"Tuhruvuoto" (e-pillerit)

Hei,

aloitin 10 päivää sitten yasmin- merkkiset pillerit ja nyt on ollu pientä tuhruvuotoa melkein joka päivä. Tai ei vuotoa, mutta ihan vaan ruskeaa tuhrua alushousuissa (kauheaa kirjottaa tällasta :P). Tiedän, että se on ihan normaalia, mutta mietin voiko se yhdynnän aikana muuttua kunnon vuodoksi?
En ole siis vielä näiden 10 päivän aikana harrastanut seksiä, mutta viikonloppuna näen taas poikaystäväni niin...
Eli kannattaako esim käyttää kondomia, jos en halua tahria poikaystävää vai jääköhän tuhru seksin aikana?

Sori näin yksityiskohtasesta selostuksesta ja kiitos jos joku vastailee!
3279
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

lukea pakkauksen ohjetta?????????????????????????????????

Äänestä
  • joo kiitos vaan kyllä olen moneen kertaan lukenut, kysymys ei ole sellaisesta mikä lukisi ohjeissa. Siellä ei puhuta mitään ihmisten omista kokemuksista, sitä lähinnä tässä hain.
    Ohjeissa ei esim sanota mitään, että voiko tiputteluvuoto alkaa kunnon vuodoski yhdynnän aikana, lähinnä sitö tässä mietin.

    Äänestä

Aloitin saman merkkisten pillereiden syönnin 3kk sitten ja kyllä minullakin tuli tiputteluvuotoa n. viikon ajan. Sen jälkeen se meni ohi. Se riippuu ihmisestäkin miten kauaa vuotoa tulee. En usko että tuhruvuoto on este yhdynnälle mutta voi olla poikakaverillesi hieman epämiellyttävää. Kunnon vuotoon yhdynnän aikana en usko mutta sen jälkeen voi vuoto voi hetkellisesti lisääntyä mutta vähenee ajan myötä. Hygieniasta kannattaa huolehtia ennen ja jälkeen yhdynnän. Seksiä voi harrastaa mikäli tuhruvuoto ei haittaa ja kortsujan on hyvä lisäsuoja jos ei halua sutata kumppania. Keskustelkaa asiasta yhdessä, mukavampaa se olisi jos malttaisit odottaa vielä muutaman päivän niin vuoto ei häiritsisi seksin harrastamista.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


lauriell85 kirjoitti:

Hei,

aloitin 10 päivää sitten yasmin- merkkiset pillerit ja nyt on ollu pientä tuhruvuotoa melkein joka päivä. Tai ei vuotoa, mutta ihan vaan ruskeaa tuhrua alushousuissa (kauheaa kirjottaa tällasta :P). Tiedän, että se on ihan normaalia, mutta mietin voiko se yhdynnän aikana muuttua kunnon vuodoksi?
En ole siis vielä näiden 10 päivän aikana harrastanut seksiä, mutta viikonloppuna näen taas poikaystäväni niin...
Eli kannattaako esim käyttää kondomia, jos en halua tahria poikaystävää vai jääköhän tuhru seksin aikana?

Sori näin yksityiskohtasesta selostuksesta ja kiitos jos joku vastailee!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu