olen katsellut tuossa klo20.00 jälkeen päivän kursseja ja näyttää www.rahastot.fi eli sampodanske päivittävän nopeimmin. kaikki muut nordea yms yhtiöt laahaavat paljon perässä.mistähän johtuu?
rahastojen arvojen päivittyminen iltaisin
3
1208
Vastaukset
- Pispalan kiertotie
Olen minäkin seurannut muutamaa osuuspankkiryhmän rahastoa, joiden arvot määräytyvät kello 15. Yleensä ei arvoja näy vielä pörssin sulkeutuessa kello 18.30. Tietokoneiden aikana todella kummallinen juttu.
Tämä sijoitusrahastobisnes on muuten siitä mielenkiintoista, että ostaja tai myyjä ei etukäteen tiedä millä hinnalla kauppa tehdään. Siinähän odottelet seuraavaan päivään asti ennen kuin tiedät mitä rahallasi sait. En tarkoita tässä, että rahastoyhtiö vedättäisi, sillä ostajia ja myyjiähän lienee keskimäärin saman verran, mutta osakekauppaan verrattuna tässä on yllätysriski olemassa. - jaajaajaa-a
Mitä nopeammin kurssit putoavat, sitä hitaammin sijoitusrahastojen arvot päivittyvät. Ja silloin kun rytisee oikein kunnolla, sijoitusrahastojen arvot ovat usein monta päivää jäljessä...
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta onko tähän tullut vielä minkäänlaista muutosta? Miten nopeasti keskimäärin isoimpien pankkine (Nordea, OP, Danske) rahastokurssit päivittyvät pankkien sivuille/nettiin? Samana iltana vai vasta seuraavana aamuna/päivänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742