Kännykästä kuvat tietokoneelle

miten?

Mitenkä saan kännykällä ottamat kuvat kännykästä tietokoneelle? Kännykässä on se joku bluetoot, mutta mun tietokoneessa ei mun mielestä ole bluetootthia. Kännykässä on muistikortti.

Pitääkö ostaa joku kaapeli tietoneen ja kännykän välille? vai mitä?

22

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuh oj io

      Myydään melkein miss' tahasa, maksaa ehk' kympin.

    • Ginihammas

      en tiedä kun en tiedä mikä kännykkä. Osta blutuutti tietokoneeseen, maksaa kympin verran.

    • Riiviönrauta

      ...puhelimen mukana tulee kaapeli, jolla sen saa yhdistettyä tietsikkaan...

      -Rr

    • opa64

      Bluetooth 2.0 USB adapteri (mini) Huuto.net, maksaa vaivaiset 2,40€ 1€ postarit.

      • Sano ensin mikä kännykkä sinulla on?


      • Olen tämän viestin a
        vapunen kirjoitti:

        Sano ensin mikä kännykkä sinulla on?

        Mulla on nokia 7210 supernova. Mun mielestä mukana ei ole tullut mitään kaapelia.


      • Ostin vihdoin
        Olen tämän viestin a kirjoitti:

        Mulla on nokia 7210 supernova. Mun mielestä mukana ei ole tullut mitään kaapelia.

        Sitten kallis pätkä. johtoa.


      • coneytohtori
        Ostin vihdoin kirjoitti:

        Sitten kallis pätkä. johtoa.

        Olisit ostanut sen bluetoothpalikan koneeseen, halvempi ja toimintavarmempi kuin kaapeli, ainakin mulla on kontaktiongelmia kaapelin kanssa värkkäillessä kun ei ole microusb vaan ca-53. Kaapelin etu lienee sen nopeus suhteessa bluetoothin siirtonopeuteen, mutta jos siirtää muutamia kuvia, sillä ei ole merkitystä.


    • kait lukea osaat

      pitäis kaapeli mukana olla ja ohjekirjakin vai mistä oikein ostit kännykän? En itsekään käytä bluetoothia vaan Usb-kaapelilla Pc Suite-ohj.käyttäen onnistuu hyvin.

      • ASUKSEN Probe

        ei ainakaan mun nokialaisessa mitään kaapeleita ollut, bluutootti siinä on mut mä sill mitää tee


    • sssas

      apua

    • f,fdlöfdlöflöflö

      lähettänyt multimedia viestinä ne muutamat kuvat mun sähköpostiin.

      siis tekstareina..maksaa jonku 30 centtiä yksi viesti...riippuen operaattorista ja liittymästä

      • coneytohtori

        ei noin saa laadukkaita kuvia lähetettyä, ainoastaan niitä multimediakuvia joita ei tietokoneen ruudulta kehtaa katsoa.


      • coneytohtori
        coneytohtori kirjoitti:

        ei noin saa laadukkaita kuvia lähetettyä, ainoastaan niitä multimediakuvia joita ei tietokoneen ruudulta kehtaa katsoa.

        Toisaalta voit lähettää kännykällä niitä sähköpostina jolloin tuota rajoitusta ei ole, eikä maksa edes mitään ylimääräistä kun on kuukausimaksullinen datasiirto


      • öäöäföfd
        coneytohtori kirjoitti:

        Toisaalta voit lähettää kännykällä niitä sähköpostina jolloin tuota rajoitusta ei ole, eikä maksa edes mitään ylimääräistä kun on kuukausimaksullinen datasiirto

        tällä kamerakännykällä mitään laadukkaita kuvia saa.

        tosta sähköpostiominaisuudesta en tiiä, eipä taida toimia mun kännyssä


      • molopäitä taas
        öäöäföfd kirjoitti:

        tällä kamerakännykällä mitään laadukkaita kuvia saa.

        tosta sähköpostiominaisuudesta en tiiä, eipä taida toimia mun kännyssä

        miksi sitten vastaat jos et saa edes kunnon kuvia kännykälläs? Ei tuo sun höpötykses liity kysyjän asiaan mitenkään.


      • bfbdfbdfb
        öäöäföfd kirjoitti:

        tällä kamerakännykällä mitään laadukkaita kuvia saa.

        tosta sähköpostiominaisuudesta en tiiä, eipä taida toimia mun kännyssä

        helpoin tapa siirtää kännykuvat tietokoneelle kun ostat siihen usb data kaapelinjohdon ..ja lataa pc suiten tai ovi suiten.toinen vaihtoehto jos et johtoa saa niin sähköpostilla,lähetä kännykuvat sähköpostilla omaan tietokoneeseesi,kuhan sulla on pari sp osotetta joista toinen toimii lähettävänä postilaatikkona,lisää siis kännyysi postilaatikot..eisim hotmail ja gmail,niitten kans voi vekslata kätevästi kuvat tk:seen,näin toimien ei tarvi ostaa mitään johtoja tai luutuuttia..pikkasen menee dataa mutta sp ei paljon vie kuhan katkaiset heti yhtreydet kun et tarvii..kuvalähetyksessä katkaisu tapahtuu automaattisesti kylläkin,hyvä tähän tark on datapaketti jos paljon lähetät


      • bfbdfbdfb kirjoitti:

        helpoin tapa siirtää kännykuvat tietokoneelle kun ostat siihen usb data kaapelinjohdon ..ja lataa pc suiten tai ovi suiten.toinen vaihtoehto jos et johtoa saa niin sähköpostilla,lähetä kännykuvat sähköpostilla omaan tietokoneeseesi,kuhan sulla on pari sp osotetta joista toinen toimii lähettävänä postilaatikkona,lisää siis kännyysi postilaatikot..eisim hotmail ja gmail,niitten kans voi vekslata kätevästi kuvat tk:seen,näin toimien ei tarvi ostaa mitään johtoja tai luutuuttia..pikkasen menee dataa mutta sp ei paljon vie kuhan katkaiset heti yhtreydet kun et tarvii..kuvalähetyksessä katkaisu tapahtuu automaattisesti kylläkin,hyvä tähän tark on datapaketti jos paljon lähetät

        Lataa Nokia Ovi suite täältä: http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/ohjelmistot/nokia-ovi-suite/yhteensopivuus-ja-lataaminen

        Sen avulla pystyt varmuuskopioimaan kuvat, ja videot koneelle joko bluetoothin kautta tai usb johdon.


      • fölfölföldölfdölfd
        molopäitä taas kirjoitti:

        miksi sitten vastaat jos et saa edes kunnon kuvia kännykälläs? Ei tuo sun höpötykses liity kysyjän asiaan mitenkään.

        kamerakännyllä voi lähettää kuvan sähköpostiin, sit se on netissä ja sieltä saat sen oamlle kovalevylle


    • Giganörtti

      Halvin tapa on siirtää kännystä kuvat suoraan johonkin veppipalveluun, vaikka www.tinypic.com. Niinkauan kun datamäärä on alle liittymän maksimimäärän tää ei maksa mitään.

      Vähiten sähellystä vaatii kun hankkii microSD-lukijan. Kortti irti kännystä, kiinni lukijaan ja lukija tietokoneeseen. Kuvia voi sitten raahailla tavallisina tiedostoina. Lukija maksaa €2.90, esim:
      http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=42793

    • ... loppusumma tuossa käsillä olevassa kuitissa. Siis Nokia CA-101 -kloonikaapeli postikuluineen, siis micro-USB kaapeli kännykästä tietokoneeseen. Kännykkä näkyy tietokoneessa kuten muistitikku. (ostopaikka www.halvathinnat.fi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe