Akku testi

Akuttaja

Kummaa hajontaa TM ja tämän http://www.testfakta.se/img/2010/3/31/393029.pdf testin kesken. Esm, Bilteman akku viimeinen TM testissä ja taas tossa ruottilaisten testissä ihan hyvä. Ja sama akku molemmissa testeissä. Verratkaapa piruuttanne arvosteluja. Aivan päinvastaisia arvosteluja saanut tuo biltemankin akku.

9

2967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhän ne tahtoo mennä muutkin testit.
      Oletkos nähnyt, että Auto Motor und Sportin vertailutestin olisi joskus voittanut ei-saksalainen auto? Ei ole sattunut minun silmiini, tosin en ole muutamaan vuoteen enää silmäillytkään.

      • Vastahan Subarun Legasy voitti Audi 5:sen oikein reilusti
        lähes kaikilla osa-alueilla. Hävisi vain mielikuvissa 5:selle.


      • k.almari
        Täpinä kirjoitti:

        Vastahan Subarun Legasy voitti Audi 5:sen oikein reilusti
        lähes kaikilla osa-alueilla. Hävisi vain mielikuvissa 5:selle.

        Mutta outoa on jos mittaamalla saadaan tuloksia jotka ovat kovasti poikkeavia toisistaan. Muistan nähneeni että TM testissä tuo kyseinen bilteman akku (80-2622) olisi saanut huonot arvosanat juurikin tuossa -20 starttauksessa. Tuossa linkin testissä näyttäisi olevan ihan toisin. Kehutaan vielä lopussa akkua sitkeäksi :)


      • on siinä, että
        k.almari kirjoitti:

        Mutta outoa on jos mittaamalla saadaan tuloksia jotka ovat kovasti poikkeavia toisistaan. Muistan nähneeni että TM testissä tuo kyseinen bilteman akku (80-2622) olisi saanut huonot arvosanat juurikin tuossa -20 starttauksessa. Tuossa linkin testissä näyttäisi olevan ihan toisin. Kehutaan vielä lopussa akkua sitkeäksi :)

        Bilteman akut eivät ole tasalaatuisia, eli TM:n testiin sattunut akku on ollut huonompaa laatua kuin ruotsalaisessa testissä ollut akku.


      • Testeihin ei luottam

        Nuo on TM:n ykkösmerkit, syytä en tosin ymmärrä. Aikanaan 2000-Golffi voitti järjestelmällisesti kaikki testit. Kävin sitten koeajamassa pariinkin kertaan, muutaman vuoden välein. Eipä tuo ainakaan käteen kovin häpöseltä tuntunut ja molemmilla kerroilla valitsin Japskin.


    • 00000000000000000

      Tuo ruotsalainen testi taitaa testata vain kylmäkäynnistystilannetta ja senkin vähän eritavalla kuin TM. Viittaatko 2003 TM:ssä olleeseen testiin vai mihin?

      Mielestäni nuo testfaktan ja tekniikan maailman testit eivät ole keskenään vertailukelpoisia ja on typerää vaatia silloin lopputuloksenkin olevan sama...

      • akuttaja

        Viittaan viimesimpään testiin enkä mihinkään 7 vuotta vanhaan testiin. Laitoinhan ton akun mallinkin näkyviin. Ja luitkohan koko taulukkoa mihin linkin laitoin(edelliselle). Epäilen että et lukenut tai ainakaan ymmärtänyt lukemaasi. Nimittäin kyllä se vaikuttaa hyvin samanlaiselta testausmenetelmältä kun TM testissä.


      • ...
        akuttaja kirjoitti:

        Viittaan viimesimpään testiin enkä mihinkään 7 vuotta vanhaan testiin. Laitoinhan ton akun mallinkin näkyviin. Ja luitkohan koko taulukkoa mihin linkin laitoin(edelliselle). Epäilen että et lukenut tai ainakaan ymmärtänyt lukemaasi. Nimittäin kyllä se vaikuttaa hyvin samanlaiselta testausmenetelmältä kun TM testissä.

        Biltema tilaa myymänsä tavaran alihankkijoilta mistä milloinkin. Kun sitten halvalla tehdään ja tosin halvalla myydäänkin, jostain on tingittävä esim. laadun valvonnasta (tasalaatuisuudesta).


      • akuttaja
        ... kirjoitti:

        Biltema tilaa myymänsä tavaran alihankkijoilta mistä milloinkin. Kun sitten halvalla tehdään ja tosin halvalla myydäänkin, jostain on tingittävä esim. laadun valvonnasta (tasalaatuisuudesta).

        Tuon laadunvalvonnan ongelman voin ymmärtääkin. Kama kun tulee millon mistäkin niin aika vaikeaa valvoa :) No voi siis saada hyvääkin tavaraa halvalla kun kohdalle sattuu. Tosin toisinkin päin voi käydä, heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe