Olisiko kellään kokemuksia Kellokosken päiväkodeista? Varmasti kaikki ovat hyviä ja ammattitaitoista henkilökuntaa löytyy, mutta olisi mukava kuulla kokemuksia eri päiväkodeista. Mitä hyvää ja erityistä, entä tuleeko mieleen jotain kritiikkiä?
Kellokosken päiväkodit
5
1522
Vastaukset
- e56gwe465
Siellä on ainakin yksi päiväkoti, aivan lataamorakennuskompleksin vieressä.
- äiti vaan
kävivät Kellokosken päiväkodissa josta minä kyllä pidin. Perushoitoa, ei koskaan mitään ikäviä yllätyksiä.
Puheterapiaankin sai paikan päällä joka tietty auttoi kun itse kävin pääkaupunkiseudulla töissä niin ei tarvinnut sen takia töitä laiminlyödä että ois puheterapeutille ollut lähtö. Kesäisin lyhyitä aikoja piti varahoidossa käydä ja kohdalle osui Torppari päiväkoti josta ei erityistä sanomista mutta eräänä kesä jouduimme varahoitoon Impilinnan päiväkotiin ja siitä ei muuta tullutkaan kun sanomista.
Eli omien kokemuksien kohdalta sanoisn että muut ok! Mutta Impilinna kierrä kaukaa!!!- Unelmatarha
Kiitos "äiti vaan" vastauksestasi.
- Muusa25
Erityisesti Kellokosken päiväkodissa erittäin ammattitaitoista ja asioihin perehtyneitä työntekijäit. Erityisesti pienten ryhmässä "oma hoitajuus" toimii hyvin, kun on kyse pienistä lapsista. Impilinnassa tosiaan työntekijät saattavat olla hyvin ilkeitä ja käyttävät paljon opiskelijoita, jopa nk. hyväkseen. Kaikkiin päiväkoteihin pitäisi päästä tutustumaan.
- Pampulakorva
Asioilla on aina kaksi puolta... Impilinnassakin on ollut ja on edelleen myös alan ammattilaisia, jotka hoitavat lapsia kunnioittaen ja oikeasti välittäen! Kokemuksen syvä rintaääni puhuu!!! Omani veisin näistä kylän kolmesta kunnallisetsa pk:sta nimenomaan Impilinnaan päivähoitoon, vuosien kokemuksella puhuttuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34887601 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181811320RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217