Onkohan palstalla muita, jotka "heitetty" yllättäen pois ajoissa varatulta ja maksetulta juhannusmatkalta?
Viikkoa ennen juhannusta toimistolta soitetaan, että pitäisi siirtää JUHANNUSmatka heinäkuulle!
En suostunut, koska varasin nimenomaan juhannukseksi matkan ja olen heinäkuussa työssä, joten en voi keskellä viikkoa matkailla minnekään. Nämä ulosheitot koskivat kuulema yksin matkustavia, pariskuntia olisi ollut vaikeampi poistaa matkalta... ja syy siihen että kaikki ei yhtäkkiä mahdukaan mukaan oli se, että tilattu bussi oli mennyt muualle vai oliko sitä sitten tilattukaan, ja saatiin vain pieni bussi! Haiskahtaa kyllä koko juttu. Otan selvää, onko tuo laillistakaan, ja jos on niin hyvien liiketapojan mukaista se ei ole.
Onko tämän matkatoimiston tapana toimia tähän tyyliin?
Varmaa on, että tämän firman matkalle en toiste mene.
Uudenmaan Seuramatkat
7
2312
Vastaukset
- huono käytös ja ulos
sikäli varmaa, kerta heittivät ulos koko matkalta, luulekko etteivät uudestaan heittäisi? Mahtaa vika ollakin sinussa, heh, heeh.
- &%&#
Ääliö, matka oli tulevana juhannuksena ja minä en todella ollut "käyttäytynyt" mitenkään muuten kuin maksamalla matkan ajoissa. Kuten kerroin (jos osaat lukea) joku oli töpännyt US:llä bussin varaamisessa.
En ole aiemmin heidän matkoillaan edes ollut.
Onhan se vaikea uskoa, että noin vaan tehdään.
- Omin toimin aina
Ei Tallinnan reissuun tarvita matkatoimistoa, ellei ole niin Uuno, ettei osaa Tampereellekaan itse. Eli: junalla Hesaan, bussilla 15A assalta satamaan. Aikataulut netistä, varaus ja maksu suoraan esim Eckerö Lineen myös netistä ja homma on siinä. Helppoa ja halpaakin, kun ei ole matkatoimistoa mankumassa provikoita ihan olemattomista.
Uudenmaan Matkatoimistolla on kyllä se palvelu, että ottavat oman bussin mukaan. Sillä pääsee sitten kaupungin ulkolaidalle ostoskeskuksiin ja saa painavammatkin ostokset suoraan autoon. Mutta tuskinpa sinne menet jääkaappia tai muuta sellaista hakemaan. Keskustastakin saa vaatteet, juomat, tupakat sun muut halvalla. Ei sinne reunoille kannata kuleksia.- &&%#
Totta, mutta tässä oli kyseessä juhannusreissu Ahvenenmaalle, sisältäen yhden yöpymisen.
Eikä pointtini ollut sekään, etteikö kohteeseen pääse muutenkin vaan se, että matkan peruutus tehtiin matkatoimiston taholta LIIAN MYÖHÄÄN. Matkustajalle peruutus on mahdollinen 3 viikkoa ennen matkaa.
Olisi sitten arvottu vaikka ne, ketkä ei mahdu mukaan mutta kun ei vaan yksinmatkustajat on ikäänkuin toisen luokan kansalaisia, vaikka maksamme 1h hotellihuoneesta lisähinnan. - jotain korvausta.
&&%# kirjoitti:
Totta, mutta tässä oli kyseessä juhannusreissu Ahvenenmaalle, sisältäen yhden yöpymisen.
Eikä pointtini ollut sekään, etteikö kohteeseen pääse muutenkin vaan se, että matkan peruutus tehtiin matkatoimiston taholta LIIAN MYÖHÄÄN. Matkustajalle peruutus on mahdollinen 3 viikkoa ennen matkaa.
Olisi sitten arvottu vaikka ne, ketkä ei mahdu mukaan mutta kun ei vaan yksinmatkustajat on ikäänkuin toisen luokan kansalaisia, vaikka maksamme 1h hotellihuoneesta lisähinnan.Ja soita kuluttajavirastoon. Pyydä kuluttajaviranomaista selvittämään US:n varauskirjanpito jolloin selviää onko joku sinun jälkeesi matkan varannut päässyt mukaan siksi että avekki on mukana. Kysymyksessähän saattaa olla jonkin pariskunnan ja sinun vastakkainasettelu: Matkanjärjestäjä olettaa sinun olevan kokenut sinkkumatkailija joka keksii nopeasti korvaavan huvituksen, ja se pariskunta joka on tilannut markan sinun jälkeesi on eläkeläispappa ja -mamma jotka ovat matkatoimiston henkilökunnan perhetuttuja eivätkä uskalla matkustaa kuin isommassa porukassa. Rahallinen korvaus on paikallaan, yritä saada joku muu juhannusmatka ja jos se on kalliimpi kuin US:lta varaamasi niin US maksaa erotuksen.
Kokase vaikkapa jotain Turkin Kemeriä, ne ovat suunnilleen saman hintaisia kuin US:n reissut. - &%#&
jotain korvausta. kirjoitti:
Ja soita kuluttajavirastoon. Pyydä kuluttajaviranomaista selvittämään US:n varauskirjanpito jolloin selviää onko joku sinun jälkeesi matkan varannut päässyt mukaan siksi että avekki on mukana. Kysymyksessähän saattaa olla jonkin pariskunnan ja sinun vastakkainasettelu: Matkanjärjestäjä olettaa sinun olevan kokenut sinkkumatkailija joka keksii nopeasti korvaavan huvituksen, ja se pariskunta joka on tilannut markan sinun jälkeesi on eläkeläispappa ja -mamma jotka ovat matkatoimiston henkilökunnan perhetuttuja eivätkä uskalla matkustaa kuin isommassa porukassa. Rahallinen korvaus on paikallaan, yritä saada joku muu juhannusmatka ja jos se on kalliimpi kuin US:lta varaamasi niin US maksaa erotuksen.
Kokase vaikkapa jotain Turkin Kemeriä, ne ovat suunnilleen saman hintaisia kuin US:n reissut.Kiitos asiallisista neuvoistasi! Olen jotain jo tehnytkin asian viemiseksi eteenpäin ja jatkan huomenna.
Jotenkin minuakin ihmetytti tuo muka liian pieni bussi. Itse varasin matkan heti kun se oli ollut lehdessä. - hupaisaa tavallaan
&%#& kirjoitti:
Kiitos asiallisista neuvoistasi! Olen jotain jo tehnytkin asian viemiseksi eteenpäin ja jatkan huomenna.
Jotenkin minuakin ihmetytti tuo muka liian pieni bussi. Itse varasin matkan heti kun se oli ollut lehdessä.Juhannusmatka heinäkuussa! Aika hassua tosiaan. Pieni bussikin kuulostaa oudolta. Ovatko tilanneet pikkubussin, mutta innokkaita matkustajia on ilmoittautunut enemmänkin. Isompi bussi olisi nostanut hintaa tjsp?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171