Jyri Hukki

jyrihukki

Onko kokemuksia kyseisestä lääkäristä? Minkälaista jälkeä tekee silikonien laitossa? Ja miksi ihmeessä hän leikkaa myös virossa kalliissa ja HALVOISSA paikoissa? Eikö hän ole kuitenkin arvostettu kirurgi suomessa? Itse menossa hänelle laitatuttaa implantit luultavasti virossa.

74

12590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrohan

      missä paikoissa jyri hukki leikkaa?

    • kai...

      Hukki kovin arvostettu läääri ole. Taitaa olla erikoistunut muuhun kuin tissien laittoon, mutta kyllähän hyvä lääkäri osaa tuollaisen rutiinileikkauksenkin.

    • UuNaNa

      Ainakin Silikoninaisten sivustolla on useampi käynyt Hukilla, ja kehuvat häntä kovasti, eikä pelkästään kirurgina vaan myös ihmisenä.

      • niisku12

        Hei,olin viime perjantaina tallinassa vatsankiristys leikkauksessa. Ja vierustoverilleni tehtiin kasvojen kohotus jonka teki Jyri Hukki. Jäljestä en tiedä mutta ihmesenä hän on aivan mahtava. Katsoi myös samalla minun leikkaushaavani ja antoi minulle hyviä ohjeita koska oma lääkärini ei edes kunnolla minua tarkastanut. Hukki kävi vierustoverini luona monta kertaa leikkauksen jälkeen.


      • niin,
        niisku12 kirjoitti:

        Hei,olin viime perjantaina tallinassa vatsankiristys leikkauksessa. Ja vierustoverilleni tehtiin kasvojen kohotus jonka teki Jyri Hukki. Jäljestä en tiedä mutta ihmesenä hän on aivan mahtava. Katsoi myös samalla minun leikkaushaavani ja antoi minulle hyviä ohjeita koska oma lääkärini ei edes kunnolla minua tarkastanut. Hukki kävi vierustoverini luona monta kertaa leikkauksen jälkeen.

        että jos lääkärit olivat sopineet keskenään työnjaon. Ehkäpä oma lääkärisi oli kiinni leikkauksissa ja oli antanut ohjeeksi että Hukki katsoo sinutkin. Näinhän toimitaan Suomessa isoissa sairaaloissa. Kun olin plastiikkakirurgisessa leikkauksessa suomalaisessa sairaalassa, minut leikannut plastiikkakirurgi kävi vain kerran katsomassa minua ja toinen plastiikkakirurgi hoiti muut tarkastuskäynnit.


      • niisku12
        niin, kirjoitti:

        että jos lääkärit olivat sopineet keskenään työnjaon. Ehkäpä oma lääkärisi oli kiinni leikkauksissa ja oli antanut ohjeeksi että Hukki katsoo sinutkin. Näinhän toimitaan Suomessa isoissa sairaaloissa. Kun olin plastiikkakirurgisessa leikkauksessa suomalaisessa sairaalassa, minut leikannut plastiikkakirurgi kävi vain kerran katsomassa minua ja toinen plastiikkakirurgi hoiti muut tarkastuskäynnit.

        Voi olla että olivat sopineet niin...tuntu vaan siinä leikkauspöllyissä niin oudolle.


    • mnmnmnmn

      Henkilökohtaisesti en voi suositella Hukkia. Nimimerkki kokemusta on !!!
      Siinä onkin miettimistä, juuri yksi kyseenalaistaminen, miksi miehen on täytynyt mennä Viron puolelle leikkaamaan.....
      Ns. henkilönä mies ihan ok, voisinko sanoa että jopa harvinaisen normaali kirugi.

      • *T*

        Kertoisitko tarkemmin miksi et voi suositella? Olisi hyvä kuulla perustelut aina.


      • hkhkhk
        *T* kirjoitti:

        Kertoisitko tarkemmin miksi et voi suositella? Olisi hyvä kuulla perustelut aina.

        menevän Tallinnaan leikattavaksi ja konsultaatiossa puhuttiin että tulisi lihaksen päälle, vaikka itselläni hädin tuskin A koon rinnat ja olen hoikka vartaloinen joten ei se näköjään tarkoita aina sitä, että automaattisesti laitetaan alle jos ei ole omaa rintaa juuri nimeksikään. Suurin pulma tuntuu olevan nyt tuo alle vai päälle kysymys itselleni. Kysyin siitä konsultaatiossa, että onko lopputulos silti luonnollinen jos laitetaan päälle niin sillä ei ole kuulemma mitään merkitystä ja että mitään reunoja ei tule näkymään implantista niin kuin olin itse lukenut näiltä palstoilta.


      • Kassan kautta

        Henkilökohtaisesti en voi minäkään suositella Hukkia.


      • Kollega

        Jyri Hukki on arvostettu ja osaava lääkäri. Hänen ei ole "tarvinnut" mennä Viroon, vaan hän haluaa leikata Baltian maiden potilaita siellä.

        Katso artikkeli Helsingin Sanomista 19.1.2012. "Lisää leikkauspotilaita ulkomailta". En usko, että ompelijalla on tarpeeksi ammattitaitoa arvostella kirurgin työtä.


      • ???
        Kollega kirjoitti:

        Jyri Hukki on arvostettu ja osaava lääkäri. Hänen ei ole "tarvinnut" mennä Viroon, vaan hän haluaa leikata Baltian maiden potilaita siellä.

        Katso artikkeli Helsingin Sanomista 19.1.2012. "Lisää leikkauspotilaita ulkomailta". En usko, että ompelijalla on tarpeeksi ammattitaitoa arvostella kirurgin työtä.

        Ihmetytti tuon HS:n artikkelin jälkeen miksi tunnettu ja pätevä lastenkirurgi joka on erikoistunut kallo- ja huuli-suulakileikkauksiin, käy leikkaamassa suomalaisnaisten tissejä Tallinnassa. Eikö Suomessa makseta tällaiselle pätevälle lääkärille tarpeeksi että pitää hakea listuloja ulkomailta.


      • Paldu

        Valitettavasti Hukilta puuttuu esteettinen silmä. Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista tekniikan ja kokemuksen lisäksi.


      • Paha mieli
        Paldu kirjoitti:

        Valitettavasti Hukilta puuttuu esteettinen silmä. Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista tekniikan ja kokemuksen lisäksi.

        En suosittele. Pilasi rintani eikä ole minkäänlaisessa vastuussa tekemisestään..


    • ex-potilas

      En todellakaan suosittele häntä kenellekään. Rahastusta koko homma, suosittelee sellaisia toimenpiteitä ja menetelmiä, että tehdään kahdessa eri osassa ja silti jättää vielä korjattavaa ns. koirankorvat jotka sitten joutuu jonottamaan julkisen puolen jonossa kun hän muka takuutyönä korjaa siellä omalla työpaikallaan...että näin HUS korjaa mitä priva mokaa. Otti vaan pannuun kun leikkaava lääkäri ei ollut Hukki vaan ihan joku muu ja alkoivat kysellä: tuliko hyvä rinta?...luulivat vatsani arvenkorjausventtiä tram-leikkauksen jälkitilaksi. Olisittepa nähneet ne katseet jotka hoitaja ja lääkäri vaihtoivat maskiensa takaa. En tiedä onko tavallista, että JH jättää työnsä kesken ja antaa "takuun" HUS:in jonoon. Aikas iso kasa rahaa meni kun ihan ekaksi piti tehdä muka rasvaimu Laserissa ja sitten toisella kertaa Mehiläisessä leikkaus ja silti lopputulos aivan järkyttävä. Leikkasi sitä paitsi aivan eri tavalla kuin mitä vatsalle piirteli "kaavoja". Sen verran olen ommellut vaatteita, että olisin kyllä ihan itse varmaan peilin kautta saanut ommeltua itselleni paremman tuloksen. Että tämmöinen kokemus minulla. En ole jaksanut tehdä valitusta Valviraan vaikka pitäisi kyllä, loppuis tommoset huijaukset.

      • tyytyväinen kollega

        Hyvä, arvostettu, mukava kirurgi, jonka työhön olen henk koht ollut tyytyväinen 10 v. Kyseessä ei ollut implantit vaan rasvaimu.


      • valviraan

        Korjaukset tehdään verorahoilla :) ja sitä ennen rahastaa JH.
        Miten korjaus HUSissa on mahdollista jos on yksityispuolen asiakas ja millä työajalla?
        Nämä pitäisi nostaa päivänvaloon ja tehdä loppu tuollaiselle touhulle.

        Varmastio hyvä ettei sama korjaillut, ehkä jälki oli parempi näin.

        TEE VALITUS IHMEESSÄ, vain niiden perustella saadaan asiat kuntoon.


    • jjjjjjjjjjjjjjjkjjjj

      Hukki on huippuluokan asiantuntija! Suunnitteli minun leukaleikkaukseni Töölön sairaalassa ja kaikki meni just eikä melkeen. Tosin kiireinen mies..
      Ihan vaikka olisi maapallon paras kirurgi kyseessä, liittyy kaikkiin leikkauksiin AINA riski. Huippuasiantuntijoilla riski vain on huomattavasti pienempi.

      • stiinas

        Niin. Hukki on varmaan niitä Suomen parhaita asiantuntijoita suu/kitalakihalkio potilaiden hoidossa. Kuuluuko tuo leuka samaan sarjaan, siitä en tiedä.

        Minunkin rintojeni kohdalla hän epäonnistui pahasti. (en ole edellinen kirjoittaja). Seurauksena pitkä leikkauskierre (toisaalla yksityisellä). Itse hän ei osannut kertoa, miten asiaa voisi korjata.
        Maksoi maltaita, useita leikkauksia ja paljon fyysistä ja psyykkistä kipua ja kärsimystä. Nykyisin rintani ovat jo ihan kohtuu hyvät. Toki aina jotain pientä löytyy, muoto/kokoeroa jne.

        Jos kliininen, säännöllinen harrastus puuttuu, on hyvin vaikea pysyä asiantuntijana "temppuun kuin temppuun". Arvosanat ja suoritukset ovat oma juttunsa ja kädentaidot toinen. Jos rintojen rakentelu ei ole viikottaista, kyllä siinä aina muutamia "harjoituskappaleita" syntyy. Valitettavasti.


      • öööaaaasss
        stiinas kirjoitti:

        Niin. Hukki on varmaan niitä Suomen parhaita asiantuntijoita suu/kitalakihalkio potilaiden hoidossa. Kuuluuko tuo leuka samaan sarjaan, siitä en tiedä.

        Minunkin rintojeni kohdalla hän epäonnistui pahasti. (en ole edellinen kirjoittaja). Seurauksena pitkä leikkauskierre (toisaalla yksityisellä). Itse hän ei osannut kertoa, miten asiaa voisi korjata.
        Maksoi maltaita, useita leikkauksia ja paljon fyysistä ja psyykkistä kipua ja kärsimystä. Nykyisin rintani ovat jo ihan kohtuu hyvät. Toki aina jotain pientä löytyy, muoto/kokoeroa jne.

        Jos kliininen, säännöllinen harrastus puuttuu, on hyvin vaikea pysyä asiantuntijana "temppuun kuin temppuun". Arvosanat ja suoritukset ovat oma juttunsa ja kädentaidot toinen. Jos rintojen rakentelu ei ole viikottaista, kyllä siinä aina muutamia "harjoituskappaleita" syntyy. Valitettavasti.

        Kiitos asiallisesta, rehellisestä kirjoituksestasi.
        Juuri tämä on palstan tarkoitus. Kriittisyyttä, arviota ja edelleen harkintaa lääkärin valinnassa.
        Hyvät linkit, suositukset ja varoitukset ovat ihan paikallaan. Kiitos!!


    • 2004

      Hukki laittoi minulle silikonit Sairaala Laserissa v. 2004, tulivat lihaksen alle ja ovat todella nätit. Minulle myös kertoi että HUSissa voidaan korjata jos on jälkikäteen jotain korjattavaa. Mitään ei ole ollut. Se vähän ihmetytti kun tikkien poiston yhteydessä kysyi minulta että paljonkos niistä dreeneistä tuli vuotoa, hän oli unohtanut merkata ne ylös.
      Lopputulokseen olen oikein tyytyväinen ja nyt mietin rasvaimua, menisikö Hukille vai jollekin muulle. Suosituksia rasvaimuun?

    • Hukkifan

      Jyri Hukki leikkaa ainakin Tallinnassa Fertilitaksen yksityissairaalassa kohtuulliseen hintaan.

      Jyri Hukki on tosi reilu tyyppi. Hän kertoi minulle todella avoimesti taustoista, jotka liittyvä Natrellen haukkumiseen täällä. Ainakin suomalaiset lääkärit ja HUS ovat valinneet Natrellen, vaikka se on ollut kalliimpi kuin Mentor ja asiaa on käsitelty oikeudessa.

      Googlettamallahan löytyy lsää faktaa

      Biolase (Mentorin maahantuoja) on haastanut HUS lääkärit oikeuteen, koska he tilasivat vain laajemman valikoimaan ja paremman potilasturvallisuuden omaavia Allerganin Natrelle proteeseja

      http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus/46469.htm

      http://hotel-217.srv.hosting.fi/artikkeli/26389-husin-rintaimplanttien-hankinnasta-syttyi-sota

      ”Hus perusteli päätöstä sillä, että Olympuksen valikoima oli laajempi ja takasi siten paremman potilasturvallisuuden. Biolasen tarjous oli edullisempi, Olympuksen valikoima laajempi.” Olympus oli Allerganin Mchanin maahantuoja, joka nyttemmin on Upviser Oy.

      Menittepä leikkaukseen minkä tahansa yrityksen kautta niin käykää ainakin konsultaatiossa suomalaisella kirurgilla.

      • hukka2

        Hukki on hyvä, erittäin hyvä.

        Mutta muuten, kohtuullisen vanhaan tarinaan viittaat ... potilasturvallisuudessa kumpikin merkki on lähes samalla tasolla, kummallakin on hyvät ja huonot puolensa, ja tutkimustuloksissa osassa natrille ja osassa mentor parempi. Kannattaa myös verrata merkkien takuuta. Nykyään HUS käyttää muuten kumpaakin merkkiä.

        Viimeinen lauseesi on täyttä asiaa.


    • Tärkeysjärjestys

      Mitä jos menisitte rasvaimuihin ja silikonileikkauksiin muille lääkäreille ja antaisitte Hukin keskittyä tärkeämpiin: kalloleikkaukset, huuli- ja suulakihalkioleikkaukset ym. epämuodostumat.

      • ??

        Joku pakottaa?


      • """"""""""""""

        Ei tunnu riittävän noita suu/kitalakihalkioisia. Viroon asti on mennyt leikkaamaan mm. rintoja yksityisesti. Johtuu mistä??

        Kun mikään ei riitä.....................(lääkäreille)


      • prioriteetti

        Eiköhän se mies itse taitojaan tarjoa ja siihen meidän potilaiden on luottaminen kunnes jälki toisin todistaa.
        Mikä on kenellekkin tärkeää, tähän voisi vastata että miksi suotta korjata huulihalkiota. Ei pitäisi kenenkään tarpeita ryhtyä aliarvioimaan, taustaa tuntematta.


    • pävö

      tyttäreni on vuosia käynyt hyksissä jossa kyseinen lääkäri leikkaa.Itse arvostan hänet tosi korkealle.Tyttärelläni on synnynnäinen kitalaki huuklihalkio Juri Hukki leikkasi hänet ensikerran 3kk ikäisenä muutama muu lääkäri oli välissä mutta ymmärtääkseni jyri hukki on paneutunut tähän sairauteen opettaa muita nuoria lääkäreitä on kirjoittanut kirjankin kyseisestä sairaudesta jyri leikkasi tyttäreni 2 kertaa tänä vuonna eli tammikuuussa 2012 ja helmikuussa 2012 ja hyvää jälkeä tuli hän on huippu.Hän esittää asiat hyvin ennen leikkausta tyttäreni tykkää hänestä myös._SDaamme kiittää häntä paljosta.

    • JH-sta huono kokemus

      Olen käynyt JH ylä- ja alaluomileikkauksessa. Tulos oli tosi huono. JH ei halunut jostain syystä tunnista virhensä ja käytäytyi törkeästi kun yritin puhua hänen kanssa virheistaan. Silmät olivat erilaiset ja jäi roikkumaan ylimääräinen iho ja rasva.
      Toinen kirurgi yritti korjata JH työtä, Olen masentunut ja odotan korjausleikkauksen tulosta.
      Jos voisin palauttaa minun vanhat rasvaiset silmät, en olisi koskaan tullut leikkaukseen Hukkille!.
      Kirjoitan vain omasta kokemuksestani.

      • Myös pettynyt

        Minulla vastaavia kokemuksia Jyri Hukista. Leikkasi yläluomeni joitakin vuosia sitten ja otti mielestäni aivan liikaa ihoa pois, joten ulkonäköni muuttui rumemmaksi silmieni pienentyessä optisesti. Hän leikkasi suoralta kädeltä.Mittasuhteet muuttuivat kasvojen osalta.

        Valitsin hänet, koska häntä kehuttiin, mutta kun ilmoitin hänelle epäkohdista, niin suhtautui hän ynseästi, eikä halunnut kantaa vastuuta. Kehui itse omaa jälkeään.Olen katunut vuosikaudet tekemääni leikkausta, päivittäin.

        Kannattaa ottaa huomioon, että joskus kirurgiset operaatiot voivat rumentaa ihmistä ja tehdä ulkonäöstä oudomman.Usein odotuksena lähdetään lähtökohdasta, että esteettisen kirurgian leikkaus kaunistaa. Tämä voi osoittautua harhaksi. Minäkään en menisi enää leikkaukseen ollenkaan, sillä roikkuvat luomeni olivat paremmat ennen leikausta kuin leikkauksen jälkeen kasvojen kokonaisuus/persoonallisuus huomioon ottaen.


      • whocutkenny
        Myös pettynyt kirjoitti:

        Minulla vastaavia kokemuksia Jyri Hukista. Leikkasi yläluomeni joitakin vuosia sitten ja otti mielestäni aivan liikaa ihoa pois, joten ulkonäköni muuttui rumemmaksi silmieni pienentyessä optisesti. Hän leikkasi suoralta kädeltä.Mittasuhteet muuttuivat kasvojen osalta.

        Valitsin hänet, koska häntä kehuttiin, mutta kun ilmoitin hänelle epäkohdista, niin suhtautui hän ynseästi, eikä halunnut kantaa vastuuta. Kehui itse omaa jälkeään.Olen katunut vuosikaudet tekemääni leikkausta, päivittäin.

        Kannattaa ottaa huomioon, että joskus kirurgiset operaatiot voivat rumentaa ihmistä ja tehdä ulkonäöstä oudomman.Usein odotuksena lähdetään lähtökohdasta, että esteettisen kirurgian leikkaus kaunistaa. Tämä voi osoittautua harhaksi. Minäkään en menisi enää leikkaukseen ollenkaan, sillä roikkuvat luomeni olivat paremmat ennen leikausta kuin leikkauksen jälkeen kasvojen kokonaisuus/persoonallisuus huomioon ottaen.

        No en ihmettele. Hukilta puuttuu nimenomaan esteettinen silmä. Juuri tuonkaltaiset kirurgit muuttavat olemusta liikaa. Hyvä esimerkki on countrylaulaja Kenny Rogers, jota ei tunnista entiseksi itsekseen.


      • ????
        Myös pettynyt kirjoitti:

        Minulla vastaavia kokemuksia Jyri Hukista. Leikkasi yläluomeni joitakin vuosia sitten ja otti mielestäni aivan liikaa ihoa pois, joten ulkonäköni muuttui rumemmaksi silmieni pienentyessä optisesti. Hän leikkasi suoralta kädeltä.Mittasuhteet muuttuivat kasvojen osalta.

        Valitsin hänet, koska häntä kehuttiin, mutta kun ilmoitin hänelle epäkohdista, niin suhtautui hän ynseästi, eikä halunnut kantaa vastuuta. Kehui itse omaa jälkeään.Olen katunut vuosikaudet tekemääni leikkausta, päivittäin.

        Kannattaa ottaa huomioon, että joskus kirurgiset operaatiot voivat rumentaa ihmistä ja tehdä ulkonäöstä oudomman.Usein odotuksena lähdetään lähtökohdasta, että esteettisen kirurgian leikkaus kaunistaa. Tämä voi osoittautua harhaksi. Minäkään en menisi enää leikkaukseen ollenkaan, sillä roikkuvat luomeni olivat paremmat ennen leikausta kuin leikkauksen jälkeen kasvojen kokonaisuus/persoonallisuus huomioon ottaen.

        Aloin miettimään miten se että otetaan silmäluomista liikaa ihoa PIENENTÄÄ silmiä. Senhän pitäisi suurentaa silmiä ulkoisesti, näin minulla kävi kun silmän päällä roikkuva luomi nousi ylemmäs.


      • Myös pettynyt
        ???? kirjoitti:

        Aloin miettimään miten se että otetaan silmäluomista liikaa ihoa PIENENTÄÄ silmiä. Senhän pitäisi suurentaa silmiä ulkoisesti, näin minulla kävi kun silmän päällä roikkuva luomi nousi ylemmäs.

        Minulle on kerrottu, että, jos luomesta ottaa liikaa pois ylimääräistä ihoa, niin silloin silmät voivat periaatteessa optisesti näyttää pienemmiltä kuin aiemmin.Niistä tuli pienen ja pyöreän näköiset.Esim.ripsivärin lisääminen silmäripsiin saa silmien pyöreyden ja pienuuden vain korostumaan.Enää ei voi käyttää pelkkää ripsiväriä vaan silmää on ehostettava paljon työläämmin.Riippuu varmaan silmien lähtökohtaisesta koosta, kun minulla oli ns. itämaiset luomet, vaikka peri suomalainen olenkin.Jos silmäripsiin laittaa oikein pidentävää ripsiväriä, niin silmäripset osuvat nyt kulmakarvoihini. Eli aiemmin silmäni näyttivät vaakasuunnassa pidemmiltä, nyt pyöreiltä ja hyvin pieniltä.


    • Lolita1978

      Hukki leikkasi minulle rinnat Karhupuiston sairaalassa. Päädyin Natrelle implanttiin, koska mielestäni on todella typerää säätää muutamaa satasta. Leikkaus oli minulle toinen. Ekat rinnat laitettiin reilu kymmenen vuotta sitten Tallinnassa. Olin tyytyväinen silloin laitettuihin Eurosilikoneihin, mutta varmasti implantit on kehittyny vuosien saatossa, joten halusin nyt nämä Allerganin Natrellet.

      Hukin kanssa jutustelin vain hetken ennen leikkausta. Olin päättänyt rintojen koon jo aikaisemmin konsultaatiossa. Olin yön klinikalla ja pari päivää siitä jo töissä. Eli todella nopeasti toivuin.

      Se ero oli ekoihin rintoihin verrattuna, että Suomen sairaaloissa on kuulemma parempi tekniikka ja se myötä ei tullut turvotusta ja nestettä rintoihin läheskään niin paljon kuin ekalla kertaa. Se helpotti toipumista.

      Mutta minä ainakin uskallan omasta puolestani suositella Hukkia. Mikään vitsiniekka hän ei ollut, mutta työn jälki oli juuri sitä mitä halusinkin. Ja kun nyt on leikattu suomessa, niin tietysti tuo potilasturvakin on mun puolella, jos nyt jotain sattuisi.

      • Flashback

        Haloo!!! Eka leikkaus on aina vaikea ja kivulias. Toka on helppo, koska tasku proteesille on jo valmiina ja sitä joudutaan maksimissaan vähän suurentamaan. Onks tässä taas sama tyyppi, joka kirjoittaa eri nimimerkillä, että Virossa leikatessa oli kipuja ja turvotusta ja Suomessa ei. Jotkut jaksaa....


    • bush up

      Nyt minullakin on Hukin leikkaamat rinnat ja kauniit sellaiset :) Juuri oikea koko ja muoto! Kiitos!

    • Huokaaa

      Karhupuisto mainostaa itseään.

    • kokeiltu on :(

      En myöskään suosittele ko. lääkäriä plastiikkakirurgiaan. Rahalle ahne ja oman leikkaukseni sisältö ei vastannut sopimusta ja hinta oli suurempi. Ilokseni huomasin ettei hän ota enää vastaan siinä sairaalassa, jossa minut leikattiin eli jos asiakaspalautteella saa jotain aikaan niin hienoa.
      Varmaan ihan pätevä suu-ja kitalakihalkioissa, mutta ei muussa.
      Joudun itse menemään korjausleikkaukseen ja vaadin korvauksia nykyisestä jäljestä.
      Alunperin epäilykseni heräsi, koska leikkaa virossa -olisi pitänyt mennä muualle.
      Vaihtoehtoja löytyy, joten käyttäkää niitä!
      Ennen omaa leikkaustani etsin miehestä tietoa ilman moitteita, nyt niitä tuntuu löytyvät runsaasti. Olisipa useampi kertonut kokemuksistaan jo aiemmin.

      • Gumir.

        Aivan kaikilla, siis AIVAN JOKAISELLA kirurgilla löytyy myös lopputulokseen tyytymättömiä asiakkaita. Sun valitukset ei oo mihkään johtaneet. Vähän syvällisemmistä jutuista on kyse tässä.


    • min6

      no en voi minäkään suositella Hukkia. Poisti minulta muovimaista täyteainetta huulista, ja retuutti huulia toimenpiteen aikana rekkamiehen ottein pihdeillä joista jäi kudosvaurioita. Ompeli myös syntyneet arvet huonosti, ja toinen hänen jälkiään paikkaillut plastiikkakirurgi ihmetteli kiristäviä ja suun ilmettä oudoksi vääntäviä arpia ja korjasi niitä ja nyt on suuvärkkikin niin ok kuin vain tämän kaiken jälkeen voi olla. Toinen negatiivinen seikka oli se että Hukin operoidessa kipulääke/puudutus alkoi hälvetä ja alkoi tide teolla koskemaan, itkin ja pyysin lisää puudusta ja sain sitä. Kukaan ei kuitenkaan toimenpiteen aikana tiedustellut oloani missään vaiheessa. Toimenpiteen jälkeen minut jätettin yksin huoneeseen pitkäksi aikaa makaamaan, ja pihtireuhdonnän jäliltä huulet alkoivat turvota niin etä tikit porautuivat huuliin ja kipulääkkeen vaikutus katosi. Tuska oli kamala, ja huusin apua mutta ketään ei kuulunut. Lähdin hortoilemaan ja käytävältä löysin lopulta hoitsun jolta sain apua.

      • min6-lle

        Aivan kauhea kokemus!!!Missä sut leikattu?


    • min6

      Se Lauttasaaressa joku paikka, Laaseri..? Olen yrittänyt unohtaa, oli traumaattinen kokemus kertakaikkiaan. Hukilla oli kyllä kertakaikkiaan ronskit otteet. Olin monta viikkoa pahannäköisenä, kun toinen plastiikkakirurgi korjaili arpia an ollut olleenkaan niin turvonnut ja kipeä kuin Hukin jäljiltä. Hirvitti että leikkaako noin ronskisti lastenkin huulihalkoita - eräs plastiikkakirurgi suositteli minulle Hukkia juurikin kun on erikoistunut noihinkin.

      • min6

        jatkanpa vielä; luin vielä koko ketjun uudestaan läpi, ja ilmeisesti Hukki onnistuukin välillä ja toivon mukaan varsinkin lapsipotilaiden kanssa, mutta joku tuossa mainitsi että on psykopaatti, ja jos esim asiakkaan naama ei miellytä niin tulee seinä vastaan....

        vähän sellainen fiilis jäi itsellekin, että ehkä piti mua pinnallisena bimbona tms ja piti "antaa opetus". En tiedä mutta pelottavaa.. Ihmisenä vaikutti konsultaatiotapaamisessa ihan ok:lta mutta eihän noista narsisteista sun muista ikinä tiedä.
        Olkaahan ihmiset varovaisia minne ikinä menettekään operoitaviksi ja miettikää moneen kertaan ja tsekatkaa puskaradio..


      • Ikivanha juttu
        min6 kirjoitti:

        jatkanpa vielä; luin vielä koko ketjun uudestaan läpi, ja ilmeisesti Hukki onnistuukin välillä ja toivon mukaan varsinkin lapsipotilaiden kanssa, mutta joku tuossa mainitsi että on psykopaatti, ja jos esim asiakkaan naama ei miellytä niin tulee seinä vastaan....

        vähän sellainen fiilis jäi itsellekin, että ehkä piti mua pinnallisena bimbona tms ja piti "antaa opetus". En tiedä mutta pelottavaa.. Ihmisenä vaikutti konsultaatiotapaamisessa ihan ok:lta mutta eihän noista narsisteista sun muista ikinä tiedä.
        Olkaahan ihmiset varovaisia minne ikinä menettekään operoitaviksi ja miettikää moneen kertaan ja tsekatkaa puskaradio..

        Siitä, kun Laseri on ollut Lauttasaaressa, on varmaan yli kymmenen vuotta. Ja missä lie olit sitä ennen laitattanut huuliin muovimaista täytettä? Sellaisiakaan ei ole käytetty enää aikoihin. Milläpä sellaisen "repimättä" poistaa. Sattui vain lääkärille huono tuuri, että sellaisen homman sai tehtäväkseen. Olisiko joku ehkä onnistunut tehtävästä paremmin... ?


    • min6

      on siitä aikaa, olisko joku kymmenisen vuotta tosiaan. Mutta oli ymmärtääkseni Hukki jo silloinkin arvostettu plastiikkakirurgi, oletin ainakin näin. Täyte (dermalive) laitettiin Jylhän klinikalla kulosaaressa, olin nuori ja siinä ymmärryksessä että se on luonnollinen aine. En minä näistä ole jaksanut alkaa vaatimaan mitään keneltäkän tai valittamaan, omasta pussista korjaukset enkä Jylhälle uskaltaisi mennä edes korjauttamaan - meni luotto kuin tuommoista p:skaa ihmisiin törkkivät. Mutta Hukin tapa venyttää ylähuuli miltei nenään metalisilla pihdeillä, jotka jättivät ruhjeita jo itsessään oli aika raju tapa minusta? Ja yleensä tuommoisissa toimenpiteissä huolehditaan potilaan olosta paremmin ja tarkistellaan puudutustilan tasoa.

      Täytteiden "repimisissä" ja arpien korjauksissa onnistui Eeva Siitari loistavasti, hänellä oli "varovaisempi" tapa leikata ja miettii aina kannattaako joku yksittäinen täytepahkura poistaa vai ei - kumpi näkyy enemmän, se vai poistosta aiheutuva arpi. Eikä repinyt pihdeillä ja oli tarkkana miten haavat pitää ommella ilmehtivällä kasvojen alueella.

    • kiittivitusti

      Puoskarilta vaikuttaa. Ei ota vastuuta tekemistään virheistä, vaikka leikkaus johtaa komplikaatioihin. Jää maksettavaksi asiakkaan pussista ja lopputulos on huono. En suosittele.

    • Tyytyväinen

      Hukki leikannut 3 päivää sitten minulle rinnat, tulos on erittäin hyvä ja luonnollinen. Kävin paikassa Plastic surgery center hoitaja ja palvelu tuossa paikassa aivan loistavaa.

      • B shit

        Kolmessa päivässä ei ole vielä aavistustakaan lopputuloksesta, saati luonnollisuudesta.


      • en usko

        ja ite plastic täällä onkin ,vai martina ko jo ehtinut vaihtaa ..halvallaa lähtee..Siis en usko tohon


    • Hä tä

      Johtiko Jyri Hukin implanttisekoilut Lookin nimenvaihtoon?

    • Tyytyväinen

      Anteeksi nyt vain nimimerkki B shit nyt on kulunut 2 viikkoa leikkauksesta ja kyllä rinnat ovat kauniit ja luonnolliset, ovat laskeutuneet hyvin kiitos tukiliivien joita olen käyttänyt tunnollisesti 24/7. Ja sinulle nimimerkki no way in hell minä olen ihan maksava asiakas enkä mikään sihteeri jo se on kumma kun kaikkeen positiiviseen kommentointiin suhtaudutaan noin vihaisesti ja negatiivisesti.

      • mietippä vielä

        Oliko ne laskeutuneet siinä kolmen päivän kohdalla? Jos ei niin miksi kuvailit niitä luonnollisiksi ? Tästä viimeisestä postauksesta saa kuvan että rinnat ovat erilaiset (laskeutuneet) kuin kolmen päivän kohdalla.

        Koita nyt päättää millä korkeudella pidät niitä luonnollisina......

        Hoh hoijaa tätä paskanmäärää


    • Tyytyväinen

      Koska ne olivat minusta luonnolliset jo silloin ja nyt vielä paremmat, että kyllä niin vaikea kun teidän sitä onkin käsittää niin Jyri Hukki teki loistavaa työtä ja minä olen ainakin tyytyväinen ja onneksi se on pääasia sillä mitä se sinua riivaa että jollain on leikkaus onnistunut?

      • mietippä vielä

        Minun on vaikea käsittää juttujasi, jotka eivät perustu todellisuuteen. Onko laskeutuminen nyt päättynyt, vai tuleeko rinnoistasi vielä loistavammat laskeutumisen jatkuessa?


    • Tyytyväinen

      Miksi sinua kiinnostaa miltä rintani näyttävät? Kerroin vain täällä oman kokemukseni ja en jaksa vastata kysymyksiisi kun et siitä tiedosta kuitenkaan mitään hyödy.

      • Rouva.

        Mullakin Hukin leikkaamat tissit ja olen varsin tyytyväinen tulokseen. Sopusuhtaiset ja kauniin malliset.


    • Tneli

      Miksi Suomalainen kirurgi tekee Virossa hommia?
      Siellä ei tarvitse maksaa veroja niin paljon kuin suomessa :)
      Oliskohan se se pääsyy?
      Suomessa suomalainen kirurgi kai on vastuussa tekemisistään vaikka virossa leikkaakin!
      Onko kukaan käynyt hänellä Hukilla kasvojen/ keskikasvojen/otsan kohotuksessa ?

      • Anonyymi

        Jyri Hukki pilasi rintojani, varokaa jyriä!!


    • Hukin CV

      Katsokaa myös Hukin CV!
      Hukki on yksi Suomen kokeneimpia plastiikkakirurgeja, myös Töölön sairaalan plastiikkaklinikan ylilääkäri ja dosentti!

      • Rahat meni

        CV ei todista yhtään mitään. Minulla myös kokemusta siitä, että puudutus ei vaikuttanut ja silti hän alkoi leikkaamaan vatsanahkaa, jokainen voi kuvitella kuinka paljon sattui...joutui lähes kirkumaan ennenkuin uskoi, ettei ole puutunut ja sen jälkeen narkoosi. Lopputuloksena päin helvettiä leikattu vatsa jossa sivuilla kuin isot tissit. Tämän lekurin olisi parasta pysyä niisä huuli- ja kalloleikkauksissa ja jättää nämä muut alueet osaaville plastiikkakirurgeille. En todellakaan voi suositella häntä.


      • paljon on nähty

        Dosentuurit , CV.t ja varsinkaan professuurit ei auta näissä asioissa todellakaan yhtään mitään. Ei mitään vaikutusta ainakaan positiivisessa mielessä, päinvastoin.
        Jos tavallinen "käsityö", puurtaminen potilainen kanssa ei miellytä niin monetkin juuri aloittavat tavoittelemaan näitä teoreettisia arvostuksia. Nämä ei ole mikään tae taitavasta plastiikosta.

        Henkilökohtaisesti voisin väittää aivan muuta, oman kokemukseni perusteella. Tavalliset plastiikkakirurgit onnistuneet parhaisiin tuloksiin. Korjattu on sekä professori- että dosentti tason töppäilyjä ihan tavallisen (tavallisten) pastiikkakirurgien toimesta.


      • toxic.n

        Ihmettelen, miksi Juri Hukki on suomalainen plastiikka kirurgi, jos nimella Missä Troost kirjoittanut on ilmoittanut, että Juri Juhani Hukki on parhaiden virolaisen kirurgien joukossa ja viela luvan tai diplomin numeroa lisännyt?


    • tietoa vailla

      Onko PSC:n kirurgi plastiikkakirurgi?

    • Entinen asiakas

      En itse ollut tyytyväinen leikkausjälkeen ja nyt on perustanut halpa-firman plasticsurgeryn hintoja polkien. Sain hänestä hyvin rahan ahneen käsityksen ja sitä hän taitaa ollakkin. Minulle teki leikkauksen, josta hänellä ei ollut kokemusta.
      Hän on varmasti hyvä suu-ja kitalakihalkioissa, mutta muissa plastiikkakirurgisissa asioissa menen muualle jos tarvetta tulee.

      • En suosittele!!!

        Jyri Hukki tunnetaan nimellä Tyri Hutki.


    • Petetty potilas

      Lääkärini Peter Lilius joka tuhosi kasvoni huolimattomuudella ja välinpitämättömyydellä, meni tekemään korjausleikkauksen (2 kertaa)tavalla josta oli sovittu että EI tehdä koska seuraukset olisivat tuhoisat. En saanut tietoa leikkaustavasta juuri ennen operaatiota vaikka pyysin, leikkauksen jälkeen hän suostui kertomaan mitä tehtiin, aloin itkemään sillä tiesin että hän oli tuhonnut kasvoni. 6kk myöhemmin pyysin lähetettä Jyri Hukille, Lilius soitti tälle kaverilleen ja haukkui minut puhelimessa niin että kun saavuin Hyksiin Hukin vastaanotolle, kerroin että tarvin nopeasti apua sillä kaikki oli irtoamassa mitä Lilius teki. Hukki nauroi ja sanoi että miksi kiusaat Liliusta?? Sanoin että en kiusaa, tarvin apua ennenkuin on liian myöhäistä. Hukki sanoi, ei kukaan sinua auta, eikä mitään ole väärin tehty! Nyt sinun pitää lähteä täältä ULOS, MINULLA ON MUITA POTILAITA ODOTTAMASSA! En saanut apua ja pahin mahdollinen tapahtui, kasvoni tuhoutuivat täydellisesti n.6kk siitä. Sain sitten toiselta kirurgilta apua, mutta se tuli liian myöhään ja nyt joka päivä vain pahentaa tilaani. En käy enää missään, en tapaa enää ystäviäni, en ole enää työkykyinen. Tämä ei ole trolli,provo, tai mikään muukaan, tämä on valitettavasti kaikki mitä minulla on enää jäljellä elämästä :( Olkaa hyvät ihmiset varovaisia siitä kenen luona teette ja mitä, itse hain apua oikeaan vaivaan(ei kauneusleikkaus), jonka huolimaton lääkäri(Lilius) toheloi moneen kertaan. Nyt ei ole enää mitään jäljellä.

      • 2+5

        Mitä sinulle tapahtui? Miten kasvosi tuhoutuivat?
        Miten tilaasi ei voi enää kohentaa?

        Onhan Suomessa monta muutakin kirurgia kuin nuo kaksi.


    • Anonyymi

      Valitettavasti Jyri Hukilta puuttuu esteettinen silmä. Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista tekniikan ja kokemuksen lisäksi.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa selvästi trollin aloittamalta keskustelulta. Joku on kateellinen Jyrille ja haluaa häntä vahingoittaa. Hän nyt kuitenkin on suomalaisen plastiikkakirurgian pioneereja esim kasvoluukirurgiassa ja asentanut rintaimplatteja kahdeksankymmentäluvulta lähtien. On vastuullinen ja harkitseva.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Useat ystäväni ovat käyneet JH leikattavana, itse olen menossa viikon kuluttua. Olen kuullut pelkkää hyvää. Näihin absurdeihin anonyyminä kirjoitettuihin kirjoituksiin liittyy aina kateutta ja panettelua. Mitä taitavampi ja enemmän tekevä kirurgi, sitä enemmän kateellisia riittää. Käykää tapaamassa lääkäreitänne kasvotusten ja perustakaa mielummin mielipiteenne tähän sekä kymmenien vuosien kokemukseen.

    • Anonyymi

      Erittäin huono kokemus Hukista.
      En voi suositella Hukkia! Ikävä jälki jäi ja ikuinen harmi kohotusleikkauksen jälkeen. Rinnat ovat nyt laatikkomaiset, epäsymmetriset ja rumat arvet.
      //Kiki

    • Anonyymi

      En ikinä suosittele tätä rahanahnetta ja unohtelevaa kirurgia. Jättää myös asiakkaan tiedon puutteeseen.

    • Anonyymi

      Kannattaa vanheta luonnollisesti kuin kiristetyn näköisenä epäluonnollisena ikään nähden ja aineet vielä hermomyrkkyä ja vaarallisia.

    • Anonyymi

      Jyri on 72 vuotias ja muisti ei ole kunnossa enään. Olen lukenut järkyttäviä asioita hänestä. Olisin varovainen. Miina

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe