Voisitteko kertoa, mistä Tallinnasta saisin ostettua DHEA-hormonia. Millä kauppanimillä tuotetta myydään, mikä olisi sopiva vahvuus ja paljonko tuote maksaa. Kiitos Avusta!
Mistä saan DHEA:ta?
55
47447
Vastaukset
- Kiinnostunut
Olen myös miettinyt lähteväni hakemaan DHEA:ta Tallinnasta. Hintaa aineella on aika paljon täällä kotimaassa, eikä minulla ole tällä hetkellä kovin paljoa rahaa laittaa lääkkeisiin. Olen kyllä syönyt jo puolitoista vuotta Yliopiston apteekin valmistamaan DHEA:ta. Miten paljon sitä saa tuoda rajan yli? Minulla on kyllä resepti siihen täällä suomessa... Entäpä laatu? Voiko sieltä saada huonosti tuotettua ja vääränvahvuista lääkettä? Toinen aine mikä kiinnostaa on Melatoniini. Mikä on sen laita Tallinnassa?
- DHEA:sta
Onko "nuorennushormooni" käytön ja hakemisen arvoinen Tallinnasta saakka?
Selvennä mitä vaikutusta on ollut DHEA:n käytöstä ja onko ilmennyt haitallisia sivuvaikutuksia.
Itse olen kokeillut Amerikasta tuotua Melatoniinia, mutta en voinut sivuvaikutusten vuoksi käyttää. - Kiinnostunut
DHEA:sta kirjoitti:
Selvennä mitä vaikutusta on ollut DHEA:n käytöstä ja onko ilmennyt haitallisia sivuvaikutuksia.
Itse olen kokeillut Amerikasta tuotua Melatoniinia, mutta en voinut sivuvaikutusten vuoksi käyttää.On se mielestäni ainakin minulle. Sairastan lisämunuaisen vajaatoimintaa ja minulla ei DHEA:ta erity. Lääke ei kuulu minulle korvattavien lääkkeiden joukkoon ja pysyn kyllä hengissä ilman kyseistä hormonia, mutta eriasia on miten hyvä elämänlaatuni on. Muistini on ainakin hiukan parantunut DHEA:ta syötyäni, samoin ehkä lihaksetkin kasvaneet (ei mitenkään liiallisesti), libido noussut ja ehkä se on eniten vaikuttanut positiivisesti mielialaani ja yleiseen jaksamiseen. Vaikutuksia ei kannata odottaa hetkessä ja siihen voi mennä yli puolikin vuotta. Haittavaikutuksia en ole huomannut. En usko, että niitä tuleekaan jos annos on oikeanlainen.
Joissain tutkimuksissa on todettu DHEA:lla olevan yhteyttä eturauhassyöpään, toisissa siihen ei ole löydetty mitään viitteitä. Monissa tutkimuksissa on DHEA:n kerrottu estävän jopa syöpää.
Itse aloitin DHEA:n pienemmällä 25 mg annoksella, josta se nostettiin myöhemmin veriarvojen mukaan 50 mg:aan.
En suosittele kuitenkaan, että kukaan alkaisi syömääm DHEA:ta ilman veriarvojen mittauttamista, josta katsotaan paljonko sitä tarvitsee ottaa.
Suosittelen DHEA:ta kaikille niille, joilla on Addisonin tauti tai vanhuuden vuoksi alhaiset arvot.
Tässä muutama positiivinen tutkimus DHEA:sta.
Lisää löytyy esim. Googlella ja Pubmedin tietokannasta.
Pill to boost memory and mood
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/3012470.stm
Vitamin hope for Addison's patients
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/2385673.stm
Scientists unravel secrets of long life
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/2167316.stm
High altitude 'speeds up ageing'
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/1940046.stm - Tampereen Plikka
Itse olen kokeillut Amerikasta tuotua Melatoniinia, mutta en voinut sivuvaikutusten vuoksi käyttää.Olen syönyt DHEA.ta n,2 v.
Hyödyt on niin hyvät että hakisin sitä vaikka mistä.En vain luota aina laatuun. Siksi Y-Apteekki turvallisin.
Yleinen kuivuminen helpotti ,Jatkuvat hiivatulehdukset loppuivat,silmien kuivuus pois.
Älytön väsymys helpotti.Ihon kuivuus helpotti.
Rinnat jonkin verran kasvaneet.Viikset kasvaa vähän, että vahaa täytyy poistamiseen käyttää.
ei nekatiivista sanottavaa ,päin vastoin. Suosittelen , - Terveemmäksi
Tampereen Plikka kirjoitti:
Olen syönyt DHEA.ta n,2 v.
Hyödyt on niin hyvät että hakisin sitä vaikka mistä.En vain luota aina laatuun. Siksi Y-Apteekki turvallisin.
Yleinen kuivuminen helpotti ,Jatkuvat hiivatulehdukset loppuivat,silmien kuivuus pois.
Rinnat jonkin verran kasvaneet.Viikset kasvaa vähän, että vahaa täytyy poistamiseen käyttää.
ei nekatiivista sanottavaa ,päin vastoin. Suosittelen ,Hei
Voisiko joku kertoa, kuka urologi määrää DHEA:ta?
Lisätietoja wantedwebsite.blogspot.com:
http://wantedwebsite.blogspot.com/
Kiitos. - Nemo 55
Melatoniini saa apteekista 1-5 mg/vrk receptillä, esim. jos huonosti saa unta. Melatoniinillä on valtavia terveydellisiä vaikutuksia. Lue "The Melatonine Miracle", Walter Pierpaoli/William Regelson .100 X 3 mg maksaa noin 19 EUR. Puh: 044 53 53 876. [email protected].
Nemo 55 kirjoitti:
Melatoniini saa apteekista 1-5 mg/vrk receptillä, esim. jos huonosti saa unta. Melatoniinillä on valtavia terveydellisiä vaikutuksia. Lue "The Melatonine Miracle", Walter Pierpaoli/William Regelson .100 X 3 mg maksaa noin 19 EUR. Puh: 044 53 53 876. [email protected].
Moi.
Pystyykö sulta ostaa Melatoniinia?- olli
yritin muutama vuosi syödä melatoniinia mutta jouduin lopettamaan heti alkuunsa kun multa meni unet ja se oli kyllä surkeata.
- Anonyymi
Itse olen kokeillut Amerikasta tuotua Melatoniinia, mutta en voinut sivuvaikutusten vuoksi käyttää.En kyllä sieltä lähtisi hakemaan. Luin juuri Endokrinologiyhdistyksen artikkelin vuodelta 2013 jossa sanotaan, että lääkärin kirjoittamalla B-lausunnolla Kela myöntää erityiskorvattavuuden lisämunuaisen kuorikerroksen vajaatoimintaan. Itse sain 2003 yksityislääkäriltä kokeiluluonteisesti DHEA pillereitä, kun työterveyden ja sairaalan erittäin laajoissa tutkimuksissa ei löytynyt vikaa. Annettiin ymmärtää, että vika olisi korvien välissä. Tuskin olisin enää hengissä, ellen olisi saanut lääkitystä. Hän sanoi lukeneensa jostain julkaisusta tällaisista pillereistä. Ajelin jo punaisia päin, kolhin itseäni, pudottelin tavaroita, unohdin syödä, muisti pätki, niveliä särki, lihakset voimattomat, helvetillinen väsymys ja tärisin kylmästä saunassakin. Nukkuminenkin taisi olla lähempänä tajuttomuutta. Sain YA:sta selvityksen, mihin vaivaan pillerit oli tarkoitettu. Annosta on jouduttu välillä lisäämään. Viime vuosina reseptin uusiminen on tuottanut vaikeuksia yleisellä puolella kun jäin eläkkeelle. Lääkärit eivät tunne sairautta. Pitänee hankkia se B-lausunto. Pillerit ovat erittäin hintavia.
- Anonyymi
Tampereen Plikka kirjoitti:
Olen syönyt DHEA.ta n,2 v.
ei nekatiivista sanottavaa ,päin vastoin. Suosittelen ,Liika annostus voi johtaa aineenvaihdunnan häiriöihin ja luukatoon. Liika lääkitys aiheuttaa aknea ja epätavallista karvoitusta. Kyllä terkkarissa jo nykyisin otetaan testejä.
- Anonyymi
Terveemmäksi kirjoitti:
Hei
Voisiko joku kertoa, kuka urologi määrää DHEA:ta?
Lisätietoja wantedwebsite.blogspot.com:
http://wantedwebsite.blogspot.com/
Kiitos.Endokrinologilta ainakin kokeitten jälkeen. Ja jos on riittävän älykäs terveyskeskuslääkäri, voit saada häneltäkin lähetteen labraan ja reseptin.
- Anonyymi
Itse olen kokeillut Amerikasta tuotua Melatoniinia, mutta en voinut sivuvaikutusten vuoksi käyttää.Minulla lääkäriltä saatu resepti dhea:ta 25mg/vrk aamuisin. Muisti toimii paremmin, lihakset ovat voimistuneet, paino pysyy kurissa vaivattomasti, olen pirteämpi, mieliala on iloisempi ja tyytyväisempi, kateissa ollut seksuaalinen halu ja kyky on palannut, saan jälleen mahtavia orgasmeja.
Olen 51-vuotias vaihdevuosi-ikäinen nainen. Ei viiksiä, eikä aknea tällä annoksella, vain hyviä vaikutuksia, jotka ilmenivät muutamassa viikossa ja jatkuvat edelleen. Olen oikein tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lääkäriltä saatu resepti dhea:ta 25mg/vrk aamuisin. Muisti toimii paremmin, lihakset ovat voimistuneet, paino pysyy kurissa vaivattomasti, olen pirteämpi, mieliala on iloisempi ja tyytyväisempi, kateissa ollut seksuaalinen halu ja kyky on palannut, saan jälleen mahtavia orgasmeja.
Olen 51-vuotias vaihdevuosi-ikäinen nainen. Ei viiksiä, eikä aknea tällä annoksella, vain hyviä vaikutuksia, jotka ilmenivät muutamassa viikossa ja jatkuvat edelleen. Olen oikein tyytyväinen.Mulle myös sama annos vaihdevuosissa, 48 v. Ihan kuin ois saanut ne henkiset ja fyysiset hyvät ajat takaisin. Toki estroakin kuluu. Erittäin hyvä Gyne mulla ☺️ mä tilasin yliopiston apteekista (ekan) setin ja verikokeista varmaan selkii tuleeko jatkoa ja millä annostuksella. T. Vihdoin olo normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lääkäriltä saatu resepti dhea:ta 25mg/vrk aamuisin. Muisti toimii paremmin, lihakset ovat voimistuneet, paino pysyy kurissa vaivattomasti, olen pirteämpi, mieliala on iloisempi ja tyytyväisempi, kateissa ollut seksuaalinen halu ja kyky on palannut, saan jälleen mahtavia orgasmeja.
Olen 51-vuotias vaihdevuosi-ikäinen nainen. Ei viiksiä, eikä aknea tällä annoksella, vain hyviä vaikutuksia, jotka ilmenivät muutamassa viikossa ja jatkuvat edelleen. Olen oikein tyytyväinen.Minkä ikäinen olet? Oletko nyt paremmassa kunnossa kuin ennen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 51-vuotias vaihdevuosi-ikäinen nainen. Ei viiksiä, eikä aknea tällä annoksella, vain hyviä vaikutuksia, jotka ilmenivät muutamassa viikossa ja jatkuvat edelleen. Olen oikein tyytyväinen.Kuulosta lupaavalta.
Kiitos asiallisesta tekstistä. :)
- Iherbiltätilannut
Jenkeistä saa kaikkea ja halvalla.
http://www.iherb.com/DHEA
http://www.iherb.com/Vitamin-D- OPI316
Jos tilaat edellämainituista linkeistä, niin käytä alennuskoodia OPI316 , niin saat 5 dollaria hinnoista pois. Postikulut on 4 dollaria ja toimitusaika noin 2 vkoa. Visalla kannattaa hoitaa maksupuoli. Hyvin toimii tuo putiikki. Ite olen pari kertaa tilannut kaikenlaista tarpeellista vitamiinia ja kalaöljyjä.
- Peklehti
OPI316 kirjoitti:
Jos tilaat edellämainituista linkeistä, niin käytä alennuskoodia OPI316 , niin saat 5 dollaria hinnoista pois. Postikulut on 4 dollaria ja toimitusaika noin 2 vkoa. Visalla kannattaa hoitaa maksupuoli. Hyvin toimii tuo putiikki. Ite olen pari kertaa tilannut kaikenlaista tarpeellista vitamiinia ja kalaöljyjä.
Tuntuu hyvältä tuotteelta tuo DHEA, mutta onko tuonnin kanssa ollut vaikeuksia? Eli miten tulli suhtautuu tällaiseen lääketuntiin? Onko ollut vaikeuksia?
- hjk.....
Peklehti kirjoitti:
Tuntuu hyvältä tuotteelta tuo DHEA, mutta onko tuonnin kanssa ollut vaikeuksia? Eli miten tulli suhtautuu tällaiseen lääketuntiin? Onko ollut vaikeuksia?
Tilaa EU:sta niin tulli ei suhtaudu mitenkään.
- DHEA:ta
Peklehti kirjoitti:
Itse ostin kyseistä tuotetta Puolan reissulla.
http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=245&n=biosteron-dhea-10mg.html - DeeHooEeeAaa
Minkä tuotteen valitsit?
DHEA:ta kirjoitti:
Itse ostin kyseistä tuotetta Puolan reissulla.
http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=245&n=biosteron-dhea-10mg.htmlNyt Puolasta saa myös 25 mg:n vahvuisena.
http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=15708&n=dhea-eljot-tabletki-prasteronum-25mg-30tabletek.html
Onko kellään käyttökokemuksia tästä tuotteesta? Onko muutakin kuin lumevaikutus?
- iherb alekoodi
Muistakaa ensitilaajat laittaa koodi EFA129 niin saatte 5dollarin alennuksen!
- 32
25mg ei kyllä riitä vaikuttamaan juuri mihinkään.
- Eikös tämä
aine ole horkkaa siinä missä elimistön ulkopuolelta tungettu testosteroni?? JA naisille tiedoksi se on hiukan androgeeninenkin eli voi tulla miehisempiä piirteitä. Lisäksi osa DHEA:sta muuttuu elimistössä esim. testosteroniksi!
eikä siinä vielä kaikki jos tuota kiskoo liikaa nii voi loppua luontainen DHEA:n eritys lisämunuaisesta. Pahimmassa tapauksessa kortisolinkin eritys jos ACTH hormonin eritys vähenee. Hormoni joka säätelee lisämunuaisen hormonien eritystä.- T♥>
DHEA muuttuu estrogeeniksi, testosteroniksi ja muiksi hormoneiksi elimistön oman valinnan mukaan. Olen tilannut tuota eu:n alueelta ongelmitta.
IKÄDOPINGIA AVUKSI VANHUUDEN VAIVOIHIN?
http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_b.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Dehydroepiandrosterone - DHEA15V
Käyttänyt 15 vuotta DHEAta. Aloittaessa oireina hirveä väsymys, sairas olo, palelu (jopa saunan lauteilla tärisin kylmästä, kuumemittari näytti 54-56), nivelkivut, lihasten heikkous, koordinaatiohäiriöt, muistin takkuaminen, liikenteessä huomiokyvyn heikentyminen, kaikenlainen haluttomuus ja apatia. Kilpirauhasen vajaatoimintaan oli ollut lääkitys jo silloin 20 vuotta. Keskussairaalassa ei pystytty selvittämään syytä kokeilla. Ei muuta kuin töihin. Onneksi olin vielä sen verran järjissäni, että tajusin olla lähtemättä liikenteeseen vaarantamaan omaa ja muiden tiellä liikkujien turvallisuutta. Tilasin valmiiksi ajan yksityislääkärille, kun olin saanut lauantaina sairaalasta viimeiset laboratoriotulokset, joissa ei ilmennyt mitään poikkeavaa. Sain ajan maanantaiksi klo 13, kun minun piti mennä terveyskeskukseen kuulemaan tuloksia klo 15. Yksityislääkäri kuunteli oireet, kävi läpi laboratoriotulokset ja kertoi lukeneensa DHEAsta. Kielsi ehdottomasti menemästä töihin liikenteeseen, kirjoitti reseptin ja lisää sairaslomaa kaksi viikkoa kesälomaani saakka. Hain pillerit heti Yliopiston Apteekista. Sitten menin terveyskeskukseen. Siellä lääkäri tutki laboratoriotulokset ja ilmoitti, että hän kirjoittaa vielä tämän päivän sairaslomaa, mutta huomenna voit mennä jo töihin!? Ei siihen ollut mitään sanomista. Menin siis kotiin, ilmoitin töihin, että sairasloma jatkuu ja aloitin pillereiden ottamisen. Jo yhden tabletin annoksella päivässä pahimmat oireet hävisivät viikon aikana. Kun pillerit loppuivat, kuukauden/parin jälkeen oireet palasivat. Otin yhteyttä lääkäriin uusiakseni reseptin. Hän suositteli yhtä tai kahta 25 mg pilleriä päivässä omien tuntemusten mukaan. Olen Syönyt 15 vuotta DHEAta, eikä mitään negatiivisia sivuoireita ole tullut. Viime vuosina minulle on ilmaantunut nivelrikko. Olisikohan siihen mahdollisesti apua annoksen lisäämisestä? Oma hormonitoimintahan hiipuu pikku hiljaa iän karttuessa. 16.11.2018 kävin terveyskeskuksessa pyytäen reseptin uusintaa, koska olin äskettäin käynyt hakemassa viimeisen purkin edellisestä reseptistä. 6.1.2019 olin menossa Helsinkiin ja samalla olisin hakenut YAsta lisää, kun edelliset olivat loppumassa. Tarkistin vielä Kanta.fistä, että resepti olisi uusittu. Terveyskeskuslääkäri ei ollutkaan uusinut sitä, vaan kirjoittanut, että " Valmiste ole minulle tuttu". Ja koska tätä epäiltyä lisämunuaisen vajaatoimintaa ei ollut virallisesti diagnosoitu, minun tulisi ottaa yhteyttä yksityispuolelle saadakseni diagnoosin ja reseptin. Miksi hän ei ottanut yhteyttä minuun ja ilmoittanut, ettei voi/halua uusia reseptiä. Ellei tuote ollut hänelle tuttu, sehän olisi voinut vaarantaa vaikka henkenikin. Sen sijaan hänen olisi tullut ohjata minut tarkempiin tutkimuksiin ja diagnosoitavaksi. Diagnoosin teko ei tapahdu muutamassa päivässä ja yksityislääkärissä tutkiminen on liian kallista. Nyt on mennyt jo puolitoista kuukautta aikaa hukkaan. Mahdollisesti minulla on yhä edelleen vajetta DHEAsta, vaikka käytänkin kaksi pilleriä päivässä. Senkin vuoksi tarkemmat tutkimukset olisivat paikallaan.
- Anonyymi
DHEA15V kirjoitti:
Käyttänyt 15 vuotta DHEAta. Aloittaessa oireina hirveä väsymys, sairas olo, palelu (jopa saunan lauteilla tärisin kylmästä, kuumemittari näytti 54-56), nivelkivut, lihasten heikkous, koordinaatiohäiriöt, muistin takkuaminen, liikenteessä huomiokyvyn heikentyminen, kaikenlainen haluttomuus ja apatia. Kilpirauhasen vajaatoimintaan oli ollut lääkitys jo silloin 20 vuotta. Keskussairaalassa ei pystytty selvittämään syytä kokeilla. Ei muuta kuin töihin. Onneksi olin vielä sen verran järjissäni, että tajusin olla lähtemättä liikenteeseen vaarantamaan omaa ja muiden tiellä liikkujien turvallisuutta. Tilasin valmiiksi ajan yksityislääkärille, kun olin saanut lauantaina sairaalasta viimeiset laboratoriotulokset, joissa ei ilmennyt mitään poikkeavaa. Sain ajan maanantaiksi klo 13, kun minun piti mennä terveyskeskukseen kuulemaan tuloksia klo 15. Yksityislääkäri kuunteli oireet, kävi läpi laboratoriotulokset ja kertoi lukeneensa DHEAsta. Kielsi ehdottomasti menemästä töihin liikenteeseen, kirjoitti reseptin ja lisää sairaslomaa kaksi viikkoa kesälomaani saakka. Hain pillerit heti Yliopiston Apteekista. Sitten menin terveyskeskukseen. Siellä lääkäri tutki laboratoriotulokset ja ilmoitti, että hän kirjoittaa vielä tämän päivän sairaslomaa, mutta huomenna voit mennä jo töihin!? Ei siihen ollut mitään sanomista. Menin siis kotiin, ilmoitin töihin, että sairasloma jatkuu ja aloitin pillereiden ottamisen. Jo yhden tabletin annoksella päivässä pahimmat oireet hävisivät viikon aikana. Kun pillerit loppuivat, kuukauden/parin jälkeen oireet palasivat. Otin yhteyttä lääkäriin uusiakseni reseptin. Hän suositteli yhtä tai kahta 25 mg pilleriä päivässä omien tuntemusten mukaan. Olen Syönyt 15 vuotta DHEAta, eikä mitään negatiivisia sivuoireita ole tullut. Viime vuosina minulle on ilmaantunut nivelrikko. Olisikohan siihen mahdollisesti apua annoksen lisäämisestä? Oma hormonitoimintahan hiipuu pikku hiljaa iän karttuessa. 16.11.2018 kävin terveyskeskuksessa pyytäen reseptin uusintaa, koska olin äskettäin käynyt hakemassa viimeisen purkin edellisestä reseptistä. 6.1.2019 olin menossa Helsinkiin ja samalla olisin hakenut YAsta lisää, kun edelliset olivat loppumassa. Tarkistin vielä Kanta.fistä, että resepti olisi uusittu. Terveyskeskuslääkäri ei ollutkaan uusinut sitä, vaan kirjoittanut, että " Valmiste ole minulle tuttu". Ja koska tätä epäiltyä lisämunuaisen vajaatoimintaa ei ollut virallisesti diagnosoitu, minun tulisi ottaa yhteyttä yksityispuolelle saadakseni diagnoosin ja reseptin. Miksi hän ei ottanut yhteyttä minuun ja ilmoittanut, ettei voi/halua uusia reseptiä. Ellei tuote ollut hänelle tuttu, sehän olisi voinut vaarantaa vaikka henkenikin. Sen sijaan hänen olisi tullut ohjata minut tarkempiin tutkimuksiin ja diagnosoitavaksi. Diagnoosin teko ei tapahdu muutamassa päivässä ja yksityislääkärissä tutkiminen on liian kallista. Nyt on mennyt jo puolitoista kuukautta aikaa hukkaan. Mahdollisesti minulla on yhä edelleen vajetta DHEAsta, vaikka käytänkin kaksi pilleriä päivässä. Senkin vuoksi tarkemmat tutkimukset olisivat paikallaan.
Jos oot nainen, niin estrogeenin puutekin aiheuttaa niveliin kipua plus lukuisia oireita, FSH taso kandee selvittää, vaikka toki hyvä Gyne kyllä estroa oireisiin myös määrää eli hyvä Gyne vois olla kova sana, toki tämä vastaus nyt vuoden myöhässä tulee.
- Anonyymi
DHEA15V kirjoitti:
Oli endo vai kynen lääkäri jolta sait lääkkeen mullekin määrätty mutta en vielä olehakenut kun en tiedä tästä lääkkeestä mitään. Endolta sain reseptin, kilpparin vajis ollut n.8 v johon thyroxin . Voisitko vähän avata mulle tän vaikutuksia.
- väsyttää
Perustele enemmän! Olen käyttänyt dhea:ta pari pv ja tunnen itseni hyvin väsyneeksi. Tuskin lenkillä jaksoin kävellä. Ennen tuollainen lenkki ei väsyttänyt lainkaan.
Mistä olet tietosi saanut dhea:n haitoista?- Kyrps
Dhea laajentaa verisuonia ja kohottaa verenpainetta,tämän vuoksi luultavasti
- Anonyymi
Kyrps kirjoitti:
Dhea laajentaa verisuonia ja kohottaa verenpainetta,tämän vuoksi luultavasti
idiootti,verisuonien laajeneminen alentaa verenpainetta,kaikkia ääliöitä täällä onkin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
idiootti,verisuonien laajeneminen alentaa verenpainetta,kaikkia ääliöitä täällä onkin !
Helvetti mikä ääliö !
- Dhea
Saiskohan lisää tietoa DHEA:sta. Onko siitä ollut hyötyä vai ei ?
- dhea
Itse aloitin DHEA:n käytön lapsettomuushoitojen tueksi, koska aika moni sitä kehui.
Omani tilasin Englannista, joka siis on EU:ta, joten tilaaminen on turvallista.
Englannissahan sitä saa ihan vapaasti apteekeista tai luontaistuotemyymälöistä.
Tilasin 25mg tabletteja, joita nyt olen ottanut 2-3 päivässä.
Vaikutuksen huomaa ehkä siinä, että iho "kukkii" kuin teinillä ja rinnat ovat arat.
Suomessa lapsettomuuslääkärit tätä myös määräävät avuksi.
Sitä en sitten tiedä, sisältääkö tuo tilattu 25mg tabletti yhtä paljon itse ainetta, kuin reseptillä apteekista saatava.
Mutta onhan nyt kokeiltu tämäkin.- Kannattaa tarkastaa
Vaikka lääke olisi lähtömaassa reseptivapaa mutta jos se on reseptilääke Suomessa, siihen on oltava suomalainen resepti. Muussa tapauksessa kysessä on salakuljetus ja seurauksena voi olla sakkoja ja lääkkeen menetys.
- lisää kokemuksia
Ei kai nyt parissa päivässä mitään vaikutusta tiedä.
- Dhea
no kiitos edes näistä tiedoista. Mitenkäs sitten esim. tämä Keto-7 ? onko kellään kokemuksia... pitäisi muuttua kai jotenkin dheaksi elimistössä.
http://www.iherb.com/Now-Foods-7-KETO-100-mg-60-Vcaps/961 - Äijä 1972
Hyvää on. Itse käytän 100 - 150 mg / vrk ja toimii.
- Tsss
Tossa katselin discovery kanavaa jossa tutkittiin mystistä 53 vuotiaan naisen kuolemaa.nainen ei polttanut,juonut ja urheili paljon.kuoli yllättäen syy dhea lääkkeen liika syönti muiden lisäravinteiden kera aiheutti sydämen rytmihäriöön joka aiheutti sydnkohtauksen ja kuoleman.oireet alkoivat maltin menettäminen ja hiusten runsas harventuminen. Joten maltilla näitäkin.....
- DHEA vai mitä se oli
itte oon vetäny 5x50 mg:n napit aamuisin naamaan ja illalla nukkumaan mennessä vielä pari-kolme.
kummasti on lisännyt yleistä vireystilaa... - dhea
DHEA vai mitä se oli kirjoitti:
itte oon vetäny 5x50 mg:n napit aamuisin naamaan ja illalla nukkumaan mennessä vielä pari-kolme.
kummasti on lisännyt yleistä vireystilaa...Pitää nyt sivistää ettei sitä tosiaankaan oteta iltaisin koska se sotkee elimistön kellon.
Jos otetaan niin otetaan heti aamusta. - Anonyymi
dhea kirjoitti:
Pitää nyt sivistää ettei sitä tosiaankaan oteta iltaisin koska se sotkee elimistön kellon.
Jos otetaan niin otetaan heti aamusta.Olen ottanut alkuillasta omani, sillä DHEA myös helpottaa stressiä ja auttaa nukkumaan. Elimistöni kello ei ole mennyt sekaisin, vaan olen viimeinkin saanut nukuttua yöni. Mikään melatoniini ei ole enää auttanut.
- diana2
Minkähän ikäisenä tätä olette aloittaneet käyttää? Ja onko jossain jotain ikäsuositusta?
- diana2
Joo, olen kyllä lukenut kyseisen artikkelin joka yli 10v. vanha ja ajattelin jos jollain olisi ollut omakohtaista kokemusta.
Mutta kiitos siitä. :)
Edelleen kaipaan omakohtaista kokemustanne milloin olette aloittaneet kyseisen valmisteen käytön. - dheaaaa
Paljonko teillä on veriarvot olleet ennen DHEAn aloitusta?
- Hondamies11
Mulla on myynnissä natrol dhea 25mg.
300kpl purkki josta jäljellä 230 kpl
Pyydän purkista 20e postit 2e
Purkissa ei päiväystä riitä siihen asti että olisin 30-vuotias :)
Jos jotain kiinnostaa niin yhteyttä voi ottaa [email protected]- Anonyymi
Laita se DHEA tulemaan otan sen soita 040 6618152 Olli
- dhea
Joo syökää vaan mittaamatta dhea ja hormonitasoja. Lisäksi sitä ei tosiaankaan popsita noita määriä, kun elimistökään ei tuota sitä nuorenakaan lähellekään 25mg. 5mg on maksimi. Tutkimuksia toki on tehty suuremmillakin määrillä.
Viikko saattaa mennä hyvin, uni maittaa jne. Mutta sitten romahtaa ja hormonituotanto ei sitten palaudukaan jättämällä ne pillerit.
Lisäksi voi joillakin aiheuttaa fataaleja rytmihäiriöitä sekä miehillä muuntuu estrogeeniksi, naisilla taas testosteroniksi. Lisäksi maksatoksinen pidempään käytettäessä.
On elimistön luontainen aine jne. luontaistuotteena usassa jne. Mutta nepä onkin nyt lätkineet varoituksia dhea tuotteisiin, koska eivät saa niitä pois markkinoilta monimutkaisen tilanteen vuoksi.- Anonyymi
Sinä se vaan jaksat nostelle yli vuotta vanhoja ketjujasi ylös... joka riivatun ilta ja yö.
Toisessa ikiketjussasi valitat, että kun unesi on katkonaista. Kyllä kai kun pitää ½- tunnin välein tarkistaa, onko joku kommentoinut ketjujasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat nostelle yli vuotta vanhoja ketjujasi ylös... joka riivatun ilta ja yö.
Toisessa ikiketjussasi valitat, että kun unesi on katkonaista. Kyllä kai kun pitää ½- tunnin välein tarkistaa, onko joku kommentoinut ketjujasi.Mitenkäs sulla...DDDD
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773