pelko potilas

kävin kunnallisella hammas lääkärillä koska mulla on ollul 3 vuotta kolmannessa etumapaass oikealla puolella ylhäällä kauhea lohkoeama siinä näkyin ihan punaista oisko hampaan ydin tai jotain eikä siihen sattunut. yhtenä päivänä söin karkkia koko hammas hajos ja aamulla tippu sitten pois enää on jäljellä vähän hammasta ikenessä ja juuret tieetty.menin sitte kunnalliseen ja ne puudutti ja puuduti myös hermot ja juuret ja sitten yritti vetää hammasta pois ni särki ihan jumalattomasti ja minä kun pelkään hammaslääkäriä rupesin huutamaan ja melkein itekemää ja kipu oli ihan sietämätön särki mnuita hampaitakin ja rupes koskee nenää, ja sanoin että nyt teidän pitää lopettaa että ei tästä tule mitään sain 1500mg antibiotteja jja särkylääkettä ,myös hammas on turvottanut ikenen ja kitalaen puolelta ien on tummunut .nyt sitte yksityiselle nukutuksella poistattamaan hammas mietin vain että kun mulla on muutenkin varmaa 6 reikää ni voinko edes mennä sinne? ja voinko kuolla siihen nukutukseen pelottaa :(. ja onko jo hngen vaarallinen

3

353

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neeppu

Tuo siun hampaan kohtalo kuulostaa hengenvaaralliselta!!!!(vitsi) Mitä tarkotit tuolla että sulla on 6 reikää voitko edes mennä sinne?? Tuskin siihen nukutukseen voi kuolla ja ei se mikään hengenvaarallinen ole. Kyllä ne lääkärit siellä yksityisellä hommansa osaavat!!

• big ol' wuss

Miksi et voisi mennä? Ei nuo reiät ainakaan mitään estä?!! Voisivat samalla korjata nekin? Nukutuksessa hoidettu paljon pahemmassakin kunnossa olevia "hammaskalustoja". Huonot hampaat ja se puoliksi irroitettu etuhammas on paljon isompi terveysriski, kuin nukutus. Ratkaisusi on varmasti ihan oikea! =)

Miksi muuten et saanut kunnalliselta lähetettä sairaalaan, että olisivat siellä nukuttaneet ja ottaneet hampaan pois??

• en vaan saanut keskiviikkona sitt lähtee hammas suusta ja maksaa ihan vitusti joutuvat leikkaamaan sen pois ja poraamaan sen luuhun asti ja tikit suuhun ja maksaa sitte nukutuksen kanssa 640e huh huh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      88
      1388
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      68
      1156
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      65
      961
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      164
      860
    5. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      66
      715
    6. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      92
      692
    7. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      103
      674
    8. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      37
      636
    9. Huomenta

Rakas... Tiedän että tykkäät minusta😘
      Ikävä
      43
      631
    10. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      59
      619
    Aihe