Mikäköhän vasenta polveani vaivaa, sillä aina kun suoristan sen eteenpäin, polvilumpion alle tulee pistävä/viiltävä kipu. Kipua on hieman vaikea paikallistaa, ihan kun se olisi aika syvällä polvessa. Välillä kyykistyessäni polvestani kuuluu myös "poksahdus", mutta se ei satu lainkaan. Oikeassa polvessani ei ole kipuja. Voisikohan tämä olla jokin luupiikki, sellaisestakin olen kuullut? Ja onko kenelläkään ollut vastaavanlaisia oireita? Olen 20v. nainen, enkä harrasta mitään erityistä mikä voisi kipeyttää polven, jollei kävelyä lasketa.
polven suoristaminen sattuu
2
9133
Vastaukset
- ....
joskus tapahtunut jokin tapaturma (kaatuminen, polven vääntyminen tms.) jolloin nivelkierukka on vaurioitunut. Vaurioitunut nivelkierukka oireilee tuolla tavalla. Minullakin oli samantapaisia oireita ja todettiin magneettikuvassa kierukasta irronneen palan joka jopa lukitsi polven ajoittain kun jäi sopivaan rakoon.
- Anonyymi
Leikattiinko polvi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227