Mikäköhän olisi paras päivä 20-30 vuotiaalle mennä Keuruulle juhannus konferenssiin? Niin ja mikäköhän tilaisuus?? Minulla kun ei ole mitään käsitystä millaista ohjelmaa siellä on...
Musiikkipuoli ei ole tärkeää, ellei sitten ole kyseessä ylistysmusiikki :)
Voi myös kertoa linkkejä mistä saisin lisää tietoa juhannuskonferenssin ohjelmistosta
Juhannus konferenssi
26
640
Vastaukset
Laita gooleen Iso Kirja...sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto..
- hellari83
Löysinkin oikeastaan kaiken tarpeellisen tuon linkin kautta :)
paras mennä heti keskiviikkona, ja olla tiiviisti koko ajan sunnuntain loppukokoukseen asti. Jos aika ja muuten on mahdollista.
* Itse tulin sieltä tänään , kävin laittamssa vaunun vieraskuntoon, koska emme itse pääse tänä juhannuksena konferenssiin, ja annoimme hyville ystäville vaunun käyttöön juhlien ajaksi. Meillä on häämatka naapurivaltioon, jossa olikin suuret hääjuhlat kun kuninkaalliset vihittiin avioliitoon. Avioon menee lähisukulainen, toisessa polvessa minusta, ei malta olla pois. Konferenssia on joka kesä, jos Herran tulo viipyy, mutta tälläisiä häitä on vain kerran elämässä ! Kannattaa mennä sinne konfaan, kaikkien uskovien jotka Herraansa rakastaa ! Siellä on juhlatunnelman lisäksi "mahdoton" määrä IHANIA uskon veljiä ja sisaria :))) Siunausta sinne juhlille Pyhän Hengen kautta Jeesuksen nimessä !- A olit sie mohikaan
A olit sie mohikaan sitte niissä Ruotsin rinsessan häessä, ku kehhuu retostat, kui oesit sielä ollu? Näkys sinnuu usseinniin televisossa ku sitähä kuvattii iha sitä tehen? Vae out sie rinssessannii tuttu? Eepä oes uskonna! Hyvä ku et tuu konfferenssiin. Onpaha yks riitapukar vähempänä sieltä! Toevon mukkaan kaekki riitapukarit muuttii keksii toimellisemppoo männöö itelleen!
- hellari83
Olen mieluummin töissä, kuin lähden keskiviikkona konffaan. En viitsi ilmoittaa työnantajalle että sori en tuukkaa töihin... varsinkaa kun oon ollu nyt maanantaista lähtien sairauslomalla, nii ja lisäksi olen vuokratyöläinen... eli en edes talon omaa väkeä...
Että mieluummin nyt menen huomenna töihin, kun vihdoinkin olen sen verran terve ettei enää kuumetta ole. Ja kun en edes tiedä että saanko minkäänlaista rahallista korvausta sairauspäiviltä, tai onko minulla edes oikeuksia siihen... vaikka toisaalta en edes välitä. Onko sillä edes merkitystä tuleeko muutaman päivän takia vähemmän palkkaa. On sitä tärkeämpääkin elämässä kuin palkka, mutta kyllä minä työnantajaani ajattelen sen verran että olen hänelle kiltti ja menen nyt loppuviikoksi töihin... sitten onkin enää yksi viikko jäljellä ja alkaa kesäloma, jos alkaa (vuokratyöläinen ei voi siitäkään olla täysin varma). Ai niin, ja olenhan hakenut muuallekin töihin... olisihan se hyvä saada pitempi pätkä töitä... olisi vihdoinkin edes pitkästä aikaa yli 3kuukautta töitä... mutta katsotaan kuinka käy :) - hellari83
hellari83 kirjoitti:
Olen mieluummin töissä, kuin lähden keskiviikkona konffaan. En viitsi ilmoittaa työnantajalle että sori en tuukkaa töihin... varsinkaa kun oon ollu nyt maanantaista lähtien sairauslomalla, nii ja lisäksi olen vuokratyöläinen... eli en edes talon omaa väkeä...
Että mieluummin nyt menen huomenna töihin, kun vihdoinkin olen sen verran terve ettei enää kuumetta ole. Ja kun en edes tiedä että saanko minkäänlaista rahallista korvausta sairauspäiviltä, tai onko minulla edes oikeuksia siihen... vaikka toisaalta en edes välitä. Onko sillä edes merkitystä tuleeko muutaman päivän takia vähemmän palkkaa. On sitä tärkeämpääkin elämässä kuin palkka, mutta kyllä minä työnantajaani ajattelen sen verran että olen hänelle kiltti ja menen nyt loppuviikoksi töihin... sitten onkin enää yksi viikko jäljellä ja alkaa kesäloma, jos alkaa (vuokratyöläinen ei voi siitäkään olla täysin varma). Ai niin, ja olenhan hakenut muuallekin töihin... olisihan se hyvä saada pitempi pätkä töitä... olisi vihdoinkin edes pitkästä aikaa yli 3kuukautta töitä... mutta katsotaan kuinka käy :)Jos minulla on ensi vuonna samanlainen mahdollisuus olla allekirjoittamatta lyhyttä työsopimusta juhannuksen lähitienoolla niin silloin en tee työtä.
Kantapään kautta ilmeisesti kaikki on opittava :(
Jos olisin tiennyt että tulen työsopimuksen ekana päivänä kipeäksi niin tuskin olisin koko lyhyttä työsopimusta edes allekirjoittanut... paljon mieluummin olisin Keuruulla... kunpa ei vain ajatukset lentelisi konferenssin suuntaan työpäivänä ja pystyisin keskittymään työntekoon :)
Katotaan olenko ensi vuonna ottanut opikseni tästä vuodesta :)
Pitänee laittaa muistutus että muistaisin varata juhannusviikonlopun vapaaksi ja jos olen töissä niin pitäisin osan lomasta silloin (vaikka kaikkihan niin haluavat tehdä...) mutta mitäköhän työnantaja tuumaa jos kerron haluavani mennä helluntailaisena juhannuskonferenssiin keuruulle... olisikohan työnantaja tässä tapauksessa suopeampi?? Täytynee varmaankin rukoilla ensi vuodeksi sellaista työnantajaa joka ymmärtäisi ja antaisi luvan pitää juhannusviikon vapaata (ainakin siitä päivästä lähtien kun konferenssi alkaa) :) A olit sie mohikaan kirjoitti:
A olit sie mohikaan sitte niissä Ruotsin rinsessan häessä, ku kehhuu retostat, kui oesit sielä ollu? Näkys sinnuu usseinniin televisossa ku sitähä kuvattii iha sitä tehen? Vae out sie rinssessannii tuttu? Eepä oes uskonna! Hyvä ku et tuu konfferenssiin. Onpaha yks riitapukar vähempänä sieltä! Toevon mukkaan kaekki riitapukarit muuttii keksii toimellisemppoo männöö itelleen!
viännä niin kovin, kun en oo sanonukkaan olleeni kuninkaan häissä, onko vaikeuksia ymmärtää lukemaansa? Saat anteeksi !
tulee tuon linkin kautta Keuruulta!
http://radiogospel.s3.amazonaws.com/rgflashjk10.html- hellari83
Nii että saa kuunnella sillon ku ei oo konffassa, ainaki sitte iltasella ja viikonloppuna :)
- Nyt menossa
Minä oon myös menossa konferenssiin kahdeksan vuoden tauon jälkeen. Silloin siellä oli tosi ilkeitä järkkäreitä jotka kiroilivat ja huusivat pää punisena ihmisille, jotka eivät ihan kaikkia sääntöjä portilla tienneet. Ei tehnyt oo mieli mennä sellaiseen paikkaan, mutta nyt ajattelin käydä kurkkaamassa onko sama meno vielä käynnisssä järkkäreitten taholla, vai onko saatu siistittyä aluetta siltä osin, että olisi tullut uudestisyntyneitä ja Pyhällä Hengellä täyttyneitä juhlakansan palvelijoita tilalle! Jos on entinen meno, niin meikä kyllä nostaa kytkintä alle aika yksikön. Silloin voi todeta, ettei Herran Henki ole tilaisuuksienkaan yllä! Tämä ei ole vikoilua, vaan totta!
- hellari83
Minä huomasin muutama vuos sitte että oli muutama juhlaväestä... kenties tuttaviensa kutsumana jotka eivät välittäneet siitä järjestyssäännöstä että alueella ei saa tupakoida.
Miksiköhän silloin ei ollut mahdollisuutta hankkia nikotiinin korvaavia tuotteita alueelta??
Sen verran oli kuitenkin hyvää juhlavieraiden kohtelua että kännykkänsä sai viedä ladattavaksi latauspisteisiin. Se oli tosi hieno ylläri! :) - nyt menossa
hellari83 kirjoitti:
Minä huomasin muutama vuos sitte että oli muutama juhlaväestä... kenties tuttaviensa kutsumana jotka eivät välittäneet siitä järjestyssäännöstä että alueella ei saa tupakoida.
Miksiköhän silloin ei ollut mahdollisuutta hankkia nikotiinin korvaavia tuotteita alueelta??
Sen verran oli kuitenkin hyvää juhlavieraiden kohtelua että kännykkänsä sai viedä ladattavaksi latauspisteisiin. Se oli tosi hieno ylläri! :)Tässä mistä kirjoitin viestissäni ei ollut kyse tupakoinnista eikä edes yleisön tahallisesta sääntöjen rikkomisesta, vaan tietämättömyydestä johtuva säännön noudattamattomuus. Tahi oikeammin annettiin eri ohjeet toisen järkkärin taholta ja toinen sitten alkoi kiroilla pää punaisena, kun henkilö, joka ohjeet toiselta sai noudatti niitä. Tämä porttivahti oli todella kova kiroilemaan ja huutamaan. Kun ko. henkilö poistui koko juhla-alueelta, niin tää porttivahtijärkkäri juoksi vielä liki kilometrin tämän uskovaisen ihmisen perässä ja huusi kirouksiaan ja uhkailujaan poliisilla. Saapa nähdä mikä nyt on tilanne. Normaali ihminen kyllä mielestäni tajuaa, että tuollaisella alueella ei tupoakoida eikä kitata viinaa, jota kuulemma on ainakin toissa kesän konfferenssin aikana alueella harrastettu.
- hellari83
nyt menossa kirjoitti:
Tässä mistä kirjoitin viestissäni ei ollut kyse tupakoinnista eikä edes yleisön tahallisesta sääntöjen rikkomisesta, vaan tietämättömyydestä johtuva säännön noudattamattomuus. Tahi oikeammin annettiin eri ohjeet toisen järkkärin taholta ja toinen sitten alkoi kiroilla pää punaisena, kun henkilö, joka ohjeet toiselta sai noudatti niitä. Tämä porttivahti oli todella kova kiroilemaan ja huutamaan. Kun ko. henkilö poistui koko juhla-alueelta, niin tää porttivahtijärkkäri juoksi vielä liki kilometrin tämän uskovaisen ihmisen perässä ja huusi kirouksiaan ja uhkailujaan poliisilla. Saapa nähdä mikä nyt on tilanne. Normaali ihminen kyllä mielestäni tajuaa, että tuollaisella alueella ei tupoakoida eikä kitata viinaa, jota kuulemma on ainakin toissa kesän konfferenssin aikana alueella harrastettu.
jos joku ei tiedä ettei alueella saa tupakoida.
Mutta tuon viinankäytön pitäisi kyllä olla päivänselvä asia. tupakointi voi olla tahatonta, mutta tuo viinan kanssa läträäminen ei.
Sitäkään en ymmärrä ettei alueella olevat työntekijät ja vapaaehtoiset olekaan kaikki uudestisyntyneitä uskovia. Miten sellainen on mahdollista, vai onkohan ollut niin kova tarve saada työntekijöitä että kaikki on kelvannu. Todella harmillista, tuo on tainnut pilata monien, monien konferenssin tuolloin.
Viimeksi kun olin konferenssissa niin meillä oli mukana eräs ei-uskovainen kaveri. Hän oli ihan äimänään että onko täällä todellakin näin hyvää musaa (tarkoitti nuorisolle tarkoitettua musiikkia). Hyvähän se on että maalliselle ihmisellekin löytyy konffasta jotain mikä kelpaa :) - O.hoh
hellari83 kirjoitti:
Sen verran oli kuitenkin hyvää juhlavieraiden kohtelua että kännykkänsä sai viedä ladattavaksi latauspisteisiin. Se oli tosi hieno ylläri! :)"Miksiköhän silloin ei ollut mahdollisuutta hankkia nikotiinin korvaavia tuotteita alueelta??"
Joko nuo huumeet on levinnyt tuohonkin tilaisuuteen? - hellari83
O.hoh kirjoitti:
"Miksiköhän silloin ei ollut mahdollisuutta hankkia nikotiinin korvaavia tuotteita alueelta??"
Joko nuo huumeet on levinnyt tuohonkin tilaisuuteen?Nikotiini on tupakassa riippuvuutta aiheuttava. Siis tupakanhimoisille korvaavassa tuotteessa on nikotiinia, jonka avulla pääsee eroon tupakasta.
Jotkut käyttävät tuotetta niin kauan, etteivät edes huomaa siitä jo nikotiinin loppuneen. Ja sitten kun sen tajuavat, niin samalla ymmärtävät päässeensä eroon tupakasta.
Olisi hyvä jos tällaisissa tilaisuuksissa olisi nikotiinin korvaavien tuotteiden esittelijöitä. Sekin voisi osaltaan tukea ja rohkaista niitä tupakoivia lopettamaan tupakoinnin, jotka ovat sitä jo pitkään pähkäilleet. - Muuan tarkkailija
hellari83 kirjoitti:
Mutta tuon viinankäytön pitäisi kyllä olla päivänselvä asia. tupakointi voi olla tahatonta, mutta tuo viinan kanssa läträäminen ei.
Sitäkään en ymmärrä ettei alueella olevat työntekijät ja vapaaehtoiset olekaan kaikki uudestisyntyneitä uskovia. Miten sellainen on mahdollista, vai onkohan ollut niin kova tarve saada työntekijöitä että kaikki on kelvannu. Todella harmillista, tuo on tainnut pilata monien, monien konferenssin tuolloin.
Viimeksi kun olin konferenssissa niin meillä oli mukana eräs ei-uskovainen kaveri. Hän oli ihan äimänään että onko täällä todellakin näin hyvää musaa (tarkoitti nuorisolle tarkoitettua musiikkia). Hyvähän se on että maalliselle ihmisellekin löytyy konffasta jotain mikä kelpaa :)ole enkeleitä? Kun on asunut alueella vuosia kesäisin, ja juhlien jälkeen kun lähtee tarpomaan , varsinkin telttaalueelle, sieltä löytää ihan mitä vaan, aivan samaa kamaa kuin jos oltaisiin rokkijuhlissa. Viini ja viina pulloja ja tosi väkeviäkin,vodkaa,esm. kondomeja , mutta jospa hekin saisivat kuulla ja uskoa armon sanomaan Jeesuksesta, kunhan ei mitään kauheeta tehtäisi. Jeesuskin söi ja joi syntisten kanssa, niin miksei siellä saisi olla jokainen joka sinne haluaa tulla, Jumala voi muuttaa nekin, jotka siellä kitttaa ja muuten elävät "normaalisti"!
- Kunnon hajurako
hellari83 kirjoitti:
Viimeksi kun olin konferenssissa niin meillä oli mukana eräs ei-uskovainen kaveri. Hän oli ihan äimänään että onko täällä todellakin näin hyvää musaa (tarkoitti nuorisolle tarkoitettua musiikkia). Hyvähän se on että maalliselle ihmisellekin löytyy konffasta jotain mikä kelpaa :)hyvä, että hengellisessä tapahtumassa väännetään ohjelma sellaiseksi, että se "maallisellekin" ihmiselle kelpaa. Tosi naurettava ajatusmalli. Jos maallista menoa kaipaa, niin onhan noita kapakoita, tanssilavoja, sun muita örinätapahtumia - kyllä hengelliset tilaisuudet pitäisi pitää ohjelmaltaan täysin erilaisina kuin maalliset.
että keuruulle itse menisin, olisi, että annettaisiin jossakin teltassa totuutta julistaa, ja vielä,
että saisi laulaa laulun; TARKOITUSTA VAILLA, MONI VAELTAA, TIETÄ JOKA JOHTAA KUOLEMAAN,,,,,,,,,,,,,,- Eehä siun kannata
Miten sie julistasit tottuutta, ku teälläkkii hoastat valetta sen minkä kerkkiit. Siekkää ku et usko Jumalan Sannoo niin ku se on kirjotettu. Parempi että pysyttii poessa harhaoppines ja ku veälä tajjuusit pyssyy teältähhii palstalta poessa, ni oes tos kiva juttu!
- hellari83
Eehä siun kannata kirjoitti:
Miten sie julistasit tottuutta, ku teälläkkii hoastat valetta sen minkä kerkkiit. Siekkää ku et usko Jumalan Sannoo niin ku se on kirjotettu. Parempi että pysyttii poessa harhaoppines ja ku veälä tajjuusit pyssyy teältähhii palstalta poessa, ni oes tos kiva juttu!
Mitä murretta tämä on millä kirjoitat?? On nii mielenkiintoiselta tuntuvaa... ymmärrettävää ja tutun tuntuista. Onko pohjois-pohjanmaan murretta? Tai siltä suunnalta??
- teältä lööttyy
hellari83 kirjoitti:
Mitä murretta tämä on millä kirjoitat?? On nii mielenkiintoiselta tuntuvaa... ymmärrettävää ja tutun tuntuista. Onko pohjois-pohjanmaan murretta? Tai siltä suunnalta??
Oekkeestaan ylä-Savvoo ja Kaennuuta sekasi. Soattaa seillä olla jottaen muittaa murtehia vielä mukana, ku oun asunna monella suunnalla moata. Alakuperijjään kuiteessii sieltä mittee alussa sanon!
- soi!
ns. "ylistysmusiikki" aamusta iltaan, joka päivä.
- Mindrex
Onko hip hop tyyppistä genree? Tai joitain street dance ylistysbändejä, et vois itsekin bailata ja tutustuu?
- todé*
Mindrex kirjoitti:
Onko hip hop tyyppistä genree? Tai joitain street dance ylistysbändejä, et vois itsekin bailata ja tutustuu?
ns. ylistysmusiikin tarkoitus jumalanpalvluksissa on ihan muu kuin "bailaaminen ja tutustuminen"? Senhän jo näemmä tiesitkin, eikö niin?
- hellari83
silloin kun ei ole muuta mielenkiintoista ohjelmassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761