En ole perehtynyt asiaan ja siksi haluaisin nyt kuulla mielipiteitä. Voiko joku ihan fyysinen ihminen olla enkeli? vai onko se sitä kun joku vaan kehuu että joku lämminhenkinen ihminen on enkeli? Ja jos vastaus ensimmäiseen on kyllä niin millaiset ihmiset on enkeleitä ja miten heidät tunnistaa?
Enkeleitä?
4
433
Vastaukset
Oletan että enkeli on henkiolento, ei hengissä oleva ihminen, mutta kun maailmankaikkeus on niin tuntematon ja näkymätön maailma...näkymätön? En ole tavannut enkeliä, mutta suojelus ja varjeluskokemuksia paljon, kyllä enkeleitä on. Minun enkelini on nimeltään -pikkuenkeli Annamarie.
- sitten kin
pikkupiru, joka tähän henkimaailmansa
asioihin haluaa houkutella.
- Kristuksen oma
Enkelit voivat kyllä esiintyä ihan fyysisen ihmisen näköisenä, niin kuin Raamattukin osoittaa, mutta yleensä enkelit ovat valkoisia ja hehkuvia henkiolentoja, ja kooltaan ihmisen kokoisista aina kilometrin korkuisiin.
Niiden ruumiit ovat paljon kevyempää ainetta kuin meidän. Mutta tietääkseni niillä kyllä ruumiit on, vaikka puhutaaankin "henkiolennoista".
Joten he voivat esiintyä fyysisinä olentoina ja niitä voi luulla ihmiseksi. - ätieleknE
Älä luota kenenkään ihmisen enkeliyteen. Kaikki ihmiset ovat toden tullen vain ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235590
- 725232
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753680Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603328- 442900
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 461945
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743