..tässä tapauksessa kysäisen näin vaivihkaa..laitan olueeni jäitä kun on ollut repussa lämpösessä..kun eilen renttuilin ja tontuilin..viikonloppu kännääminen on oskarien hommaa..meikä vetää silloin kun tekee mieli.. kaikissa asioissa tämä ei tietenkään pä päde..joskus pitää tumputtaa kun ei eija anna.. joten voin kysäistä näin vaihvihkaa.. auttaako olut?
auttaako olut?
9
130
Vastaukset
- veeravauhtiviiva
:D
- veeravauhtiviiva
pervokki kirjoitti:
..jotta auttaako?
Mä en nyt tajunnut :D et auttaako lämmin bisse jos eija ei anna? .D
veeravauhtiviiva kirjoitti:
Mä en nyt tajunnut :D et auttaako lämmin bisse jos eija ei anna? .D
..niin jotta auttaako? tai no kokeilinhan mä jo..hyvää oli ja kyllä autto kiitos
- veeravauhtiviiva
pervokki kirjoitti:
..niin jotta auttaako? tai no kokeilinhan mä jo..hyvää oli ja kyllä autto kiitos
niin juo :) Mä juon vain valkkarii ja skumppaa :)
veeravauhtiviiva kirjoitti:
niin juo :) Mä juon vain valkkarii ja skumppaa :)
..maistuisi toki näin köyhänä kuohari jäillä ja mansikoilla vaikka se on vähän neitien hommaa..no minussakin on sisäinen neiti rouva pehmis..ei ei vielä tässä iässä..hähä..sandels on kyllä hyvää näin jäiden kera
- veeravauhtiviiva
pervokki kirjoitti:
..maistuisi toki näin köyhänä kuohari jäillä ja mansikoilla vaikka se on vähän neitien hommaa..no minussakin on sisäinen neiti rouva pehmis..ei ei vielä tässä iässä..hähä..sandels on kyllä hyvää näin jäiden kera
että mä haluunkin juhannuksena boolia :)
http://www.drinkkiklubi.com/booliohje/passion_booli.html
- "narri"
Lämpimään olueeseen, http://www.pulju.net/tuotteet/baarikeittio/kylmatuoppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765140
- 764109
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703858- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3862866- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472057
- 1111959