä oleviin meedioiden välityksellä, mutta meediokaan ei aina ole erehtymätön, sillä hän saatta tulkita sen väärin, ja se saattaa johtaa siihen, että aletaan huijaamaan
        Totuuden etsimisen kannalta sillä ei ole merkitystä, mutta omaisten lohduttamisen kannalta saattaa olla
        hetkellisesti
        Meedion ja selvännäkijän kykyjä voidaan kyllä harjoittemalla kehittää, mutta mitä hyötyä siitä on, koska se ei vapauta ihmistä, kärsimyksestä tuskasta, ja väkivaltaisuudesta
        Tarvitseeko ihmisen tietää mitä kuoleman jälkeen, koska se on samaa kuin ennen kuolemaakin, sillä jos haluaa kaikesta tuskasta, kärsimyksestä eroon, niin se on tapahtuttava jo täällä maan päällä ollessa,
        kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä

        Tietty v o i olla mahdollista saada tietoa kuten toteat, mutta epäilen kuitenkin että sellaisen l a h j a n saisi ihminen jonka tarkoitus on rahastaa lahjalla.

        Tuollaisessa ohjelma-formaatissa on lukemattomia keinoja myssyttää katsojaa. Kuten taikurit palkkaavat kaikki kadulla, eli kuvissa käyskentelevät ihmiset avustajikseen, voi aivan hyvin sama tapahtua tämän naisen tapauksessa. Plas paljon muuta etu-käteen sovittua voi olla taustalla, sillä kaikki ei ole sitä miltä se näyttää ja vaikuttaa.


    • valosilta

      Ihmisillä on taipumus heijastaa omaa energiatasoaan muihin. Petollinen ja kyyninen ihminen näkee huijausta ja petkutusta jokapuolella, kun taas hyvä rakastava ihminen näkee hyvyyttä muissakin. Lisa Williams on korkean tason sielu, jonne harva yltää. Hän on sinun arvostelusi yläpuolella. Huijari olet itse.

      • Aritta

        Mitä minä olen häntä katsellut on hän antanut minulle vain hyvän kuvan itsestään. Ystävällinen, auttavainen, hauska.


      • <<<<

        Mitä näet kyseisessä naishenkilössä. Ei hän mitään tiedä, panee arvaamalla ja puhuu yleisluontoisia asioita jotka sopivat jokaisen ihmisen elämään.
        Lisäksi hän rahastaa hyväuskoisten surevien ihmisten kustannuksella. Katsoin pari, kolme kertaa, minulle riitti, tuntui lähes rienaukselta. En ole uskovainen, en myöskään usko mihinkään tuonpuoleiseen, mutta ei Mikään ole riipuvainen siitä mihin uskon, me kaikki kuollaan, kyllä asia sitten valkenee, tai ei, jos vain nukkuu iki-uneen.


      • Muita ei ole!
        <<<< kirjoitti:

        Mitä näet kyseisessä naishenkilössä. Ei hän mitään tiedä, panee arvaamalla ja puhuu yleisluontoisia asioita jotka sopivat jokaisen ihmisen elämään.
        Lisäksi hän rahastaa hyväuskoisten surevien ihmisten kustannuksella. Katsoin pari, kolme kertaa, minulle riitti, tuntui lähes rienaukselta. En ole uskovainen, en myöskään usko mihinkään tuonpuoleiseen, mutta ei Mikään ole riipuvainen siitä mihin uskon, me kaikki kuollaan, kyllä asia sitten valkenee, tai ei, jos vain nukkuu iki-uneen.

        Suurin osa meedioista on huijareita, koska herkässä tilassa olevilta ihmisiltä saa rahaa, siinä se. Helpot tienestit. Loput meediot ovat pimeyden henkivaltojen työkaluja ja uunottavat noita samoja herkässä tilassa olevia.


      • Aritta
        Muita ei ole! kirjoitti:

        Suurin osa meedioista on huijareita, koska herkässä tilassa olevilta ihmisiltä saa rahaa, siinä se. Helpot tienestit. Loput meediot ovat pimeyden henkivaltojen työkaluja ja uunottavat noita samoja herkässä tilassa olevia.

        on vilpittömiä ihmisiä joilla on kyky kommunikoida henkien kanssa.

        Pimeyden henkivaltaa ei ole.


      • palkollinen
        <<<< kirjoitti:

        Mitä näet kyseisessä naishenkilössä. Ei hän mitään tiedä, panee arvaamalla ja puhuu yleisluontoisia asioita jotka sopivat jokaisen ihmisen elämään.
        Lisäksi hän rahastaa hyväuskoisten surevien ihmisten kustannuksella. Katsoin pari, kolme kertaa, minulle riitti, tuntui lähes rienaukselta. En ole uskovainen, en myöskään usko mihinkään tuonpuoleiseen, mutta ei Mikään ole riipuvainen siitä mihin uskon, me kaikki kuollaan, kyllä asia sitten valkenee, tai ei, jos vain nukkuu iki-uneen.

        Meedioita ja selvänäkijöitä pidetään huijareina heti, jos ottavat työstään maksun. He auttavat ihmisiä, se on heidän työnsä, jolla he elättävät itsensä. Pitäisikö sairaanhoitajien ja lääkärienkin tehdä työtä ilman palkkaa? Teetkö sinä töitä ilman palkkaa?


      • rahat takaisin?
        palkollinen kirjoitti:

        Meedioita ja selvänäkijöitä pidetään huijareina heti, jos ottavat työstään maksun. He auttavat ihmisiä, se on heidän työnsä, jolla he elättävät itsensä. Pitäisikö sairaanhoitajien ja lääkärienkin tehdä työtä ilman palkkaa? Teetkö sinä töitä ilman palkkaa?

        Suomessa on voimassaoleva kuluttajansuojalaki. Kun otetaan listalle kaikki meedioiden sepustukset ja katsotaan, paljonko niissä on totta/hyödyllistä, niin miten voisi tuon lain perusteella saada rahansa takaisin? Pitääkö vaatia meediolta vai voiko mennä suoraan kuluttajaneuvojalle? Kyllähän huijardihommista pitää saada rahat takaisin ja rosvot tuomiolle!


      • Aritta
        rahat takaisin? kirjoitti:

        Suomessa on voimassaoleva kuluttajansuojalaki. Kun otetaan listalle kaikki meedioiden sepustukset ja katsotaan, paljonko niissä on totta/hyödyllistä, niin miten voisi tuon lain perusteella saada rahansa takaisin? Pitääkö vaatia meediolta vai voiko mennä suoraan kuluttajaneuvojalle? Kyllähän huijardihommista pitää saada rahat takaisin ja rosvot tuomiolle!

        joka paikkaan. Jos et tule terveeksi lääkärillä käytyäsi niin rahat takaisin jne.


      • Kisu..
        Aritta kirjoitti:

        joka paikkaan. Jos et tule terveeksi lääkärillä käytyäsi niin rahat takaisin jne.

        Aritta, yleensä ei pajoa tarvitse kommentoida kommenttiesi jälkeen, sillä ajattelen itse aika lailla samalla tavalla kuin sinä monestakin asiasta ja siksi ehkä pidänkin tyylistäsi :) Nyt täytyy sanoa kuitenkin, että aika vähään tyydyt kun pidät Lisaa hyvänä meediona, mutta eikö se olekin niin, että vaatimattomuus kaunistaa ;)

        Lisan suhteen olen kanssasi ihan toista mieltä kuin sinä. On kyllä totta, että ystävälinen hän on ja ehkä lämminkin, mutta mielestäni enimmäkseen Lisan kohdalla taitaa raha lämmittää. Kyllähän tuo touhu aika pumppaamista ja hakuammuntaa on ollut. Minulle ei vielä mikään kohta olisi riittänyt todisteeksi Lisan taidoista. Ei varsinkaan jos hän olisi pumppaamalla näitä ympäripyöreitä puhunut minun edesmenneestä rakkaasta. Olisin ehdottomasti tarvinnut jotain todellista tietoa enkä kysymyksiä enkä jorinoita siitä, että pidän koruja korulippaassa ja että pidän tanssimisesta.

        Kuitenkin tämä on vain minun mielipide ja mistäpä voin tietää jos hän joskus oikeastikin jotain tietää, mutta ethän sinäkään voi tietää, että hän olisi aito, niin kuin väitit aiemmin ;)


      • Aritta
        Kisu.. kirjoitti:

        Aritta, yleensä ei pajoa tarvitse kommentoida kommenttiesi jälkeen, sillä ajattelen itse aika lailla samalla tavalla kuin sinä monestakin asiasta ja siksi ehkä pidänkin tyylistäsi :) Nyt täytyy sanoa kuitenkin, että aika vähään tyydyt kun pidät Lisaa hyvänä meediona, mutta eikö se olekin niin, että vaatimattomuus kaunistaa ;)

        Lisan suhteen olen kanssasi ihan toista mieltä kuin sinä. On kyllä totta, että ystävälinen hän on ja ehkä lämminkin, mutta mielestäni enimmäkseen Lisan kohdalla taitaa raha lämmittää. Kyllähän tuo touhu aika pumppaamista ja hakuammuntaa on ollut. Minulle ei vielä mikään kohta olisi riittänyt todisteeksi Lisan taidoista. Ei varsinkaan jos hän olisi pumppaamalla näitä ympäripyöreitä puhunut minun edesmenneestä rakkaasta. Olisin ehdottomasti tarvinnut jotain todellista tietoa enkä kysymyksiä enkä jorinoita siitä, että pidän koruja korulippaassa ja että pidän tanssimisesta.

        Kuitenkin tämä on vain minun mielipide ja mistäpä voin tietää jos hän joskus oikeastikin jotain tietää, mutta ethän sinäkään voi tietää, että hän olisi aito, niin kuin väitit aiemmin ;)

        on saanut minut vakuuttuneeksi siitä että hän on aito. Hän muistuttaa jonkin verran niitä meedioita joita olen seurannut täällä päin.


      • Kisu....
        Aritta kirjoitti:

        on saanut minut vakuuttuneeksi siitä että hän on aito. Hän muistuttaa jonkin verran niitä meedioita joita olen seurannut täällä päin.

        No näköjään tämän tyyppisetkin meediot tulee sitten tarpeeseen kun yleisöä on ja jotkut tykkää. Minulla on ollut onni tavata hieman tarkempia meedioita, eikä minulta kyselty vaan minulle kerrottiin :) Jos Lisan istuntooon menisin, niin pyytäisin varmaan häneltä maksun kyselemisestä.


      • Aritta
        Kisu.... kirjoitti:

        No näköjään tämän tyyppisetkin meediot tulee sitten tarpeeseen kun yleisöä on ja jotkut tykkää. Minulla on ollut onni tavata hieman tarkempia meedioita, eikä minulta kyselty vaan minulle kerrottiin :) Jos Lisan istuntooon menisin, niin pyytäisin varmaan häneltä maksun kyselemisestä.

        jonkin verran että hän kyselee aika paljon. Siitä on aikaa kun tuo ohjelma tuli täällä. Mutta luotan häneen kuitenkin.

        Minun idolini on Terry Evans täällä Ruotsissa.


      • gybo-g-gero
        Aritta kirjoitti:

        jonkin verran että hän kyselee aika paljon. Siitä on aikaa kun tuo ohjelma tuli täällä. Mutta luotan häneen kuitenkin.

        Minun idolini on Terry Evans täällä Ruotsissa.

        Terry Evans Live at Muddys Club, Weinheim http://www.youtube.com/watch?hl=fi&v=ezxnMn2rYbY


      • 14v

      • Aritta
        gybo-g-gero kirjoitti:

        Terry Evans Live at Muddys Club, Weinheim http://www.youtube.com/watch?hl=fi&v=ezxnMn2rYbY

        http://www.creativexperiences.com/


      • Kisu....

      • gybo-g-gero
        Aritta kirjoitti:

        http://www.creativexperiences.com/

        Juu, komia on ruottalainen maalais-talo.
        Kerro vähän siitä "oikeasta" E:stä. Millainen mies hän on? Kai ja varmaan tiedät idollistasi jotain spesiaalia.


      • gybo-g-gero
        14v kirjoitti:

        Miau...

        Minähän olen "nalle".


      • Aritta
        Kisu.... kirjoitti:

        Kiitti linkistä. Minäkin löysin vaan urheilijoita ja muusikoita kun etsin tuota Terryä :)

        että joku haluaa etsiä häntä. :-)


      • Aritta
        gybo-g-gero kirjoitti:

        Juu, komia on ruottalainen maalais-talo.
        Kerro vähän siitä "oikeasta" E:stä. Millainen mies hän on? Kai ja varmaan tiedät idollistasi jotain spesiaalia.

        Ei maatalo. Ehkä entinen sellainen.

        Olen lukenut hänen elämänkertansa. Hän syntyi mediaalisena vaikka ei sitä ymmärtänytkään. Hänen oppaansa ohjaavat häntä ja hän saa tiedot heiltä.

        En nyt tiedä mitä spesiaalia hänestä voisi kertoa. Hän on mukana ohjelmassa "Det okända" ja on mielestäni tarkin meedio siinä ohjelmassa.


      • gybo-g-gero
        Aritta kirjoitti:

        Ei maatalo. Ehkä entinen sellainen.

        Olen lukenut hänen elämänkertansa. Hän syntyi mediaalisena vaikka ei sitä ymmärtänytkään. Hänen oppaansa ohjaavat häntä ja hän saa tiedot heiltä.

        En nyt tiedä mitä spesiaalia hänestä voisi kertoa. Hän on mukana ohjelmassa "Det okända" ja on mielestäni tarkin meedio siinä ohjelmassa.

        Olen aivan 'apina' mitä tulee ruotsin kieleen(ehkä muutenkin, onneksi sitä ei itse aina huomaa), mutta vilasen "nalliksi" tuota ohjelmaa tuubista.


      • Aritta
        gybo-g-gero kirjoitti:

        Olen aivan 'apina' mitä tulee ruotsin kieleen(ehkä muutenkin, onneksi sitä ei itse aina huomaa), mutta vilasen "nalliksi" tuota ohjelmaa tuubista.

        olen surkea kääntämään. :-(


      • gybo-g-gero
        Aritta kirjoitti:

        olen surkea kääntämään. :-(

        Kuule, ei sun tosiaankaan tarvitse vaivautua :).
        Ihan komea mies viiksineen ja kunnon taka-hiukset. En kyllä tajua yhtään mitään mitä selittävät, no ei voi mitään.


      • Kissat varokaa!
        Kisu.. kirjoitti:

        Aritta, yleensä ei pajoa tarvitse kommentoida kommenttiesi jälkeen, sillä ajattelen itse aika lailla samalla tavalla kuin sinä monestakin asiasta ja siksi ehkä pidänkin tyylistäsi :) Nyt täytyy sanoa kuitenkin, että aika vähään tyydyt kun pidät Lisaa hyvänä meediona, mutta eikö se olekin niin, että vaatimattomuus kaunistaa ;)

        Lisan suhteen olen kanssasi ihan toista mieltä kuin sinä. On kyllä totta, että ystävälinen hän on ja ehkä lämminkin, mutta mielestäni enimmäkseen Lisan kohdalla taitaa raha lämmittää. Kyllähän tuo touhu aika pumppaamista ja hakuammuntaa on ollut. Minulle ei vielä mikään kohta olisi riittänyt todisteeksi Lisan taidoista. Ei varsinkaan jos hän olisi pumppaamalla näitä ympäripyöreitä puhunut minun edesmenneestä rakkaasta. Olisin ehdottomasti tarvinnut jotain todellista tietoa enkä kysymyksiä enkä jorinoita siitä, että pidän koruja korulippaassa ja että pidän tanssimisesta.

        Kuitenkin tämä on vain minun mielipide ja mistäpä voin tietää jos hän joskus oikeastikin jotain tietää, mutta ethän sinäkään voi tietää, että hän olisi aito, niin kuin väitit aiemmin ;)

        Onko tässä nyt niin, että yksi kissanvispaaja vispaa toista kissanvispaajaa. Sysi siinä kehuu mustan näköä. Olkaapa keskenänne onnelliset.


      • Aritta
        gybo-g-gero kirjoitti:

        Kuule, ei sun tosiaankaan tarvitse vaivautua :).
        Ihan komea mies viiksineen ja kunnon taka-hiukset. En kyllä tajua yhtään mitään mitä selittävät, no ei voi mitään.

        Terry. Hänellä ei ole viiksiä eikä hän ole erikoisen komeakaan. Se oli varmaan Jörgen Gustavsson jonka näit. Hän on myös hyvä.


      • 14v
        gybo-g-gero kirjoitti:

        Minähän olen "nalle".

        Olla kissanpaska


      • gybo-g-gero
        14v kirjoitti:

        Olla kissanpaska

        Siisti lapsi suus.


      • palkollinen
        rahat takaisin? kirjoitti:

        Suomessa on voimassaoleva kuluttajansuojalaki. Kun otetaan listalle kaikki meedioiden sepustukset ja katsotaan, paljonko niissä on totta/hyödyllistä, niin miten voisi tuon lain perusteella saada rahansa takaisin? Pitääkö vaatia meediolta vai voiko mennä suoraan kuluttajaneuvojalle? Kyllähän huijardihommista pitää saada rahat takaisin ja rosvot tuomiolle!

        Että mikähän suojaisi ammatinharjoittajia ja palveluntarjoajia ammattivalittajilta? Heiltä, jotka tietävät lakipykälät pilkulleen ja työkseen juoksevat kuluttaja-asiamiehillä ja käräjillä. He tekevät niin paikatakseen omaa pahaa oloaan, jota eivät pysty kohtaamaan vaan etsivät valituksen aihetta kaikkialta ympäristöstään, puhutaan ns. valittajan taudista. He vetoavat lakiin asiassa kuin asiassa, sillä muita keinoja selviytyä heillä ei ole, tai keinot ovat vähäiset. He vaativat ympäristöltään täydellisyyttä, he vetoavat omaan oikeuteensa olla olemassa, he haluavat, että heidät huomataan.

        Mutta todellisuudessa he kaihtavat valoa. Heidän energiansa on niin matalaa, että hyvyys kammoksuttaa heitä ja he vetävät vaikeuksia puoleensa, missä ikinä kulkevatkaan. Sillä heidän koko energiansa on sidottu vaikeuksien löytämiseen ja taistelemiseen. Se on uni, josta on vaikea herätä. Sellaisen ihmisen on vaikeaa uskoa, että tuntematon ihminen, joka hymyilee hänelle, tekee sen vilpittömästi tai ilman taka-ajatuksia. Huh, kuinka rankan tuntuista elämää. Otan osaa.


    • paljastaa!

      Miksi noita pitää sietää? Huijarin saa paljastettua helposti. Sen jälkeen ei kenenkään tarvitsisi juosta mokoman perässä (mutta juokseehan siellä aina...). Ns. oikea meedio onkin eri juttu. Sellaisen kautta puhuvat henkivallat. Olisi hienoa, jos joku porukka ottaisi tosissaan asiakseen paljastaa tuossa yhteydessä henkivallat vain henkivalloiksi. Tarkoitan, että henkivallat tietävät monenlaista jännää, mutta oikeasti ovat vailla valtaa ja tulevaisuutta ne eivät tiedä (vaikka ovat tietävinään). Sellaisen "oikean meedion" voisi laittaa testiin, jossa paljastettaisiin henkivaltojen kykyjen rajallisuus. Jos vaikka siinäkin joku ymmärtäisi luopua niistä.

      • paljastavat?

        Meedion voi pistää aikatestiin. Jos hän on huijari, jossakin vaiheessa se alkaa jo näkyä päälle niin, että kukaan ei viitsi uskoa. Ja kyllä hänet joku käräyttääkin.

        Jos hän on oikea meedio, silloin voi seurata rauhassa ja katsoa, miten kunto kestää. Oikeana meediona hän on tekemisissä pimeyden henkivaltojen kanssa eikä millä tavalla tahansa, vaan sillä tavalla, että saastainen henki asettuu häneen. Näyttäisi siltä, että kroppa ei tätä kauan kestä. Henkivaltojen olennot näyttäisivät aiheuttavan mm. selvänäkijöiden runsaat syöpätapaukset ja muut sairaudet. Selvät mielisairaustapauksetkaan eivät ole harvinaisia. Ja ainakin jos "haluaa lopettaa ne hommat", meedio saa tietää huutia.

        Eli hedelmistään puu tunnetaan. Meedion tapauksessa hänen omalla kohdallaankin. Ei toivoisi hänelle huonoa kohtaloa...


      • Rahikaisella...
        paljastavat? kirjoitti:

        Meedion voi pistää aikatestiin. Jos hän on huijari, jossakin vaiheessa se alkaa jo näkyä päälle niin, että kukaan ei viitsi uskoa. Ja kyllä hänet joku käräyttääkin.

        Jos hän on oikea meedio, silloin voi seurata rauhassa ja katsoa, miten kunto kestää. Oikeana meediona hän on tekemisissä pimeyden henkivaltojen kanssa eikä millä tavalla tahansa, vaan sillä tavalla, että saastainen henki asettuu häneen. Näyttäisi siltä, että kroppa ei tätä kauan kestä. Henkivaltojen olennot näyttäisivät aiheuttavan mm. selvänäkijöiden runsaat syöpätapaukset ja muut sairaudet. Selvät mielisairaustapauksetkaan eivät ole harvinaisia. Ja ainakin jos "haluaa lopettaa ne hommat", meedio saa tietää huutia.

        Eli hedelmistään puu tunnetaan. Meedion tapauksessa hänen omalla kohdallaankin. Ei toivoisi hänelle huonoa kohtaloa...

        Se on sitten sama juttu ufojen kanssa. Ilmiön lähellä oleminen aiheuttaa ongelmia. Terveys kärsii. Lähikontakteissa esiintyy tyypillisesti kasvojen ja käsien voimakasta ja kivuliaaksi muuttuvaa punotusta, joka menee ajan myötä ohi. Vaikuttaa säteilysairaudelta. Kontaktihenkilön auto, jos on ollut lähellä, on saattanut kärsiä: esim. väri on muuttanut sävyä.

        Myös kontaktihenkilöillä voi olla myöhemmin hengen kanssa hubaa kun kontaktin vaikutukset alkavat vaikuttaa näkyvämmin. Kannattaa vilkaista tilastoja.


    • voi vee

      Lisa teki sen taas. Tunnen humalaa... hmm... äitisi oli humalassa? Ei äitini ei ollut humalassa. Aih, joo hänestä tuntui kuin olisi ollut humalassa :))) Ei helvetti ja tätä pidetään hyvänä :) Lisan pitäisi mennä hammaslääkäriin.. kuinkahan mones asiakas nytkin on menossa kun leuassa tuntuu kipeältä... Ai jai täältä tuntuu kipeältä. Samat maneerit lähes kaikille joten eiköhän jollekin taas tärppää :) No niin, nyt asiakkaasta sitten tuntuu, että Lisa oli oikeassa :)

      • En katso enää

        Paskan puhuminen lapsensa liikenneonnettomuudessa menettäneelle äidille sai melkein oksentamaan. Naisen silmistä paistoi epärehellisyys, huomiontarve ja pohjaton ahneus.


      • näistä syntyy
        En katso enää kirjoitti:

        Paskan puhuminen lapsensa liikenneonnettomuudessa menettäneelle äidille sai melkein oksentamaan. Naisen silmistä paistoi epärehellisyys, huomiontarve ja pohjaton ahneus.

        Herkässä tilassa olevalla ihmisellä voi avuntarve olla niin kiljuva, että on valmis uskomaan millaisen valheen tahansa. Jos koulutustaso on lisäksi matala, voi olla vaikea arvioida analyyttisesti tuollaisen hyväksikäyttäjän puuhia samalla kun sisin huutaa apua. Ei täällä maailmassa apua ole niin ylenpalttisesti tarjolla, etteikö moni tarttuisi "apuun" heti ensimmäisessä tilanteessa kun sitä muka tarjotaan. Moni apua tarvitseva joutuu saman tien epäterveeseen riippuvuussuhteeseen tuon tason "auttajien" kanssa. Sen jälkeen onkin turha osoittaa valehtelijaa valehtelijaksi kun se selitys ei ole riippuvuussuhteessa olevalle enää "sallittu selitys".

        Ja lopulta: avun tarvitsijahan ei noilla teillä tule vähääkään autetuksi. Mitään konkreettista apua ei tule, vaan saa mieluisan valheen elätettäväkseen ja elämänsä menemään sivuraidetta, hiljakseen ja yhä enemmän harhaan.


      • ......
        En katso enää kirjoitti:

        Paskan puhuminen lapsensa liikenneonnettomuudessa menettäneelle äidille sai melkein oksentamaan. Naisen silmistä paistoi epärehellisyys, huomiontarve ja pohjaton ahneus.

        Jos asialla on oikea hyvä meedio ja kyseessä olisi ihminen joka on hyvä siis ihan ihmisenä, niin hän ei varmaan mässäilisi ihmisen onnettomuuden yksityiskohdilla. Ei kukaan rakas jostain astraalimaailmasta halua omaisilleen sitä tuskaa, että haluaisi kertoa kaiken sen kuinka mihinkin paikkaan sattui ja kuinka kauheaa ja tuskallista oli kuolla. Lisa tekee sen varmaan siksi koska kukaan ei pysty todistamaan sitä tunnetta mitä sillä hetkellä tapahtui ja siksi kerrankin hän voi asiakkaalta kyselemättä ihan kertoa mitä tapahtui ja osua mukamas oikeaan.

        Olen tehnyt huomion, että nämä tuskalla mässäilyt ovatkin oikeastaan ainoat kohdat missä Lisan ei tarvitse miettiä eikä hapuilla, vaan hän voi antaa palaa ja luritella rauhassa, sillä tässä kohtaahan ei voi tulla hutia. Minäkin meinasin tuossa kohdassa jo oksentaa ja ihmettelin miksi kerta toisensa jälkeen katson tätä ohjelmaa.


      • valosilta
        ...... kirjoitti:

        Jos asialla on oikea hyvä meedio ja kyseessä olisi ihminen joka on hyvä siis ihan ihmisenä, niin hän ei varmaan mässäilisi ihmisen onnettomuuden yksityiskohdilla. Ei kukaan rakas jostain astraalimaailmasta halua omaisilleen sitä tuskaa, että haluaisi kertoa kaiken sen kuinka mihinkin paikkaan sattui ja kuinka kauheaa ja tuskallista oli kuolla. Lisa tekee sen varmaan siksi koska kukaan ei pysty todistamaan sitä tunnetta mitä sillä hetkellä tapahtui ja siksi kerrankin hän voi asiakkaalta kyselemättä ihan kertoa mitä tapahtui ja osua mukamas oikeaan.

        Olen tehnyt huomion, että nämä tuskalla mässäilyt ovatkin oikeastaan ainoat kohdat missä Lisan ei tarvitse miettiä eikä hapuilla, vaan hän voi antaa palaa ja luritella rauhassa, sillä tässä kohtaahan ei voi tulla hutia. Minäkin meinasin tuossa kohdassa jo oksentaa ja ihmettelin miksi kerta toisensa jälkeen katson tätä ohjelmaa.

        Et tiedä kaikkea. Et tiedä syitä ja seurauksia. Joskus on vaan tarpeen tietää. Kaikki. Saadakseen rauhan. Lisan energia tulee television läpi, kuten muidenkin ohjelmien energiat. Olen voimistunut, hyväntuulinen ja rakastava katsottuani Lisaa tunnin verran. Minulle se tekee hyvää. Jos et ole valmis hänen energioihinsa, älä ihmeessä katso. Ei kannata katsoa mitään, mikä aiheuttaa negaatiota omassa mielessä. Sellainen ei palvele sinua. Itse taas en pystynyt katsomaan jokin aika sitten tullutta tositeeveetä Mikkosista. Katsoin jotain jaksoa viisi minuuttia, tuli niin huono olo siitä olohuoneeseen pursuavasta negatiivisesta energiasta, että kyseinen kerta jäi ainoaksi. En koskaan katso mitään, mistä en pidä. Lisa Williamsin ohjelmaa odotan ja katson suurella ilolla. Ihana ihminen! Mutta kunnioittakaamme toistemme valmiuksia ottaa vastaan asioita. Toivoisin vain negatiivisen energian vähentymistä ihmisten keskuudesta ja positiivisen lisääntymistä. Älä tuhoa, vaan rakenna. Rakkaus on liima, jonka avulla voit rakentaa mitä tahansa. Kyynisyys ja viha ovat tuhoavia moukareita.


      • .....
        valosilta kirjoitti:

        Et tiedä kaikkea. Et tiedä syitä ja seurauksia. Joskus on vaan tarpeen tietää. Kaikki. Saadakseen rauhan. Lisan energia tulee television läpi, kuten muidenkin ohjelmien energiat. Olen voimistunut, hyväntuulinen ja rakastava katsottuani Lisaa tunnin verran. Minulle se tekee hyvää. Jos et ole valmis hänen energioihinsa, älä ihmeessä katso. Ei kannata katsoa mitään, mikä aiheuttaa negaatiota omassa mielessä. Sellainen ei palvele sinua. Itse taas en pystynyt katsomaan jokin aika sitten tullutta tositeeveetä Mikkosista. Katsoin jotain jaksoa viisi minuuttia, tuli niin huono olo siitä olohuoneeseen pursuavasta negatiivisesta energiasta, että kyseinen kerta jäi ainoaksi. En koskaan katso mitään, mistä en pidä. Lisa Williamsin ohjelmaa odotan ja katson suurella ilolla. Ihana ihminen! Mutta kunnioittakaamme toistemme valmiuksia ottaa vastaan asioita. Toivoisin vain negatiivisen energian vähentymistä ihmisten keskuudesta ja positiivisen lisääntymistä. Älä tuhoa, vaan rakenna. Rakkaus on liima, jonka avulla voit rakentaa mitä tahansa. Kyynisyys ja viha ovat tuhoavia moukareita.

        En tietenkään tiedä kaikkea, etkä sinäkään. En tarvitse Lisaa saadakseni rauhaa ja rakkautta. Katson ohjelmaa lähinnä siksi kun eräs ystäväni pyytää katsomaan, jotta voisimme keskustella ohjelmasta myöhemmin. Täytyy sanoa, että ystäväni voi nyt pyytää keskustelukaverikseen muita, sillä en todellakaan voi Lisaa enempää katsoa.

        Itse en pystynyt energioista johtuen katsomaan Mikkosta kertaakaan, sillä tiedän tyypin jo entuudestaan. Lisa vie kyllä olemuksellaan Mikkosistakin voiton. Olet kyllä pahemman kerran sekoittanut asiat jos ajattelet, että Rakkaus ja Lisa on sama asia. Kiva kuitenkin, että ohjelma tekee sinut iloiseksi. Olen varma, että energianne sopii hyvin yhteen.


      • Menettänyt
        ..... kirjoitti:

        En tietenkään tiedä kaikkea, etkä sinäkään. En tarvitse Lisaa saadakseni rauhaa ja rakkautta. Katson ohjelmaa lähinnä siksi kun eräs ystäväni pyytää katsomaan, jotta voisimme keskustella ohjelmasta myöhemmin. Täytyy sanoa, että ystäväni voi nyt pyytää keskustelukaverikseen muita, sillä en todellakaan voi Lisaa enempää katsoa.

        Itse en pystynyt energioista johtuen katsomaan Mikkosta kertaakaan, sillä tiedän tyypin jo entuudestaan. Lisa vie kyllä olemuksellaan Mikkosistakin voiton. Olet kyllä pahemman kerran sekoittanut asiat jos ajattelet, että Rakkaus ja Lisa on sama asia. Kiva kuitenkin, että ohjelma tekee sinut iloiseksi. Olen varma, että energianne sopii hyvin yhteen.

        jos ahneus ja ihmisten surun ja ikävän hyväksikäyttö on rakkautta niin...
        Pitää olla harhautunut ja pahasti jos ei tajua tuon naisen vaikuttimia ja epärehellisyyttä.
        Itse jouduin vahingossa kanavalle selailtuani eri kanavia, jäin ihmetellen katsomaan kuinka on mahdollista että tuollaista roskaa näytetään. Ei ole pelkoa että katsoisin toista kertaa, minä sain kylmiä väreitä ja inhon tunnetta en mitään positiivista energiaa.
        Tiedän miltä tuntuu menettää lapsi, siihen ei kaivattaisi tuollaisia huijareita mellastamaan, kaameat silmät sillä ihmisellä, laskelmointi oikein hyökkää silmille.


      • valosilta
        ..... kirjoitti:

        En tietenkään tiedä kaikkea, etkä sinäkään. En tarvitse Lisaa saadakseni rauhaa ja rakkautta. Katson ohjelmaa lähinnä siksi kun eräs ystäväni pyytää katsomaan, jotta voisimme keskustella ohjelmasta myöhemmin. Täytyy sanoa, että ystäväni voi nyt pyytää keskustelukaverikseen muita, sillä en todellakaan voi Lisaa enempää katsoa.

        Itse en pystynyt energioista johtuen katsomaan Mikkosta kertaakaan, sillä tiedän tyypin jo entuudestaan. Lisa vie kyllä olemuksellaan Mikkosistakin voiton. Olet kyllä pahemman kerran sekoittanut asiat jos ajattelet, että Rakkaus ja Lisa on sama asia. Kiva kuitenkin, että ohjelma tekee sinut iloiseksi. Olen varma, että energianne sopii hyvin yhteen.

        ymmärrän, että tarkoituksesi oli heittää pilkallinen syytös, mutta en ota sellaisia vastaan, anteeksi. Ohjelmasta huomautan vielä sen verran, että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä. Olen mielestäni melko hyvä ihmistuntija (energioiden lukija), en havaitse Lisassa vilppiä. Se, että ottaa palveluistaan maksun ei tarkoita sitä, ettei pysyisi totuudessa. Paljonko hän muuten veloittaa? MInä en tiedä.


      • ....
        valosilta kirjoitti:

        ymmärrän, että tarkoituksesi oli heittää pilkallinen syytös, mutta en ota sellaisia vastaan, anteeksi. Ohjelmasta huomautan vielä sen verran, että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä. Olen mielestäni melko hyvä ihmistuntija (energioiden lukija), en havaitse Lisassa vilppiä. Se, että ottaa palveluistaan maksun ei tarkoita sitä, ettei pysyisi totuudessa. Paljonko hän muuten veloittaa? MInä en tiedä.

        oma viestisihän ei sisältänytkään millään tavalla pilkkaa...?

        Kuule, se että elät yhdessä television energian kanssa ei vakuuta ketään Lisan taidoista tai rakkaudesta. Minäkin olen omasta mielestäni hyvä ihmistuntija. Mikä tekee sinusta paremman kuin minusta?

        On kummallista, että paasaat hyvistä energioista ja siitä kuinka toivot, että ihmiset alkaisivat ajattelemaan positiivisemmin ja kuitenkin asetat itsesi toisten yläpuolelle. Se on hieman ällöttävää ja kertoo vain siitä, että sinun kannattaisi aloittaa nyt vaan ensin itsestäsi.

        Tietenkin herkässä tilassa olevat ihmiset ottavat kaiken mitä sanotaan lohduttavana vastaan, eikä ehkä huomaa huijausta. Olet hieman naivi kun sanot, että Lisa on hyvä ja aito kun sinä tulet siitä hyvälle tuulelle. Oletko ajatellut, että maailma on täynnä kaikenmaailman huijareita jotka saavat aluksi ihmisen hyvälle tuulelle valheillaan ja vasta myöhemmin huomaa tulleensa kusetetuksi. Ei ihan kaikkea pidä uskoa ja varsinkaan sellaista joka ei juuri koskaan itsestään osu oikeaan, niin kuin Lisa.

        Hän muuten rahastaa näytöksistään pitkälti yli sata dollaria eikä siihen sisälly muuta kuin istumapaikka. Kuvottavaa.


      • on valheen suhinaa
        .... kirjoitti:

        oma viestisihän ei sisältänytkään millään tavalla pilkkaa...?

        Kuule, se että elät yhdessä television energian kanssa ei vakuuta ketään Lisan taidoista tai rakkaudesta. Minäkin olen omasta mielestäni hyvä ihmistuntija. Mikä tekee sinusta paremman kuin minusta?

        On kummallista, että paasaat hyvistä energioista ja siitä kuinka toivot, että ihmiset alkaisivat ajattelemaan positiivisemmin ja kuitenkin asetat itsesi toisten yläpuolelle. Se on hieman ällöttävää ja kertoo vain siitä, että sinun kannattaisi aloittaa nyt vaan ensin itsestäsi.

        Tietenkin herkässä tilassa olevat ihmiset ottavat kaiken mitä sanotaan lohduttavana vastaan, eikä ehkä huomaa huijausta. Olet hieman naivi kun sanot, että Lisa on hyvä ja aito kun sinä tulet siitä hyvälle tuulelle. Oletko ajatellut, että maailma on täynnä kaikenmaailman huijareita jotka saavat aluksi ihmisen hyvälle tuulelle valheillaan ja vasta myöhemmin huomaa tulleensa kusetetuksi. Ei ihan kaikkea pidä uskoa ja varsinkaan sellaista joka ei juuri koskaan itsestään osu oikeaan, niin kuin Lisa.

        Hän muuten rahastaa näytöksistään pitkälti yli sata dollaria eikä siihen sisälly muuta kuin istumapaikka. Kuvottavaa.

        Jos ei vertaa mihinkään, ei tule vertailluksi. Minkä takia pitää juosta kaikenlaisten huijarimeedioiden perässä. Yhtä hyvin voisi juosta poliitikkojen perässä. Kyllä nekin ennustelevat ja kaikenlaista lupailevat. Ja meedioita paremmin puheensa pitävät. Joka suruksi meedioille todettava. Eli meedioilla: mitä virkaa?


      • Oj
        on valheen suhinaa kirjoitti:

        Jos ei vertaa mihinkään, ei tule vertailluksi. Minkä takia pitää juosta kaikenlaisten huijarimeedioiden perässä. Yhtä hyvin voisi juosta poliitikkojen perässä. Kyllä nekin ennustelevat ja kaikenlaista lupailevat. Ja meedioita paremmin puheensa pitävät. Joka suruksi meedioille todettava. Eli meedioilla: mitä virkaa?

        Voi herran pieksut näitä puheita Lisa Williamsista. Aivan, se mitä te ette itse kykene käsittämään on huijausta!!! Kai hän maksun ottaa kun hän työkseen sitä tekee! Nälkä hänenkin on ja mitä useampi löytää vastauksen Lisan avulla sen parenpi....Vai onko näin että ette itse uskaltaisi ottaa Lisan kaltaisiin yhteyttä, tiedä mitä hän sanoisi juuri sinulle?????Pyh ja pah teidän kanssanne...Antkaa ihmisten elää rauhassa ja uskoa mihin itsekukanenkin haluaa!


      • harhautus
        Oj kirjoitti:

        Voi herran pieksut näitä puheita Lisa Williamsista. Aivan, se mitä te ette itse kykene käsittämään on huijausta!!! Kai hän maksun ottaa kun hän työkseen sitä tekee! Nälkä hänenkin on ja mitä useampi löytää vastauksen Lisan avulla sen parenpi....Vai onko näin että ette itse uskaltaisi ottaa Lisan kaltaisiin yhteyttä, tiedä mitä hän sanoisi juuri sinulle?????Pyh ja pah teidän kanssanne...Antkaa ihmisten elää rauhassa ja uskoa mihin itsekukanenkin haluaa!

        Ei noissa tapauksissa rahan ottaminen ole pääasia. Pääasia on se, jos jutut eivät pidä paikkaansa. Ei valheen hinta valhetta muuksi muuta.


      • valosilta kirjoitti:

        ymmärrän, että tarkoituksesi oli heittää pilkallinen syytös, mutta en ota sellaisia vastaan, anteeksi. Ohjelmasta huomautan vielä sen verran, että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä. Olen mielestäni melko hyvä ihmistuntija (energioiden lukija), en havaitse Lisassa vilppiä. Se, että ottaa palveluistaan maksun ei tarkoita sitä, ettei pysyisi totuudessa. Paljonko hän muuten veloittaa? MInä en tiedä.

        "että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä."

        Minusta he vaikuttavat enemmänkin hämmentyneiltä. Lisa on levoton, puhuu epäselviä, vaihtaa mielipidettä jos huomaa että ei osunut oikeaan....


      • .....
        auli-auli kirjoitti:

        "että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä."

        Minusta he vaikuttavat enemmänkin hämmentyneiltä. Lisa on levoton, puhuu epäselviä, vaihtaa mielipidettä jos huomaa että ei osunut oikeaan....

        Jos muutama hassu näyttää onnelliselta, niin kyllä myös monen kasvoilla on myös usein hämmentynyt ilme siitä, että mitä tuo nyt hörisee kun ei osu oikeaan ollenkaan. Asiakkaan kyyneleet ei ole mikään todiste siitä, että asiakas uskoo Lisan kykyihin. On aivan selvä, että kun kuolleesta läheisestä puhutaan, niin itkuhan siinä tulee, ainakin minulle tulee itku helposti vieläkin vaikka rakkaani kuolemasta on jo vuosi aikaa.


      • vaikkei omistaja
        auli-auli kirjoitti:

        "että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä."

        Minusta he vaikuttavat enemmänkin hämmentyneiltä. Lisa on levoton, puhuu epäselviä, vaihtaa mielipidettä jos huomaa että ei osunut oikeaan....

        Jos joku joutuu hyväksikäytetyksi tuolla tavalla, ei suinkaan pidä olettaa, että hän sitä itse ymmärtäisi ja siitä saman tien valittaisi. Itsepetos edellyttää, että leikitään sitä leikkiä loppuun asti. Jos jollakin ei ole omaa tervettä järkeä, niin eihän sitä muuten saa kuin tuontitavarana. Jonkun pitäisi päästä varoittamaan ja näyttämään valhe valheeksi.


      • asiantuntija?
        auli-auli kirjoitti:

        "että ihmiset, jotka ovat käyneet Lisan luona, eivät ollenkaan vaikuta hyväksikäytetyiltä ja huijatuilta, vaan seesteisiltä ja onnellisilta siitä, että saivat yhteyden henkimaailmaan siirtyneeltä rakkaaltaan tai epäselvyys läheisen poismenosta sai selvyyttä."

        Minusta he vaikuttavat enemmänkin hämmentyneiltä. Lisa on levoton, puhuu epäselviä, vaihtaa mielipidettä jos huomaa että ei osunut oikeaan....

        Täällä on palsta pullollaan asiantuntijoita, jotka tietävät asiaan sen paremmin perehtymättä, kuka huijaa ja kuka mitäkin ajattelee ja tuntee, vain pari tv-ohjelmajaksoa katsoneena. Myrkynkylväjiä olette ja pahimmasta päästä, hyeenat. Yäk teitä.


      • kjlskjflkj
        asiantuntija? kirjoitti:

        Täällä on palsta pullollaan asiantuntijoita, jotka tietävät asiaan sen paremmin perehtymättä, kuka huijaa ja kuka mitäkin ajattelee ja tuntee, vain pari tv-ohjelmajaksoa katsoneena. Myrkynkylväjiä olette ja pahimmasta päästä, hyeenat. Yäk teitä.

        Mistä sinä taas tiedät kuka on asiaan perehtynyt ja kuka ei?


      • auli-auli*
        asiantuntija? kirjoitti:

        Täällä on palsta pullollaan asiantuntijoita, jotka tietävät asiaan sen paremmin perehtymättä, kuka huijaa ja kuka mitäkin ajattelee ja tuntee, vain pari tv-ohjelmajaksoa katsoneena. Myrkynkylväjiä olette ja pahimmasta päästä, hyeenat. Yäk teitä.

        En ole asiantuntija, kerroin vain mielipiteeni kuten sinäkin omasi. Täällä on ihmisiä jotka uskovat kaikenlaista, sitten on sellaisia jotka eivät sulata ihan kaikkea kritiikittä. Molemmilla on yhtäläiset oikeudet mielipiteeseensä. Mukavaa viikonloppua sinullekin:)


    • .....

      Mitä se Lisa oikein hakee sillä, että kertoo aina kuinka kuollut on kärsinyt juuri ennen kuolemaansa? Eikö se tunnu hieman omituiselta?

      Eilenkin hän väänteli itseään ja kertoi kuinka hirveästi sattui sieltä sun täältä ja kuinka kuollut oli ollut hirveissä kivuissa ennen kuolemaansa. Omainen totesi tähän, että aika yllättävä tieto sillä tämä kuollut ei juuri koskaan valittanut sairastuttuaan, että sattui.

      Lievittääkö tämä tieto hirvittävästä kärsimisestä jotenkin omaisen tuskaa ja surua? Onko todennäköistä, että kun ihminen on kuollut niin hän silloin haluaa tulla kertomaan omaisille kuinka oli kärsinyt kun hän ei sitä eläessäänkään halunnut tehdä? Ehkä siis tämä ihminen ei kärsinyt siitä selkäkivusta ollenkaan, minkä Lisa totesi, sillä hänellähän oli aivokasvain.

      Olen myös lukenut ja kuullut monelta taholta, että kuoltuaan ihminen vaikka olisi ollut kuinka sairas tahansa on jälleen terve, kun ei ole enää tätä fyysistä kehoa. Miten siis sekään olisi mahdollista, että Lisa aistisi kivun kun sitä ei enää ole? Miksi siis tuo hitonmoinen kivulla mässäily joka ikinen kerta?

      Jotkut ovat sitä mieltä, että Lisasta huokuu rakkaus, mutta minä näen hänessä kyllä rakkauden irvikuvan. Mielestäni Lisa sopisi paremminkin sirkukseen irvistelemään epärehellisten mulkosilmiensä ja irvisuunsa kanssa. Hyi!

      • Hämmästyttää kummast

        Entä sitten puheet siitä että vainaja pysyttelee omaisen lähellä vielä kuoltuaan koko ajan, niin hän on kertonut monelle.
        Kamalaa, ihmisellä on intiimejä asioita joiden todistajiksi ei halua edes vainajia:(


      • Lepingäinen
        Hämmästyttää kummast kirjoitti:

        Entä sitten puheet siitä että vainaja pysyttelee omaisen lähellä vielä kuoltuaan koko ajan, niin hän on kertonut monelle.
        Kamalaa, ihmisellä on intiimejä asioita joiden todistajiksi ei halua edes vainajia:(

        Aika epäuskottava maailmankaikkkeuden mekanismiksi tuollainen, että vainaja norkoaa entisten omaistensa lähellä ja valittaa näille tuota ja tätä. Hommaan tarvitaan joku meedio muka. Eli oikeasti olisi muka miljardeja kuolleita, jotka norkoilevat ja kantavat tuskaa, mutta eivät saa omaisiinsa yhteyttä. Aika iso joukko jonotusliput kädessä.

        Koko lailla helpompi uskoa, että ne "yhteydet" ovat pimeyden henkien foolausta. Tai meedion kaupallista huijausta.


      • .....
        Lepingäinen kirjoitti:

        Aika epäuskottava maailmankaikkkeuden mekanismiksi tuollainen, että vainaja norkoaa entisten omaistensa lähellä ja valittaa näille tuota ja tätä. Hommaan tarvitaan joku meedio muka. Eli oikeasti olisi muka miljardeja kuolleita, jotka norkoilevat ja kantavat tuskaa, mutta eivät saa omaisiinsa yhteyttä. Aika iso joukko jonotusliput kädessä.

        Koko lailla helpompi uskoa, että ne "yhteydet" ovat pimeyden henkien foolausta. Tai meedion kaupallista huijausta.

        Lisan tapauksessa mieluumminkin tuota kaupallista huijausta. Tuskin hän noilla taidoilla saisi edes pahoihin henkiin yhteyttä.


      • Suunraikastin
        ..... kirjoitti:

        Lisan tapauksessa mieluumminkin tuota kaupallista huijausta. Tuskin hän noilla taidoilla saisi edes pahoihin henkiin yhteyttä.

        Pahat henget ovat kyllä aika innokkaita. Jos vain ihminen lähtee mukaan pyöritykseen...


      • te(u)mputtaa
        Suunraikastin kirjoitti:

        Pahat henget ovat kyllä aika innokkaita. Jos vain ihminen lähtee mukaan pyöritykseen...

        Surkea tekeles se lisu


    • Jeannexx

      Täyttä paskaahan nuo kysyisen tapaiset ohjelmat ovat. Heikommat uskovat niihin juttuihin oikeasti... sääliksi käy.

      • mummo on vaari?

        Sitä ihmetellään, että kuka näitä uskoo. No ne uskovat, jotka ovat päättäneet etukäteen uskoa. Ei siinä mikään todistelu sen jälkeen tepsi. Ja jos ei ole omaa arvostelukykyä aiemmin hankittuna, niin sitähän menee joka tuulen mukana. Ja sen näköistähän se sitten.


    • science

      Oletko aivan varma, että olet arvioinut ja tutkinut oikein ?

    • Näkökantoja

      Yksi mahdollinen uskovainen näkökulma voisi olla, joka
      yrittää kieltää ja kaataa Lisa Williamsia esim, niin

      - "ettei meedioita saa olla eikä sellaista harjoittaa"
      - "Onko joku esim. tietäjähengen, vainajahenkien tai
      muiden henkien vallassa, jota ei saisi olla"
      - "Kristityn tulee olla vapaa, eikä minkään vallassa"
      - "Korkeintaan Pyhässä Hengessä, Jeesuksessa ja Jumalassa"
      - "jne."

      Toisaalta Lisan kohdalla moni kohta muuttuu ja on
      eri lailla kuin noissa kohdissa. Varsinkin jos miettii
      ja lähtee siitä mitä hän todella tekee ja miten tuo
      hänellä toimii. (Jolloin hän esim. auttaa oikeasti
      muita, yms.) (Joka on toiminnan sinänsä kannalta OK
      ja ymmärrettävää.)

      Lisäksi voi miettiä sitä, muuttiko Jeesuksen käynti Tuonelassa
      myös sen paikan oloja (verrattuna Vanhan Testamentin aikaan
      ja kieltoihin), kun sai samalla sekä Taivaan että Tuonelan
      avaimet.

      Lisäksi tulevat myös NDE-kokemukset yms. ja niistä saadut
      kuvaukset mukaan.

      Jos menisin joskus Lisan luentaan, niin samalla vois, olis kiva
      ja hyvä rukoilla Jeesusta ja Jumalaa, että heidän tahtonsa
      tapahtuisi. Itseä kiinnostaisi myös kysyä voisiko Lisa kysyä
      Jeesukselta / Kristukselta jotain. (Terveellä arviointi- ja
      arvostelukyvyllä.)

      • Heliopoliis

        >>Lisäksi voi miettiä sitä, muuttiko Jeesuksen käynti Tuonelassa
        myös sen paikan oloja (verrattuna Vanhan Testamentin aikaan
        ja kieltoihin), kun sai samalla sekä Taivaan että Tuonelan
        avaimet.


    • Marko0li0

      Että Lisa Williams olisi niitä harvoja todellisia meedioita. Mitä olen seurannut, ei hän heitä "ympäripyöreitä arvauksia" eikä toisinaan peri mitään maksuakaan satunnaisilta ihmisiltä joita tapaa matkoillansa. Lisäksi mielestäni niiden asiakkaiden tunteita ei kyllä minkään valtakunnan näyttelijät niin hyvin esitä!

    • anssipasi

      lisa on julma sydämetön läski paska, joka hyötyy ihmisten läheisillä.

      • mn,n.

        Ei läskeys haittaa, mutta ihmisten hädän ja ikävän hyväksikäyttö.
        Olen itsekin menettänyt lapsen, kauhistuttaa jos tuollainen huijari tulisi vielä sotkemaan asioita suuressa surussani.


    • trosb

      Mitä sääkin oot siitä puhumaan??

    • Hahahha tuo toimii myös toisinpäin

      "James Randi antaa miljoona dollari sille joka pystyy todidtamaan jotakin sellaista kykyä jonka kaverisi omaa."

      Eipä taida kyseeinen herran myöskään todistamaan etteikö niitä olisi.

    • Selvänäköä?

      Kävikö kukaan Lisa Williamsin esitystä katsomassa Helsingissä 24.9.11?

      Ihmettelen vain kun luin tuosta ilmoituksesta että Lisa tapaa ennen shown alkamista "Extended Family Members" - rekisteröityneitä jäseniä.
      Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Ei kai vaan ota selvää etukäteen ihmisistä ja sitten muka tietää heidän asioitaan selvänäkijänä?
      Ei luulisi kenenkään niin halpaan menevän kun liput ovat kuitenkin kohtalaisen hintaiset.

    • Kalevi-K18

      Huijari!

    • <<<<<

      Olen menettänyt lapseni, jos tuollainen rienaaja tulisi minulle sössöttämään kutsuisin poliisit. En hänen tilaisuuksiinsa menisi iki-päivänä. Ainakin ohjelmassa hän ottaa kadulta sattumanvaraisesti uhreja joiden omaisilta hän laittaa terveisiä. Ovat joko etukäteen sovittuja tai ne joissa kaikki menee pieleen ei ole ennalta sovittu.
      Siis rahan ahne huijari, rahastaa ihmisten surulla.

    • Anonyymi

      Kyllä olen kokenut ja tuntenut. Lisa Williams yksi maailman kärkipäitä oleva MEEDIO

      • Anonyymi

        No kuule, voit aina luottaa siihen, että Lisa Williams löytää yhteyden henkiin, jotka ovat siirtyneet "toiselle puolelle" - tai ainakin yrittää parhaansa mukaan. Mutta jos haluat oikeasti saada vastauksia elämän suuriin kysymyksiin, suosittelisin ennemmin puhumaan lääkärin tai terapeutin kanssa. Tai ainakin varmistamaan, että Lisa Williams ei laskuta sinua tuntihinnalla mahdollisesti olemattomasta keskustelusta vainajan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe