te muut terveet ihmiset, että voisitteko kuvitella nykyisin edes kirjoittavanne tälle palstalle?
Mulla ainakin lukiessa tulee mieleen, että mielenterveyspotilaitten avohoito on nykyisin huuhaan kaltaisen palstan varassa. Ei tänne viitsi terve ihminen edes enää kirjotella, jos haluaa säilyttää edes jonkinmoisen tason omassa elämässään.
Ilmankos rekatut onkin jättäneet tämän temmellyskentän.
Sanokaapas
77
416
Vastaukset
..ja tännekin piti palata sitten uudestaan..voi jehhna
ketjuihin ole menemistä ja harvaan aloitukseen täällä enää taitaa viitsiä. Siksipä minäkin olen siirtynyt muualle kirjoitteleen, hakekoon nykyiset palstalaiset terapeuttinsa omasta keskuudestaan!!
- ei ihan terve
En tiedä onko sopivaa vastata, kun en ihan terve ole. Peräpukamat välillä vaivaa, atooppista ihottumaa on toisessa kädessä ja vasen nilkka kipeytyy jos yritän käydä lenkillä. Vastaan kuitenkin, että KYLLÄ, voin kuvitella kirjoittavani. En lue ollenkaan noita puska-kotka höpinöitä, jätä suosiolla väliin.
Avopotilaita tai muuten elämässään katkeroituneita, antaa heidän purkaa pahaa oloaan, jos se helpottaa.
Ja siitä tasosta... :D, onko täällä joskus sellainen ollut?
Minulle on ihan sama onko jutun kirjoittanut rekattu vai vapaa ajattelija, en harrasta henkilöpalvontaa. Hyvän väläyksen keksimiseen ei tarvita re-kis-te-röin... re-kis-te-rö... rekisteröröitymistä... jep.
hauskaa keskikesän juhlaa, toivoo - demoniiih
Minulla on terveenpaperit..ja ihan oikiasti..;o)...
Eli olen valeterve tai masokisti..tai sitten vain idiootti, kun kirjoitan huuhaalle..:o/... - veeravauhtiviiva
Tänne voi heitellä mitä sattuu :)
Sitten on nää oikeat foorumit, missä nyt pystyy keskustelemaan henkeviä :)- ;)
sä et osaa keskustella henkeviä
vilkuillu palstaa, mutta tää tuntuumenevän aina hullummaksi.
En pääse jyvälle kuka haukkuu ketä, semmonen piirileikki onmenossa.
harmi, muistelen että täällä oli joskus hauskaa- veeravauhtiviiva
Mummi aina sanoo, ettei haukku haavaa tee :)
Jos huuhaalla on niin ei saa olla liihan haavoituvainen, pitää tajuta mitä kaikkee joku provo voi sanoa sulle :)9 veeravauhtiviiva kirjoitti:
Mummi aina sanoo, ettei haukku haavaa tee :)
Jos huuhaalla on niin ei saa olla liihan haavoituvainen, pitää tajuta mitä kaikkee joku provo voi sanoa sulle :)9haavoittuvaisuudesta, vaan siitä että ilmapiiri on tympeä.
En ymmärrä miksi ihmiset valitsevat mieluummin vittuilun ja haukkumisen, kuin mukavan jutustelun.
Tympeät jutut kertoo aika paljon ihmisestä? En sellaista naista, esimerkiksi katselis itselleni lainkaan.
Halaun nauraa ja hassutella- veeravauhtiviiva
ATV kirjoitti:
haavoittuvaisuudesta, vaan siitä että ilmapiiri on tympeä.
En ymmärrä miksi ihmiset valitsevat mieluummin vittuilun ja haukkumisen, kuin mukavan jutustelun.
Tympeät jutut kertoo aika paljon ihmisestä? En sellaista naista, esimerkiksi katselis itselleni lainkaan.
Halaun nauraa ja hassutellaMut mun mielestä huuhaa ei ole mikään treffipalsta :)
Ja uskokaa pois, mä osaan keskustella ja olla kiva ja kiltti, mut en huuhaalla :) veeravauhtiviiva kirjoitti:
Mut mun mielestä huuhaa ei ole mikään treffipalsta :)
Ja uskokaa pois, mä osaan keskustella ja olla kiva ja kiltti, mut en huuhaalla :)ole sanonutkaan että se olisi treffipalsta.
Mutta ei ihmisiä voi estää kohtaamasta tai juttelemasta privana.Se kun on sallittuakin jopa.
JA sitä tapahtuu livessäkin.
Ei saa olla kateellinen ja mustasukkainen jos jonkun jutut käy yksiin.
- nikitön..
Maailman menoa palstalla oli hyvä kirjoitus aiheesta ....joka täälläkin nyt on meneillään, mutta se poistui.
Sattui kai joidenkin nilkkaan.....- demoniiih
Miksi kaikki kunnon- ja asialliset keskustelut tyrmätään ??..
Mua harmittaa tuo asenne, et tämä huuhaa on joku idioottipalsta, jossa ei voi / saa keskustella asialinjalla ..ei edes humoristisesti..:o/... - nikitön..
demoniiih kirjoitti:
Mua harmittaa tuo asenne, et tämä huuhaa on joku idioottipalsta, jossa ei voi / saa keskustella asialinjalla ..ei edes humoristisesti..:o/...Sepäs se ...monta hyvää kirjoitusta poistuu mut ääliömäiset jää...
Minustakin on käsittämätöntä et joku viitsii " paskoa omaan pesään " eihän niin pidä tehdä... - veeravauhtiviiva
demoniiih kirjoitti:
Mua harmittaa tuo asenne, et tämä huuhaa on joku idioottipalsta, jossa ei voi / saa keskustella asialinjalla ..ei edes humoristisesti..:o/...yleinen palsta :) Sit on nää meset ja muut, missä kukaan ei hauku sua :))
- demoniiih
nikitön.. kirjoitti:
Sepäs se ...monta hyvää kirjoitusta poistuu mut ääliömäiset jää...
Minustakin on käsittämätöntä et joku viitsii " paskoa omaan pesään " eihän niin pidä tehdä...pidä tehdä..Mut niin vain moni tekee..Ja mikä kurjinta..he eivät edes tajua likaavansa "omaa pesää"...:o/...
demoniiih kirjoitti:
Mua harmittaa tuo asenne, et tämä huuhaa on joku idioottipalsta, jossa ei voi / saa keskustella asialinjalla ..ei edes humoristisesti..:o/...tuo johtuuneekin, ettei ihan kaikki ymmärrä tätä palstan nykyistä huumoria, vaikka tunnistan jokaisesta jonkinlaisen humoristin? Oisko kakkahuumori ja panojutut meille jo liian arkisia asioita, joille viitti enää nauraa, saatikka osallistua keskusteluun :))))
- veeravauhtiviiva
kerbiili62 kirjoitti:
tuo johtuuneekin, ettei ihan kaikki ymmärrä tätä palstan nykyistä huumoria, vaikka tunnistan jokaisesta jonkinlaisen humoristin? Oisko kakkahuumori ja panojutut meille jo liian arkisia asioita, joille viitti enää nauraa, saatikka osallistua keskusteluun :))))
panojutuissa on vikana :)
Kuka tykkää mistäkin :) Mun paneskelujutut on provoa, niillä saa tosikot aivan sekaisin :)) - demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
tuo johtuuneekin, ettei ihan kaikki ymmärrä tätä palstan nykyistä huumoria, vaikka tunnistan jokaisesta jonkinlaisen humoristin? Oisko kakkahuumori ja panojutut meille jo liian arkisia asioita, joille viitti enää nauraa, saatikka osallistua keskusteluun :))))
Mua ei ole naurattanut kakka-,pissa,- ja panohuumori sitten lapsuuteni kikatteluajan..;o)...
Huumori on taitolaji ja makuja on monenlaisia..Huuhaa parhaimmillaan tarjoaakin kaikille jotain..Valinnanvapautta on se mikä potkaisee ja mihin lähdet mukaan :o)... - veeravauhtiviiva
demoniiih kirjoitti:
Mua ei ole naurattanut kakka-,pissa,- ja panohuumori sitten lapsuuteni kikatteluajan..;o)...
Huumori on taitolaji ja makuja on monenlaisia..Huuhaa parhaimmillaan tarjoaakin kaikille jotain..Valinnanvapautta on se mikä potkaisee ja mihin lähdet mukaan :o)...Ei kiltit huuhaalla pärjää :)
demoniiih kirjoitti:
Huumori on taitolaji ja makuja on monenlaisia..Huuhaa parhaimmillaan tarjoaakin kaikille jotain..Valinnanvapautta on se mikä potkaisee ja mihin lähdet mukaan :o)...vika rahikaisellakin, vaikka toisinaan jotain sellaista pervoa saatan lukeakin palstalta, esim. viime lauataina pistin linkin mailman menossa olleeseen juttuun, jossa jo sinänsä kerronta oli mielenkiintoista ja hyvin oivallettua. Juuri tuon vertainen menee, mutta, jos tuokin homma tehdään "likaisesesti" ei mulla siihen ymmärrys piisaa.
Onhan täällä tähän asti ollut jokaiselle jotakin, mutta nyt taitaa sekin aika olla pikkuhiljaa ohitse? Mahdollisesti koulujen alkamiseen saakka :))demoniiih kirjoitti:
Huumori on taitolaji ja makuja on monenlaisia..Huuhaa parhaimmillaan tarjoaakin kaikille jotain..Valinnanvapautta on se mikä potkaisee ja mihin lähdet mukaan :o)...käsitän huuhaan niinkuin sinäkin.
Ei sen tarvitse ilkeää ja pisteliästä olla.
Ei kukaan voi olla vapaasti, jos pitää odottaa ilkeyksiä eti nurkantakaa.
Ilkeyksiin sortuu ihmiset joillaon paha olla- veeravauhtiviiva
kerbiili62 kirjoitti:
vika rahikaisellakin, vaikka toisinaan jotain sellaista pervoa saatan lukeakin palstalta, esim. viime lauataina pistin linkin mailman menossa olleeseen juttuun, jossa jo sinänsä kerronta oli mielenkiintoista ja hyvin oivallettua. Juuri tuon vertainen menee, mutta, jos tuokin homma tehdään "likaisesesti" ei mulla siihen ymmärrys piisaa.
Onhan täällä tähän asti ollut jokaiselle jotakin, mutta nyt taitaa sekin aika olla pikkuhiljaa ohitse? Mahdollisesti koulujen alkamiseen saakka :))valitatte :)
Menkää chattiin, niin siellä opii, että kuka puhuu mistäkin, ei siellä takerru kukaan toisten sanomisiin :)
Siellä puhutaan vain siitä mikä kiinnostaa.. - tympääntynyt
veeravauhtiviiva kirjoitti:
valitatte :)
Menkää chattiin, niin siellä opii, että kuka puhuu mistäkin, ei siellä takerru kukaan toisten sanomisiin :)
Siellä puhutaan vain siitä mikä kiinnostaa..sopiva arvostelemaan täällä ketään.Itsehän olet pahimpia häiriköitä palstalla joten aivan turha sun on näytellä.
- demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
vika rahikaisellakin, vaikka toisinaan jotain sellaista pervoa saatan lukeakin palstalta, esim. viime lauataina pistin linkin mailman menossa olleeseen juttuun, jossa jo sinänsä kerronta oli mielenkiintoista ja hyvin oivallettua. Juuri tuon vertainen menee, mutta, jos tuokin homma tehdään "likaisesesti" ei mulla siihen ymmärrys piisaa.
Onhan täällä tähän asti ollut jokaiselle jotakin, mutta nyt taitaa sekin aika olla pikkuhiljaa ohitse? Mahdollisesti koulujen alkamiseen saakka :))palstalla hiljaisenpaa..Ei kuitenkaan tämänkaltaista mitä nyt huuhaalla..;o)...
Huuhaa oli ennen yksi suuri perhe..Välillä kinasteltiin...huih, jopa riideltiin kiivaasti..Asiat kuitenkin sovittiin. Eikä ne riidat jääneet päälle, tai ei niistä kasvanut elämää suurenpia asioita...Anteeksi pyydettiin puolin ja toisn.
Arvottamisesta on tullut päivän sana..No..meillä suomalaisilla on se maine tuol maailmalla, että me halutaan aina tietää mitä mieltä muut ovat meistä..johtuu kuulemma huonosta itsetunnosta. No ja kun maailmalla ei meitä kovin kummoisiksi noteerata, niin silloin syy on niissä muissa..;o)... veeravauhtiviiva kirjoitti:
valitatte :)
Siellä puhutaan vain siitä mikä kiinnostaa..mentäisiin vapaalta palstalta muualle??
- veeravauhtiviiva
tympääntynyt kirjoitti:
sopiva arvostelemaan täällä ketään.Itsehän olet pahimpia häiriköitä palstalla joten aivan turha sun on näytellä.
huuhaa on mulle kaatsikka :)
- veeravauhtiviiva
kerbiili62 kirjoitti:
mentäisiin vapaalta palstalta muualle??
suvaitsevaisia, niin mäkin olen :)
En mä valita, vaikka kakkaa ropisee puskilta mulle :D demoniiih kirjoitti:
palstalla hiljaisenpaa..Ei kuitenkaan tämänkaltaista mitä nyt huuhaalla..;o)...
Huuhaa oli ennen yksi suuri perhe..Välillä kinasteltiin...huih, jopa riideltiin kiivaasti..Asiat kuitenkin sovittiin. Eikä ne riidat jääneet päälle, tai ei niistä kasvanut elämää suurenpia asioita...Anteeksi pyydettiin puolin ja toisn.
Arvottamisesta on tullut päivän sana..No..meillä suomalaisilla on se maine tuol maailmalla, että me halutaan aina tietää mitä mieltä muut ovat meistä..johtuu kuulemma huonosta itsetunnosta. No ja kun maailmalla ei meitä kovin kummoisiksi noteerata, niin silloin syy on niissä muissa..;o)...palstaa olekaan, missä ei yhteentörmäysiä sattuis ja se kuuluu asiaan, niin palstoilla kuin livessäkin. Mutta aikuiset ihmiset osaavat myös sopia riitansa, eikä sen jälkeen saa jäädä kummallekaan osapuolelle mitään pahaa hampaankoloon. Onneksi olemme kaikki hiukan erilaisia, en haluais elää joo, joo mailmassa :)
Toki olemme jäyhää pohjoisen kansaa, joita ei aina ymmärretä mailmalla, mutta sehän on heidän häpeänsä. Suomalainen rehti ja reilu, ei horju ei heilu :))- veera.
rekatulla nickilläs :)
Niin mä voin sit kysyä puskana, et miks olet noin toivoton ja vainoharhainen :D
Live on liveä ja netti on nettiä :) - Vilma.
kerbiili62 kirjoitti:
palstaa olekaan, missä ei yhteentörmäysiä sattuis ja se kuuluu asiaan, niin palstoilla kuin livessäkin. Mutta aikuiset ihmiset osaavat myös sopia riitansa, eikä sen jälkeen saa jäädä kummallekaan osapuolelle mitään pahaa hampaankoloon. Onneksi olemme kaikki hiukan erilaisia, en haluais elää joo, joo mailmassa :)
Toki olemme jäyhää pohjoisen kansaa, joita ei aina ymmärretä mailmalla, mutta sehän on heidän häpeänsä. Suomalainen rehti ja reilu, ei horju ei heilu :))kertoo joka viestin lopussa että-------älä ota tätä tosissaan
jos sä sanot että sulla on vaan yksi hiuksi päässä ja seitsämän sormee
nii muutamat ottaa sen todesta ja jankkaa sitä vuositolkulla että sulla ei oo kuin yksi hiuksi
erinlaisuus on rikkaus-----mut jotain rajaa tuossa tosikkomaisuudessakin pitää olla---pyh - demoniiih
ATV kirjoitti:
käsitän huuhaan niinkuin sinäkin.
Ei sen tarvitse ilkeää ja pisteliästä olla.
Ei kukaan voi olla vapaasti, jos pitää odottaa ilkeyksiä eti nurkantakaa.
Ilkeyksiin sortuu ihmiset joillaon paha ollaja loan heittäminen mielivaltaisesti ja systemaattisesti (muka huuhaan nimissä) on ala-arvoista ja kertoo kirjoittajan ajatusmaailmasta ja henkisestä kapasiteetista.
Huvittaa on, et niin moni ei edes pidä huuhaapalstasta, mut silti täytyy täällä ns "päätään aukoa"..ja pilata ilmapiiriä..;o)... Vilma. kirjoitti:
kertoo joka viestin lopussa että-------älä ota tätä tosissaan
jos sä sanot että sulla on vaan yksi hiuksi päässä ja seitsämän sormee
nii muutamat ottaa sen todesta ja jankkaa sitä vuositolkulla että sulla ei oo kuin yksi hiuksi
erinlaisuus on rikkaus-----mut jotain rajaa tuossa tosikkomaisuudessakin pitää olla---pyhvoit sen tietää, että mulla yks hiuksi päässä ja kädessä seittemän sormea? Ookko sää joku magiaguru, kun ventovieraasta voit viestin perusteella moista kertoa?
Kuten tuolla jo mainittiinkin, vapaa palsta ja myös jutut sen mukaan. Jos joku pitää tuota jatkuvaa vittuilua ja toisten kirjoittajien herjaamista oikeana palstailuna, niin sen kieltää jo palstan säännöt, ne taitaa vaan olla osalla palstalaisia sisäistämättä ja en ymmärrä miksei ylläpito puutu tuohon epäkohtaan kovemmalla kädellä??
Jos joku pitää mua tosikkomaisena, niin se olkoon hänen ongelmansa, ei minun ptyi :)- Vilma.
kerbiili62 kirjoitti:
voit sen tietää, että mulla yks hiuksi päässä ja kädessä seittemän sormea? Ookko sää joku magiaguru, kun ventovieraasta voit viestin perusteella moista kertoa?
Kuten tuolla jo mainittiinkin, vapaa palsta ja myös jutut sen mukaan. Jos joku pitää tuota jatkuvaa vittuilua ja toisten kirjoittajien herjaamista oikeana palstailuna, niin sen kieltää jo palstan säännöt, ne taitaa vaan olla osalla palstalaisia sisäistämättä ja en ymmärrä miksei ylläpito puutu tuohon epäkohtaan kovemmalla kädellä??
Jos joku pitää mua tosikkomaisena, niin se olkoon hänen ongelmansa, ei minun ptyi :)niiden ongelmahan se on---ei sinun
ai misstäkö tiedän sun yhdestä hiuksesta----no kun mä oon kampaaja ja oon kirartanu sun hiuksen
reppiraudalla
viime juhannuksena kun menit tanseihin panemaan elämän risaseks
lönruudinkadun kampaamossa----sääkään sit mitään muista
huutit kuin pieni eläin että---mä oon muka kovarouranen ja revin sun ainoan hiuksen
ei tärvii enää pelätä---------ne potkas mut pois ko kaljuilta keräsin aina päänahat - pujottelija
Vilma. kirjoitti:
niiden ongelmahan se on---ei sinun
ai misstäkö tiedän sun yhdestä hiuksesta----no kun mä oon kampaaja ja oon kirartanu sun hiuksen
reppiraudalla
huutit kuin pieni eläin että---mä oon muka kovarouranen ja revin sun ainoan hiuksen
ei tärvii enää pelätä---------ne potkas mut pois ko kaljuilta keräsin aina päänahatkannattaa kattoa tänään huuhaata klo 22.45
laitan sinulle lällyn - Vilma.
pujottelija kirjoitti:
kannattaa kattoa tänään huuhaata klo 22.45
laitan sinulle lällynmut nyt mä mee-----parantaan maailmaa
teen selvää jälkee,rikon kaikki-----heippa - demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
palstaa olekaan, missä ei yhteentörmäysiä sattuis ja se kuuluu asiaan, niin palstoilla kuin livessäkin. Mutta aikuiset ihmiset osaavat myös sopia riitansa, eikä sen jälkeen saa jäädä kummallekaan osapuolelle mitään pahaa hampaankoloon. Onneksi olemme kaikki hiukan erilaisia, en haluais elää joo, joo mailmassa :)
Toki olemme jäyhää pohjoisen kansaa, joita ei aina ymmärretä mailmalla, mutta sehän on heidän häpeänsä. Suomalainen rehti ja reilu, ei horju ei heilu :))sitä on niin tottunut ja kasvanut, et kun kohtaa tuota muuta..niin on aivan hämillään..:o/...
Mä olen hurjan pitkämielinen ja suvaitsevainen..En helposti ala "riehumaan"...Mut sitten, kun sanon suoraan asian..niin silloin ihmiset osoittelee sormella ja loukkaantuu.."Miten Sä nyt noin..ikleesti."...;o)... Vilma. kirjoitti:
niiden ongelmahan se on---ei sinun
reppiraudalla
ei tärvii enää pelätä---------ne potkas mut pois ko kaljuilta keräsin aina päänahatse tapahtuikin :)) Ihan oikein taas tiesit, että olin tansseissa viime Juhannusaattona. Söinpä kriterattuja muikkujakin Mattilan sisaruksista (laulavat tytöt) nuorimman kans yhden laatikollisen. Sit mulla oli punanahkatakkinen tyttö iltaseurana, jolla oli läväreitä kulmakarvoissa, nenässä ja kielessä, lie ollut muuallakin??? Sit saan kuulla vielä täällä, että olen tiukkapipoinen suvaisematon kanssakulkija, joka en hyväksy toisten erilaisuutta :)))
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
mut nyt mä mee-----parantaan maailmaa
teen selvää jälkee,rikon kaikki-----heippaälä jätä sormenjälkiä
veeravauhtiviiva kirjoitti:
panojutuissa on vikana :)
Kuka tykkää mistäkin :) Mun paneskelujutut on provoa, niillä saa tosikot aivan sekaisin :))onko sun mielestä oikeasti "panojutut huuhaata" itseasiassa paneminen on luonnollinen juttu ja tuskin siitä nyt joka päivä avausta tarvii tehdä.......
demoniiih kirjoitti:
sitä on niin tottunut ja kasvanut, et kun kohtaa tuota muuta..niin on aivan hämillään..:o/...
Mä olen hurjan pitkämielinen ja suvaitsevainen..En helposti ala "riehumaan"...Mut sitten, kun sanon suoraan asian..niin silloin ihmiset osoittelee sormella ja loukkaantuu.."Miten Sä nyt noin..ikleesti."...;o)...olen tottunut minäkin asiat sanoon, jos niin pitkälle asiat menee, ettei muuta vaihtoehtoa ole. Vaikka joustava immeinen muuten olenkin ja pyrin aina rauhanomaiseen ratkaisuun. Tosta on joitain kertoja saanut kärsiä, että on liika suorapuheinen, mutta ei mulla silti pitäis vihamiehiä olla edes täällä live-elämässä.
Lisäksi sovinnon teko on yleensä hauskaa tai paremminkin siitä seuraa jatkossa hauskaa :)))- veeravauhtiviiva
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
onko sun mielestä oikeasti "panojutut huuhaata" itseasiassa paneminen on luonnollinen juttu ja tuskin siitä nyt joka päivä avausta tarvii tehdä.......
Tästä on pitkä pitkä aika, kun tein niitä avauksia :)
Mä kysyn nyt sulta, mikä sun mielestä on hyvä huuhaa-avaus, kerro? :) - demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
olen tottunut minäkin asiat sanoon, jos niin pitkälle asiat menee, ettei muuta vaihtoehtoa ole. Vaikka joustava immeinen muuten olenkin ja pyrin aina rauhanomaiseen ratkaisuun. Tosta on joitain kertoja saanut kärsiä, että on liika suorapuheinen, mutta ei mulla silti pitäis vihamiehiä olla edes täällä live-elämässä.
Lisäksi sovinnon teko on yleensä hauskaa tai paremminkin siitä seuraa jatkossa hauskaa :)))yli kaiken..Se on kuluttavaa..kamalan kuluttavaa .
Rehellisyyttä arvostetaan...Ja se on OK..Mut suorapuheinen ihminen on kiusallinen..Niin monet ihmiset eivät kykene kasvotusten selvittämään asioita..Mieluummin hyssyttelevät..ja sitten seläntakana haukutaan ja maristaan...Selkärankaista vai mitä...ja hurjan asioita muuttavaa...;o)...
Asiasta, kuin asiasta pitäisi kyetä suoraan puhumaan..asiallisesti..Kiukuspäissään moni laukoo kamaliakin asioita , joita onkin vaikia sitten korjailla...heh, heh ja seliseli..;o)...
En tarkoita suorapuheisuudellani sitä, etten osaisi olla tahdikas ja korrekti..Se on myöskin taitolaji..miten asiat sanoo...;o)... veeravauhtiviiva kirjoitti:
Tästä on pitkä pitkä aika, kun tein niitä avauksia :)
Mä kysyn nyt sulta, mikä sun mielestä on hyvä huuhaa-avaus, kerro? :)vaikea sanoa mikä on hyvä huuhaa avaus.... vaikka esim tämä avaus...... huuhaalla voi myös jutella asiapohjalla..... mutta ilkeämieliset provo avaukset ei oo kauhean hyviä avauksia... eikä mun mielestä edes huuhaa avauksia... ei tätä palstaa ole tarkoitettu ilkeilyyn....... ja tääl näiden vuosien aikaan on ollu monenlaisia hyviä avauksia mitä nyt alma on tääl melki kuus vuotta ollu....
demoniiih kirjoitti:
yli kaiken..Se on kuluttavaa..kamalan kuluttavaa .
Rehellisyyttä arvostetaan...Ja se on OK..Mut suorapuheinen ihminen on kiusallinen..Niin monet ihmiset eivät kykene kasvotusten selvittämään asioita..Mieluummin hyssyttelevät..ja sitten seläntakana haukutaan ja maristaan...Selkärankaista vai mitä...ja hurjan asioita muuttavaa...;o)...
Asiasta, kuin asiasta pitäisi kyetä suoraan puhumaan..asiallisesti..Kiukuspäissään moni laukoo kamaliakin asioita , joita onkin vaikia sitten korjailla...heh, heh ja seliseli..;o)...
En tarkoita suorapuheisuudellani sitä, etten osaisi olla tahdikas ja korrekti..Se on myöskin taitolaji..miten asiat sanoo...;o)...mitä minä tykkään noista hyssyttelijöistä, jotka selän heille käännettyään vääntävät asiat päälaelleen, no näitäkin on ja paljon :(( Kiukuspäissään ei koskaan edes sais sovintoa mennä tekemään ja varsinkaan päissään, silloin voi suusta tulla sellaisia sanoja, joita ei koskaan lausuis ääneen toisesta ihmisestä :(
Mitäs se suuri suomalaisista tykkäämätön muu mailma tykkää meidän Martista. Uskon kuitenkin hänen olevan hyvässä huudossa muuallakin, kun meillä kotimaassa :)) Siinä hyvä malliesim. jäyhästä suomalaisesta keskustelutaitoisesta diplomaatista :)))
Joten voin näin lopuksi sanoa, että on meidän jäyhästä kansasta sentään jotain hyvääkin lipsunut mailmanrauhan hyväksi, jotta siinä omaan napaan tuijottajille :))- veeravauhtiviiva
vaikea sanoa mikä on hyvä huuhaa avaus.... vaikka esim tämä avaus...... huuhaalla voi myös jutella asiapohjalla..... mutta ilkeämieliset provo avaukset ei oo kauhean hyviä avauksia... eikä mun mielestä edes huuhaa avauksia... ei tätä palstaa ole tarkoitettu ilkeilyyn....... ja tääl näiden vuosien aikaan on ollu monenlaisia hyviä avauksia mitä nyt alma on tääl melki kuus vuotta ollu....
keskustella teidän kaa asialinjalla :)
Mulle huuhaa on, hmm juttelua maan ja taivaan väliltä :)
Ja sit musta on ihanaa kun joku provosoituu ja polttaa hihansa .D veeravauhtiviiva kirjoitti:
keskustella teidän kaa asialinjalla :)
Mulle huuhaa on, hmm juttelua maan ja taivaan väliltä :)
Ja sit musta on ihanaa kun joku provosoituu ja polttaa hihansa .Dsun asias sitten....
mutta siihen maan ja taivaankin väliin kuuluu myös joskus jopa asiapohjaakin..:)- Cassis-Alma
demoniiih kirjoitti:
yli kaiken..Se on kuluttavaa..kamalan kuluttavaa .
En tarkoita suorapuheisuudellani sitä, etten osaisi olla tahdikas ja korrekti..Se on myöskin taitolaji..miten asiat sanoo...;o)...se kuitenkin johtuu,,, kun kysyy joltain suoraan jotain asiaa, niin vastauksena on kiertäin kaartain,,, ihan kun ois kärähtämässä jostain seliseli jutustaan,,, Outoa on,,, miksi valehdella,,, kun se kuitenkin selkenee ajanmyötä,,, ei ikuisesti voi valheella edetä,,, ja syyllistäähän se sitäkin joka keksii niitä satuja, ja tarinoita,,, mitenhän päivät kuluu, pelottaako että mikä on se päivä, kun se ns. käry käy?,,,
Ei aina voi olla voittaja,,, pitää osata ottaa se häviökin joskus voitoksi,,, jos ei muuten, niin oman itsensä voitoksi siinä mitä on peläännyt, ja voittanut viimein sen tietoisuutensa oikeassaolon,,, - demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
mitä minä tykkään noista hyssyttelijöistä, jotka selän heille käännettyään vääntävät asiat päälaelleen, no näitäkin on ja paljon :(( Kiukuspäissään ei koskaan edes sais sovintoa mennä tekemään ja varsinkaan päissään, silloin voi suusta tulla sellaisia sanoja, joita ei koskaan lausuis ääneen toisesta ihmisestä :(
Mitäs se suuri suomalaisista tykkäämätön muu mailma tykkää meidän Martista. Uskon kuitenkin hänen olevan hyvässä huudossa muuallakin, kun meillä kotimaassa :)) Siinä hyvä malliesim. jäyhästä suomalaisesta keskustelutaitoisesta diplomaatista :)))
Joten voin näin lopuksi sanoa, että on meidän jäyhästä kansasta sentään jotain hyvääkin lipsunut mailmanrauhan hyväksi, jotta siinä omaan napaan tuijottajille :))ihmiset muistavat Ahtisaaren Nobelin palkinnosta..eikä lakeerikengistä...;o)...
Maailmalla tunnustetaan Sibelius..Katsoimme eilen Hänestä Koivusalon tekemän leffan..Tuli hyvin isänmaallinen..sinivalkoinen fiilis...:o)....Meillä on niin paljon arvokkaita asioita elämässämme, mitä tuolla muualla maailmassa ei ole..kaikilla...Ihan vaan jo pelkästään tämä niin itsestäänselvä asia..kuin ihmisoikeudet..;o)... - veera.
sun asias sitten....
mutta siihen maan ja taivaankin väliin kuuluu myös joskus jopa asiapohjaakin..:)kuitenkin vastaillut näille aika asiallisesti, yleensähän mä en vastaile mitään, sano joo :D
- demoniiih
Cassis-Alma kirjoitti:
se kuitenkin johtuu,,, kun kysyy joltain suoraan jotain asiaa, niin vastauksena on kiertäin kaartain,,, ihan kun ois kärähtämässä jostain seliseli jutustaan,,, Outoa on,,, miksi valehdella,,, kun se kuitenkin selkenee ajanmyötä,,, ei ikuisesti voi valheella edetä,,, ja syyllistäähän se sitäkin joka keksii niitä satuja, ja tarinoita,,, mitenhän päivät kuluu, pelottaako että mikä on se päivä, kun se ns. käry käy?,,,
Ei aina voi olla voittaja,,, pitää osata ottaa se häviökin joskus voitoksi,,, jos ei muuten, niin oman itsensä voitoksi siinä mitä on peläännyt, ja voittanut viimein sen tietoisuutensa oikeassaolon,,,olio..Mikä meille on itsestäänselvyys ja arvo...on toiselle täyttä utopiaa..;o)...
Moni käyttäytymismalli on opittua..se kasvatus..Ympäristötekijöilläkin lienee vaikutusta..yms..yms..;o)...
On niitäkin, jotka valehtelevat kaiken ja kaikille..lopulta uskoen sen itsekkin..:o/... - Cassis-Alma
demoniiih kirjoitti:
olio..Mikä meille on itsestäänselvyys ja arvo...on toiselle täyttä utopiaa..;o)...
Moni käyttäytymismalli on opittua..se kasvatus..Ympäristötekijöilläkin lienee vaikutusta..yms..yms..;o)...
On niitäkin, jotka valehtelevat kaiken ja kaikille..lopulta uskoen sen itsekkin..:o/...valehtelija,,, hän on se kuka sitä tekee,,, tekee siitä jopa omaa tiadettaan, omassa mielikuvassaan on sitä mitä kertoo olevansa,,, ja jos joku yritää havahduttaa totuuteen,,, vaikenee kuin muuri,,, vaihtaa aihetta,,, luullen että nyt hän taas kerran onnistui,,,
No ei välttämättä se käyttäytymismalli,,, vaan oman imagon korostamien,,, mielummin jalustalla oleminen omine hyveineen, kuin totuudenmukaista olotilaa miettien edes,,, - Cassis-Alma
demoniiih kirjoitti:
olio..Mikä meille on itsestäänselvyys ja arvo...on toiselle täyttä utopiaa..;o)...
On niitäkin, jotka valehtelevat kaiken ja kaikille..lopulta uskoen sen itsekkin..:o/...menee liian rankaks,,,
Ois mulla muutakin onkelmaa ;o),,, mites kun on keksitty kaikenmailman muoviset saunavastat, on muovi ja silkkikuusia,,, niin mistäs löytys joku tekokoivu,,, meinaan vaan ettei tartteis niin paljoo niitä karisseita koivunlehtiä portaiden pielistä juhannuksen jälkeen haravoida,,, ;o),,, Toi laiskuus kun on mun intohimoni ;o),,, - heheeeeeeeeee.
Cassis-Alma kirjoitti:
menee liian rankaks,,,
Ois mulla muutakin onkelmaa ;o),,, mites kun on keksitty kaikenmailman muoviset saunavastat, on muovi ja silkkikuusia,,, niin mistäs löytys joku tekokoivu,,, meinaan vaan ettei tartteis niin paljoo niitä karisseita koivunlehtiä portaiden pielistä juhannuksen jälkeen haravoida,,, ;o),,, Toi laiskuus kun on mun intohimoni ;o),,,Puhuu p.pouta alias pekopoi.
- demoniiih
Cassis-Alma kirjoitti:
menee liian rankaks,,,
Ois mulla muutakin onkelmaa ;o),,, mites kun on keksitty kaikenmailman muoviset saunavastat, on muovi ja silkkikuusia,,, niin mistäs löytys joku tekokoivu,,, meinaan vaan ettei tartteis niin paljoo niitä karisseita koivunlehtiä portaiden pielistä juhannuksen jälkeen haravoida,,, ;o),,, Toi laiskuus kun on mun intohimoni ;o),,,luomuihmisenä en suinsurminkaan voi suositella Sinulle muovista saunavihtaa..Sensijaan tarjoan Sinulle kätevän ja todella mukavan vaihtoehdon..Ota käyttöön kunnon mielikuvitusvasta..Sillä, kun pontevasti saunassa vihdot itseäsi, niin eikös hiki irtoa ja veri kehossasi vallan vinhasti kiertää..Ja , kun annat rakkaallesi vihdan, että hän voi hellin käsin Sinua selkäpuolelta mielikuvitusvihtoa..niin vauh..saunomisesta kertakaikkiaan ei voi olla naattimatta..Kokeiles..vaan ja yllätyt positiivisesti...;o)...
- Cassis-Alma
heheeeeeeeeee. kirjoitti:
Puhuu p.pouta alias pekopoi.
alias pekopoi?,,, Siis minäkö?,,, ;=DDDDD,,, johan repäsit,,, päivän paras ;o),,, kerro lisäää,,,,,,,,,
- Cassis-Alma
demoniiih kirjoitti:
luomuihmisenä en suinsurminkaan voi suositella Sinulle muovista saunavihtaa..Sensijaan tarjoan Sinulle kätevän ja todella mukavan vaihtoehdon..Ota käyttöön kunnon mielikuvitusvasta..Sillä, kun pontevasti saunassa vihdot itseäsi, niin eikös hiki irtoa ja veri kehossasi vallan vinhasti kiertää..Ja , kun annat rakkaallesi vihdan, että hän voi hellin käsin Sinua selkäpuolelta mielikuvitusvihtoa..niin vauh..saunomisesta kertakaikkiaan ei voi olla naattimatta..Kokeiles..vaan ja yllätyt positiivisesti...;o)...
enhän mä nyt saunaa sitä muovista vie,,, siellä kun on oltava kaikki ehtaa originaalia kamaa,,, mut portaiden vierelle,,, siihen sisäänkäynnin kahta puolta,,, ei suttaantus rappuset lehtivihreellä juhannuksen aikaan,,, ja ei tartteis haravoida tai luutia lehdykäisiä pois juhannuksen jälkeen,,, semmonen laiskan akan pihakoivu,,, sitä mä nyt kytin ;o))),,,
- arvaa kuka ?
Cassis-Alma kirjoitti:
valehtelija,,, hän on se kuka sitä tekee,,, tekee siitä jopa omaa tiadettaan, omassa mielikuvassaan on sitä mitä kertoo olevansa,,, ja jos joku yritää havahduttaa totuuteen,,, vaikenee kuin muuri,,, vaihtaa aihetta,,, luullen että nyt hän taas kerran onnistui,,,
No ei välttämättä se käyttäytymismalli,,, vaan oman imagon korostamien,,, mielummin jalustalla oleminen omine hyveineen, kuin totuudenmukaista olotilaa miettien edes,,,eikö tuo oo jo sulta vähän liikaa ?
- demoniiih
Cassis-Alma kirjoitti:
enhän mä nyt saunaa sitä muovista vie,,, siellä kun on oltava kaikki ehtaa originaalia kamaa,,, mut portaiden vierelle,,, siihen sisäänkäynnin kahta puolta,,, ei suttaantus rappuset lehtivihreellä juhannuksen aikaan,,, ja ei tartteis haravoida tai luutia lehdykäisiä pois juhannuksen jälkeen,,, semmonen laiskan akan pihakoivu,,, sitä mä nyt kytin ;o))),,,
eli nyt minä näjen...;o)...
Quules..Näpsäkkänä naisena tietenkin maalaat lavasteet sinne tuvan ovienpieliin..Just sellaset koivut taiteilet lateksilla, kun itte haluut..Jopa käjen voit laittaa latvustoon kukkumaan..Ja eikä ole kellään samanmoisia koivuja ovenpielissä, kuin sulla...ööh..mitä nyt joka kylän seuraintalon harrastelijanäyttelijöiden lavastevajassa...vm -23...;o)... - Cassis-Alma
arvaa kuka ? kirjoitti:
eikö tuo oo jo sulta vähän liikaa ?
on liikaa?,,, ja kuka olet?,,, no en viitsi edes arvata,,, mutta kerro kuka olet,,,
- naurattaa
Cassis-Alma kirjoitti:
on liikaa?,,, ja kuka olet?,,, no en viitsi edes arvata,,, mutta kerro kuka olet,,,
mitä annat ymmärtää...surullista mutta totta
- Cassis-Alma
naurattaa kirjoitti:
mitä annat ymmärtää...surullista mutta totta
No kerro mitä olen,,, kerro se totuutena, älä satuile,,, äläkä ole surullinen,,, en ole minäkään,,, ;o),,,
- naurattaa
Cassis-Alma kirjoitti:
No kerro mitä olen,,, kerro se totuutena, älä satuile,,, äläkä ole surullinen,,, en ole minäkään,,, ;o),,,
kiellät kaiken
- Cassis-Alma
naurattaa kirjoitti:
kiellät kaiken
kestän minä. Mutta muista, vain totuus!
- Cassis-Alma
naurattaa kirjoitti:
kiellät kaiken
sulla sitte ollukkaan mitään faktaa kerrottavaa,,, menen katsomaan parempia maisemia,,, nukkuleffoja,,, sun vastausta ja väittämiä jaksa tässä kyttiä,,, Hyvää yötä sullekkin, älä nyt mieti koko yötä mistä alkasit kehittää satuja ja tarinoita,,, ;o),,,
- Vilma.
kun yks puska kerto miten paska mä oon ja tivas mun nicciä----ilmeisesti vilma ei kelvannu
joku uteli että missä sen puskan nicci on---nii se haukku senkin ja käski katsoon peiliin
viimeistään siinä kohtaa mä tajusin että maailma on sairas-----eikä mulla ainakaan vielä mitään hätää oo
määhän tunnen itseni niin fiksuksi kun kurkkaan tänne lekuritarkastuksessa niin se stetoskooppikaula sanoi jotta te olette terve kuin kaislikon hauki. otin sen huimana kohteliaisuutena ja polskin menemaan.
- +myräkkä+
Ei terve tyrä työtä pelkää,
eikä sairas huuhaata.
Noh, sanonta tuollainenkin. Ho ho.
terve jos ei pöpilääkitystä lasketa....
ja mä oon niin juurtunnu tänne huuhaalle.... aina tauko joskus hyvää tekee mutta kokonaan ei almaa saa lähtemään...:D- Vastaanottaja.
kaikkensa --------------- huuhaalle.
Vastaanottaja. kirjoitti:
kaikkensa --------------- huuhaalle.
annan annan... ku jos mää jättäsin teijät niii isot itkut päästäsitte...;DDD tai sitten ette...:D
- Vastaanottaja.
annan annan... ku jos mää jättäsin teijät niii isot itkut päästäsitte...;DDD tai sitten ette...:D
tilanteessa, että olisit ollut kateissa ja sua kaivattu ? En nähnyt keväällä sellaista ----- vai olitko koko kevään palstalla vai kateissa?
Vastaanottaja. kirjoitti:
tilanteessa, että olisit ollut kateissa ja sua kaivattu ? En nähnyt keväällä sellaista ----- vai olitko koko kevään palstalla vai kateissa?
talven melki pois.. ellei satunnaisia käyntejä lasketa.... ja jos et almaa kaipaa nii minkä mää sille voin... ja joha sanoin että ehkee ikävä tulis tai sitten ei..:)
- kirjoittaja.
kyllä kai tänne kirjoittelee siinä missä sinäkin.
- Cassis-Alma
mulle tyhmälle se palsta missä ei vakipaskaa niskaan tule?,,, millä tahansa palstalla aina joku joka saa kiksejä siitä että saa omanarvontuntoansa purkaa talikolla. Jopa tuonne remontoijien palstalle asiallisiin, ja akuuutteihin kyssäreihin joku taliaivo tyhjine huutoineen tulee sekaan, ja nakkelee sitä ihtiään,,, Oudoksi on menny jokainen palsta,,,
Tännehän voi kirjoittaa mielen hurjimmat vibat vai miten se nyt meni. Tervekin ihminen tarvitsee varaventtiilin, jota kautta päästää pierut ulos.
Nykynuorison sanoitusta :( http://www.youtube.com/watch?v=LgmIJSv7R5A tälläistä paskaa.. kuunnelkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633