Miten rakentaa kotitekoinen ydinpommi

ohjeet löytyy

17

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noitapilli

lupa firmaan, jolla oikeus metallisaumojen röntgenkuvaukseen. Emmeistä voit rakentaa pienen ja paskaisen pommin. Ajoaineena sinulla pitäisi olla grafiittia,sinun pitäisi saavuttaa yli kolmentuhannen asteen lämpö aluksi. Kun tuon kaiken olet tehnyt, odotamme tussausta. Sieverteillä mitaten avaruuden taustasäteily on luokkaa 6, maanpäällisten ydinräjäytysten summa lienee sama. Kannatteneeko miettiä ydinlatausta jos vaikutus on laskettavissa miljoonasosissa? No voihan sitä tietysti uhitella pääkaupunkiseutua uhkaamalla nostaa Matildanjärven lämpötilaa puoli astetta,. Jätä pois mielestä.

• taas viiraa jotakin

Mihin sinä tarvitset sitä ydinpommia? Tuskin muijas uhkaamiseen... Siihen riittää kun uhkaat sitä vieraissa käynnillä jos se ei suostu antamaan sulle pimpslooraa. Ja miten tuokin kuuluu keskusteluun kommunismista?

• Anonyymi

tappamiseem

• Anonyymi

miksi haluat tappaa ihmisiä?!?

• Anonyymi

Mee varastaan olkiluodosta uraania laita sitä sauna kiuluun. Meet Finnairin koneeseen. Avaat oven kun lennätte Venäjän kohalle heität sen kiulun alas ja sitten kuuluu vaan pum ja Venäjä on tuhottu.

• Anonyymi

Viestissä nostetaan esiin nousevan persuismin alkuaikojen höpötyspolitiikkaa. Se on alunalkaen sodan ihannointiin liittyvä eikä liity SKP:n kannanottoihin lainkaan.
      Joku lapsenikäinen on saattanut ihannoida sotaa. Tänään hän voi olla yhteiskunnassa edennyt ja jatkaa sodan ihannointia.

Ylläpidolle. Aloitus ja viestit (tappamista tukevat) eivät sisälly SKP:n poliittiseen toimintaan.
      Viime aikoina tälle foorumille on ilmaantunut omituinen maalitus. Jotkut oikeistoporvarit parjaavat SKP:ta siksi, ettei se tue maailmanpolitiikassa sotaa.

• Anonyymi

Ylläpidolle
      Miksi ette ole poistanut jo vuonna 2010 aloituksen pommi-ihannetta?
      Uudelleen nostaja saattaa hänkin olla harhaan johdettu sotavekkuli.

• Anonyymi

Mulla on jo 2/3 kaikista tarvikkeista mitä tarvii radioaktiivisee reaktorii. Mutta musta tuntuu, että mä kuolen kohta syöpään. Annan koordinaatiti tähän mun vajaan jos oon kuolemas nii voitte tehä tällä mitä haluutte.

• Anonyymi

Lähetä ne koordinaatit tänne palstalle, voi olla että otan yhteyttä.
        Toivottavasti olet elossa vielä, mä haluun antaa sulle vielä lahjan tästä kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetä ne koordinaatit tänne palstalle, voi olla että otan yhteyttä.
        Toivottavasti olet elossa vielä, mä haluun antaa sulle vielä lahjan tästä kaikesta.

Noista muista sepustuksista ei kannata välittää, Sä oot jo aivan jo henkihieverissä varmaan syöpä etenee kyll nopeesti viedään homma loppuun, ja valmista tulee.

• Anonyymi

Poliisille.
      Tappaja-aloitus on Sinimusta fasismipuolueen kyhäämä.
      Siltikin viestit tulisi lähettää poliisille. Tappaja Sinimustalle ei saa antaa tukea.

• Anonyymi

Skp näkee niitä sinimustia kaikkialla,,, tarviis tehdä jotain jotta aivot vähän selkenis.
        Se on paha tauti kun sairastuu komutautiin,,, siihen ei taida olla mitään kunnollista hoitokeinoo olemas.
        Saa jatkuvasti kärsiä harhoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skp näkee niitä sinimustia kaikkialla,,, tarviis tehdä jotain jotta aivot vähän selkenis.
        Se on paha tauti kun sairastuu komutautiin,,, siihen ei taida olla mitään kunnollista hoitokeinoo olemas.
        Saa jatkuvasti kärsiä harhoista.

Vallankumousharhat komuilla on johtanut maailmassa mittaamattomiin kärsimyksiin jonkun parin äijän Marxin ja Leninin johdatellessa maailmaa mielettömiin veritekoihin.

• Anonyymi

"YLE: Suomalainen 22-vuotias kommunisti on valmis väkivaltaan"
      Tämän aloituksen alla Sinimustan edustaja käski tappaa kommunistinuoren ts, ihmisen.
      Ylläpito ei poistanut aloitusta.
      Väkivaltainen heppu huomasi raon ja jatkaa uhkailua.

Tämä aloitus tulisi saada poliisilaitokselle tutkittavaksi.
      Kommunistit eivät voi hyväksy tappamista ja sotakapineiden rakentamista.

• Anonyymi

Kuka täällä on uhkaillut tappaa ?
        Pari hörhöö vähän jallittaa komuja..

• Anonyymi

Pomminrakentaja voi olla muutoinkin höyrähtänyt. Tällaiset uutiset tulee todella ilmoittaa heti poliisille.
      Ukrainan sota on saattanut innoittaa.

• Anonyymi
      UUSI

On muistettava, että SKP ei kyhäile eikä salli tehdä oma- eikä vierastekoisia pommeja.
      Esitys tulee todennäköisesti Sinimustien fasisteilta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      282
      2311
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      45
      2049
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1975
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      72
      1629
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      88
      1449
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1313
    7. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1304
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      223
      1237
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1175
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      182
      1044
    Aihe