Silikonit Ruotsissa

.....

Olen suunnitellut suurennuttaa rintani Ruotsissa. Olen vielä 17-vuotias ja tarkoitus olisi 18-vuotiaana mennä. Tiedättekö onko siihen Ruotsissa jotain ikärajaa? Että laittaisivatkohan joka paikassa 18-vuotiaalle? Suomessahan toki saisi, mutta onkohan näin myös Ruotsissa..

Olisi mukava kuulla myös kokemuksia ja mitkä klinikat ovat hyviä niiltä jotka ovat siellä käyneet. Löytyykö kaikilta klinikoilta joku suomea puhuva lääkäri? Itse olen miettinyt Proforma-nimistä klinikkaa. Hinnat vaikuttavat hyviltä. Tietääkö kukaan saako siellä mentorin implanteilla suurennuksen? Ne kun taitavat olla laadukkaimmat implantit.

Eikä tarvitse tulla kertomaan, että silikonien laitto on tyhmää tms. sillä olen päätökseni jo tehnyt pitkän pohdinnan jälkeen. Kiitokset asiallisista vastauksista.

34

1879

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Niin ja miten varasitte ajan? Täytyikö eka käydä jossain konsultaatiossa ja kauanko siitä kesti että pääsi leikkaukseen?

• proforma rules!

itse kävin proforma clinicillä ja mentorit laittoivat. olen erittäin tyytyväinen tulokseen jo viikon jälkeen leikkauksesta. henkilökunta oli mahtavaa ja englannilla pärjäsin koko reissun. ainakin örjan gribbe teki minulle konsultaation juuri enne leikkausta. kokeilimme erikokoisia implantteja ja mikään ei mielestäni jäänyt epäselväksi vaikka englanniksi kertoikin asiat. tarvittaessa sieltä löytyy kyllä suomalainen hoitaja jos tuntuu ettei kielipää riitä. itselläni lievä kuopparinta ja todella pieni lähtökoko rinnoissa erikokoisetkin kaikenlisäksi. nyt rinnat ovat todella hyvät. itse lähetin sinne sähköpostia toukokuussa ja kyselin miten saisin ajan tietylle päivälle. elokuuhun sain kun kesäkuussa varasin. eli sähköpostilla pelattiin ajanvaraukset ja sitten soittivat vielä suomeksi siitä miten pitäisi ennen leikkausta toimia ym.

• Kielitaidosta
        proforma rules! kirjoitti:

itse kävin proforma clinicillä ja mentorit laittoivat. olen erittäin tyytyväinen tulokseen jo viikon jälkeen leikkauksesta. henkilökunta oli mahtavaa ja englannilla pärjäsin koko reissun. ainakin örjan gribbe teki minulle konsultaation juuri enne leikkausta. kokeilimme erikokoisia implantteja ja mikään ei mielestäni jäänyt epäselväksi vaikka englanniksi kertoikin asiat. tarvittaessa sieltä löytyy kyllä suomalainen hoitaja jos tuntuu ettei kielipää riitä. itselläni lievä kuopparinta ja todella pieni lähtökoko rinnoissa erikokoisetkin kaikenlisäksi. nyt rinnat ovat todella hyvät. itse lähetin sinne sähköpostia toukokuussa ja kyselin miten saisin ajan tietylle päivälle. elokuuhun sain kun kesäkuussa varasin. eli sähköpostilla pelattiin ajanvaraukset ja sitten soittivat vielä suomeksi siitä miten pitäisi ennen leikkausta toimia ym.

"kokeilimme erikokoisia implantteja ja mikään ei mielestäni jäänyt epäselväksi vaikka englanniksi kertoikin asiat. tarvittaessa sieltä löytyy kyllä suomalainen hoitaja jos tuntuu ettei kielipää riitä."

Tuon takia kävin leikkauksessa Virossa. Siellä sairaalan henkilökunta ja ennen kaikkea lääkäri puhui kanssani suomea. Ei ainakaan tullut mitään epäselvyyksiä puolin eikä toisin. Ehkäpä tulkkaamallakin onnistuisi mutta ei niin sujuvasti.

• Varokaa oikeasti
      • ....

Ok :o Kiitos tiedosta! Pitääkin sitten mennä jollekin muulle klinikalle. Tietääkö kukaan hyviä klinikoita Ruotsissa joissa käytettäisi mentorin implantteja?

• Mieti kahdesti
        .... kirjoitti:

Ok :o Kiitos tiedosta! Pitääkin sitten mennä jollekin muulle klinikalle. Tietääkö kukaan hyviä klinikoita Ruotsissa joissa käytettäisi mentorin implantteja?

Kyllä niitä Mentorin implantteja saa Suomesta (Nordström) tai Virostakin (Laatukirurgia). On itsellesi turvallisempaa valita vaihtoehto, josta saat tarvittavaa jälkihoitoa Suomessa. Mitä teet siinä tapauksessa, jos olet Suomessa ja tarvitsetkin jotain?

• ....
        Mieti kahdesti kirjoitti:

Kyllä niitä Mentorin implantteja saa Suomesta (Nordström) tai Virostakin (Laatukirurgia). On itsellesi turvallisempaa valita vaihtoehto, josta saat tarvittavaa jälkihoitoa Suomessa. Mitä teet siinä tapauksessa, jos olet Suomessa ja tarvitsetkin jotain?

Suomessa vaan on kalliimpaa (ainakin Nordströmillä) enkä luota Viroon. Ruotsi vaikuttaa yhtä laadukkalta kuin Suomi ellei laadukkaammaltakin, koska leikkaukset ovat siellä niin yleisiä. Olen kyllä kuullut, että Ruotsissakin leikkaukseen kuuluu takuu ainakin jossain paikoissa?

• Luota vain tietoon
        .... kirjoitti:

Suomessa vaan on kalliimpaa (ainakin Nordströmillä) enkä luota Viroon. Ruotsi vaikuttaa yhtä laadukkalta kuin Suomi ellei laadukkaammaltakin, koska leikkaukset ovat siellä niin yleisiä. Olen kyllä kuullut, että Ruotsissakin leikkaukseen kuuluu takuu ainakin jossain paikoissa?

Luotat sitten Ruotsiin, jossa asennetaan potilaille vaarallisia implantteja kehoon?

Moista ei tehdä Suomessa eikä Virossa. Jos Ruotsissa olisi laadukkaampaa, niin siellä ei asenneltaisi vaarallisia implantteja. Teet selkeästi päätöksesi tunteella, ilman aitoa tietoa turvallisista vaihtoehdoista.

• siltä,
        Luota vain tietoon kirjoitti:

Luotat sitten Ruotsiin, jossa asennetaan potilaille vaarallisia implantteja kehoon?

Moista ei tehdä Suomessa eikä Virossa. Jos Ruotsissa olisi laadukkaampaa, niin siellä ei asenneltaisi vaarallisia implantteja. Teet selkeästi päätöksesi tunteella, ilman aitoa tietoa turvallisista vaihtoehdoista.

että Viron nimekkäät klinikat ovat selvästi parempia ja turvallisempia kuin nämä virheellisiä implantteja laittaneet klinikat Ruotsissa. Minä kyllä ajattelin järjellä ja luotin virolaiseen sairaalaan ja laitettiin Mentorin implantit.

Ei nämä suomalaisetkaan lääkärit ole mitään erityisen päteviä että sen perusteella voisi boikotoida virolaisia lääkäreitä. Virolaiset lääkärit ovat käyneet opissa samoissa paikoissa kuin suomalaisetkin ja myös suomessa (vaikka se nyt ei ole mikään erityisansio).

• LOPETA MAINOSTAMINEN
        siltä, kirjoitti:

että Viron nimekkäät klinikat ovat selvästi parempia ja turvallisempia kuin nämä virheellisiä implantteja laittaneet klinikat Ruotsissa. Minä kyllä ajattelin järjellä ja luotin virolaiseen sairaalaan ja laitettiin Mentorin implantit.

Ei nämä suomalaisetkaan lääkärit ole mitään erityisen päteviä että sen perusteella voisi boikotoida virolaisia lääkäreitä. Virolaiset lääkärit ovat käyneet opissa samoissa paikoissa kuin suomalaisetkin ja myös suomessa (vaikka se nyt ei ole mikään erityisansio).

Ihan sama missä halutaan leikata, tulee aina paskaa niskaan ja alkaa tämä mainostus...Paitsi jos leikataan "virossa", jolloin kaikki on laadukasta ja kaikki ovat erittäin tyytyväisiä.
        Ruotsissa tehdään hyviä ja laadukkaita leikkauksia. Proteeseja on joka merkkiä ja hinnat edullisemmat. Suosittelen.

• yks leikattu
        LOPETA MAINOSTAMINEN kirjoitti:

Ihan sama missä halutaan leikata, tulee aina paskaa niskaan ja alkaa tämä mainostus...Paitsi jos leikataan "virossa", jolloin kaikki on laadukasta ja kaikki ovat erittäin tyytyväisiä.
        Ruotsissa tehdään hyviä ja laadukkaita leikkauksia. Proteeseja on joka merkkiä ja hinnat edullisemmat. Suosittelen.

Leikkauttaisin aina itseni mieluiten Suomessa. Mutta jos täytyisi valita muista maista, menisin ennemmin Ruotsiin kuin Viroon. Ruotsin terveydenhuollon standardit vastaavat enemmän Suomen vastaavia. Siinä syy.

• Ruotsi vaarallinen
        yks leikattu kirjoitti:

Leikkauttaisin aina itseni mieluiten Suomessa. Mutta jos täytyisi valita muista maista, menisin ennemmin Ruotsiin kuin Viroon. Ruotsin terveydenhuollon standardit vastaavat enemmän Suomen vastaavia. Siinä syy.

Ruotsin terveydenhoidon standardien takia nyt moni suomalaisnainen on todella pulassa. Jos olisit seurannut paikallisia ruotsalaisia lehtiä vähän enemmän, niin et viitsisi kehua ruotsalaisten toimintaa. Ruotsalaiset plastiikkakirurgit ovat raiskanneet potilaita näiden ollessa nukutettuna. Siitä oli lehdessä isot jutut. Ties mitä siellä käyneille suomalaispotilaillekin on tehty.

• ....

En luotakaan mihin tahansa klinikkaan siellä. Siksi kysyinkin jos löytyisi niitä hyviäkin. Tuskin kaikki klinikat siellä niin tekee? Olen kyllä alkanut miettimään myös Laatukirurgiaan menemistä Viroon.. Epäilyttää vaan kun kuulee sekä hyvää että huonoa palautetta. Laatu on kuitenkin tärkeää. Mutta saatan mennäkin Viroon.

• kyllästynyt tähän
        .... kirjoitti:

En luotakaan mihin tahansa klinikkaan siellä. Siksi kysyinkin jos löytyisi niitä hyviäkin. Tuskin kaikki klinikat siellä niin tekee? Olen kyllä alkanut miettimään myös Laatukirurgiaan menemistä Viroon.. Epäilyttää vaan kun kuulee sekä hyvää että huonoa palautetta. Laatu on kuitenkin tärkeää. Mutta saatan mennäkin Viroon.

En luottaisi Virolaisiin sitäkään, minkä Ruotsalaisiin. Nuo raiskausjutut ja muut (jos niitä edes on), on pelkkää mustamaalausta ja pelottelua, jota tällä palstalla harrastetaan aktiivisesti. (varsinkin eräs suomalais-virolainen klinikka)

Ruotsissa on varmasti laadukasta ja toimivaa kirurgiaa. Osittain jopa edullisempaa entä kuin Tallinnassa. Jos et leikkaa suomessa, valitse mieluummiin Ruotsi!

• olet kuullut
        .... kirjoitti:

Mistä olet kuulluthuonoa palautetta ja kuinka paljon Laatukirurgiasta? Ainoa minkä tällä hetkellä muistan on tuo vanha Bergin tapaus, eikä siinäkään varsinaisesti syynä ollut sairaala ja sen lääkärit. Negatiiviselta kuulostava palaute syntyy siitä kun joku Laatukirurgian tyytyväinen asiakas erehtyy kirjoittamaan tänne ja joku firmaan suuttunut haukkuu välittömästi henkilökuntaan kuuluvaksi. Totuus selviää kun menee tuonne silikonityttöjen suljetulle keskustelualueelle. Aikanaan olin sen vanhan silikonityttöjen jäsen ja sain sieltä totuudenmukaista tietoa niin paljon että se ratkaisi lopullisesti Viron matkani.

• Asiasta lukenut
        kyllästynyt tähän kirjoitti:

En luottaisi Virolaisiin sitäkään, minkä Ruotsalaisiin. Nuo raiskausjutut ja muut (jos niitä edes on), on pelkkää mustamaalausta ja pelottelua, jota tällä palstalla harrastetaan aktiivisesti. (varsinkin eräs suomalais-virolainen klinikka)

Ruotsissa on varmasti laadukasta ja toimivaa kirurgiaa. Osittain jopa edullisempaa entä kuin Tallinnassa. Jos et leikkaa suomessa, valitse mieluummiin Ruotsi!

Nuo Ruotsin raiskaustiedot ovat kyllä aivan totta. Siitä oli paljonkin juttua paikallisessa lehdistössä. Eräs plastiikkakirurgi raiskasi jopa oman tyttärensä kaverin.

• Vahingonkorvauksia v

Ruotsista sai halvalla PIP-implantit. Sitä ei sitten kerrottu asiakkaille, että implanteissa oli laittomia ja vaarallisia aineita sisällä ja siitä johtuen ex-potilaat ovat tällä hetkellä terveysvaarassa.

Nyt Suomessa on sitten Ruotsissa käyneitä naisia, joilla on sisällään implantit, joissa piilee terveysriski. Proforma Clinic koittaa täällä keskustelupalstalla paikata nyt mainettaan. Kauan onnistuitte salaamaan totuuden. Olisi kannattanut miettiä miksi tarjotut implantit olivat niin halpoja.

• Jaana (kyllästynyt)
        olet kuullut kirjoitti:

Mistä olet kuulluthuonoa palautetta ja kuinka paljon Laatukirurgiasta? Ainoa minkä tällä hetkellä muistan on tuo vanha Bergin tapaus, eikä siinäkään varsinaisesti syynä ollut sairaala ja sen lääkärit. Negatiiviselta kuulostava palaute syntyy siitä kun joku Laatukirurgian tyytyväinen asiakas erehtyy kirjoittamaan tänne ja joku firmaan suuttunut haukkuu välittömästi henkilökuntaan kuuluvaksi. Totuus selviää kun menee tuonne silikonityttöjen suljetulle keskustelualueelle. Aikanaan olin sen vanhan silikonityttöjen jäsen ja sain sieltä totuudenmukaista tietoa niin paljon että se ratkaisi lopullisesti Viron matkani.

Pointti on se, että kirjoitat tänne itse ja kehuskelet olemattomilla saduilla. Se paistaa vaan läpi. Ne todelliset asiakkaat, jotka saattavat jopa palvelujasi kehuja, hukkuvat sinun spammiviestien massaan. Mainostat myös muita palvelujasi... Kaivanko kaikki viestit? Aikatauluineen ym ym. Huomaat pian itsekin että mainostat keskustelupalstaasi, ja muutaman minuutin päästä kirurgiaasi, sitten implanttejasi, hymyjäsi jne jne. Et ole ainut kun lukee näitä päivittäin. Muutkin, kuten minä luemme, ja alkaa kyllästyttää....

Eli jos haluat kehuskella, miksi et rekisteröi nimimerkkiä ja kirjoita sillä? Olisi muillakin mahdollisuus kommentoida... Tämä palsta on mennyt nyt täysin mahdottomaksi yhden miehen showksi!

• vaan!
        Jaana (kyllästynyt) kirjoitti:

Pointti on se, että kirjoitat tänne itse ja kehuskelet olemattomilla saduilla. Se paistaa vaan läpi. Ne todelliset asiakkaat, jotka saattavat jopa palvelujasi kehuja, hukkuvat sinun spammiviestien massaan. Mainostat myös muita palvelujasi... Kaivanko kaikki viestit? Aikatauluineen ym ym. Huomaat pian itsekin että mainostat keskustelupalstaasi, ja muutaman minuutin päästä kirurgiaasi, sitten implanttejasi, hymyjäsi jne jne. Et ole ainut kun lukee näitä päivittäin. Muutkin, kuten minä luemme, ja alkaa kyllästyttää....

Eli jos haluat kehuskella, miksi et rekisteröi nimimerkkiä ja kirjoita sillä? Olisi muillakin mahdollisuus kommentoida... Tämä palsta on mennyt nyt täysin mahdottomaksi yhden miehen showksi!

Siinä vaiheessa viimeistää havaitset että nuo esimerkkinä mainitsemasi viestit on kirjoittanut ainakin kymmenkunta eri kirjoittajaa. Vainoharhaisena yhdistät ne yhden kirjoittajan kirjoittamaksi.

On todella mielenkiintoista että varsinkin minua väität nyt Laatukirurgian lääkäriksi (tai joksikin vastaavaksi) mutta et puutu muiden klinikoiden suoranaiseen puffaukseen. Onko sinulla jokin erityinen syy haukkua Laatukirurgiaa? Onko se oman klinikkasi kova kilpailija vai oletko asiakas joka on saanut huonoa palvelua. Tuokin tuntuu todella hassulta että väität minua mieheksi vaikka olen nainen joka on itse ollut Laatukirurgian asiakkaana. Minulla ei ole keskustelupalstaa, eikä facebooksivua, mutta kotisivu kyllä on eikä siellä käsitellä sanallakaan näitä asioita. Minulla on tänne rekisteröity nimimerkki, mutta kun sain sillä kirjoittaessani vielä enemmän haukkumista, siirryin anonyymikirjoittajaksi.

Kuvittele mitä tahdot jos se helpottaa oloasi, se on sinun asiasi.

• Ei jaksa kuunnella
        vaan! kirjoitti:

Siinä vaiheessa viimeistää havaitset että nuo esimerkkinä mainitsemasi viestit on kirjoittanut ainakin kymmenkunta eri kirjoittajaa. Vainoharhaisena yhdistät ne yhden kirjoittajan kirjoittamaksi.

On todella mielenkiintoista että varsinkin minua väität nyt Laatukirurgian lääkäriksi (tai joksikin vastaavaksi) mutta et puutu muiden klinikoiden suoranaiseen puffaukseen. Onko sinulla jokin erityinen syy haukkua Laatukirurgiaa? Onko se oman klinikkasi kova kilpailija vai oletko asiakas joka on saanut huonoa palvelua. Tuokin tuntuu todella hassulta että väität minua mieheksi vaikka olen nainen joka on itse ollut Laatukirurgian asiakkaana. Minulla ei ole keskustelupalstaa, eikä facebooksivua, mutta kotisivu kyllä on eikä siellä käsitellä sanallakaan näitä asioita. Minulla on tänne rekisteröity nimimerkki, mutta kun sain sillä kirjoittaessani vielä enemmän haukkumista, siirryin anonyymikirjoittajaksi.

Kuvittele mitä tahdot jos se helpottaa oloasi, se on sinun asiasi.

....aivan varmaan on sattumaa. Vähän taidan olla vainoharhainen.....

• Poly Implant Prothes

mulle laitettiin suomessa PIP implantit... :(
        ja nyt pelottaa iha sikana!

• Sophia.L
        .... kirjoitti:

Hei,Mentorin proteeseja käyttää ainakin Tukholmassa sijaitseva Strandkliniken jossa olen omat rintani suurentanut ja olen ollut erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

• Mentor Cohesive1
        .... kirjoitti:

Hei,
        Haluisin kyllä nyt kommentoida tuohon Proforman arvosteluun. Itse siellä vastaikään käyneenä voin todellakin kertoa sen olevan erittäin laadukas ja korkeatasoinen klinikka. Se ei poikkea muista klinikoista ruotsissa tai suomessa. Laatu aivan yhtä hyvää! Hinta edullisempi ja todellakin käytössä tällä hetkellä vain ja ainoastaan MENTORIN implantit. Voit aivan huoletta käydä siellä ja varata esim konsultaatioajan puhelimitse. Sähköpostiin eivät välttämättä aina kerkeä vastata.
        Erittäin positiivinen kokemus minulle ja aivan ihana henkilökunta sekä ammattitaitoinen plastikkakirurgi, 30v kokemus työstä eli turvallista matkaa :) Kipulääkkeet n. viikon tarpeeseen saa mukaan tukiliivit. PIP implantteja ei käytetä ja sitä paitsi jos niitä on aiemmin ollut, se ei ole klinikan moka vaan valmistajan !

• Mentor Cohecive1
        Vahingonkorvauksia v kirjoitti:

Ruotsista sai halvalla PIP-implantit. Sitä ei sitten kerrottu asiakkaille, että implanteissa oli laittomia ja vaarallisia aineita sisällä ja siitä johtuen ex-potilaat ovat tällä hetkellä terveysvaarassa.

Nyt Suomessa on sitten Ruotsissa käyneitä naisia, joilla on sisällään implantit, joissa piilee terveysriski. Proforma Clinic koittaa täällä keskustelupalstalla paikata nyt mainettaan. Kauan onnistuitte salaamaan totuuden. Olisi kannattanut miettiä miksi tarjotut implantit olivat niin halpoja.

PIP-implantteja on varmasti käyttänyt muutkin klinikat silloin kun ne on vielä luultu turvallisiksi. Valmistajan virhe, miksi syyttä klinikkaa?? Täällä juuri joku kertoi saaneensa suomesta PIP:t myös. Suosittelen kyllä vaihtoa jos sellaiset on laitettu, elikkäs yhteys klnikalle vain. Mutta Proformalla käyneet kyllä tietävät että kyseessä on aivan yhtä hyvä klnikka kuin muutkin!
        Tässä vielä proforman omat sivut, josta voit vielä katsoa, mitä implantteja tällä hetkellä laitetaan ja ettei siellä todellaakaan käytetä PIP-implantteja enää.

http://www.proformaclinic.se/

• Kaikkien ystävä

Suomi ja Ruotsi on saman veroisia, kummastakin maata löytyy hyvät ja huonot kirurgit. Raiskaus juttua en kumma kyllä ole kuullut vaikka kyttäämme mieheni kanssa kaikki uutiset telkasta ja lehdistä. Kysyin tuolta kyliltä onko joku toinen kuullut tai lukenut tälläisestä karmeesta asiasta, vastasu oli Ei kaikkialta. Ei kukaan muukaan ole kuullut joten taitaa olla pahanpuhujia sellaiset jotka toivovat itselleen enemmän töitä.

• Uusi tieto

Rofil valmistettiin kuulemma samassa suljetussa tehtaassa.

• Hemppo75
        Uusi tieto kirjoitti:

Rofil valmistettiin kuulemma samassa suljetussa tehtaassa.

Joku kirjoitti tänään tänne että hänelle laitettiin Rofilit. Heti polkaistiin käyntiin Rofilien haukkuminen. On tää ihailtavan systemaattista. Nostetaan sellaisia ketjuja joissa haukutaan muita tuotteita ja yrityksiä ja lasketaan alas niitä, joita halutaan painaa villasella.

• E80IMP

En edes lukenut muita kuin sinun aloitusviestisi. Olet siis 17 ja haluat mennä augmentaation 18-vuotiaana? Toivottavasti et suunnittele toimenpidettä lainarahlla... tapaat ihanan miehen ja teet lapsen ja sen jälkeen menet sitten uudelleen laitattamaan rintasi? Minulla on 2 ker imolantit ja ekat laitoin 35-vuotiaana, Tarvetta ei ollut aiemmin eika ehkä koskaan, kunhan menin saadakseni lisää itsetuntoa, Sinun iässäsi imoanttien laitto on lähinnä naurettavaa ja kertoo todella huonosta itsetunnosta, Olet vielä lapsi!!! Jos sinut on opetettu arvostamaan elämässä tärkeitä asioita, et tosiaan mene 18 v laitattamaan itsellesi impantteja!! Mitä jos kävisit psykiatrin juttusilla ja jos siitä ei ole apua, niin sitten mene ja laitata. Ihan oikeasti, joudun niitä laitattamaan vielä uudelleenkin. Niin kuin Sledgehammer joskus töllössä sanoi: Trust me, Iknow what I'm doing, Toimi sen mukaan!

• **

*

• Maksoin omat lainall

Miksi haluamiaan rintoja ei voisi hankkia lainarahalla? Jos vaihtoväli on noin kymmenen vuotta ja hinta noin 3500 euroa, niin se tekee alle euron per päivä. Kahvikupistakin saa maksaa kahvilassa nykyään sellaiset kaksi ja puoli euroa.

• fgghh
        Maksoin omat lainall kirjoitti:

Miksi haluamiaan rintoja ei voisi hankkia lainarahalla? Jos vaihtoväli on noin kymmenen vuotta ja hinta noin 3500 euroa, niin se tekee alle euron per päivä. Kahvikupistakin saa maksaa kahvilassa nykyään sellaiset kaksi ja puoli euroa.

Vanhana ne joutuu ottaan pois ja sitten on jäljellä sellaset riisipussit. Nuori kuvittelee olevansa ikuisesti nuori, kun ei ole muutakaan tärkeämpää tekemistä.

• ???
        fgghh kirjoitti:

Vanhana ne joutuu ottaan pois ja sitten on jäljellä sellaset riisipussit. Nuori kuvittelee olevansa ikuisesti nuori, kun ei ole muutakaan tärkeämpää tekemistä.

Miksi implantit pitää ottaa pois ja mikä olisi ikäraja? Ei ole mitään estettä pitää implantteja kuolemaan saakka. Kuoltua ne ehkä joudutaan poistamaan ruumiista koska ne eivät maadu tai poltettaessa voi tulla myrkyllisiä päästöjä (onko tästä olemassa jotain ohjeita hautaustoimistoille).

Nykyisillä implanteilla ei ole määrättyä vaihtoväliä. Jos hyvin käy niin nuorena laitetut implantit voi joutua uusimaan elämänsä aikana ehkäpä kerran tai kaksi kertaa.

• Young academic woman
        fgghh kirjoitti:

Jos nuorena ja vanhempanakin haluaa tehdä esteettisiä toimenpiteitä, niin miksi ei?
        En minä ainakaan 24-vuotiaana kuvittele olevani ikuisesti nuori, ja olen nähnyt ruumiita, tai ehkä kauniimi sanottuna poisnukkuneita ihmisiä, jotka ovat olleet iältään 50-80 vuoden paremmilla puolilla. Lähisukulaisia, joten aika vaikea asia on ollut kohdata.

Tiedän, että jokainen päivä on yksi vähemmän. Miksi siis en kohentaisi ulkonäköäni, jos varaa on? (Sitä saan työtä tekemällä ja säästämällä.) Sinun kutsumasi riisipussit taitaa kaikilla naisilla olla, kun elämän ehtoo koittaa - jos siis elää vanhaksi, eikä kuole esimerkiksi keski-ikäisenä. Minä sanon näitä "riisipusseja" rinnoiksi, jotka ovat nähneet elämää. Osaan arvostaa niitä.
        Kun olen nuori parikymppinen ja ihoni on kimmoisa, voin siis nauttia siitä lisämukavuudesta, että ottaessani rintaoperaation (tai rasvaimun, tummy tuckin jne.) minulla on vielä parhaassa tapauksessa vuosia, joina voin niistä nauttia!

Ja kyllä, olen nuori - mutta että ei olisi muutakaan tärkeämpää tekemistä? Miten olisi etenevä työura, elämä edessä ja maailma avoinna? Meillä jokaisella on vain yksi elämä. Rahalla, jonka olemme työllä ansainneet, saamme tehdä juuri mitä itse haluamme.

• -62

HEI.TIEDUSTELISIN ETTÄ OLETKO KÄYNYT RUOTSISSA LAITTAMASSA SILARIT KUN AIJOIT .VIESTITÄ KUN ITSE OLEN MYÖS AJATELLUT MENEVÄNI MUTTA HALUAN TIETÄÄ TOISTEN KOKEMUKSIA RUOTSISTA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      5737
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2090
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1922
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1094
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1083
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      977
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      967
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      892
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      887
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      755
    Aihe