Perjantai lähestyy

HTZA

pitäisi tehdä "Perjantaialoitus".
Sellainen puolihävytön, viinipullo-koskispullo-aloitus.
Joka saisi porukan käyntiin, vaikka sillenkin..
Ja kutittelisi myös kipusiskoja ja muita,viikonloppuna töissä kituvia, pelastavia enkeleitä.
Saisi myös palo- ja asfalttimiehet ja poliisit ajattelemaan rokulipäivän ottoa.

Eli hyviä aiheita saisi tulla.
H.

80

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääl poliiseita, palo-ja asfalttimiehiä?

• että olisi ;))

• HTZA

vuoksesi, haluan sellaisen aloituksen tehdä.
        Parisataa, uniformulla tai ilman paitaa, uutta kirjoittajaa.
        Ajattele...!
        Minäkin jäisin yhdeksänneksitoista.
        Jo ei sitten Anjaniina, jotenkin, pelasta.

H.

• tehdään vasta perjantaina, ei keskiviikkona, höhlä.
      Enkä minä kidu, vaikka olen aina töissä, tai esitän olevani.

• HTZA

sen, vasta Perjantaina.
        Nyt haen vain aiheita.
        Olisikohan sinulla joku, puolihävytön?
        :)
        H,

• HTZA kirjoitti:

sen, vasta Perjantaina.
        Nyt haen vain aiheita.
        Olisikohan sinulla joku, puolihävytön?
        H,

vain sellainen materiaalin keruualoitus.
        Olisi, montakin hyvää puolihävytöntä aihetta, mutta en kai minä
        niitä sulle paljasta. Tiedä häntä, vaikka joskus löytyisi käyttöä itsellekin ;))

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

vain sellainen materiaalin keruualoitus.
        Olisi, montakin hyvää puolihävytöntä aihetta, mutta en kai minä
        niitä sulle paljasta. Tiedä häntä, vaikka joskus löytyisi käyttöä itsellekin ;))

esitetään ensiksi traileri, se antaa, sillee, esimakua tulevasta.
        H.

• HTZA kirjoitti:

esitetään ensiksi traileri, se antaa, sillee, esimakua tulevasta.
        H.

kun en ole elokuvissa käynyt vuosiin, kaikenlaisia trailereita ;(
        Jos lähtisin nukkumaan, siinä on traileria tarpeeksi, viikkoon en ole kunnolla nukkunut,
        prkl lääkkeet.
        Hyviä aiheita toivon tulevaksi, jään odottelemaan perjantaita.

• Voi Voi

Oli heittosi kipusiskoihin, ei pysty kynnet ote lipsuu.

• Voi voi

Voi Pygmi ressua.

• voivotat, sattuuks johonkin?

• HTZA

hellä ja lämpöinen, ei kestä tiukkaotteista miestä.
        Kuin iltapäivän, kerrallaan.
        Paljastin tässä, kyllä, yhden, omista aiheistani.
        Joten otetaan, toistaiseksi, löysin lantein.
        Koeta kestää Perjantaihin.
        H.

• Anjaniina.

pakko keksiä ite, sillä mä käytän omani...omiini..
      Eli, pinnistä poika, pinnistä, sillai ne naisetkin jotain...synnyttää

• HTZA

liikut, kaunokainen.
        Saatan kirjoittaa aloituksen joka sulattaa jäisenkin sydämen.
        Sormeni syyhyävät, kommenttisi on hyvä aihe.
        ;)
        H.

• Anjaniina.

se on sit pakko uhrautua.
        Ne uniformut, vois olla yks aihe..
        Toinen vois olla tapahtumat, niitä on kesällä jokaisella lähistöllä.
        Risteilyt, matkailut, nyt kun kaikki lentoyhtiöt tarjoo halpoja lentoja ja se mitä ite mietin....Traveller tarjoaa junamatkoja Siperiaan...Aika kiinnostavaa...

• mitäkä mies

Harmin paikka,kun perjantai on kiireinen päivä,eikä todellakaan lomaa voi ottaa ja illalla vielä on työkaverin läksiäis ryyppäjäiset,niin ei kovin hääviä tekstiä varmaan aamuyöllä enää saa aikaiseksi..Arvaan jo valmiiksi että siellä sattuu jotain enemmän tai vähemmän mukavaa,kun porukka on suunnilleen yhtä renttua kuin minäkin:)

Hyvä aihe vois olla "Millä tekosyyllä" lintsaat töistä perjantain:))

• HTZA

on myöskin mukavaa, että kunditkin tulevat mukaan.

• HTZA

nyt.
      Mutta odotan että huomiseen, iltapäivään, on tullut tuhat vihjettä, yhtä hienovaraista, kuin kullaltani, anjushkalta.

• Anjaniina.

Ja jos sydämeni haluat...lähdet kanssani ...Mongoliaan...
        Valitse tuosta mieleises...junamatka
        http://www.traveller.fi/

Terveisin, nimim, nainen joka vaatii tekoja, ei sanoja ;)))

• Heikunkeikku

Njaa, siis Perjantaialoitus ja vielä näin etukäteen fundeeraamana.
      Puolihävytön. No onneksi laitoit, että puoli, sillä Hävyttömiä en ala ehdottelemaan. Hyi, sellaiset pois minusta, kauas pois.

Miten olis tämmönen perjantaialoitus.
      Katsos miehet usein kehuskelee vehkeistään. Kyllähän naisetkin vehkeistä tykkää ja jos miehellänsä on kunnon Vehkeet, niin kyllä nainen jotenkin, jollakin tavalla, vaihvihkaan, vahingossa sanoo muille naisille, mimmosia vehkeitä heidän perheessä pyöritellään. Miehillä on tapana miesporukoissa keskustella hyvinkin aktiivisesti vehkeistään. Ne on semmosia ne miehet.

Miehet eivät milloinkaan, tai lähes milloinkaan, ala esittelemään vehkeitään tyttöporukassa. Jos koolla on monta tyttöstä, niin harvemmin mies ottaa vehkeensä esille. Se tietenkin vähän harmittaa, koska mies täten jotenkin osoittaa tyttösille, että tyttöset eivät Ymmärrä tai peräti ole Kiinnostuneita miehen vehkeistä. Jonkinlaista ei-tasa-arvoa. Ikävää. Tyttöset ovat kyllä Hyvin kiinnostuneita erilaisista vehkeistä.

Noh, JOS on niin, että joillakin ei ole kunnon vehkeitä, niin aina voi kertoa, että tuntee jonkun, jolla on jne... Tai naapurilla on tai kenellä nyt sitten on.

Valitettavasti minä en voi kehuskella vehkeineni. Jotakin kokemuksia on, mutta ovat jo aika vanhoja vehkeitä ja viallisiakin. Akkuporakone nyt on toimiva. Maajyrsin, jota en käytä. Saaressa moottorisaha.
      Tuommoisia lällyjä kapistuksia.

No emmmmmääää tiedä sittenkään, olisko Vehkeet hyvä perjantaialoituksena. Joku pian sanois, että nyt sää kehuskelet ja sää kehuskelet ja sää ja sää ja sää ja sääki ohhoh ei olis uskonut ja sää ja sää ja kuinka sääki. :)

Tarttee vielä miettiä jotakin parempaa aloitusehdotusta.

• olet juuri oikea ihminen selittämään minulle mieltäni askarruttavan asian.
        Itkevä nainenhan on kuin sarvimiina yksikin väärä kosketus ja olet mennyttä.
        Mutta koska on olemassa ainakin ilon, surun ja kaipuun kyyneleet mistä erottaa mikä osio on menossa?
        Itkussahan naama vääntyy hassuille mutkille ja kiinostaisi tietää millä mutkalla naama milloinkin on.
        Nyt mä olen yrittänyt katella erilaisia merkkejä ja vaikkapa jalkaterän asentoa jotta vois oikealla tavalla tulkita sitä tyrskintää.
        Tähän asti heikolla menestyksellä mutta jos sinä tai joku muu nainen vois antaa osviittaa minulle.

• Anjaniina.
        koti-kiusattu kirjoitti:

olet juuri oikea ihminen selittämään minulle mieltäni askarruttavan asian.
        Mutta koska on olemassa ainakin ilon, surun ja kaipuun kyyneleet mistä erottaa mikä osio on menossa?
        Itkussahan naama vääntyy hassuille mutkille ja kiinostaisi tietää millä mutkalla naama milloinkin on.
        Nyt mä olen yrittänyt katella erilaisia merkkejä ja vaikkapa jalkaterän asentoa jotta vois oikealla tavalla tulkita sitä tyrskintää.
        Tähän asti heikolla menestyksellä mutta jos sinä tai joku muu nainen vois antaa osviittaa minulle.

onilon kyyneleitä, nainen kapsahtaa kaulaasi ja itkee
        Jos ne on surua, hän menee pois ja sanoo, anna minun olla...
        KAipuun, hän itkee yksi, siksi, ettet ole paikalla...tai olet lähdössä, akuaksi pois. lentokentällä

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Vai sarvimiina, suonet anteeksi vaikka tässä sinulle pahassa tilanteessa suoritan nauramisrituaalin, joka pitää sisällään talouspaperilla näytön pyyhkimisen, mutta olin pakotettu tekemään niin, että voisin vastata kysymykseesi.
        On luonnollista, Luonnollista, että Te hyvä koti-kiusattu ETTE ole tehnyt mitään sellaista, joka jollakin tavalla avittaisi naaman ruttuun menemistä ja itkun tirskahtamista. Jos olisitte, Te olisitte varmaankin asian maininnut. En löytänyt minkäänlaisia mainintoja edes rivien väleistä, joten pitäydyn siinä oletuksessa, että olette viaton kuin pulmunen.

Hyvä koti-kiusattu, olisi ollut hyvä jos olisitte ottaneet käyttöönne pienen muistilehtiön, johon olisitte vuosien varrella tehneet muistiinpanoja erilaisista itkukohtauksista, joita vaimo silloin tällöin suorittaa. Ette ilmeisesti ole tehneet niin ja olen siitä pahoillani, paitsi en aivan, sillä oli onni, että luin kysymyksesi, koska saattanen antaa pieniä vinkkejä.

Toki vaimo tahtoo miehensä edessä näyttää sievältä. Itkiessäänkin. Mikäli vaimonne veteleskelee ilmaa nenän kautta pitäen suun kiinni (tätä myös nyyhkytykseksi kutsutaan), niin silloin kyseessä on helppo nakki. Jonkinasteinen halaus tai muu vastaava öhöm-ehdotus saa jo paljon helpotusta "nenän tukkoisuuteen".

Nainen myös kädellään peittelee kasvojaan ns. teeskentelyitkussa eli mikset-huomaa-minua-ääliö-tilanteessa. Tämäkin on helppo nakki.

Jos vaimo HUUTAA SUORAA KURKKUA, ei peittele kasvojaan vaan vääristää koko kasvovärkin silmiesi eteen, niin silloin ei ole helppo nakki. Silloin EI MISSÄÄN NIMESSA SAA koskea vaimoon. Ei lirkutella, eikä oikeastaan mitään mitään. Kaikkinainen huoneessa liikkuminen tapahtuu Hyvin Hitaasti. Tiedätte Kissan, joka näkee vieraan kissan, siinä liikuskellaan suorin jaloin ja H y v i n H i t a a s t i.

Kannattaa hitaasti liikuskella jonnekin mahdollisimman kauas ja siellä mahdollisimman kaukana alkaa fundeeraamaan, että mitähän täs nyt tuli tehtyä. Ja jos keksii syyn tai vaikkei keksikään :) niin ehdotan takaisin vaimon luo menemistä ja reippaasti avata suunsa ja huomauttaa, että vaimo Oli oikeassa, kyllä vaimo tietää jne...

Tällä tavalla tehtynä kaikki luonnistuu mainiosti. :)

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

miu sanoo et on naisii ja itkui, jos miu itkee ja siu ois siinä niin sanoisin et toimi ku kiukuttelevan pikkutytön kaa, istu tuolille vähän kauemmaks ja la hyristä jotain hassua hiljaa ja varoen, kuten: kultu, ei miulla ollu tarkoituksena pahoittaa siun mieltä vaan jokin miun omasa sisikunnassa vaan rusahti ja sanoin tai tein ihan rekationa siihen, tuu miun sykkyyn tai miu tullee siun vierelle ja silittää siun selkää niin et pahamieli laantuu ja kuuntele miun sydämen tykytystä korva rintakehää vasten, syrän ei koskaan valehtele ja nyt se sykkii levottomasti kun se pelkää eikä tiedä mitä. Rauhoitutaan uhdessä ja sit jutellaan, mietitaan yhdessä et mikä meille tuli. ........ .

• Heikunkeikku kirjoitti:

Vai sarvimiina, suonet anteeksi vaikka tässä sinulle pahassa tilanteessa suoritan nauramisrituaalin, joka pitää sisällään talouspaperilla näytön pyyhkimisen, mutta olin pakotettu tekemään niin, että voisin vastata kysymykseesi.
        On luonnollista, Luonnollista, että Te hyvä koti-kiusattu ETTE ole tehnyt mitään sellaista, joka jollakin tavalla avittaisi naaman ruttuun menemistä ja itkun tirskahtamista. Jos olisitte, Te olisitte varmaankin asian maininnut. En löytänyt minkäänlaisia mainintoja edes rivien väleistä, joten pitäydyn siinä oletuksessa, että olette viaton kuin pulmunen.

Hyvä koti-kiusattu, olisi ollut hyvä jos olisitte ottaneet käyttöönne pienen muistilehtiön, johon olisitte vuosien varrella tehneet muistiinpanoja erilaisista itkukohtauksista, joita vaimo silloin tällöin suorittaa. Ette ilmeisesti ole tehneet niin ja olen siitä pahoillani, paitsi en aivan, sillä oli onni, että luin kysymyksesi, koska saattanen antaa pieniä vinkkejä.

Toki vaimo tahtoo miehensä edessä näyttää sievältä. Itkiessäänkin. Mikäli vaimonne veteleskelee ilmaa nenän kautta pitäen suun kiinni (tätä myös nyyhkytykseksi kutsutaan), niin silloin kyseessä on helppo nakki. Jonkinasteinen halaus tai muu vastaava öhöm-ehdotus saa jo paljon helpotusta "nenän tukkoisuuteen".

Nainen myös kädellään peittelee kasvojaan ns. teeskentelyitkussa eli mikset-huomaa-minua-ääliö-tilanteessa. Tämäkin on helppo nakki.

Jos vaimo HUUTAA SUORAA KURKKUA, ei peittele kasvojaan vaan vääristää koko kasvovärkin silmiesi eteen, niin silloin ei ole helppo nakki. Silloin EI MISSÄÄN NIMESSA SAA koskea vaimoon. Ei lirkutella, eikä oikeastaan mitään mitään. Kaikkinainen huoneessa liikkuminen tapahtuu Hyvin Hitaasti. Tiedätte Kissan, joka näkee vieraan kissan, siinä liikuskellaan suorin jaloin ja H y v i n H i t a a s t i.

Kannattaa hitaasti liikuskella jonnekin mahdollisimman kauas ja siellä mahdollisimman kaukana alkaa fundeeraamaan, että mitähän täs nyt tuli tehtyä. Ja jos keksii syyn tai vaikkei keksikään :) niin ehdotan takaisin vaimon luo menemistä ja reippaasti avata suunsa ja huomauttaa, että vaimo Oli oikeassa, kyllä vaimo tietää jne...

Tällä tavalla tehtynä kaikki luonnistuu mainiosti. :)

olen toiminut viisaasti,meillä on vaimo aina ollut oikeassa sillonkin kun ajoi auton ojaan siinä oli jotain vikaa minun korjauksen jäljiltä.

• GloriaJoy kirjoitti:

miu sanoo et on naisii ja itkui, jos miu itkee ja siu ois siinä niin sanoisin et toimi ku kiukuttelevan pikkutytön kaa, istu tuolille vähän kauemmaks ja la hyristä jotain hassua hiljaa ja varoen, kuten: kultu, ei miulla ollu tarkoituksena pahoittaa siun mieltä vaan jokin miun omasa sisikunnassa vaan rusahti ja sanoin tai tein ihan rekationa siihen, tuu miun sykkyyn tai miu tullee siun vierelle ja silittää siun selkää niin et pahamieli laantuu ja kuuntele miun sydämen tykytystä korva rintakehää vasten, syrän ei koskaan valehtele ja nyt se sykkii levottomasti kun se pelkää eikä tiedä mitä. Rauhoitutaan uhdessä ja sit jutellaan, mietitaan yhdessä et mikä meille tuli. ........ .

hällä väliä tän idean aion varastaa häpeämättömästi,kiitos.

• G.J
        koti-kiusattu kirjoitti:

hällä väliä tän idean aion varastaa häpeämättömästi,kiitos.

vaan ja omalla murteella ... pinkka nenuliinoja on kans hyvä olla jemmassa ihan siks ku aikas piän tullee itkeissä tarvi niiskautta ja tarkistaa etttei simmut ruppee liikaa turvpoon ja punehtuu .. :-) ja jos kaneli ja vanilja tuoksahtais nenuliinast niin se vie ajatuksiakin ihan alitajuisesti erilaisille aalloille ...

• G.J kirjoitti:

vaan ja omalla murteella ... pinkka nenuliinoja on kans hyvä olla jemmassa ihan siks ku aikas piän tullee itkeissä tarvi niiskautta ja tarkistaa etttei simmut ruppee liikaa turvpoon ja punehtuu .. :-) ja jos kaneli ja vanilja tuoksahtais nenuliinast niin se vie ajatuksiakin ihan alitajuisesti erilaisille aalloille ...

kun luin ton nenäliinan tuoksun niin muistin valoisamman ajan ,silmätkin meni pikkasen hymyileviksi.sitä tarvitsin .

• G.J
        koti-kiusattu kirjoitti:

kun luin ton nenäliinan tuoksun niin muistin valoisamman ajan ,silmätkin meni pikkasen hymyileviksi.sitä tarvitsin .

.. siun aivoaalloilta se sit ripsahtikin tuohon miun tekstin mausteeks, siullahan oli oikeen vaniljavarasto kerran ;-)

• G.J kirjoitti:

.. siun aivoaalloilta se sit ripsahtikin tuohon miun tekstin mausteeks, siullahan oli oikeen vaniljavarasto kerran ;-)

Madagaskarin laatua mut sit sen päälle kaatui pari kiloa sahramia ja ne meni piloille.

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

olen toiminut viisaasti,meillä on vaimo aina ollut oikeassa sillonkin kun ajoi auton ojaan siinä oli jotain vikaa minun korjauksen jäljiltä.

Heh, nyt en kyllä tiedä ookko tosissas vai yritätkö jymähyttää mua.
        Mutta Voihan olla, että autoa korjates oot voinut unohtaa kaasupolkimen päälle jotakin painavaa ja se sen takia muljahti ojaan. En kuitenkaan voi vakuuttaa, että asia olisi näin.

• G.J
        koti-kiusattu kirjoitti:

Madagaskarin laatua mut sit sen päälle kaatui pari kiloa sahramia ja ne meni piloille.

kalli köhs vahinko vaan jos ei sahrami tykänny huonoo vaan aateloitui entisestään niin siupoika varmaan vihelteli Leon tahtiin tummist simist ;-) ...

• G.J
        G.J kirjoitti:

kalli köhs vahinko vaan jos ei sahrami tykänny huonoo vaan aateloitui entisestään niin siupoika varmaan vihelteli Leon tahtiin tummist simist ;-) ...

nyt et kelkkari, tuo 'köh' tuli kirjoitettua ihan loppuun mut kursori oli vääräs paikkaa ja miul on hipaisukytkin ohjaus eikä hiiriohjaus ja en väsyneenä kyllä muista kattoo mis kursorin on milloinkin

• Yxitypy

niitä asfalttimiehiä! Kerro heti :=)))

• palomies, jos niitä nyt tääl on!
        Epäilyttää vähän.

• Yxitypy
        minttupuu kirjoitti:

palomies, jos niitä nyt tääl on!
        Epäilyttää vähän.

ota sä palomies. Heissä onkin asfalttimiesten kanssa paljon samaa..eli lihasta :=)))

• GloriaJoy
        minttupuu kirjoitti:

Epäilyttää vähän.

aina öisin kiitolinjallain .... on niis rekkamieshiskin valioita ;-))

• Yxitypy
        GloriaJoy kirjoitti:

oo muuten palomiesten ja asfalttimiesten veroisia. Rekkamiehillä on usein iso maha, kun heillä se istumatyö ja epäterveellinen ruoka :=))

• minttupuu kirjoitti:

Epäilyttää vähän.

haluisin sit ehottomasti, poliisin:)))) Jos heitäkää tääl on?

• GloriaJoy kirjoitti:

Miu on nyt aivan oikeessa!

• mitäkä mies

Paljastan,matkusta lähimpään kaupunkiin,siellä yön aikana asfaltti käryää,voimalan lähellä:))

• Yxitypy
        sasus kirjoitti:

haluisin sit ehottomasti, poliisin:)))) Jos heitäkää tääl on?

kaikki poliisit mun puolesta. Ei kiinnosta :=))

• Yxitypy kirjoitti:

kaikki poliisit mun puolesta. Ei kiinnosta :=))

Miulle riittää yksi, en harrasta kaikkia kerralla, ettäs tiiät!): :))))))

• GloriaJoy
        minttupuu kirjoitti:

Miu on nyt aivan oikeessa!

se komeus ja leviät harteetkaan enää oo niin tärkeitä kun kolottavien lihasten ja nivelien kaipuu yllättää jo pikkuisen melkein meit ikämimmei, sit miettii et on ne salskeet miespuoliset fysioterapeutitkin joil on hyppysis katsettakin tehokkaampi tutka jokanaisen pienellekin fiballe ;-)

• Yxitypy
        mitäkä mies kirjoitti:

Paljastan,matkusta lähimpään kaupunkiin,siellä yön aikana asfaltti käryää,voimalan lähellä:))

Siis mistä katottuna lähimpään kaupunkiin?
        Utasen voimala taitaa olla minua lähinnä :=))

• Yxitypy
        sasus kirjoitti:

Miulle riittää yksi, en harrasta kaikkia kerralla, ettäs tiiät!): :))))))

poliisista ei nyt ole vielä mihinkään. Kymmenen poliisia vastaa yhtä palo-ja asfalttimiestä :=)))

• Heikunkeikku
        Yxitypy kirjoitti:

poliisista ei nyt ole vielä mihinkään. Kymmenen poliisia vastaa yhtä palo-ja asfalttimiestä :=)))

Ja Paskat. Ei mitään aikomusta sekaantua teidän jutteluihin, mutta nyt kyllä oli pakko.
        Että mukamas kymmenen poliisia vastaa yhtä palo-ja afalttimiestä.
        Se kyllä niin, että kakskytä palo- ja asfalttimiestä ja kymmenen fysioterapeuttia vastaa Yhtä polliisia. :)

• Yxitypy kirjoitti:

vaa, mut on se ihailtavaa kattella myös kesäliikenteessä, helteellä, höyryn keskellä ahertavia ruskeita asfalttimiehiäki, ja letkujensa kanssa ahertavia palo-miehiäki:))))

• Yxitypy
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ja Paskat. Ei mitään aikomusta sekaantua teidän jutteluihin, mutta nyt kyllä oli pakko.
        Että mukamas kymmenen poliisia vastaa yhtä palo-ja afalttimiestä.
        Se kyllä niin, että kakskytä palo- ja asfalttimiestä ja kymmenen fysioterapeuttia vastaa Yhtä polliisia. :)

Ei pidä paikkaansa. Ettei vaan sulla heikunkeikun oo jo tuo polliisi? Me täällä Oulussa ei kyllä pelätä polliisia, vaikka se onkin torin rannassa vartiossa yötä päivää :=))

Meidän työpaikan ruokalassa käy joka päivä ainakin 10 palomiestä syömässä. Voi jestas, kun niitä pitää tapittaa, eikä tahdo malttaa lopettaa ruokataukoa. On niillä pojilla lihasta, mutta ei liikaa, vaan just sopivasti :=))

• Yxitypy
        sasus kirjoitti:

vaa, mut on se ihailtavaa kattella myös kesäliikenteessä, helteellä, höyryn keskellä ahertavia ruskeita asfalttimiehiäki, ja letkujensa kanssa ahertavia palo-miehiäki:))))

sano. Hitsi kun ei ole vielä tänä kesänä ajellut minkään tietyömaan ohi, mutta uskon että tuun vielä ajamaan :=))

• Yxitypy kirjoitti:

sano. Hitsi kun ei ole vielä tänä kesänä ajellut minkään tietyömaan ohi, mutta uskon että tuun vielä ajamaan :=))

Hitsiläinen vaan, ku kelit on ollu, mitä on.... Jot se siitä, niil ne paksut kamppeet päällä, ei hyvä,ei ): :)))))

• Yxitypy
        sasus kirjoitti:

Hitsiläinen vaan, ku kelit on ollu, mitä on.... Jot se siitä, niil ne paksut kamppeet päällä, ei hyvä,ei ): :)))))

ne heinäkuun helteillä olisivat taas ilman paitaa. Vai onkohan niitä kielletty olemaan paidatta.
        Sen ainakin tiedän, että Oulussa on esim. puistotyöntekijöiltä kielletty paidatta oleminen. Ei ole kuulema soveliaan näköistä. Ei tuollaista voi tajuta :=((

• Yxitypy kirjoitti:

ne heinäkuun helteillä olisivat taas ilman paitaa. Vai onkohan niitä kielletty olemaan paidatta.
        Sen ainakin tiedän, että Oulussa on esim. puistotyöntekijöiltä kielletty paidatta oleminen. Ei ole kuulema soveliaan näköistä. Ei tuollaista voi tajuta :=((

vain ja ainoastaan asfaltti-miehet voi olla yläosattomissa, se on jo erillainen mies muutenki, ikään kuin merimieski:)))

• mitäkä mies
        Yxitypy kirjoitti:

Siis mistä katottuna lähimpään kaupunkiin?
        Utasen voimala taitaa olla minua lähinnä :=))

Oikeastaan se meni jo,asfalttityö on valmis..Pohoiseen päin kaupunkiin ja se voimala oli kattila,eli lämpövoimala.Harmittava harhautuminen oli minun vikani,kun en poistanut madollista ydin ja vesivoimaa:))

• ei tiie ees missä sitä sit perjantai ehtoona ollaa, ku viel toistaseks sitä lomaa tuppaa olemaan jälellä:)) Jos on kesäinen sää, voi olla, ettei pahemmin täs koneen äärellä tuu vietettyy. Mut mee ja tiie?
      Aihetta en nyt osaa tähän hätään aatellakkaa):

• Tänään ostin 3 ruuvimeiseliä ja pakan siveltimiä. Niillä saa aikaiseksi vaikka mitä. Jollei ne auta, otetaan se viimeinen, eli vasara käyttöön ja rivoimmat sanat mitä varastosta löytyy, kyllä niillä homma hoituu. Ilmankos kummaltakin naapurin parvekkeelta kuului harvakseen yskähtelyä kun minä ähkin.

• firefox58 kirjoitti:

Tänään ostin 3 ruuvimeiseliä ja pakan siveltimiä. Niillä saa aikaiseksi vaikka mitä. Jollei ne auta, otetaan se viimeinen, eli vasara käyttöön ja rivoimmat sanat mitä varastosta löytyy, kyllä niillä homma hoituu. Ilmankos kummaltakin naapurin parvekkeelta kuului harvakseen yskähtelyä kun minä ähkin.

Meniks siul väärään kohtaan tää linkki? Mut ei se mitään..:))) Mitähän sinä irrottelit? Siveltimillä, mitä ilmeisemmin maalailit.. Rivot sanat, kait sit jotain meni pieleenkin? Olis ollu kivaa siel naapuri parvekkeella:)))

• sasus kirjoitti:

Meniks siul väärään kohtaan tää linkki? Mut ei se mitään..:))) Mitähän sinä irrottelit? Siveltimillä, mitä ilmeisemmin maalailit.. Rivot sanat, kait sit jotain meni pieleenkin? Olis ollu kivaa siel naapuri parvekkeella:)))

Jaa en taaskaan muistanut kiireessä kohdistaa. No en irrotellut vaan kiinnitin olkkariin rullaverhoja huonoilla vehkeillä. Suutuin niin, että kielenkäyttöni oli lievästi sanottuna törkeää ja kuuluuhan se kun on parvekkeen ovet selällään...

• on vasta pikkulauantai.. tai siis oikeestas jo!
      Ainaskis reilun tunnin vielä..?)

• o.tunnus

Perjantaisin...viinipullo-koskispullo ja aloitus joka saisi porukan käyntiin..jummi ja melkeinpä kaikki mukana..nyt minä :)

Tässä olisi hyvä aihe..saisi tulla, nauttikaa live kesästä ja piipahdus tänne sateella jos ei muutakaan...

• Anjaniina.

pamahtaa.
      Mikäkö?
      No se hartsan hieno perjantaialoitus...ruutuun.
      Oikein tässä innosta uhkuen odottelen.
      Kohta se tulee, kohta...
      Joko näkyy hiukan valoa ruudun sumun seasta, joko?
      Tästä pitäis tulla jotain mullistavaa, maailmanhistorian mullistavaa!
      Sillä tässä ei ole mitään vanhaa, kukaan ei ole koskaan tehnyt tällaista aloitusta.
      Ikinä. Mitään tällaista ei oel koskaan nähty.Tää on jotain mahtavaa ja UUTTA!
      Kuulen jo hiljaisen fanfaarien soiton....joko....joko....

• Heikunkeikku

Täten nyt perun sen aikasemman ehdotukseni, että miesten Vehkeistä keskusteltaisiin. Pois-pois sellaiset ehdotukset.
      No niin, heti helpotti, kun sain poistaa tähän ketjuun tulleet omat juttuni.

Minä oon sanonut, että tykkään Rönsyistä. Olis kivaa, jos olis semmonen alotus, jossa suorastaan VAADITTAISIIN rönsyjen tekoon. Yks rönsy sinne ja toinen tänne ja kolmas tuonne. Vapaata, siis älyttömän vapaata keskustelua, jota jutusteluksi voisi kutsua.

Eikä mitään haukkumisia. Paskat, kun niihin on kyllästynyt varmasti muutkin, kuin vain minä.
      Ulvomiseen puolestaan kannustavuutta. Olisi mukavaa, jos ainakin kerran jokainen saisi nauraa Ulvoen. Kaksinkerroin nauraminen olisi kivaa, ainakin minulle yksinkertaiselle immeiselle.

Hmmmm..... jos, siis JOS keksin paremman aloitusehdotuksen, niin sitten tulen takaisin ja poistan tämän ehdotukseni.

Hyvää perjantaita Hatsuliinukille :)

• Iloista päivää

älä ny perumaan ala, ei missään nimessä.
        Ajattelin tässä ihan nyt tällä sekunnilla kun luin viestisi että, miten ne miehet hoitaa kalleuksia jos oikein kuumakesä tulee ja pääsee hautumaan sieltä arasta paikasta. Ongelmaksi heräsi silmiini, miten he laittaa niitä perunajauhoja sinne hautumiin kovin lennokasta on tuo jauho. Ei sitä voi sinnepäin heittää, lattiallahan ne on, eikä siellä. Tarviiko he ihan sitä auttavaa kättä joka hellis jauhon sinne minne kuuluisi laittaa. Tätä nyt mietin, vai pistääkkö kalleudet pussiin ja muutama lantioliike ja homma hoituu. :))
        Vai miten?

• Heikunkeikku
        Iloista päivää kirjoitti:

älä ny perumaan ala, ei missään nimessä.
        Ajattelin tässä ihan nyt tällä sekunnilla kun luin viestisi että, miten ne miehet hoitaa kalleuksia jos oikein kuumakesä tulee ja pääsee hautumaan sieltä arasta paikasta. Ongelmaksi heräsi silmiini, miten he laittaa niitä perunajauhoja sinne hautumiin kovin lennokasta on tuo jauho. Ei sitä voi sinnepäin heittää, lattiallahan ne on, eikä siellä. Tarviiko he ihan sitä auttavaa kättä joka hellis jauhon sinne minne kuuluisi laittaa. Tätä nyt mietin, vai pistääkkö kalleudet pussiin ja muutama lantioliike ja homma hoituu. :))
        Vai miten?

No niin, iloosta päivää vaan ilosta päiväälle.
        Niin, Öh ja toinenkin Öh, muttei Röh, siis aivan tuon kaltaisia vehkeitä en tarkoittanut.
        Minäkin ihan tässä tällä sekunnilla ajattelin, että jos kauhian kovaa pääsisi hautumaan, niin olisi mielenkiintoista ootella, että mimmoset poikaset sieltä munista kuoriutuu. Siitä voisi tehdä vaikka aloituksen, jota voisi sitten seurailla mennen tullen ja nostaa munaset aika-ajoin palstan ylimmäiseksi.

Jos nyt jotakin oikeesti-oikeesti sanon, niin tämän kaltaisten vehkeitten ruotiminen palstalle ei kiinnosta minua. Jokainen hauduttakoot munansa, miten tahtoo :)

• minä se sitten jään kaikesta kivata ihan pihalle, kun en jaksa enää illalla tääl notkua. Tällasta tämä aamuvuorolaisen elämä on. Yksi hyvä puoli tässä on..jääpähän pahimmat herjat lukematta kun ne on aamuun mennessä poistettu. :))) onnelisen tietämätön kaikesta pahasta.

• Sol57

Eihän Hatsa nyt jouda Teidän kanssa tänne höpöjä kirjoittamaan..Aivan turhaan odotatte.. Hatsa on nyt sidottu...aivan toiseen asiaan tällähetkellä...

tsau:Friidu

• Anjaniina.

oel ruutuun räjähtänyt?
      Eikö eikö?
      *odottaa nenä liiskautuneena näyttöruutuun*

• oota toivossa

Hää on vielä töissä. Oota nyt 2-3 tuntia vielä.

• Kurtturuusu...
        oota toivossa kirjoitti:

Hää on vielä töissä. Oota nyt 2-3 tuntia vielä.

kiihkeästi odotellaan koska puhelinjat aukeavat.

• Anjaniina.

menikin miehellä pupu pöksyyn ja jotain muutakin.
      Mainosti liian loihakasti ;)
      Tämä tästä ;)

• GloriaJoy

hän on vaan hämmennyksissä J. Järvilehon venneen törmäämisest laiturii ja ku toinen veneessäolija kuoli ...

• Anjaniina.
        GloriaJoy kirjoitti:

hän on vaan hämmennyksissä J. Järvilehon venneen törmäämisest laiturii ja ku toinen veneessäolija kuoli ...

että oli jotain tekemistä tuonkin kanssa.
        Kyl sen sitten täytyy jo olla kuningas?

• GloriaJoy
        Anjaniina. kirjoitti:

että oli jotain tekemistä tuonkin kanssa.
        Kyl sen sitten täytyy jo olla kuningas?

on pikkumehii, ennemminkin ruhtinas tai jottain sinnepäin ;-)

• HTZA

töistä puolenpäivän nurkilla ja vajosin suoraan sänkyyn 38,4 c kuumeessa.
        Heräsin tunti sitten ja pää on pörrössä, kuin petolinnun pylly tuulella, sisältäpäin, siis.
        Antakaa nyt vähän armoo...yritän kyllä.
        H

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

Heräsin tunti sitten ja pää on pörrössä, kuin petolinnun pylly tuulella, sisältäpäin, siis.
        H

.... voi mennä liian korkeelta ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=9nPO2f1-uWo&feature=related

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

H

mies vastaa huuutoonsa, no matter what...
        Sanois hande

• GloriaJoy

• Hopia*
        Anjaniina. kirjoitti:

mies vastaa huuutoonsa, no matter what...
        Sanois hande

Hande on? Minulta on talven aikana jäänyt jotain väliin.

• henrjii
        HTZA kirjoitti:

H

on vielä näppy silmässä, niin olet katsellut liikaa niitä tuhmia kuvia galleriasta.

• henrjii

hartioita myöten johokin Inarin järveen, laittais sangon päähän, susikirveen käteen, ja siitä kuva galleriaan, niin näyttäisikö niin hyvältä ettei viestejä poistettaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe