Kokaiini

on ykkönen!

Jos haluatte huumeita käyttää niin suosittelen kokaiinia se on luonnon tuote ja siitä ei sekoa niin kun piristä. Ja piristä sekoo just siks kun se on synteettistä!

38

11778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+20

      Kokaiinia voidaan tehdä myös synteettisesti eikä se eroa kokapensaasta valmistetusta mitenkään. Eräät kasvit sisältävät metamfetamiinia. Onko näiden käyttäminen samoina annoksina jotenkin terveellisempää kuin synteettisen käyttäminen?

      Kokaiini on huumeluettelossa ryhmässä 1 ja amfetamiini ryhmässä 2. Ykkönen siis katsotaan vaarallisemmaksi kuin kakkonen.

      • ei ole merkitystä!

        Ja kyllä mä sen tiedän, että kokaiinia voi valmistaa myös synteettisesti, mutta tarkoitinkin tässä nimenomaan coca lehdestä valmistettua kokaiinia. Ja se taatusti on terveellisempää kuin synteettinen/kemiallinen amfetamiini!

        Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?


      • prrrrr
        ei ole merkitystä! kirjoitti:

        Ja kyllä mä sen tiedän, että kokaiinia voi valmistaa myös synteettisesti, mutta tarkoitinkin tässä nimenomaan coca lehdestä valmistettua kokaiinia. Ja se taatusti on terveellisempää kuin synteettinen/kemiallinen amfetamiini!

        Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?

        Joo ja maailman myrkyllisimmät aineet on suoraan luonnosta ja 100% luonnontuotteita, et silleen.


      • syöpää
        prrrrr kirjoitti:

        Joo ja maailman myrkyllisimmät aineet on suoraan luonnosta ja 100% luonnontuotteita, et silleen.

        mahdollisesti jopa leukemiaa, asiaa on vasta tutkittu aika vähän. Kokaiinia käytti jo perkele intiaanit vuonna 5 ja ne eli 100v....ETTÄ SILLEEN!

        Käy teini ekaks se amis loppuun, ja tuu sit yrittää opettaa isääs naimaan!:-)


      • 13+20
        ei ole merkitystä! kirjoitti:

        Ja kyllä mä sen tiedän, että kokaiinia voi valmistaa myös synteettisesti, mutta tarkoitinkin tässä nimenomaan coca lehdestä valmistettua kokaiinia. Ja se taatusti on terveellisempää kuin synteettinen/kemiallinen amfetamiini!

        Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?

        "Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu."

        Et selvästikään ymmärrä kemiasta piirun vertaa. Et erottaisi sokkotestissä luonnollista ja synteettistä kokaiinia toisistaan. Kokalehdistä erotettu kokaiini on _kemiallisesti_ uutettu lipeän, eetterin, suolahapon ym. avulla. Kerro mitä luonnonmukaista tuossa näet.

        Kokalehtien kohtuullinen pureskelu voi olla jopa terveyttä edistävää. Intiaanit käyttivät kokalehtiä eivät puhdasta kokaiinihydrokloria kuten nyt täällä länsimaissa. Kyseessä on kaksi aivan eri asiaa.


      • Chemical Bro
        ei ole merkitystä! kirjoitti:

        Ja kyllä mä sen tiedän, että kokaiinia voi valmistaa myös synteettisesti, mutta tarkoitinkin tässä nimenomaan coca lehdestä valmistettua kokaiinia. Ja se taatusti on terveellisempää kuin synteettinen/kemiallinen amfetamiini!

        Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?

        "Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?"

        Luontohan on täynnä vaikka mitä myrkkyjä, joilla voit tappaa itsesi tai runnella sisäelimesi tai paskantaa verta viikon, kun syöt vahingossa vääriä marjoja tai sieniä. Luonnonhuumeiden ja -lääkkeiden ongelmana on sekin, että erät ovat epätasalaatuisia. Vaikuttavan aineen määrää ei voi tietää, ja tuote voi olla pilaantunut.

        Kun jokin tuote valmistetaan synteettisesti tarkkaan valvotuissa laboratorio-oloissa (kuten osa amfetamiinista), valmistaja tietää mitä se aine on ja kauan se säilyy. Kyllä, pirin seassa voi olla vaikka mitä ja se voi olla myös taitamattomasti valmistettu ja sen vahvuus vaihtelee. Mutta ihan sama ongelma koskettaa kokaiiniakin.

        Lääkärit määräävät meille viimeisen päälle syntetisoituja lääkkeitä, joiden vaikuttavat ainekset tunnetaan mikrogrammalleen. Henkemme on joskus niin pienestä kiinni. Minunkin henkeni on pelastettu synteettisillä lääkkeillä. Ei olisi onnistunut jollain hoeopaatisilla huuhaa-uskomuslääkkeillä. Haudassa olisin mädäntynyt kohta kymmenen vuotta.

        Ja hei, pohjimmiltaan "synteettisetkin" lääkkeet ovat luonnontuotteita. Eivät amfetamiininkaan raaka-aineet mistään avaruudesta tule, tai toisesta ulottuvuudesta.

        Ja ne kalan säilöntäaineet, joista mainitsit... niiden käyttö on luultavasti pieni paha siihen verrattuna, että söisit sen kalan vahingossa pilaantuneena ja saisit salmonellan tai lapamadon. Tiskiltä saamasi kala ei ehkä ole niin tuoretta kuin sulle väitetään. Etkä tiedä, mitä kalatauteja se itsekalastettu kantaa.

        Ja hei, mitä pahaa on sellaisissa elintarvikkeiden säilöntäaineissa kuin askorbiinihappo, sitruunahappo, fruktoosi ja etikka. Askorbiinihappo tunnetaan muuten myös c-vitamiinina. Sitruunahappoa saa sitrushedelmistä, ja fruktoosi on hedelmäsokeria. Minä en ainakaan pelkää säilöntäaineita. Enemmän pelkään syöväni jotain pilaantunutta ja saavani karmivan mahataudin tai loisen.

        Enkä pelkää vähän jalostetumpiakin, ehkä jopa laboratoriossa (hui!) kehitettyjä lisäaineita. Turha on pelätä, koska lisäaineet käyvät läpi tarkan turvallisuusarvion ennen kuin ne hyväksyvät käytöön. Tarvittaessa laaditaan enimmäissaantisuosituksia. Lisäaineet on onneksi merkitty tuotepakkauksiin, jotta sinä synteettisten aineiden pelossa voit varoa riskeeraamasta terveyttäsi niillä ja vetää mieluummin kokkelia.

        Eikä kokkelikaan välttämättä ole vaarallista. Freud veti kokkelia ja eli n. 80-90-vuotiaaksi ja mullisti länsimaisen ihmiskäsityksen. Mutta toisaalta, Motörhead-piripää Lemmy ja vanha vauhtinokka Iggy Pop ovat kans olleet aikamoisia vauhviveikkoja, ja Rollareiden Keith Richards lähestyy seitsemää kymppiä, vaikka on käynyt läpi kaikki maailman huumeet, osa niistä synteettisiä (onko heroiini synteettinen vai turvallinen luonnontuote?). Vanha morfininisti ja sekakäyttäjä William S. Burroughs eli kahdeksanymppiseksi ja kirjoitti monta mainiota kirjaa.

        Kokeilen kyllä kokkelia mielelläni, kun saan sitä jostain. Ei vain ole tullut vastaan.


      • bromo-drygonfly
        Chemical Bro kirjoitti:

        "Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?"

        Luontohan on täynnä vaikka mitä myrkkyjä, joilla voit tappaa itsesi tai runnella sisäelimesi tai paskantaa verta viikon, kun syöt vahingossa vääriä marjoja tai sieniä. Luonnonhuumeiden ja -lääkkeiden ongelmana on sekin, että erät ovat epätasalaatuisia. Vaikuttavan aineen määrää ei voi tietää, ja tuote voi olla pilaantunut.

        Kun jokin tuote valmistetaan synteettisesti tarkkaan valvotuissa laboratorio-oloissa (kuten osa amfetamiinista), valmistaja tietää mitä se aine on ja kauan se säilyy. Kyllä, pirin seassa voi olla vaikka mitä ja se voi olla myös taitamattomasti valmistettu ja sen vahvuus vaihtelee. Mutta ihan sama ongelma koskettaa kokaiiniakin.

        Lääkärit määräävät meille viimeisen päälle syntetisoituja lääkkeitä, joiden vaikuttavat ainekset tunnetaan mikrogrammalleen. Henkemme on joskus niin pienestä kiinni. Minunkin henkeni on pelastettu synteettisillä lääkkeillä. Ei olisi onnistunut jollain hoeopaatisilla huuhaa-uskomuslääkkeillä. Haudassa olisin mädäntynyt kohta kymmenen vuotta.

        Ja hei, pohjimmiltaan "synteettisetkin" lääkkeet ovat luonnontuotteita. Eivät amfetamiininkaan raaka-aineet mistään avaruudesta tule, tai toisesta ulottuvuudesta.

        Ja ne kalan säilöntäaineet, joista mainitsit... niiden käyttö on luultavasti pieni paha siihen verrattuna, että söisit sen kalan vahingossa pilaantuneena ja saisit salmonellan tai lapamadon. Tiskiltä saamasi kala ei ehkä ole niin tuoretta kuin sulle väitetään. Etkä tiedä, mitä kalatauteja se itsekalastettu kantaa.

        Ja hei, mitä pahaa on sellaisissa elintarvikkeiden säilöntäaineissa kuin askorbiinihappo, sitruunahappo, fruktoosi ja etikka. Askorbiinihappo tunnetaan muuten myös c-vitamiinina. Sitruunahappoa saa sitrushedelmistä, ja fruktoosi on hedelmäsokeria. Minä en ainakaan pelkää säilöntäaineita. Enemmän pelkään syöväni jotain pilaantunutta ja saavani karmivan mahataudin tai loisen.

        Enkä pelkää vähän jalostetumpiakin, ehkä jopa laboratoriossa (hui!) kehitettyjä lisäaineita. Turha on pelätä, koska lisäaineet käyvät läpi tarkan turvallisuusarvion ennen kuin ne hyväksyvät käytöön. Tarvittaessa laaditaan enimmäissaantisuosituksia. Lisäaineet on onneksi merkitty tuotepakkauksiin, jotta sinä synteettisten aineiden pelossa voit varoa riskeeraamasta terveyttäsi niillä ja vetää mieluummin kokkelia.

        Eikä kokkelikaan välttämättä ole vaarallista. Freud veti kokkelia ja eli n. 80-90-vuotiaaksi ja mullisti länsimaisen ihmiskäsityksen. Mutta toisaalta, Motörhead-piripää Lemmy ja vanha vauhtinokka Iggy Pop ovat kans olleet aikamoisia vauhviveikkoja, ja Rollareiden Keith Richards lähestyy seitsemää kymppiä, vaikka on käynyt läpi kaikki maailman huumeet, osa niistä synteettisiä (onko heroiini synteettinen vai turvallinen luonnontuote?). Vanha morfininisti ja sekakäyttäjä William S. Burroughs eli kahdeksanymppiseksi ja kirjoitti monta mainiota kirjaa.

        Kokeilen kyllä kokkelia mielelläni, kun saan sitä jostain. Ei vain ole tullut vastaan.

        Ei se usein oo sitä minä sitä myydään, varsinkaan nykyään.

        Mdpv:tä (eli metyleenidioksipyrovaleroni) myydään pirinä (amfetamiinina), mCPP:tä myydään essona (ekstaasina) ja LSD:nä myydään bromo-dragonFlyta.

        Eli ostaessasi et tiedä mitä saat ja voit saada mintä vain.


      • bromo-drygonfly
        bromo-drygonfly kirjoitti:

        Ei se usein oo sitä minä sitä myydään, varsinkaan nykyään.

        Mdpv:tä (eli metyleenidioksipyrovaleroni) myydään pirinä (amfetamiinina), mCPP:tä myydään essona (ekstaasina) ja LSD:nä myydään bromo-dragonFlyta.

        Eli ostaessasi et tiedä mitä saat ja voit saada mintä vain.

        Huumetehdas Helsingissä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9125302


      • todellakin ostaessa
        bromo-drygonfly kirjoitti:

        Ei se usein oo sitä minä sitä myydään, varsinkaan nykyään.

        Mdpv:tä (eli metyleenidioksipyrovaleroni) myydään pirinä (amfetamiinina), mCPP:tä myydään essona (ekstaasina) ja LSD:nä myydään bromo-dragonFlyta.

        Eli ostaessasi et tiedä mitä saat ja voit saada mintä vain.

        mitä saa, ehkä et itse tiedä mutta jos olet käyttänyt kymmeniä vuosia erilaisia huumeita ja lääkkeitä niin todellakin erotat esim kokaiinin ja amfetamiinin toisistaan!

        Niin ja Kokaiinia on suhteellisen vähän tarjolla suomen huumemarkkinoilla, mutta kyllä sitä on.Mutta vain oikeissa ja tietynlaisissa piireissä!

        Köyhikset vetää piriä ja parempi porras Colaa:-)


      • piripää.
        todellakin ostaessa kirjoitti:

        mitä saa, ehkä et itse tiedä mutta jos olet käyttänyt kymmeniä vuosia erilaisia huumeita ja lääkkeitä niin todellakin erotat esim kokaiinin ja amfetamiinin toisistaan!

        Niin ja Kokaiinia on suhteellisen vähän tarjolla suomen huumemarkkinoilla, mutta kyllä sitä on.Mutta vain oikeissa ja tietynlaisissa piireissä!

        Köyhikset vetää piriä ja parempi porras Colaa:-)

        Miten esimerkiksi erotat LSD:n ja bromo-dragonFlyn toisistaan?
        Jos harrastat psykedeelejä niin kerro meille.


      • asddsa..
        todellakin ostaessa kirjoitti:

        mitä saa, ehkä et itse tiedä mutta jos olet käyttänyt kymmeniä vuosia erilaisia huumeita ja lääkkeitä niin todellakin erotat esim kokaiinin ja amfetamiinin toisistaan!

        Niin ja Kokaiinia on suhteellisen vähän tarjolla suomen huumemarkkinoilla, mutta kyllä sitä on.Mutta vain oikeissa ja tietynlaisissa piireissä!

        Köyhikset vetää piriä ja parempi porras Colaa:-)

        Kokaiini ja amfetamiini on helppo erottaa. Jenkkisarjoissa poliisit kielenkärjellä maistavat ja puudutava aine on kokaiinia. Pirissä on voimakas amiinituoksu.


      • miten.
        asddsa.. kirjoitti:

        Kokaiini ja amfetamiini on helppo erottaa. Jenkkisarjoissa poliisit kielenkärjellä maistavat ja puudutava aine on kokaiinia. Pirissä on voimakas amiinituoksu.

        En kysynyt kokaiinista ja amfetamiinista vaan miten LSD:n ja bromo-dragonFlyn erottaa toisistaan, niitä kun myydään samana aineena?


      • että tuo edellinen
        miten. kirjoitti:

        En kysynyt kokaiinista ja amfetamiinista vaan miten LSD:n ja bromo-dragonFlyn erottaa toisistaan, niitä kun myydään samana aineena?

        vastaaja en ollut minä!!!

        Mutta siis mä mitään psykedeelejä ole koskaan vetänyt, eli ei varmaan mitenkää erota noita kahta mainitsemaasi. Oletko joku vitun happopää sitten itse vai?

        ime teini parsaa ja tuu sit neuvomaan kun kikkelikarvat jo kasvaa, Kokaiini on terveellistä ja amfetamiini ei ja kaikenlisäksi piri on ihan paskaa oli se sitten kuinka puhdasta tahansa PISTE.


      • libristi°
        että tuo edellinen kirjoitti:

        vastaaja en ollut minä!!!

        Mutta siis mä mitään psykedeelejä ole koskaan vetänyt, eli ei varmaan mitenkää erota noita kahta mainitsemaasi. Oletko joku vitun happopää sitten itse vai?

        ime teini parsaa ja tuu sit neuvomaan kun kikkelikarvat jo kasvaa, Kokaiini on terveellistä ja amfetamiini ei ja kaikenlisäksi piri on ihan paskaa oli se sitten kuinka puhdasta tahansa PISTE.

        Lainaus kirjasta Unileipää, kuolonvettä, spiidiä (Mikko Ylikangas):

        "Olen huomannut, että kokainisti ei itse usko olevansa myrkyn orja, vaan kertoo siitä kuin parhaasta ystävästään, kuinka se rauhoittaa hermoja, antaa rohkeutta ja terästää ajatuskykyä jne".

        http://www.bookplus.fi/kirjat/ylikangas,_mikko/unileipää,_kuolonvettä,_spiidiä-4345659


      • H²O²²O²
        libristi° kirjoitti:

        Lainaus kirjasta Unileipää, kuolonvettä, spiidiä (Mikko Ylikangas):

        "Olen huomannut, että kokainisti ei itse usko olevansa myrkyn orja, vaan kertoo siitä kuin parhaasta ystävästään, kuinka se rauhoittaa hermoja, antaa rohkeutta ja terästää ajatuskykyä jne".

        http://www.bookplus.fi/kirjat/ylikangas,_mikko/unileipää,_kuolonvettä,_spiidiä-4345659

        Lainaus kirjasta Unileipää, kuolonvettä, spiidiä (Mikko Ylikangas):

        "Olen huomannut, että kannabisti ei itse usko olevansa myrkyn orja, vaan kertoo siitä kuin parhaasta ystävästään, kuinka se rauhoittaa hermoja, antaa rohkeutta ja terästää ajatuskykyä jne".


      • kaikki mitä
        libristi° kirjoitti:

        Lainaus kirjasta Unileipää, kuolonvettä, spiidiä (Mikko Ylikangas):

        "Olen huomannut, että kokainisti ei itse usko olevansa myrkyn orja, vaan kertoo siitä kuin parhaasta ystävästään, kuinka se rauhoittaa hermoja, antaa rohkeutta ja terästää ajatuskykyä jne".

        http://www.bookplus.fi/kirjat/ylikangas,_mikko/unileipää,_kuolonvettä,_spiidiä-4345659

        jotkut sedät ja tädit kirjoittelee typeriin kirjoihin, vailla minkäänlaista tietoa/käytännönkokemusta asiasta?

        Kokaiini ei todellakaan ole koukuttava huume. Kaikki on omasta päästä pitkälti kiinni. Jotkut nyt jää nikotiiniinkin "koukkuun" yhdestä tupakasta. Toiset (kuten minä)poltan lähinnä sikareita vain juhlapäivinä ja siinä olen pysynyt, enkö tunne minkäänlaista tarvetta poltella niitä kokoajan.

        Sama pätee omalla kohdallani alkoholiin, juon aina sen verran kun olen suunnitellutkin. Jos ostan (about kerran kuukaudessa) 12-packin on niin juon vain tämän 12-packin enkä yhtään enempää. No problem!

        Sama pätee useimmilla ihmisillä myös kokaiiniin. Itse en ole sen lähin ystävä, mutta tiedän hyvin ettei siihen jää koukkuun "kerrasta" niinkun nämä tädit ja sedät joiden höpinöitä sinä uskot väittävät.

        Usko poika vaikka, että hevoset lentää, mutta tosiasia on silti, että ne EI lennä:-)


      • saippuakauppias.
        kaikki mitä kirjoitti:

        jotkut sedät ja tädit kirjoittelee typeriin kirjoihin, vailla minkäänlaista tietoa/käytännönkokemusta asiasta?

        Kokaiini ei todellakaan ole koukuttava huume. Kaikki on omasta päästä pitkälti kiinni. Jotkut nyt jää nikotiiniinkin "koukkuun" yhdestä tupakasta. Toiset (kuten minä)poltan lähinnä sikareita vain juhlapäivinä ja siinä olen pysynyt, enkö tunne minkäänlaista tarvetta poltella niitä kokoajan.

        Sama pätee omalla kohdallani alkoholiin, juon aina sen verran kun olen suunnitellutkin. Jos ostan (about kerran kuukaudessa) 12-packin on niin juon vain tämän 12-packin enkä yhtään enempää. No problem!

        Sama pätee useimmilla ihmisillä myös kokaiiniin. Itse en ole sen lähin ystävä, mutta tiedän hyvin ettei siihen jää koukkuun "kerrasta" niinkun nämä tädit ja sedät joiden höpinöitä sinä uskot väittävät.

        Usko poika vaikka, että hevoset lentää, mutta tosiasia on silti, että ne EI lennä:-)

        Oletko kokkelikauppias?


      • ehdottomasti
        saippuakauppias. kirjoitti:

        Oletko kokkelikauppias?

        ja mainostan sitä täällä aivan avoimesti omasta IP-osoitteestani....!:-)

        hoh-hoijaa...ei voi vaatia ihmiseltä jolla ei ole vasta kun kaks pippeli karvaa ristissä ..:-)

        Oletko sinä sitten pirikauppias kun sitä niin täällä kehut?


      • saippuakauppias.
        ehdottomasti kirjoitti:

        ja mainostan sitä täällä aivan avoimesti omasta IP-osoitteestani....!:-)

        hoh-hoijaa...ei voi vaatia ihmiseltä jolla ei ole vasta kun kaks pippeli karvaa ristissä ..:-)

        Oletko sinä sitten pirikauppias kun sitä niin täällä kehut?

        Ei kun myyn kotikasvatettua heinää typeryksille ja kerään hyvät rahat, ja opetan ne sit pennut diilaamaan.


      • addictk0la
        kaikki mitä kirjoitti:

        jotkut sedät ja tädit kirjoittelee typeriin kirjoihin, vailla minkäänlaista tietoa/käytännönkokemusta asiasta?

        Kokaiini ei todellakaan ole koukuttava huume. Kaikki on omasta päästä pitkälti kiinni. Jotkut nyt jää nikotiiniinkin "koukkuun" yhdestä tupakasta. Toiset (kuten minä)poltan lähinnä sikareita vain juhlapäivinä ja siinä olen pysynyt, enkö tunne minkäänlaista tarvetta poltella niitä kokoajan.

        Sama pätee omalla kohdallani alkoholiin, juon aina sen verran kun olen suunnitellutkin. Jos ostan (about kerran kuukaudessa) 12-packin on niin juon vain tämän 12-packin enkä yhtään enempää. No problem!

        Sama pätee useimmilla ihmisillä myös kokaiiniin. Itse en ole sen lähin ystävä, mutta tiedän hyvin ettei siihen jää koukkuun "kerrasta" niinkun nämä tädit ja sedät joiden höpinöitä sinä uskot väittävät.

        Usko poika vaikka, että hevoset lentää, mutta tosiasia on silti, että ne EI lennä:-)

        kasva aikuiseks ja lopeta toi ittes kusettaminen. saatat ymmärtää jotain olennaista riippuvuuksista ja huumeista.


      • Joopa joo
        ei ole merkitystä! kirjoitti:

        Ja kyllä mä sen tiedän, että kokaiinia voi valmistaa myös synteettisesti, mutta tarkoitinkin tässä nimenomaan coca lehdestä valmistettua kokaiinia. Ja se taatusti on terveellisempää kuin synteettinen/kemiallinen amfetamiini!

        Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?

        Niin kuin kärpässieni :D


      • faktat tietoon
        ei ole merkitystä! kirjoitti:

        Ja kyllä mä sen tiedän, että kokaiinia voi valmistaa myös synteettisesti, mutta tarkoitinkin tässä nimenomaan coca lehdestä valmistettua kokaiinia. Ja se taatusti on terveellisempää kuin synteettinen/kemiallinen amfetamiini!

        Tottakai luonnosta saatu aine on terveellisempää kuin kemiallisesti valmistettu. Vai luuletko, että esim säilöntöaineita sisältävä kala on verrattavissa kalaan joka on juuri saatu järvestä?

        Kaikki on vain kemiaa. 100% luomutuote/ luonnollinen tuote EI TAKAA ETTÄ tuote on terveellinen tai turvallinen.

        Esim:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Myrkkykeiso

        Myrkkykeiso on Suomen vaarallisimpia myrkkykasveja; se on aiheuttanut paljon myrkytyksiä etenkin rantaniityillä laidunnetulle karjalle. Siihen on kuollut karjaa ja lapsia, jotka ovat syöneet kasvin makeita juurakoita.

        Mk on niin vaarallinen, että rikkoutuneet myrkkykeison kasvinosat, kuten juurakot, voivat joskus myrkyttää vesialueen niin pahasti, että siitä juotu vesi voi aiheuttaa myrkytystilan.
        Samoin myös pelkkä kasvin imeminen voi aiheuttaa myrkytysvaaran. Kasvi voi tappaa karjaa myös heinärehun joukossa ollessaan

        plus myrkkysienet. 100% luonnontuote :DD


    • eihajuakaan

      Mihin luokkaan lasket jalostuksessa käytettävät kerosiinit ja rikkihapot? No, kerosiini tulee öljystä, joka tulee luonnosta... Ja rikkiä löytyy luonnossa tulivuorien läheltä. Et joo... kai se sitten on luonnontuote...

      Kokalehdet on kyl ihan hyvä luonnontuote, ei siinä mitään. Mut tuo puuteripuoli on vähä eri juttu. No, onneks Suomessa ei myydä kokaiinia. Jotain 85% vauvantalkkia ja laktoosia kun vetää, niin ei juu pärisekkään samoin ku piri, vaikka siinä vauvantalkin seassa oliskin jotain laitonta.

    • Mr. Brownstone

      Brenkku ja rööki ovat satavarmasti tappavampia kuin kokis.

      Asiasta kolmanteen,kokaiini on helvetisti paljon vauhtia kalliimpaan,mutta vitun tyhmää puhua jotain köyhät käyttää sitä ja rikkaat kokaa.Idioottimaista maksaa niin paljon enemmän jonkun imagon vuoksi tai,että on millä mällätä.

      Lopuksi miksei täällä kukaan kirjota tai kysy tai keskustelu huumeiden kuninkaasta heroiinista tai muista opiaateista.Heroiinin high suoneen otettuna kestää timma kaupalla ja vaikutuksen alkua ei todellakaan tarvii venaa loppu viikkoa.Kyse maksimissaan 10 sekasta.

      • Nenäkarkkia

        Mukavat kokemukset tosin niin lyhyt vaikutus.

        Metamfetamiini kestää, Ziisus,
        maailman valot kiiltää, hyviä juttuja tulee ja muistista
        pulppuaa asioita ja analyyttista mieltä riittää.

        Mutta siis kaikella on paikkansa ja aikansa.

        Itse en ole käyttäjä.


    • kola-ola

      jumalauta mikä fiilis päällänsä. 0.2 kolaa hihaa. kyl toimii, suosittelen kaikille lämpimästi

      • happo

        Colaa.
        Ei pysty, liian hapokasta - Albert Hoffmann vs. kola-olli


      • Jiijikkiij

        15 minuutin päästä olet takaisin pohjamudissa. Luuseri.


    • Kola Olli

      Ei pysty liaan hapokasta ainetta.

    • paska muna

      pillumehu paras huume nussikaa perseeseen myös!!!

    • vauhtia napakasti

      mahtavaa paneskella kun on nauttinut

    • noco

      Täältä kyllä huomaa helposti nää kokaiininistit. Kusi nousee päähän ja heti tulistutaan kun jokin vähän kritisoi vastaan. Huomannu muutamasta kaveristaki samat vaikutukset... kusipää koksunistit.

    • Koukussa elämään

      Kaikkien huumeiden käyttäjät ovat tyhmiä ja toisille huumeita tyrkyttävät lisäksi sairaita.

    • kola olli.

      Paska kokaiini, kun jotain puutuu, kaverilta puutui, hammas, toiselta koko naama, ja nyt on hyvää, toimii... hemmetin kallista metaan nähden., kun piri toimii vain jotain 1-3h, meta ihan vitusti enemmän, kola ok.... nyt loppu jutut.

      • Ihijolou

        Amfetamiini toimii noin 12 tuntia per kunnon annos. Ja kyllä kokaiinista voi seota ja se vie kaikki rahasi. Amfetamiini taas on liian pitkäkestoista ja ihminen ei saa nukuttua, siinä sen ongelma. Unohtakaa huumeet ja syökää mansikoita!


    • saynotopepsi

      Itse tässä taistelen kolariippuvuuden kanssa... Musta olis vaikka mihin, mutta koksu vie ja mä vikisen. Kunpa tää päivä ois viimeinen. Ja osais taas nauttia elämästä ilmankin.

    • Anonyymi

      http://psyvault.net/viewtopic.php?t=2715

      Kokaiini
      Post by Harold » 2009-12-18 23:08

      Nonni. Ei ollu viel täällä stimulantti puolella omaa topiccia tälle mainiolle stimulantille.

      Itse on tullut nautiskeltua jos jonkinlaista erilaista kokaiinia eripuolin eurooppaa ja ehdottomasti pätevintä oli vasta äskettäin saksassa. köpiksen katukoksut imo todella nihkeitä, samoin mitä suomessa tulee vastaan.

      justiinsa maistoin suomi "kokaiinia", mutta missä puuduttava vaikutus? ja makukin oli aivan erilainen, mitähän mahtanu olla...

      mitä porukka on mieltä tästä ? kokemuksia, mielipiteitä ja yleistä keskustelua aineesta

      ------------

      lue lisää linkistä!

    • Anonyymi

      VIE HELVETISTI RAHAA JUOPPOJEN JA PÄIHDEONGELMAISTEN HYYSÄÄMINEN
      , eihän sitä ole varaa hoitaa sairaita eikä vanhuksia jotka sentään ovat maksaneet veroja ja tehneet töitä 6 päivää viikossa.
      JUOPOT JA NARKKARIT tuovat ongelmia itselleen ja läheisillee. säälin kaikkia joilla PIENIÄ LAPSIA jotka joutuvat elämään näisen ihmisten kanssa, He myös ovat naapureiden kauhuja , PITÄVÄT ÄLÄMÖLÖÄ yleensä öisin, LIKAAVAT paikat . HAJOTTAVAT ASUMUKSENSA , paljon yhteiskunnan varoilla siivootaan näiden päihdetyyppien jättämät helvetilliset sotkut ja tehdään kämppiin täysremontteja, eli pelkkiä menoeriä yhteiskunnalle, POLIISEJA TYÖSTÄVIÄ VAARALLISIA HULLUJA, , LAKITUPIEN JA VANKILOIDEN KALIIIIKSI TULEVAT
      YHTEISKUNTAHYLKIÖT. EI KOSKAAN PIDÄ UNOHTAA ETTÄ ETTÄ JEPPE ITSE PIIKITTÄÄ,JEPPE ITSE OTTAA VIINAA JA KALJAA, OMIA VALINTOJA HELVETTIIN JA SITTEN ODOTETAAN ETTÄ JOKU TOINENRUOKKOAA PASKAT HOUSUISTA JA NURKISTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe