Luetteko te muiden kommentit ennen kuin itse vastaatte näihin kommentteihin vai vastaatteko ensin ja menette sitten niihin toisten kommentteihin?
Itse vastaan aina ensin ja sitten näen, että joku on jo vastannut samoin ja se saa taas tuntemaan itseni vähän tyhmäksi.
Olenko yksin vai onko jollakin samoja kokemuksia?
Kysely palstalaisille
11
159
Vastaukset
- ...
ensin mitä on jo kirjoitettu. Säästää vaivaa, koska usein voi sitten jättää kokonaan vastaamatta.
Toisaalta aika usein vastaan vastausten vastauksiin, enkä aloituksiin, mikä olisi niitä ketjuja lukematta pikkuisen vaikeaa.
Oikein pitkät ketjut ovat kuitenkin poikkeus: ei jaksa lukea kaikkea jo vastattua, ja jos avaus on mielenkiintoinen, niin töräytän siihen jotain. Silläkin uhalla, että joku toinen olisi jo edellä vastannut samantapaisesti (tietämättäni siis). Yleensä luen silmäillen vastaukset läpi, mutta joskus vastaan sokkona, impulsiivinen kun olen.
>> Yleensä luen silmäillen vastaukset läpi, mutta joskus vastaan sokkona, impulsiivinen kun olen.
- 42
Pitkiä ketjuja en viitsi edes vilkaista.
Jos aloitus on hyvä mutta siinä on kommentteja, luen kaikki, ja vastaan sopivaan kohtaan.
Kirjoitan sen verran pitkästi, että yleensä kmmentteja ilmestyy samalla, kun kirjoitan
Usein aloitan vastaamaan mutta luovun puuhasta jos aloitus ei olekkaan niin sisällökäs tai vastaamisen arvoinen - Kössönöm
Joskus vaan lueskelen kirjoituksia, enkä vastaa mihinkään, kunnes sitten PAM tulee sellainen tunne, että tuolle kyllä nyt on pakko vastata. Mutta sellaisiin ketjuihin en edes viitsi ottaa osaa, jossa on hirveästi kertanikkejä. En yleensä edes lue niitä.
Onko sillä väliä mitä muut ovat vastanneet? Ei minusta ainakaan. - goddeloos
sekäettä - Välillä tulee vastattua turhan herkästi, yleensä luen ensin vastauksia... ellei niitä ole paljon :)
Vastaan aina eka, sitte katon mitä muut on kommannu. Minun tapauksessani niitä samoja vastauksia, ainakin tällä palstalla, ei oikeen tuppaa tulemaan :)
Tosin luen paljon mitä muuta on kommentoinu, niistäkin voi oppia uutta.Luen ensin, sitten lukasen joitakin muita kommentteja, yleensä rekattujen nimimerkkien kommentit. Joskus joku on ajatellut samoin kuin minä, mutta en minä itseäni tyhmäksi tunne, päinvastoin. Hienoa että en ole yksin ajtusteni kanssa.
RE:Kysely palstalaisille
Vastaan yleensä ensn, luen sitten muitten jutut, jos jaksan. Monesti huomaan, että turhaan näppäilin, koska suurinpiirtein samanlaisia vastauksia jo on.Aloin sen jälkeen, kun oli liian monta kertaa käynyt niin, että joku oli jo vastannut juuri samoin. Pitkässä ketjussa voi edelleenkin käydä niin, mutta kovin pitkiin ketjuihin en jaksa yleensä edes lähteä mukaan.
jos mieleeni tulee joku hiukan aloituksesta poikkeava juttu, teen yleensä uuden aloituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616943Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414885- 792722
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412029- 181868
- 301637
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
- 151176