Kysytään...

suoraan, että onko mun turha jatkaa kirjoittelua tällä palstalla vai jatkanko kiertämistä edelleen??
Vain mun tunnistamat nimimerkit hyväksytään "ääniksi". Ilman rekkautumista olkoon Puskapaska yks sellainen, jonka tunnistan :)

44

470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demoniiih

      huuhaalla..ja kiertämistäkin, jos Sinusta itsestäsi siltä tuntuu...;o)...

      Aikoinani kiertelin ja petyin pahasti ihmisten raadollisuuteen ns asiapalstoilla..Huuhaalla kohtasin ihmisiä isolla IIILLÄ...;o)...

      • nyt ihan aloittelija tällä saralla ole :)
        Mutta jotenkin musta tuntuu, että olen väärällä palstalla tai en osaa olla yhtä kierä kuin pitäis???

        ps. mä luulen uuden kodin löytyneen?


      • demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

        nyt ihan aloittelija tällä saralla ole :)
        Mutta jotenkin musta tuntuu, että olen väärällä palstalla tai en osaa olla yhtä kierä kuin pitäis???

        ps. mä luulen uuden kodin löytyneen?

        kier..enkä edes halua olla sellainen...;o)...

        Mistäs löysit uuden kodin..?...Jos saan olla näin tiedonhaluinen...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kier..enkä edes halua olla sellainen...;o)...

        Mistäs löysit uuden kodin..?...Jos saan olla näin tiedonhaluinen...;o)...

        nyt ihan varma ole, mutta jos menis salakapakkaan kirjoitteleen :))) Voinhan mä lopettaa koko kirjoittelun ja keskittyä tohon elämäkerran kimppuun :))))))))))))

        ps. ehkä mä tonne yli-ikäisiin


      • demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

        nyt ihan varma ole, mutta jos menis salakapakkaan kirjoitteleen :))) Voinhan mä lopettaa koko kirjoittelun ja keskittyä tohon elämäkerran kimppuun :))))))))))))

        ps. ehkä mä tonne yli-ikäisiin

        Olisi kyl kurjaa menettää kaltaisesi kirjoittelija..Sinua on ilo lukea..Ehkäpä joku päivä saamme vaihtaa elämänkertoja..;o)...


      • kerbiili62
        demoniiih kirjoitti:

        Olisi kyl kurjaa menettää kaltaisesi kirjoittelija..Sinua on ilo lukea..Ehkäpä joku päivä saamme vaihtaa elämänkertoja..;o)...

        varmaan jää kesken, kun ei toi terveys ole paras mahdollinen??? Mut, jos sukulaiset tai mun pojat sais joskus about 1500 nidettä liitettyä yhteen. Mun nuoremmalla pojalla on pahasti samanlainen mielikuvitus, kuin mulla. Tekstiä tulee kuin liukuhihnalta, vaikka muuten ollaan asiallisia ja hiljaisia :)))

        ps.( noi niteet lähtee polvenkorkuisesta kerbiilistä, joka oli pohjanmaalla kauppiaana ja jne... peto mieheksi)


      • demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

        varmaan jää kesken, kun ei toi terveys ole paras mahdollinen??? Mut, jos sukulaiset tai mun pojat sais joskus about 1500 nidettä liitettyä yhteen. Mun nuoremmalla pojalla on pahasti samanlainen mielikuvitus, kuin mulla. Tekstiä tulee kuin liukuhihnalta, vaikka muuten ollaan asiallisia ja hiljaisia :)))

        ps.( noi niteet lähtee polvenkorkuisesta kerbiilistä, joka oli pohjanmaalla kauppiaana ja jne... peto mieheksi)

        Tsemppiä Sinulle..Kirjoittaminen on hurjan hyvää lääkettä vaivaan, kuin vaivaan...;o)...


        Sinulle..minulta...


        http://www.youtube.com/watch?v=GtmlAaybIEs


      • demoniiih kirjoitti:

        Tsemppiä Sinulle..Kirjoittaminen on hurjan hyvää lääkettä vaivaan, kuin vaivaan...;o)...


        Sinulle..minulta...


        http://www.youtube.com/watch?v=GtmlAaybIEs

        saanks mä mitään aikaan? Kiits, mä tunnen nykyisin olevani elämäni kunnossa, toivottavasti se ei tiedä pahaa? No, en oikein osaa enää reagoida tommosiin pikku seikkoihin (kipuihin), viimeksi oli lumpio halki, mutta ei se liikkumista haitannut :))

        http://www.youtube.com/watch?v=Ve6Rd0G4TK0

        täs siul tai lähinnä miul


    • niin olethan varovainen. itse aikoinaan lahdin kiertelemaan ja törmasin suunnattomaan kaaliin. silloin kadotin pisteeni ja pilkkuni. juuri ja juuri pelastauduin huulle - kyseessa oli millisekunnin tilanne!

      • varmuusvälineitä, eihän vanhaa konaa enää kiinnosta sukupuolitautienpoliklinikka :)) Ainakin mulle jää muutama hyvä tyyppi täältä mieleen, sä olet yks sellainen!! :)))


      • kerbiili62 kirjoitti:

        varmuusvälineitä, eihän vanhaa konaa enää kiinnosta sukupuolitautienpoliklinikka :)) Ainakin mulle jää muutama hyvä tyyppi täältä mieleen, sä olet yks sellainen!! :)))

        siksi toivonkin etta valtat kaaleja ja jaat huulle :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        siksi toivonkin etta valtat kaaleja ja jaat huulle :-)

        voittaako negatiiset kirjoitukset tään aloituksen vai lentääkö se taas bittitaivaaseen??? Mukavia immeisiä tääl kyllä on!!


      • kerbiili62 kirjoitti:

        voittaako negatiiset kirjoitukset tään aloituksen vai lentääkö se taas bittitaivaaseen??? Mukavia immeisiä tääl kyllä on!!

        kapakka marseillen satamassa. iloisen pulinan seassa istuu mielenkiintoisia hyypiöita :-)


    • Miksi nyt noin kova nega päällä? Sinä olet hyvä kirjoittaja ja sinua kaipaillaan jos menet pois!

      • mitään erityistä ole palstaa vastaan, luulin olevani tarpeeksi humoristinen tälle palstalle, mutta erehdyn jälleen omasta minustani :(((( Onneksi mulla ei ole yhtään "vihollista" tälläkään palstalla :)))))))))


      • kerbiili62 kirjoitti:

        mitään erityistä ole palstaa vastaan, luulin olevani tarpeeksi humoristinen tälle palstalle, mutta erehdyn jälleen omasta minustani :(((( Onneksi mulla ei ole yhtään "vihollista" tälläkään palstalla :)))))))))

        Heitetään pari turhaa pois jos tulee ahdasta. Sinä mahdut kummiskin mukaan:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Heitetään pari turhaa pois jos tulee ahdasta. Sinä mahdut kummiskin mukaan:)

        tartte heittää ketään pois. Tehköön jokainen omat ratkaisunsa ja mä "luulen" tulleeni omaan maaliini täs skabassa??? Kivat et olet tykännyt mun kirjoituksista :)))


      • kerbiili62 kirjoitti:

        tartte heittää ketään pois. Tehköön jokainen omat ratkaisunsa ja mä "luulen" tulleeni omaan maaliini täs skabassa??? Kivat et olet tykännyt mun kirjoituksista :)))

        Tänne mahtuu ihan kaikki. Ei me oikeasti ketään pois heitetä. Anna palaa vaaan kuten ennenkin:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Tänne mahtuu ihan kaikki. Ei me oikeasti ketään pois heitetä. Anna palaa vaaan kuten ennenkin:)

        turhana painolastina olevan pilssiveen. herranen aika sentaan, kuivalla maallahan tassa seilataan! :-)


    • Vilma,

      mitkä on sun tunnistamat nimimerkit----------sun pitää kirjoittaa ne,että ne osaa äänestä
      mä oon puskapaska------hähää

      • hää on sit??? Kaik äänet lasketaan sulta sit kaks, jos viittit vaivaitua ajaan mut bort?


      • Vilma.
        kerbiili62 kirjoitti:

        hää on sit??? Kaik äänet lasketaan sulta sit kaks, jos viittit vaivaitua ajaan mut bort?

        alton,tenorin ja duuban kaupan päälle----------kelepaako


    • eihän ne ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja .. minäkin tässä samalla katson tv:tä ja juutuubia ja syön ja on tuossa lehtikin vieressä auki ....

      • .

        .


      • huomioija
        . kirjoitti:

        .

        pistepirkkoa vituttaa!


    • on sellainen ote, että ihme, jos ei huuhaa irtoa.

      • PerseErkki

        nyt oot huuhaata irroittamassa? Ethän sä vaan oon nalkkiin jäänyt mihkään?


      • .=)
        PerseErkki kirjoitti:

        nyt oot huuhaata irroittamassa? Ethän sä vaan oon nalkkiin jäänyt mihkään?

        jos se on nenästään nalkissa kun noin tuhajaa.=)


      • PerseErkki kirjoitti:

        nyt oot huuhaata irroittamassa? Ethän sä vaan oon nalkkiin jäänyt mihkään?

        ja ripustamme reunoistaan ilmapalloihin. Sitten ajelehdimme vapaille vesille.


      • PerseErkki
        .=) kirjoitti:

        jos se on nenästään nalkissa kun noin tuhajaa.=)

        vanha sanonta, että "älä työnnä nekkuas joka pakkaan". Taitaa peräti pitää paikkansa vielä nykyisinkin?

        ps. nimmarini tarkoitettu vain naisille :))


      • Kerbsufani

        oikein hyvin. Kuuluu ehdottomasti Top3-kirjoittajien joukkoon.


      • PerseErkki
        LaardiBee kirjoitti:

        ja ripustamme reunoistaan ilmapalloihin. Sitten ajelehdimme vapaille vesille.

        nyt niin kiinni ole yhdessä palstassa, että itkua väännämme, vaikka silmänurkka hiukan kostuukin :)) Mie palaan takas tonne Metsästys-, Bongaus-, ja Luonnonsuojelupalstoille. sieltä mä olen lähtöisinkin :))


      • PerseErkki
        Kerbsufani kirjoitti:

        oikein hyvin. Kuuluu ehdottomasti Top3-kirjoittajien joukkoon.

        aika hyvin sanottu huumoritajuttomasta tosikosta paskanjauhajasta :))


      • Kerbsufani
        PerseErkki kirjoitti:

        aika hyvin sanottu huumoritajuttomasta tosikosta paskanjauhajasta :))

        että kukaan susta noin olis sanonu. Muistahan piristää meitä tälläkin palstalla;)


    • olikin vanha juusto jo.:D

      • hummeriheippa

        Huomasin jo paljon aiemmin palstaa silmäilessäni. Mutta kerberatos ilman muuta jatkoon.


      • PerseErkki

        taas asialla, mutta ei se haittaa, sillä miekin koitan uudistua ja vaidan nimmaria. Eihän se meille ole mikhään asia :))


      • saa hyvän raasteen. Pienirakeisen ja maukkaan.


      • hummeriheippa
        PerseErkki kirjoitti:

        taas asialla, mutta ei se haittaa, sillä miekin koitan uudistua ja vaidan nimmaria. Eihän se meille ole mikhään asia :))

        täällä seassa pyrähtelee mutta ei ne miinuspisteytyksetkään hetkauta tosi kirjoittajia puoleen ei toiseen. Se on kai se sekunnin murto-osan hekuma jollekin kun saa painaa peukaloa.


      • ErkkiPerse
        hummeriheippa kirjoitti:

        täällä seassa pyrähtelee mutta ei ne miinuspisteytyksetkään hetkauta tosi kirjoittajia puoleen ei toiseen. Se on kai se sekunnin murto-osan hekuma jollekin kun saa painaa peukaloa.

        päivän saldo hummeriheipalle. Kaikkiaan kahdeksan Koiraa on nyt saanut oppinsa Karhulle ja kohde kaks kertaa jopa seisontahaukussa. Ottaa se vielä eteen tässäkin iässä :)) Nyt "otsooni" naapuri kaupungin puolella joten toivotimme Hänelle Hyvät Talvet. Toivottavasti tapaamme ens Kesänä, jossain merkeissä!
        En mä noita peukutusia seuraa lainkaan, mutta varmaan sekin joillekin elämää suurempi tehtävä saada toteuttaa itseään. Se nautinto suotakoon heille ehdoitta :))


      • PerseErkki
        LaardiBee kirjoitti:

        saa hyvän raasteen. Pienirakeisen ja maukkaan.

        homejuustoa kaupasta ja maksaa siitä, kun se normaalikin homehtuu kotoha ihan kivasti :))


      • hummeriheippa
        ErkkiPerse kirjoitti:

        päivän saldo hummeriheipalle. Kaikkiaan kahdeksan Koiraa on nyt saanut oppinsa Karhulle ja kohde kaks kertaa jopa seisontahaukussa. Ottaa se vielä eteen tässäkin iässä :)) Nyt "otsooni" naapuri kaupungin puolella joten toivotimme Hänelle Hyvät Talvet. Toivottavasti tapaamme ens Kesänä, jossain merkeissä!
        En mä noita peukutusia seuraa lainkaan, mutta varmaan sekin joillekin elämää suurempi tehtävä saada toteuttaa itseään. Se nautinto suotakoon heille ehdoitta :))

        karhun husutus hus pois keskustelua. Mieleniintoinen kaikkiaan. Mailla syntyneenä ja kasvaneena kaikkinainen luontoasia oli sylissä kun ovesta ulos käveli. Eli kaupunkilaisille "synkkäin honkien keskellä" kasvaneena heh heh-


      • PerseErkki kirjoitti:

        homejuustoa kaupasta ja maksaa siitä, kun se normaalikin homehtuu kotoha ihan kivasti :))

        Mut se ei oo jalohometta. Edelschnitzelschnatzelkäse.


    • pahapena

      mihkään häippäse,sun kirjotuksii lukee mielellään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe