Hertäkää jo puheeseen ja mekkalaan!

mikki on auki

Karjalaiskesäjuhlien hupennus: Kuinka kehumma toiseillemme kartanoitamma ja pianojamma vuodelta 1939!

44

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • körttiläinen.

Ylistäkäämme herraa jumalaa ja kiittäkäämme häntä kaikesta armosta minkä hän on meille syntisille antanut, aamen. Anna herra evakoille heidän omat mökkinsä ja maatilkkunsa takaisin että me kunnon körttiläiset pääsemme veisaamaan ylistystämme herralle rauhassa kartanoidemme saleissa.

• äöolikujhye

oletko ympärileikattu?

• åäpöoåliukjyt
        äöolikujhye kirjoitti:

oletko ympärileikattu?

Saksittu piholainen se on Hölttälssä!

• 23132132456
        åäpöoåliukjyt kirjoitti:

Saksittu piholainen se on Hölttälssä!

M. Luther: Juutalaisista ja heidän valheistaan
        H. Ford: Juutalaiset -maailman tärkein kysymys
        S. Nilus: Salaisuus paljastuu ja toisella nimellä Siionin viisaiden salaiset pöytäkirjat (kaikilla maailman kielillä)
        B. Ratenau: Siionin viisaat ja Siionin bolsevismi
        E. Uoti: Siionismi, vapaamuurarius ja Suomen juutalaiset

• Aarolffvi
        23132132456 kirjoitti:

M. Luther: Juutalaisista ja heidän valheistaan
        H. Ford: Juutalaiset -maailman tärkein kysymys
        S. Nilus: Salaisuus paljastuu ja toisella nimellä Siionin viisaiden salaiset pöytäkirjat (kaikilla maailman kielillä)
        B. Ratenau: Siionin viisaat ja Siionin bolsevismi
        E. Uoti: Siionismi, vapaamuurarius ja Suomen juutalaiset

Hyviä kirjoja! Luin ne kaikki ja olen natzi nyt!

• Roikosripa

Missä on seuraava karjalaiskotkotuspäivä? Menen sinne aivan eturiviin kuuntelemaan.

• påoöiluk

Loimaalla lehden toimituksessa.

• io
        påoöiluk kirjoitti:

Loimaalla lehden toimituksessa.

?

• yuj6td
        io kirjoitti:

?

Serbian loistava torjuntavoitto kolmesataamiljoonaisesta Natosta! Ei ole samaa luokkaa Suomella, kun pääsi miehittäjäjoukot Porkkalaan, mutta Serbia piti valtavat natolaumat kaukana pääkaupungistaan!

• gbnrhgnf
        yuj6td kirjoitti:

Serbian loistava torjuntavoitto kolmesataamiljoonaisesta Natosta! Ei ole samaa luokkaa Suomella, kun pääsi miehittäjäjoukot Porkkalaan, mutta Serbia piti valtavat natolaumat kaukana pääkaupungistaan!

Valehtelet! Olen Höpö-Klenkka-Vääpeli! Minulla on kaikki Suosikki, Sydän Sarjat ja Korkeajännitys- lehdet. Minä siis tiedän kaiken historiasta, sodista ja kaikesta. Olen Klenkka. Sinä valehtelet! Kaikki valehtelee! Minä en valehtele! Olen Höpö-Kelnkka!

niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        ja minä olen rehellinen Höpö-Klenkka!

• Tämäkö moottorivenei
        gbnrhgnf kirjoitti:

Valehtelet! Olen Höpö-Klenkka-Vääpeli! Minulla on kaikki Suosikki, Sydän Sarjat ja Korkeajännitys- lehdet. Minä siis tiedän kaiken historiasta, sodista ja kaikesta. Olen Klenkka. Sinä valehtelet! Kaikki valehtelee! Minä en valehtele! Olen Höpö-Kelnkka!

niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        niin ja olet stallari
        ja minä olen rehellinen Höpö-Klenkka!

Tämäkö moottoriveneilypalsta? Ennemminkin tänne suoltaa paisenaamaiset räkättäjät sonta-aivoistaan silkkaa makkiaan, joka annetaan seistä viikosta viikkoon haisemassa!

• popooåkå

nyt kerskuu lapsenlapset, että millaisiin autoja, kameroita, kännyjä ja tietsikoita Pieksupalleilla isovanhemmillla olikaan

• äöl,oåpååkoåkq34åokj

ala-arvoisen palstan pohjanoteeraus on ottaa toisen kirjoitus, kuin itselleen, jos omat rahkeet eivät riitä.... karjalaisotuksilta sekin tietysti käy niin nauraen ja tanssien.....

• äöl,oåpååkoåkq34åokj kirjoitti:

ala-arvoisen palstan pohjanoteeraus on ottaa toisen kirjoitus, kuin itselleen, jos omat rahkeet eivät riitä.... karjalaisotuksilta sekin tietysti käy niin nauraen ja tanssien.....

Hehe, nickisi vastaa täysin kirjoituksesi tasoa:-D

• iu7y65tr4
        lipfert kirjoitti:

Hehe, nickisi vastaa täysin kirjoituksesi tasoa:-D

ja sulla lipsahtanutta mieltäsi?

• tnjmtm

OK! Olin seuraamassa karjalaiskulttuuripäiviä. Kyllä se pitää paikkansa, että kehu oli pinnassa. Muut eivät ole mitään, paitsi karjaliset, jotka ovat jumalaa parempia ja ovat heittäneet jeesuksen vittuun taivaasta.

• um6j3t ,m

Haist vcittu! Me karjalaiset emme kehu kui persereikäämme ja kartanoitamme.

• i,7y4.
        um6j3t ,m kirjoitti:

Haist vcittu! Me karjalaiset emme kehu kui persereikäämme ja kartanoitamme.

Kiitos EvakkoPoika rehellisyydestäsi

• .EvakkoPoika.
        i,7y4. kirjoitti:

Kiitos EvakkoPoika rehellisyydestäsi

En se ole minä!

• likoujyhgrt
        .EvakkoPoika. kirjoitti:

En se ole minä!

Kustetko vielä pikku poikien päälle?

• ou.l][

Viranomaisten pitäisi tutkia syyllistyykö Kurkijokelainen-lehti kansanosan vastaiseen kiihoitukseen!

• my rm

On syyllistynyt jo 60 vuotta!

• i,7r5
        my rm kirjoitti:

On syyllistynyt jo 60 vuotta!

Miksei mitään tapahdu?

• mu6tew
        i,7r5 kirjoitti:

Miksei mitään tapahdu?

Nato pommittaa kyllä

• persman
        i,7r5 kirjoitti:

Miksei mitään tapahdu?

Timppa Soini on viimeinen toivo, muut eivät ole uskaltaneet
        käsitellä koko karjalan kysymystä,viimeinen juna lähtee.

• niillä onnistuu
        persman kirjoitti:

Timppa Soini on viimeinen toivo, muut eivät ole uskaltaneet
        käsitellä koko karjalan kysymystä,viimeinen juna lähtee.

Onhan teillä tämä vanhurskas kansanvillitsijä Jouko Piho ja jumala!

• ,.t79u

Karjat, siis evakkokarjat ovat mukavia!

• .lgukghfbv

ajaa karjan länteen?

• öloikjuhygt
        .lgukghfbv kirjoitti:

ajaa karjan länteen?

mitäs sitten kun tulee Selkämeri vastaan?

• Yhteiskunnan vähäosa

Noin 2000 nuorta poikaa päättää peruskoulun joka vuosi ilman kirjoitustaitoa ja toinen mokoma heikolla ilmaisukyvyllä.

Kieltämättä tämäkin ketju osoittaa hyvin selvästi ketkä ovat joutuneet lähtemään kylmään maailmaan huonoilla eväillä ja jopa ilman eväitä.

Näiltä raukoilta ilmeisesti ne mamut sitten vievät työpaikan. Onneksi Suomen Sisu auttaa nuorta miestä mäessä.

• emakkopoju

oletko jäsen?miten pääsit?

• -.iouyjrt

Missä ovat ensimmäiset, että pääsen?

• opeettaajaaat

Kyllä apukoulun ensimmäinen luokka opettaa.

• kljmhgf

Meidän piano oli isompi, kuin kellään suomalaisella!

• uyjrt

MeidänPiho on parempi kuin teirään äiteee

• yiguhuoi

Minä, Klenkka-Vääpeli räkätän täällä aina vastaan! Minä olen oikeassa! Luulen, että kaikki maailman tieto ja aidot paperit ovat hyllyssäni Korkkareiden vieressä ja Lauttamuksen kirjojen takana! Valehtelet! Olen Klenkka!

• poiuytr

Evakkovätykset väsyneet kertomaan kartanoistaan ja pianoistaan?

• Anuksen Antti

Anuksen Antti on pistänyt pudokkaansa tehokirjoittelu kurssille.
      Jälkeä syntyy. Taso on ilahduttavasti noussut. Mutantteja on varmaan geenimuunneltu.

• 1478

heijaa sv
      28.9.2012 10:57
      0
      Välittäjä_LKV
      21.9.2012 22:56
      -1
      Sulje
      Haviaa en tiedä, mutta lienee niitä samanlaisia kielirasisteja kuin muutkin maamme ainoan laillisen natsijärjestön jäsenet (= Suomalaisuudenliitto).

Hänen 1990-luvun loppupuolen kirjoituksilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, koska liputusohje on vuodelta 2009!!

Tuohon saastaan sanoisin vain, että SFP, huussis ja konstf.b levittävät laillista kielirasismiaan enemmän, kuin laki sallii. Veneilyssä sen näkee juuri noiden kahden vierekkäisen seuran toiminnassa. Helsingin moottorivenekerho ja Suomen moottorivenekerho, ovat ruåttinkielisen rasismin käsissä, eikä siihen puutu viranomaiset.

• LöytyiköMökkiäMiule

Kyllä Karjalan palautus toisi valtavasti työpaikkoja ihmisille.Kaiken alan yrityksille.
      (Impilahdelta)

• jjipijijiljöji

Kovin on arka taboo asia tämä Kekkosen Urhon lahtariteurastajana oleminen 1918 Haminassa. Jo kolme kertaa vuorokaudessa poistettu.

• oiukyjhtr

Minä kusen aina näin pakkasella muoviletkuun, joka menee otsasta aivoihini. Saan lämpöä ja evakollista lientä. Sitten leikinpaskaletkuillani. Ne kulkevat niskasta aivorunkoon. Asennutin siihen käsipumpun ja tuntuu hyvältä.

EvakkoPoika

• Todella kiihkeä ihailija??

Kylläpä asialliset juttuni ovat saaneet Tehtaankadun ureamiehen täyteen hurmioon. Kaveri fanittaa minua niin innokkaasti, että käyttää ureajuttujensa allekirjoituksessa jopa minun rekisteröityä nimimerkkiäni.

Vain harvoin minua on ihailtu näin voimakkaasti. Ihailusta kiitollisena toivottelen kaikille palstalaisille ja myös Tehtaankadun miehille

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA

• l.iolö.io-ö

Millaisia evakkojen puhepölinä- ja valepäiviä tänä kesänä, että pääsee kuulemana ja nauramaan?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      36
      4423
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2369
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1432
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      93
      1288
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      28
      1217
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1188
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      52
      1132
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      965
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      921
    10. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    Aihe