..tässä tapauksessa kysäisen näin vaivihkaa..laitan olueeni jäitä kun on ollut repussa lämpösessä..kun eilen renttuilin ja tontuilin..viikonloppu kännääminen on oskarien hommaa..meikä vetää silloin kun tekee mieli.. kaikissa asioissa tämä ei tietenkään pä päde..joskus pitää tumputtaa kun ei eija anna.. joten voin kysäistä näin vaihvihkaa.. auttaako olut?
auttaako olut?
9
132
Vastaukset
- veeravauhtiviiva
:D
- veeravauhtiviiva
pervokki kirjoitti:
..jotta auttaako?
Mä en nyt tajunnut :D et auttaako lämmin bisse jos eija ei anna? .D
veeravauhtiviiva kirjoitti:
Mä en nyt tajunnut :D et auttaako lämmin bisse jos eija ei anna? .D
..niin jotta auttaako? tai no kokeilinhan mä jo..hyvää oli ja kyllä autto kiitos
- veeravauhtiviiva
pervokki kirjoitti:
..niin jotta auttaako? tai no kokeilinhan mä jo..hyvää oli ja kyllä autto kiitos
niin juo :) Mä juon vain valkkarii ja skumppaa :)
veeravauhtiviiva kirjoitti:
niin juo :) Mä juon vain valkkarii ja skumppaa :)
..maistuisi toki näin köyhänä kuohari jäillä ja mansikoilla vaikka se on vähän neitien hommaa..no minussakin on sisäinen neiti rouva pehmis..ei ei vielä tässä iässä..hähä..sandels on kyllä hyvää näin jäiden kera
- veeravauhtiviiva
pervokki kirjoitti:
..maistuisi toki näin köyhänä kuohari jäillä ja mansikoilla vaikka se on vähän neitien hommaa..no minussakin on sisäinen neiti rouva pehmis..ei ei vielä tässä iässä..hähä..sandels on kyllä hyvää näin jäiden kera
että mä haluunkin juhannuksena boolia :)
http://www.drinkkiklubi.com/booliohje/passion_booli.html
- "narri"
Lämpimään olueeseen, http://www.pulju.net/tuotteet/baarikeittio/kylmatuoppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1025858
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304139- 613574
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323571- 813147
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095