..voita jäätelöauto? mitä sillä tekee? tekeekö se jäätelöä? onko siellä helteellä pakkasta? onko siellä kiva viiletellä auringon kuumuudessa hähh? onkse kokonaan oma vaiko päiväksi? vai miten se meni?
jos omaksi siitä tulee meitsin uusi koti..tiedättekö miksi? KOSKA MINÄ VOITAN AINA:: lahjuksilla.. MUAHUAHAHAHAAA::MUAGHUAASHAHAA ja saa järtskii lennän sillä roomaan ja otan sieltä sitä oikeeta jätskii FRAGOLAAAA..mmuahahahahahaahahaaa
sitte saa jäädä helteet kun viilettelen taivaalla jätskiautolla nih..että sillai..
se kilpailu jäätelöautosta?
7
162
Vastaukset
Hyvä, kun muistutit...lupasin likalle antaa rahaa jäätelöautolle lauantaiksi.:)
Pitää lähtee huomenna nostamaan käteistä, että pääsee ostoksille.:)..jos se on rahan antaminen jätskiin on hitto taitaa olla aika jätskihirmu sitte? kyllähän se jätski maistuu varsinkin roomalainen fragola..mieluiten paikan päällä..
- bojonggg
Viikonloppuisin kun arvelet suurimman osan aikuisväestöstä ottavan päikkäreitä, käyt jokaisen talon nurkalla pimpottelemassa äänimerkkiä. Tomaatteja tulee ilmaiseksi - ei tarvitse muuta kuin väistellä.
..mulakin arkena hommaa joten soimaan vaan ett tididididi tididididi titti titti diii.. ja toista poari kertaa..sitte saan tomaatteja keittooni ja piiraaseeni tomaattipiiraaseeni..
regular vanilja vai uskomaton mustikka-herbamaaresekoitus?
jos jalkimmainen niin en osallistu arvontaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472995
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 781628
- 381609
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161516- 301415