Olen 57v mies sairastanut reumaa jo yli 15 vuotta.Olen ollut tänä aikana lääkäreiden ja lääkkeitten koe kaniinina,myrkkyjä on tullut vuosien varrella syötyä kilo kaupalla,joka päivä joutuu syömään "normaalit"reumalääkkeet sitten siihen päälle useita kipulääkkeitä joissa käyttö hipoo maksimaalisia määriä,kela ei hyväksy enää enempää vaan annostus on jo niin suuri että näillä on pärjättävä.Olen useista kansainvälisistä lähteistä lukenut lääkekannabiksen hoidosta ja sen tutkimuksista.On osoitettu tutkimuksin sen hoitava vaikutus,eikä tämä ole vain joidenkin satunnaisten lääkäreiden mielipide vaan se on maailman laajuisesti tutkittua.Tiedän että Keski-Euroopassa on useampi maa esim.Saksa jossa lääkärit kirjoittaa reseptin lääkekannabikselle.Jos en ihan väärin muista on Suomessakin lääkintä-hallitus antanut muutaman luvan.Kyseessähän on kivun ja niiden oireiden hoito eikä sillä ole mitään tekemistä huumausaine hakuisuudesta.Yleiset sairaudet joihin sitä on määrätty on syöpä,Ms.tauti ja reuma,muitakin varmaan on mutta nämä ne ryhmät joihin se on erityisesti suunnattu.Tulee mieleen että meillä Suomessa ei haluta ottaa kantaa Lääkintä-hallituksessa ettei edistettäisi huumaavien aineiden yleistymistä,en ymmärrä tätä näkökantaa kun harkinnan kumminkin tekee ammatti lääkäri,onko niin että virkamiehet voivat estää sen hoidon jonka lääkärini minulle katsoisi hyväksi,kysyn vaan.Jokainen joka on joutunut kokemaan kipua,olise sitten korva,hammas tai jokin muu akuutti kipu,että jos se tilanne jatkuisi päivästä toiseen ja viikosta vuosiin niin mikä olisi se kanta jonka sen kokeman perusteena tekisit,sallisitko sen lääkkeen jonka lääkäri määräisi jos siihen virkamiehet antaisivat mahdollisuuden.Nytkin kirjoitan vahvojen kipulääkkeitten voimalla mutta huomaan että sen vaikutus on hiipumassa,ei ole muuta keinoa kun käydä ottamassa lisää myrkkyä että taas kestää muutaman tunnin.Ehdotan niille jotka on samassa asemassa kuin minä perustaisi oman yhdistyksen ja sitä kautta pyrkisi vaikuttamaan virkamiehiin jotta lääkärit saisivat hoitaa potilaitaan niin kuin heidänkin mielestä olisi potilaalle hyväksi.Jos sinua kiinnostaa edellä mainittu yhdistyksen perustaminen niin ota yhteyttä minuun s:postitse voit esiintyä nimimerkin turvin jos katsot että se on tarpeen.Haluan tätä kautta tavoittaa vertaisiani ja katsoa mihin se johtaa.Ei tässä tietysti montaa vuotta enää heiluta mutta olisihan ainakin tehnyt tuleville palveluksen ja tehnyt asian hyväksi edes jotain.
T:Ari Reinikainen
S:posti [email protected]
Lääkekannabis vapaaksi heti!!
arska53
4
267
Vastaukset
- apua löytyy
ota yhteytta uuteen yhteisöön joka varmaan sinuakin voi auttaa www.apuavailla.com on uusi avustusjärjestö.
- Pössyttelijä
on tilinumerokin jonne voit maksaa sivujen ylläpitäjälle tukea mummojen ja pappojen avustamisesta. Mutta kai tuo www.apuvailla.com voi auttaa myös tälläsessä huumeongelmassa.
- tämäkin roskasivusto
tämäkin roskasivuston mainostaja taas liikkeellä
- säälittävää
ai tämä on facebook-ystäväien keräilíja. olin kuullu, että näitä löytyy mutta nyt näin että se jopa totta. Kerätään "ystäviksi" julkkiksia ja politiikkoja. Kaiki siitä jotkut kiksit saa. Mutta oikeastaa sääliks käy.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773