Vanhaa kunnon tuomaria " kaivattais taas palstalla .
ei ois tämmöstä....
36
227
Vastaukset
enempi ja vähempi nykyiset skriivailijat olla juomareita, jotka välttelevät tuomareita :)
- hyvät puolet
tuli vaan mieleeni aika kun aloin näitä palstoja lukemaan et kuinka viattomastakin jutusta tuli poisto !!!
Nyt ollaan ikäänkuin sokeuduttu tähän saastaan ja ilkeilyyn.... hyvät puolet kirjoitti:
tuli vaan mieleeni aika kun aloin näitä palstoja lukemaan et kuinka viattomastakin jutusta tuli poisto !!!
Nyt ollaan ikäänkuin sokeuduttu tähän saastaan ja ilkeilyyn....se oli ennen ja palstoilla oli poikkeuksetta sefu, mutta sekään ei ihan ongelmitta mennyt joka palstalla, josta on kyllä ihan riittävästi esimerkkejä.
Onhan tää palstan nykytila sellainen, että hyvin vähän on aloituksia mihin viittii vastata, mutta mulle riittävästi kuitenkin ja ainahan voi vierailla toisilla palstoilla :)
- demoniiih
viisasta ja älykästä. Oikeudenmukaista ja lempeää. Sellaista, joka jaksaa koiranvirkaa...;o)...
- hyvät puolet
NIII..kun vois muokata sellaisen et jotain vanhaa ja jotain uutta.
- demoniiih
hyvät puolet kirjoitti:
NIII..kun vois muokata sellaisen et jotain vanhaa ja jotain uutta.
Osattaiskohan kuitenkaan arvostaa ja olla tyytyväisiä..tuomarointiin...silloinkaan...;o)...
tuli noita laatusanoja niin monta peräkkäin, että tuskin tuollaista maa päällänsä kantaa :)) Täysin puolueettomat koiranviran hoitajat ovat kortilla, jos heitä edes löytyy??
- demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
tuli noita laatusanoja niin monta peräkkäin, että tuskin tuollaista maa päällänsä kantaa :)) Täysin puolueettomat koiranviran hoitajat ovat kortilla, jos heitä edes löytyy??
usko pois..Kyl heitäkin viel maailmalla tallaa...;o)...
demoniiih kirjoitti:
usko pois..Kyl heitäkin viel maailmalla tallaa...;o)...
kyllä yhden sellaisen (Vasilin) ollessani ammattimetsästäjänä Siperian erämaassa -77-79 vuosina. Hänen pyytäminen virkaan aiheuttaisi taas pahan kielimuurin ja olisi pyydettävä tulkki mukaan, joten paha pulma edessä... :))) Lisäksi Vasililla on ikää jo pari kolme vuotta yli 90:n, mutta puolueeton hän ois, ei taipunut punamullankaan alle koskaan :))))
- hiltukka
olemassakaan, (tai on siis joku enkeli) hittovie, ja jos sattuis oleen, niin ei ainakaan tälle palstalle tuu, en uskokkaan.
Olishan se kiva, jos saatais semmonen, haluisin mäkin sellasen, mutta aina ei saa mitä haluaa.... - demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
kyllä yhden sellaisen (Vasilin) ollessani ammattimetsästäjänä Siperian erämaassa -77-79 vuosina. Hänen pyytäminen virkaan aiheuttaisi taas pahan kielimuurin ja olisi pyydettävä tulkki mukaan, joten paha pulma edessä... :))) Lisäksi Vasililla on ikää jo pari kolme vuotta yli 90:n, mutta puolueeton hän ois, ei taipunut punamullankaan alle koskaan :))))
Sä olet juuri sellainen..höveli, ystävällinen ja huumorintajuinen..ja kaikkea muutakin..Eli oikia immeinen koiranvirkaan...;o)...
hiltukka kirjoitti:
olemassakaan, (tai on siis joku enkeli) hittovie, ja jos sattuis oleen, niin ei ainakaan tälle palstalle tuu, en uskokkaan.
Olishan se kiva, jos saatais semmonen, haluisin mäkin sellasen, mutta aina ei saa mitä haluaa...." Olishan se kiva, jos saatais semmonen, haluisin mäkin sellasen, mutta aina ei saa mitä haluaa.... "
Uteliaisuuteni heräsi ja siksipä rohkenen kysyä, onko kyse edelleen puolueettomasta sefusta :)))- demoniiih
hiltukka kirjoitti:
Olishan se kiva, jos saatais semmonen, haluisin mäkin sellasen, mutta aina ei saa mitä haluaa....Ei lannistuta..Ei heitetä ihanteita romukoppaan..;o)...
- hltukka
kerbiili62 kirjoitti:
" Olishan se kiva, jos saatais semmonen, haluisin mäkin sellasen, mutta aina ei saa mitä haluaa.... "
Uteliaisuuteni heräsi ja siksipä rohkenen kysyä, onko kyse edelleen puolueettomasta sefusta :)))olis, puolueeton, kuinkas muuten se homma onnistuisi???
- hiltukka
demoniiih kirjoitti:
Ei lannistuta..Ei heitetä ihanteita romukoppaan..;o)...
lannistuta, täytyyhän ihanteita olla, ja uskoa parempaan huomiseen.
Vaikka kieltämäti hetkellisesti joskus viduddaa tää touhu.. demoniiih kirjoitti:
Sä olet juuri sellainen..höveli, ystävällinen ja huumorintajuinen..ja kaikkea muutakin..Eli oikia immeinen koiranvirkaan...;o)...
luottamuksesta, mutta ei kiitos kuiteskaan. Vaikka paljon olenkin väliin koneella, niin olen myös paljon poissa, joskus viikkoja. Lisäksi livessä olin vuosia "sylkykuppina", niin ei suoranaisesti edes kiinnosta moinen homma enää. Oli tosta "sylkykuppina" olosta sentään hyötyäkin, sillä tunsin kasvaneeni noina vuosina vielä monta senttiä pituutta :))))
- demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
luottamuksesta, mutta ei kiitos kuiteskaan. Vaikka paljon olenkin väliin koneella, niin olen myös paljon poissa, joskus viikkoja. Lisäksi livessä olin vuosia "sylkykuppina", niin ei suoranaisesti edes kiinnosta moinen homma enää. Oli tosta "sylkykuppina" olosta sentään hyötyäkin, sillä tunsin kasvaneeni noina vuosina vielä monta senttiä pituutta :))))
henkisestä kasvusta..:o)...
Oikiasti..en mä voi ..tai raaski kenellekkään suositella palstan sheriffin hommaa..En edes pahimmalla masokistille...;o)... - demoniiih
hiltukka kirjoitti:
lannistuta, täytyyhän ihanteita olla, ja uskoa parempaan huomiseen.
Vaikka kieltämäti hetkellisesti joskus viduddaa tää touhu..surettaa..ja harmittaa..Hauskuus on kaukana ja hurtti huumori..Sitä kaipailen..:o)...
demoniiih kirjoitti:
surettaa..ja harmittaa..Hauskuus on kaukana ja hurtti huumori..Sitä kaipailen..:o)...
tuo nyt sitä hurttia huumoria, mitä sain tuolla alempana vastaukseksi nimimerkiltä hymyilijäsi.
Tuttu käsialaahan tuo on.- demoniiih
Mirozio kirjoitti:
tuo nyt sitä hurttia huumoria, mitä sain tuolla alempana vastaukseksi nimimerkiltä hymyilijäsi.
Tuttu käsialaahan tuo on.tekstiä on. Ei kuitenkaan hurttia huumoria..Ylimielistä ja ivallista..hymiöistä huolimatta.
demoniiih kirjoitti:
tekstiä on. Ei kuitenkaan hurttia huumoria..Ylimielistä ja ivallista..hymiöistä huolimatta.
mieltä olen kanssasi. Hymiöt kertovat paljonkin, mutta vain oikeissa paikoissa.
demoniiih kirjoitti:
henkisestä kasvusta..:o)...
Oikiasti..en mä voi ..tai raaski kenellekkään suositella palstan sheriffin hommaa..En edes pahimmalla masokistille...;o)..."muumionkin" aika herätä tähän elämään :)) Thanks sanoistasi!!
Tosta eräästä sanasta tulikin mieleen, kun olin baarissa ja porisin mukavan "pimun" kanssa kaikenlaista ja kerroin jossain vaiheessa olleeni edellis viikonloppuna SM skaboissa. Sain het läimäytyksen poskelle ja sihisevät sanat, " s..tanan pervo", meinasin jatkaa, ettei täällä kulta, mutta sanoin sitten olleeni maastojuoksukisoissa :)))- demoniiih
Mirozio kirjoitti:
Noi hymiöt oli yhtä petollisia, kuin japanilaisten syv' kumarrus suu korvissa..:o/...
- HymyiIijä.
Mirozio kirjoitti:
Ei se auta jos ei kertomisesta mitään ymmärrä:-)
Hymiöitähän voi kuka tahansa laittaa miten tahansa;-))))
Tai vaikka minne tahansa:-p - Tuttu tekstaaja.
demoniiih kirjoitti:
tekstiä on. Ei kuitenkaan hurttia huumoria..Ylimielistä ja ivallista..hymiöistä huolimatta.
Tutun tuntuista tekstiä?
Miltä teksti tuntuu,missä tutustuitte tekstin kanssa?
- veeravauhtiviiva
Täällä pärjää ihan omilla aivoilla, jos vain kiinnostaa hulluilla :D
ja huuhailla. Aika vaikeaa näyttää joillakin olevan, kun väkisin kaivetaan oikein aloituksilla verta nenästä.
Ei ole ihmisellä mitään asiaa, kunhan omia aivopierujaan sestaa edestakaisin.
(huom. olen oppinut tuon sanan-aivopieru)- hiltukka
sellaseksi, että pärjää, jos jos ei jutut miellytä, niin moukarilla vaan päreiksi juttu, ja kirjoittaja.
Tosi kiva siinä sitten yrittää edes jotain, ei kaikkia kiinnosta alapään jutut ja panetukset. hiltukka kirjoitti:
sellaseksi, että pärjää, jos jos ei jutut miellytä, niin moukarilla vaan päreiksi juttu, ja kirjoittaja.
Tosi kiva siinä sitten yrittää edes jotain, ei kaikkia kiinnosta alapään jutut ja panetukset.lopuksi päreet uuniin palamaan, niin ei jää kuin tuhka koko touhusta.
- hymyilijäsi:-)
Mirozio kirjoitti:
lopuksi päreet uuniin palamaan, niin ei jää kuin tuhka koko touhusta.
sinne uuniin lopuksi. :D
Säkin olet vain turha suunsoittaja. :) hymyilijäsi:-) kirjoitti:
sinne uuniin lopuksi. :D
Säkin olet vain turha suunsoittaja. :)ihmeen vuoksi olet noin äreä?
kuitenkin - olen tehnyt laskelmia joiden myötä oon stefun kannalla. eli titaanisen sefun. pitkäikäisyys ennenkaikkea. kuten avaruussukkula endeavour laskeutuessaan maan ilmakehään - miljoonien asteiden paukutus kohti ulokeosia! stefu kestaisi ja (joskin vaimeasti) titaanin alta kohkaisi; vaan hollannissa voisi joku pikakurssittaa itsensä ja sitämyoten kanavoid stefun ulosannin manowar-youtuubitukseen.
mita rankempi yskähdys - sitä rankempi manowar. palsta muuttuisi oleellisesti...ja laittaisin oikean Titaanin tuohon hommaan.
wikipedia:
"Titaanit (muinaiskreikaksi Τιτᾶνες) olivat kreikkalaisessa mytologiassa Uranoksen eli taivaan ja Gaian eli maaemon poikia ja tyttäriä. Seuraava jumalasukupolvi syöksi titaanit Tartarokseen. Titaanit kuvataan jättiläismäisen suuriksi, ulkomuodoltaan ihmisen kaltaisiksi, väkivaltaisiksi olennoiksi, joita Hesiodoksen mukaan oli alun perin 12: Okeanos, Koios, Krios, Hyperion, Iapetos, Kronos, Theia, Rhea, Themis, Mnemosyne, Foibe ja Tethys. Voitettuaan Uranoksen titaanit hallitsivat Kronoksen johdolla, kunnes Zeus kukisti heidät Kronoksen lasten kronidien kanssa.
Titaaneja ei pidä sekoittaa gigantteihin."
Jos otettaisiin koko tusina noita titaaneja tänne .. Huuhaa onkin nykyään kuin Tartaros eli Manalan alin taso...
Gigantin voisin myös ottaa sefuksi, siltä voisi sitten näppärästi ostaa myös halpoja kodinkoneita.
tuomaria tarviis huuhaa.......
- liisa ihmemaassa
Hyvä pyyntö....pitää edelleen paikkansa
sais edes varatuomarin, sekin riittäis .,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666411
- 715838
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365105- 624035
- 143895
- 383319
- 723100
- 642957
- 802732
- 492037