Tolisi maksaa tukea,koska se on vain luvatonta lainaamista.Luvaton lainaaminen on taas alentavaa mikä tuottaa pidemmänpäälle stressiä,kuten jo kouluaikoina kun ei joka oppilaalle voitu panna todistuksiin samat numerot vaan otettiin joiltakin luokilta numerot kokonaan pois.Samoin päännavauksin tulisi poistaa kokonaan autojen luvattomilta lainaajilta heidän jahtaaminen,ja antaa päinvastoin tukipalkkiota heille yhteeiskunnallisesta hyödystä vähentäessään vähänkin liikenneruuhkia ja -onnettomuuksia,kun ovat itse ensin ajanneet autot käyttökelvottomaksi.Tällaisena epätaloudellisena aikaikana kuvittelisi autojen määrän edes vähän supistuvan näiden sankarien kovista ponnisteluista.On teeskenneltyä jättää huomioimatta heidän hyvätkin puolensa.Yhteiskunta istuu yhä hiekkalaatikko asteella kinaamassa kenellä on enemmän leluja kuin toisella joihin toinen ei saa kajoa.
Vastaukset 1
- ....
ja lässyn lää.. varas se on vaikka kuinka puolustelet, kunnolla turpaan varkaille niin eiköhän se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371