Lapsetkin ovat syntisiä ja voivat joutua Helvettiin. Uskovien lapset ovat pyhitettyjä vanhempien uskon kautta ja koska heidät on kastettu lapsina. Pakanoiden lapset joutuvat Helvettiin kuten pakanavanhempansakin, jos eivät tee parannusta. Taivasten valtakunta on lasten kaltainen, mutta kaikki lapset eivät sinne pääse. Muistakaa ettei Jumala säästänyt lapsia Sodomassa ja Gomorrassa tai Vedenpaisumuksessakaan, vaan syntiset lapset tuhoutuivat syntisten vanhempiensa kanssa.
Esim. Jamie Bulgerin tapaus osoittaa, että Saatana vaikuttaa lapsissakin: 10-vuotiaat lapset kiduttivat 2-vuotiaan pikkulapsen kuoliaaksi. Lapset olivat Saatanan vallassa ja kulkivat kohti Helvetin tulijärveä. Jolleivat he tee nyt aikuisina parannusta, siellä on heidän ikuinen paikkansa piinattavana.
Kastakaa siis kaikki lapsenne Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heille kristinuskoa, jos ette halua lastenne joutuvat kärsivän ikuisesti Helvetin tulisessa pätsissä!
Lapsetkin voi joutua Helvettiin
12
388
Vastaukset
- Hra. Anonyymi
Ja sitten vielä toitotetaan kuinka suvaitsevainen ja rakastava uskonto kristinusko on...
- ja pala
helvetin tulessa, sinä syntinen paska!
- Aritta
"If you take a copy of the Christian Bible and put it out in the wind and the rain, soon the paper on which the words are printed will disintegrate and the words will be gone. Our bible IS the wind and the rain." Herbalist Carol McGrath as told to her by a Native-American woman.
- edtfg
Herbalisti. Homeopatian kaltaista humpuukia.
- Aritta
edtfg kirjoitti:
Herbalisti. Homeopatian kaltaista humpuukia.
Mutta oikeasti ei.
- valosilta
Sinähän se varsinainen päivänsäde olet. Oli ilosanomaa kerrakseen! Helvetin evankeliumia jaksetaan näköjään edelleen julistaa. En tunne ko. paikkaa. Sinä sen sijaan tunnet tietävän kohteen hyvinkin, oletko ehkä tullut sieltä itse?
kyllä pääsevät taivaaseen, jos kuolevat ennenaikasesti,missäpäin maailmaa vaan,,olivat vanhemmat pakanoita ja uskovaisia,,oli lapsi kastettu tai ei,,..13-14 vuotiinna menee raja jossa synnitunto pitäs herätä ja ottaa Jeesuksen pelastutyö..
- teitäonkusetettu
aksu521 kirjoitti:
kyllä pääsevät taivaaseen, jos kuolevat ennenaikasesti,missäpäin maailmaa vaan,,olivat vanhemmat pakanoita ja uskovaisia,,oli lapsi kastettu tai ei,,..13-14 vuotiinna menee raja jossa synnitunto pitäs herätä ja ottaa Jeesuksen pelastutyö..
Ettekö te ihmiset älyä että aloittaja on provo?
- Aritta
teitäonkusetettu kirjoitti:
Ettekö te ihmiset älyä että aloittaja on provo?
ikävä kyllä tuollaisia ihmisiä on olemassa.
- <<<<
Niin surkea, säälittävä, viheliäinen nilkki olet.
Noinko pelottelet omiakin lapsiasi, toivottavasti niitä ei sinulla ole.
Sain tuota paskaa kuulla lapsena niin paljon että meinasi mielenterveys mennä. Teidät pitäisi tyhmyyksinenne tuomita vankilaan.- Aritta
lapsia kohtaan, psyykkistä.
- zcvzcxb
Säälin niin ihmistä joka ihan tosissaan uskoo noin. Kyllä on ollut onneton ja sairas lapsuus. Hei. Uskonnot on ihan vaan ihmisen tietämättömyyttään ja hallintahaluaan toteuttaakseen kehitettyjä juttuja.
Kaikki uskonnot suurin piirtein saman verran oikeassa ja väärässä. Usko ja sen mukaan eläminen, tai ainakin yrittäminen on jotain ihan muuta kuin uskonnot.
Itse asiassa ns."tavallisista ihmisistä" pääsee useampi ns. "taivaaseen" kuin ns."uskovista" Ei se, että ramppaat kirkossa, päivittelet muiden elämää, syyttelet ja tuomitset muita tai luet raamattua päivittäin vie sinua yhtään lähemmäs Jumalaa tai hänen valtakuntaansa. Koska selvästi sydämessäsi olet tuomitseva.
Ei ole muuta kuin rakkaus, välittäminen ja anteeksianto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177