Rakenna kotitekoinen ydinpommi

Ydinsäteilytetty 00

Tarvitset siihen plutonumia ja räjähdettä, sekä voit itse lisätä siihen omat tarvikkeet mitä haluat mukaan räjäykseen. Tarvit myös jotakin joka pitää tämän kaiken sisällä, joten tarvit painesäiliön ja metallia ulkokuoreksi ja nyt ollaankin valmiina aloittamaan.

Tee muotti ja kaada sulaa metallia sinne. Voit muotoilla pommin vaikka itsesi näköiseksi niin tietää kuka sen teki. Nyt vain ensinnä räjähteet esimerkiksi jos hankeit dynamiittia lähikaupan tiskiltä, niin laita ensin dynamiittijauhe alimmaiseksi. Tosin jos kävit isossa marketissa ja hait C4-räjähteitä niin voit räjäyttää ne hyvin kaukoetäisyydeltä. Nyt laita yksi kerros päälle vaikka muovipussilla ja sen jälkeen plutonumia. Nyt jälleen muovipussi ja sitten siihen tarvikkeet mitkä halusit lisätä ja ollaankin valmiina testaamaan. Ennen testausta, pitää vielä sulkea pää ja nyt voimmekin testata tätä rauhallisesti. Voit laittaa lisukkeeksi vaikka sytytyslangan ja kun sytyslanka loppuu, kuuluu pamahdus ja syntyy sieni, voit kenties sienen kasvaessa päästä Mario maailmaan rakentelemaan putkistoja.

Muista hankkia turvalasit ja muista "Duck and cover". Nyt kaikki rakentelemaan. :)

3

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 kaks kolome

Hiton hauska ohje! Nauraa sai niin että oli henki mennä.... :))))

Mulla on nyt tuota plutoniumia, hain sen Hessulta siitä Mikin läheltä. Pitäis vaan miettiä mitkä lisukkeet haluaisin.... ihan sama juttu kuin mäkkärillä, varmaan karvaa ainakin laitan, sitä nyt on aina kebabissakin. Teen pommista kissan muotoisen niin eivät räjäytettävät ihan heti huomaa ja tulee sitten ihmetys kun ovat silittämässä ja kissa alkaa sähisemään ja karvat nousee pystyyn. Siinä vaiheessa kun poksahtaa niin eivät enää tajua mitään.
      Tiedätkö mistä sais halvalla muovipusseja? Mulla on vaan ihan pikkuisia mutta tää kissa vaatii enemmän ja isompia pusseja että sais sen plutoniumin sinne mahtumaan. Aika ärhäkkää ainetta...meni juuri käsi verille kun koitin pujottaa kissannahan päälle...ja ehti se kissakin aika paljon repiä ennenkuin luopui turkistaan... nyt se mouruaa tuolla villatakissa jonka sille lainasin.

Sytytän kissan telkun kaukosäätimellä... valitsen vaan maikkarin niin sitten karvat pölähtää. Ootan kovasti sientä ja method putkistoa.

• fsf

hahahhahaaa kiva

• Anonyymi

Kaikki meni hyvin, mutta opettajat huomasi pommin kun olin menossa vessaan sitä räjäyttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      511
      1908
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1586
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1377
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      982
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      939
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      936
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      773
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    Aihe