Kondomi rikki kesken seksin

hooppa77

Harrastin tyttöystäväni kanssa eilen seksiä ja kun panin häntä takaapäin, niin kesken touhujen huomasin että kondomi oli mennyt riekaleiksi. Tämmöistä ei meille ole ennen tapahtunut vaikka meillä on ollut villimpääkin seksiä kuin eilen. Kondomi oli merkiltään durex ja ainakin ennen ne ovat toimineet moitteettomasti.

Kysyisinkin että onko tämä kuinka yleistä? Missä asennossa ja minkä merkkinen kondomi teiltä on mennyt hajalle seksin aikana?

20

7074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäheinä -10

      Multa meni panopartnerin kanssa peräti 2 kertaa Protex classic rikki saman yön aikana.Tuijoteltiin vaan kumihöttöä että eihän tää ole todellista.Eka meni takaapäin ajaessa,toinen lähetyssaarnaajassa.Eikun jälkiehkäisyä sitten hoitelemaan :) Mä lähetin sinne firmalle kusisen kiukkusen vastineen.

    • ........

      jokin ehkäisy, pillerit tms.? Ellei niin kipin kapin apteekkiin ostamaan jälkiehäisypilleri, raskaus on mahdollinen vaikket olisi lauennutkaan.

      • hooppa77

        En ehtynyt laueta ja tyttöystäväni käyttää pillereitä, joten raskautta ei onneksi tarvi pelätä. Jäi vaan vaivaamaan kuinka helposti voi kumi mennä rikki seksin aikana...


      • Aviomiesx
        hooppa77 kirjoitti:

        En ehtynyt laueta ja tyttöystäväni käyttää pillereitä, joten raskautta ei onneksi tarvi pelätä. Jäi vaan vaivaamaan kuinka helposti voi kumi mennä rikki seksin aikana...

        No niinhän sen käy kun takaapäin rupeaa häsiskelemään. Pankaa lähetyssaarnaajalla niin kondomikin kestää.


      • jorma!
        Aviomiesx kirjoitti:

        No niinhän sen käy kun takaapäin rupeaa häsiskelemään. Pankaa lähetyssaarnaajalla niin kondomikin kestää.

        20 vuotta sitten oli okeido,mikä kesti meikäläisellä,oli ammattikäyttöön suunniteltu kai.


      • HemmoHässijä
        hooppa77 kirjoitti:

        En ehtynyt laueta ja tyttöystäväni käyttää pillereitä, joten raskautta ei onneksi tarvi pelätä. Jäi vaan vaivaamaan kuinka helposti voi kumi mennä rikki seksin aikana...

        ja sä ajat "tuohella", ootteko hiv positiivisia, vai mtä se pelleily tarkoittaa?? Nuorenamiehenä rein pyörän sisärenkaasta sellaisen kestokortongin, että oli maamies-seuran yhteiskäytössä 14 vuotta, ennenkuin vulganoitiin ensikerran. Herkkyyttä se vähä vei, mutta anto vastineeks kestävyyttä.


      • hooppa77
        HemmoHässijä kirjoitti:

        ja sä ajat "tuohella", ootteko hiv positiivisia, vai mtä se pelleily tarkoittaa?? Nuorenamiehenä rein pyörän sisärenkaasta sellaisen kestokortongin, että oli maamies-seuran yhteiskäytössä 14 vuotta, ennenkuin vulganoitiin ensikerran. Herkkyyttä se vähä vei, mutta anto vastineeks kestävyyttä.

        Mutta kun pillerit eivät ole 100% luotettavia, enkä todellakaan halua tällä hetkellä ryhtyä isukiksi. Pillerit ja kortsu yhdessä takaavat sen että yksikään nuijapää ei pääse uiskentelmaan perille asti ja hoitamaan hommiaan...

        Sitä paitsi ei kortsuja nyt niin epämukava ole käyttää.


      • helevetin kokenu
        hooppa77 kirjoitti:

        Mutta kun pillerit eivät ole 100% luotettavia, enkä todellakaan halua tällä hetkellä ryhtyä isukiksi. Pillerit ja kortsu yhdessä takaavat sen että yksikään nuijapää ei pääse uiskentelmaan perille asti ja hoitamaan hommiaan...

        Sitä paitsi ei kortsuja nyt niin epämukava ole käyttää.

        niinkuin vanhallapiialla tissit...herrasmies ei kättele kintaat kädessä.. ja tuossa tapauksessa täysin turhaan vielä.


      • tgb(n)
        hooppa77 kirjoitti:

        Mutta kun pillerit eivät ole 100% luotettavia, enkä todellakaan halua tällä hetkellä ryhtyä isukiksi. Pillerit ja kortsu yhdessä takaavat sen että yksikään nuijapää ei pääse uiskentelmaan perille asti ja hoitamaan hommiaan...

        Sitä paitsi ei kortsuja nyt niin epämukava ole käyttää.

        en oo ikinä kuullut että vakit.parisuhteessa muijan syödessä pillereitä käytettäis kumia muutakuin silloin ku jompi kumpi kantaa jotain tautia/on just käynyt vieraissa.

        Sitä vartenhan mä itse ainakin just pillereitä söisin, ettei tarvis käyttää niitä prkl:een kumeja.


      • ihan ok!
        tgb(n) kirjoitti:

        en oo ikinä kuullut että vakit.parisuhteessa muijan syödessä pillereitä käytettäis kumia muutakuin silloin ku jompi kumpi kantaa jotain tautia/on just käynyt vieraissa.

        Sitä vartenhan mä itse ainakin just pillereitä söisin, ettei tarvis käyttää niitä prkl:een kumeja.

        No hyvänen aika, eihän siitä kondomin käytöstä mitään haittaa ole jos se ei kerran itseä häiritse millään tavalla! Ja totta kai tuollainen tuplaehkäisy ennestään pienentää raskauden mahdollisuutta, vaikka se pelkillä pillereilläkin on todella minimaalinen. Kyllä minä olen kuullut varsinkin hyvin nuorten käyttävän kaksoisehkäisyä ja se on mielestäni oikein hyvin. Eipähän sitten varmasti pääse vahinkoja tapahtumaan.


      • jos on
        ihan ok! kirjoitti:

        No hyvänen aika, eihän siitä kondomin käytöstä mitään haittaa ole jos se ei kerran itseä häiritse millään tavalla! Ja totta kai tuollainen tuplaehkäisy ennestään pienentää raskauden mahdollisuutta, vaikka se pelkillä pillereilläkin on todella minimaalinen. Kyllä minä olen kuullut varsinkin hyvin nuorten käyttävän kaksoisehkäisyä ja se on mielestäni oikein hyvin. Eipähän sitten varmasti pääse vahinkoja tapahtumaan.

        kolmen sekunnin muna.

        Kumi vie tuntoa pois. Ei tule ainakaan reisille. Siinä ehtii jopa tuikata sisään, kun on kumi.
        Suosittelen nopeille nuorille.


      • lällllöäö
        jos on kirjoitti:

        kolmen sekunnin muna.

        Kumi vie tuntoa pois. Ei tule ainakaan reisille. Siinä ehtii jopa tuikata sisään, kun on kumi.
        Suosittelen nopeille nuorille.

        Kumi menee rikki, jos jäänyt ilmaa sisään tai paikat liian kuivat.


    • hhade

      Meillä on mennyt myös kerran kumi rikki kesken seksin eli aika luotettavia ne yleensä ottaen ovat. Merkki oli muistaakseni magic. Ja takaapäin minäkin panin silloin tyttöystävääni eli onkohan tuo asento semmoinen että kumi joutuu kovemmalle koetukselle...

    • Apuatarvitseva

      Apua! Olen ollut sukupuoliyhteydessä poikaystäväni kanssa. Kun olimme hetken aikaa olleet hommissa olin vaihtamassa asentoa, niin poikaystäväni huomasi n. 1sekunti aiemmin että kumi meni rikki, hän tunsi sen. Kumi oli mennyt sivulta rikki. Onko mahdollista että olen raskaana, en millään haluaisi teiniäidiksi

      • neuvojaneuvoja

        No tottakai se voi olla mahdollista mut en sinuna pankoisi mutta eikun testiä silti tekemää


    • Anonyymi

      Harrastimme yhdyntää (takaa päin) ja jonkin ajan päästä poikaystäväni ilmoitti kumin hajonneen. Annoimme asian olla, koska molemmat uskoimme ettei mitään vakavampaa tapahtuisi. Toivottavasti ei käy hullummin.

    • Anonyymi

      Sait mitä hait

    • Anonyymi

      Meillä meni pari kortsua rikki, mun viimeksi rakasteltiin. Olimmme jo tovin olleet yhdynnässä ja vaihdelleet asentoja, kun taas vaihdettiin, niin otin kalusta kiinni ja kortsu oli riekaleina. Laitoin uuden päälle ja hetken päästä, kun taas vaihdettiin asentoa ja vaimo otti siinni kalusta ja huomasi kortsun olevan rikki. Vaihdettiin toiseen merkkiin ja se kesti loppuun asti. Ekat taisi olla jotain superohuita Sultaneja. Onneksi oli muuta merkkiä valmiina.

    • Anonyymi

      Mitäs laitoit kondoomia? Itse olen operoinut paljaalla kikkelillä koko ikäni ja eiphän ole isänpäiväkortteja tullut!

      • Anonyymi

        Semmosii sanotaan tuhkamuniksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe