kävin kunnallisella hammas lääkärillä koska mulla on ollul 3 vuotta kolmannessa etumapaass oikealla puolella ylhäällä kauhea lohkoeama siinä näkyin ihan punaista oisko hampaan ydin tai jotain eikä siihen sattunut. yhtenä päivänä söin karkkia koko hammas hajos ja aamulla tippu sitten pois enää on jäljellä vähän hammasta ikenessä ja juuret tieetty.menin sitte kunnalliseen ja ne puudutti ja puuduti myös hermot ja juuret ja sitten yritti vetää hammasta pois ni särki ihan jumalattomasti ja minä kun pelkään hammaslääkäriä rupesin huutamaan ja melkein itekemää ja kipu oli ihan sietämätön särki mnuita hampaitakin ja rupes koskee nenää, ja sanoin että nyt teidän pitää lopettaa että ei tästä tule mitään sain 1500mg antibiotteja jja särkylääkettä ,myös hammas on turvottanut ikenen ja kitalaen puolelta ien on tummunut .nyt sitte yksityiselle nukutuksella poistattamaan hammas mietin vain että kun mulla on muutenkin varmaa 6 reikää ni voinko edes mennä sinne? ja voinko kuolla siihen nukutukseen pelottaa :(. ja onko jo hngen vaarallinen
pelko potilas
3
353
Vastaukset
- Neeppu
Tuo siun hampaan kohtalo kuulostaa hengenvaaralliselta!!!!(vitsi) Mitä tarkotit tuolla että sulla on 6 reikää voitko edes mennä sinne?? Tuskin siihen nukutukseen voi kuolla ja ei se mikään hengenvaarallinen ole. Kyllä ne lääkärit siellä yksityisellä hommansa osaavat!!
- big ol' wuss
Miksi et voisi mennä? Ei nuo reiät ainakaan mitään estä?!! Voisivat samalla korjata nekin? Nukutuksessa hoidettu paljon pahemmassakin kunnossa olevia "hammaskalustoja". Huonot hampaat ja se puoliksi irroitettu etuhammas on paljon isompi terveysriski, kuin nukutus. Ratkaisusi on varmasti ihan oikea! =)
Miksi muuten et saanut kunnalliselta lähetettä sairaalaan, että olisivat siellä nukuttaneet ja ottaneet hampaan pois??en vaan saanut keskiviikkona sitt lähtee hammas suusta ja maksaa ihan vitusti joutuvat leikkaamaan sen pois ja poraamaan sen luuhun asti ja tikit suuhun ja maksaa sitte nukutuksen kanssa 640e huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473
