Työsuhde AUTO

HSokki..

Mikä merkki teillä on käytössänne?
paljonko tulee kilometrejä vuodessa?
minkä oletatte olevan suomen suosituimman Ts-auton?

monessa firmassa se on tojota nissani..vw.Ajoja saattaa tulla vuodessa 40tkm:kin.

10

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%%%%%%%%

Mercedes Benz Sprinter 315 cdi automat. Ajan sillä noin 11,000km vuodessa. Suosituin taitaa olla Volvo.

• voi voi

oikein halua tietää?

• valuuttaville

Suosituimman pitäisi olla joku eurooppalainen(mersu,audi,volvo tai joku muu joka tukee suomalaista vientiä.Ei siis missään nimessä japanilainen.

• 7xtyösyhdeauto
        valuuttaville kirjoitti:

Suosituimman pitäisi olla joku eurooppalainen(mersu,audi,volvo tai joku muu joka tukee suomalaista vientiä.Ei siis missään nimessä japanilainen.

eivät ole suosituimpia tösuhdeautoja.Päinvastoin niitä yritetään välttää kun onmahdollisuus saada massasta jotain poikkeavaa.Kun otin takavuosina ensimmäisen Citroen C5 työshdeautoksi niin se oli suosituin ja Mondeo hävisi monen vuoden ykköspaikalta. Toyotaa ostaa keskivertoperheet omalla rahalla ja haluavat luotettavan perusauton jolla jälleenmyynti arvolla on merkitystä. Työsuhdeautoilijoilla sillä ei ole mitään väliä miä huollot maksaa ja jälleenmyyntiarvo on.

• satunnainen aasiakas
        7xtyösyhdeauto kirjoitti:

eivät ole suosituimpia tösuhdeautoja.Päinvastoin niitä yritetään välttää kun onmahdollisuus saada massasta jotain poikkeavaa.Kun otin takavuosina ensimmäisen Citroen C5 työshdeautoksi niin se oli suosituin ja Mondeo hävisi monen vuoden ykköspaikalta. Toyotaa ostaa keskivertoperheet omalla rahalla ja haluavat luotettavan perusauton jolla jälleenmyynti arvolla on merkitystä. Työsuhdeautoilijoilla sillä ei ole mitään väliä miä huollot maksaa ja jälleenmyyntiarvo on.

kyllähän ne eurooppalaiset autot jyllää työsuhdeautomarkkinoilla, ei niihin japanialaisilla ole muuten asiaa kuin hondalla ja mazdalla, kuulemma luotettavimmat ovat ja liisarien jämärit korkeammat kuin monella muulla = edullisempi kk-vuokra.

Tiesitkö muuten, että toyotalla on markkinoiden korkeimmat myyntipalkkiot uusissa autoissaan, toisin sanoen myytävän auton katolla on iso nippu rahaa, jolla vaihtoautoa voidaan ylihyvittää? Sillähän sitä saadaan kauppaa tehtyä, kun ei tarvitse vaihtoauton hinnoittelussa markkinahinnoista välittää, ihan sama miten "pitkäksi" vaihdokin maksaa...

ja nyt odottamaan, tuleeko niskaan paskaa vai kiviä...

• suhdeautot
        satunnainen aasiakas kirjoitti:

kyllähän ne eurooppalaiset autot jyllää työsuhdeautomarkkinoilla, ei niihin japanialaisilla ole muuten asiaa kuin hondalla ja mazdalla, kuulemma luotettavimmat ovat ja liisarien jämärit korkeammat kuin monella muulla = edullisempi kk-vuokra.

Tiesitkö muuten, että toyotalla on markkinoiden korkeimmat myyntipalkkiot uusissa autoissaan, toisin sanoen myytävän auton katolla on iso nippu rahaa, jolla vaihtoautoa voidaan ylihyvittää? Sillähän sitä saadaan kauppaa tehtyä, kun ei tarvitse vaihtoauton hinnoittelussa markkinahinnoista välittää, ihan sama miten "pitkäksi" vaihdokin maksaa...

ja nyt odottamaan, tuleeko niskaan paskaa vai kiviä...

Peugeot 307 farkku, 18000km/vuosi, kohta menee vaihtoon tulee neljä vuotta täyteen. Hyvin on toiminut, käsijarruvaijeri jumittu viime talvena, parkkilamppuja on mennyt aika usein.

• Hadrr
        7xtyösyhdeauto kirjoitti:

Autohan hinnoitellaan mm. arvioidun jäännöarvon mukaan, lisäksi mukaan tulevat huoltokulut yms.

Tottakai sillä on merkitystä miten hyvin auto pitää hintansa. Minun nykyinen ALD:n kautta otettu leasing auto on Toyota ja niin on seuraavakin.

En halua rampata korjaamolla vaikka kuinka saisinkin sijaisauton jne. Se vie kuitenkin aikaani ja aiheuttaa harmia. Työkavereiden leasing VW/Ford/Volvoja korjauslistaa katsellessani olen todennut etten halua tuollaisia riesakseni, vaikka en itse korjauksia maksaisikaan.

• laatu,
    • Leasing-puimuri

Rekka "leasing- autona", mutta mites´ maanseudun elonkorjuutraktorit työssä lokakuussakin, kaupunkilaisille viljalti rakkautta ja ruokaa, peltokilometrit...

• huitsinmeno

comfoort tdi 102KW paku.
      kivan hiljainen herrasmiesauto joka ei rämise vaan menee....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe