Hei,
Onko näin, että naiset kiinnostuvat toisista ja eivät tykkää toisista vaikka olisi hyvinkin menestynyt. Tarinani menee näin: Olin nuorena innokas liikkumaan ja aloin harrastamaan urheilua siinä seitsemän vanhana. Huomasin olevani lahjakas ja urheilu oli mielenkiintoista puuhaa minulle. Pärjäsin hyvin ja pääsin maajoukkueeseen sekä EM-kisoihin, jossa en tosin menestynyt ollenkaan.
Totesin kuitenkin, että urheilemalla en elätä itseäni kovinkaan pitkään. Panostin kisojen jälkeen täysillä opiskeluun ja pääsinkin ylioppilaaksi sekä yliopistoon. Opiskelin tarmokkaasti ja sain kiitettäviä sekä erinomaisia arvosanoja. Koska opinnot menivät hyvin, aloin taas urheilla opiskelun ohella. Sain nopeahkosti huippukuntoni takaisin, nousin takaisin maajoukkueeseen ja toisiin EM-kisoihin.
Tämän jälkeen opiskelin ja urheilin täysillä. Opintojen loppuvaiheessa kuulin, että alallani järjestetään pohjoismaiset kilpailut, ja sanoin puoliksi vitsillä, että voin edustaa yliopistoani. Ehdotukseni otettiin tosissani ja parin viikon intensiivisen harjoittelun jälkeen tuloksena oli pistesija kyseisestä kilpailusta. Sitten valmistuin kiitettävällä arvosanalla ja nyt olen jatkanut urheilu-uraani tavoitteena menestyä kesän SM- ja EM-kilpailuissa.
Silti en ole seurustellut kertaakaan, vaikka olen saanut hyvin naispuolisiakin kavereita yliopistossa. Nettiin olen laittanut profiilini, jossa en ole korostanut saavutuksiani, mutta josta saa sellaisen kuvan, että olen menestynyt elämässä. Eli onko todellakin niin, että hyväkuntoiselle korkeakoulutetulle urheilijalle ei riitä ottajia Suomesta?
Naiset ei vaan kiinnostu
67
1554
Vastaukset
- hmmhmmmm
No eihän nuo saavutukset kerro paljonkaan sinusta ihmisenä. Ei se nainen loppujen lopuksi seurustele sinun urheilisaavutustesi tai tutkintosi kanssa, vaan sinun kanssasi. Millainen sinä itse olet ihmisenä, kun ne saavutukset ja tutkinnot unohdetaan?
- urheilija_82
Tuo on totta. En ole varmaan ihan toivoton tapaus, sillä kavereita olen saanut ihan hyvin kummastakin sukupuolesta. Olen huumorintajuinen ja melko sosiaalinen. Vaihdan ihmisten kanssa ajatuksia ja koitan oppia uusia näkökulmia asioihin, jos ne ovat omasta mielestäni järkeviä. Nuorempana olin hieman hajamielinen, mutta olen tullut huolellisemmaksi vuosien saatossa. Lisäksi nuorempana olin kiinnostunut laajasta yleissivistyksestä, mutta nyt pyrin keskittymään tarkemmin muutamiin asioihin ja pintapuolisemmin seuraan muun tieteen kehitystä.
On totta, että tutkinnon kanssa ei seurustella. Toisinaan olen juttuun päästyäni vain todennut harrastavani urheilua ja urheileväni. Esimerkikisi tammikuussa tapasin naisen, joka on aika varmasti minua menestyneempi tiedemaailmassa, mutta hänen saavutuksillaan ei ollut mitään väliä. Tosinaan ihan tavisopiskelijoiden kanssa mulla on synkannut paremmin kuin huippumenestyjien. Itse suhtauduin opintoihin ja urheiluun sillä asenteella, että se on kivaa ajanvietettä. Satuin olemaan onnekas ja saavutin jotain, mutta ei minua haitanneet epäonnistumisetkaan. Minusta vaan kannattaa aina yrittää parhaansa eikä jäädä märehtimään epäonnistumisia. Olen myös avulias ja auttanut muita ihmisiä opinnoissa kun minulta on kysytty neuvoa. - urheilija_82
urheilija_82 kirjoitti:
Tuo on totta. En ole varmaan ihan toivoton tapaus, sillä kavereita olen saanut ihan hyvin kummastakin sukupuolesta. Olen huumorintajuinen ja melko sosiaalinen. Vaihdan ihmisten kanssa ajatuksia ja koitan oppia uusia näkökulmia asioihin, jos ne ovat omasta mielestäni järkeviä. Nuorempana olin hieman hajamielinen, mutta olen tullut huolellisemmaksi vuosien saatossa. Lisäksi nuorempana olin kiinnostunut laajasta yleissivistyksestä, mutta nyt pyrin keskittymään tarkemmin muutamiin asioihin ja pintapuolisemmin seuraan muun tieteen kehitystä.
On totta, että tutkinnon kanssa ei seurustella. Toisinaan olen juttuun päästyäni vain todennut harrastavani urheilua ja urheileväni. Esimerkikisi tammikuussa tapasin naisen, joka on aika varmasti minua menestyneempi tiedemaailmassa, mutta hänen saavutuksillaan ei ollut mitään väliä. Tosinaan ihan tavisopiskelijoiden kanssa mulla on synkannut paremmin kuin huippumenestyjien. Itse suhtauduin opintoihin ja urheiluun sillä asenteella, että se on kivaa ajanvietettä. Satuin olemaan onnekas ja saavutin jotain, mutta ei minua haitanneet epäonnistumisetkaan. Minusta vaan kannattaa aina yrittää parhaansa eikä jäädä märehtimään epäonnistumisia. Olen myös avulias ja auttanut muita ihmisiä opinnoissa kun minulta on kysytty neuvoa.Tässäpä esimerkki hajamielisyydestäni.
"Toisinaan olen juttuun päästyäni vain todennut harrastavani urheilua ja urheileväni." pitäisi olla
Toisinaan olen juttuun päästyäni vain todennut harrastavani urheilua ja opiskelevani. - jklö239
urheilija_82 kirjoitti:
On totta, että tutkinnon kanssa ei seurustella. Toisinaan olen juttuun päästyäni vain todennut harrastavani urheilua ja urheileväni. Esimerkikisi tammikuussa tapasin naisen, joka on aika varmasti minua menestyneempi tiedemaailmassa, mutta hänen saavutuksillaan ei ollut mitään väliä. Tosinaan ihan tavisopiskelijoiden kanssa mulla on synkannut paremmin kuin huippumenestyjien. Itse suhtauduin opintoihin ja urheiluun sillä asenteella, että se on kivaa ajanvietettä. Satuin olemaan onnekas ja saavutin jotain, mutta ei minua haitanneet epäonnistumisetkaan. Minusta vaan kannattaa aina yrittää parhaansa eikä jäädä märehtimään epäonnistumisia. Olen myös avulias ja auttanut muita ihmisiä opinnoissa kun minulta on kysytty neuvoa.Korostat tekstissäsi pelkästään menestymistä ja vaikutat erittäin kilpailuviettiseltä. Se on aika luotaantyöntävää. Olet henkisesti vielä aika raakile, vaikka olet muka sitäkin puolta kehittänyt, mutta se ei ainakaan tekstissäsi näy. Miten et voi tuohon ikään mennessäsi tietää syytä siihen, miksi olet sinkku? Näin heti tulee mieleen syitä, jotka tekstissäsi tulevat ilmi eli lapsellinen, henkisesti kehittymätön, liian kova kilpailuvietti, elämän arvottaminen suoritusten kautta, tylsyys, ihmisten kategorisointi menestyjiin ja taviksiin (itse olet tietenkin menestyjä :)).
- urheilija_82
jklö239 kirjoitti:
Korostat tekstissäsi pelkästään menestymistä ja vaikutat erittäin kilpailuviettiseltä. Se on aika luotaantyöntävää. Olet henkisesti vielä aika raakile, vaikka olet muka sitäkin puolta kehittänyt, mutta se ei ainakaan tekstissäsi näy. Miten et voi tuohon ikään mennessäsi tietää syytä siihen, miksi olet sinkku? Näin heti tulee mieleen syitä, jotka tekstissäsi tulevat ilmi eli lapsellinen, henkisesti kehittymätön, liian kova kilpailuvietti, elämän arvottaminen suoritusten kautta, tylsyys, ihmisten kategorisointi menestyjiin ja taviksiin (itse olet tietenkin menestyjä :)).
Mutta eikös hyvän ensivaikutelman luomiseksi tule antaa mahdollisimman virheetön kuva itsestä? Näin nainen ymmärtää, että tuolla miehellä voi olla hyviä geenejä jälkipolville.
- 6+18
urheilija_82 kirjoitti:
Mutta eikös hyvän ensivaikutelman luomiseksi tule antaa mahdollisimman virheetön kuva itsestä? Näin nainen ymmärtää, että tuolla miehellä voi olla hyviä geenejä jälkipolville.
Olet itsekeskeinen, se saattaa karkoittaa naiset pois. Lisäksi kyllä henkisessä puolessa on jotain vikaa jos et onnistu saamaan naista. En ole itse mikään adonis, mutta olen kyllä saanut naisseuraa ihan muilla tavoilla kuin kehumalla itseäni
- Pojat tyhmät
Pojat on tyhmii
- ....................
6+18 kirjoitti:
Olet itsekeskeinen, se saattaa karkoittaa naiset pois. Lisäksi kyllä henkisessä puolessa on jotain vikaa jos et onnistu saamaan naista. En ole itse mikään adonis, mutta olen kyllä saanut naisseuraa ihan muilla tavoilla kuin kehumalla itseäni
"En ole itse mikään adonis"
Eli ole joku tyhmä ja kateellinen suomalainen alkoholia lutkuttava urpo.
- kyllä---
niitä on varmasti sinua komeampiakin ja varakkaita miehiä jäänyt pysyvästi ilman ketään asiallista naista tässä maassa.
Ala ryypätä ja lyö kaikki läskiksi niin sitenkin voi sinun olla paremmat mahdollissuudet saada itsellesi nainen. Helppoa ei naisen saanti ole mitenkään menetellen ,tässä maassa koska naisten kysyntä on niin paljon suurempi kuin heidän tarjontansa ja kaiki naiset nussivat panoverkostoissa jo ovat siis varattuja jo hyvin varhaisesta iästä.- urheilija_82
Tjaah. Olut kasvattaa mahaa sekä heikentää muistia ja urheilusuorituksia. Ja miten se auttaa naisen saantiin, jos muka vaihdan kotonani teekupin oluttölkkiin? Eihän kukaan sitä kuitenkaan huomaa, sillä asun yksin. En viitsi kokeilla.
Toisinaan olen kyllä ottanut olutta kavereiden kanssa, mutta en huomannut naisten kiinnostuvan meistä. - Kato ny vähän
urheilija_82 kirjoitti:
Tjaah. Olut kasvattaa mahaa sekä heikentää muistia ja urheilusuorituksia. Ja miten se auttaa naisen saantiin, jos muka vaihdan kotonani teekupin oluttölkkiin? Eihän kukaan sitä kuitenkaan huomaa, sillä asun yksin. En viitsi kokeilla.
Toisinaan olen kyllä ottanut olutta kavereiden kanssa, mutta en huomannut naisten kiinnostuvan meistä."Toisinaan olen kyllä ottanut olutta kavereiden kanssa, mutta en huomannut naisten kiinnostuvan meistä."
Kuulostat Asspergeriltä ja helvetin tylsältä rimakätiseltä ATM:ltä.
- .......
Saisko iän ja mitat.
Sekä kuvan ja sähköpostiosoitteen.- urheilija_82
Sähköposti jääköön paljastamatta. Ikää on 27 vuotta ja mitat 178 cm ja 51,1 kg.
- hoikkajukkapoika
urheilija_82 kirjoitti:
Et sinä ainakaan mikään jääkaappipakastimen kokoinen kaveri ole.
Emäntä painoi joskus tuon verran, ja sillekin se oli himpun liian vähän, vaikka pituuttaa on lähes kymmenen senttiä vähemmän ku sulla. - Toinen urheilullinen
urheilija_82 kirjoitti:
51kg? Olepas sinä hoikka mies. Itselläni on pituutta vaivaiset 170cm, eli 8cm vähemmän kuin sinulla, mutta painan silti noin 20kg enemmän. Enkä ole edes mikään tajuttoman lihaksikas tai lihava.
- urheilu äijä
urheilija_82 kirjoitti:
noilla mitoilla naista saa.
- ...........
urheilija_82 kirjoitti:
Sieltähän se syy löytyi. Liian laiha mies ei sytytä naista.
Laiha mies = narkkari minulle. - sen mikään
........... kirjoitti:
Sieltähän se syy löytyi. Liian laiha mies ei sytytä naista.
Laiha mies = narkkari minulle.narkkari tarvitse olla, mutta kyllä 51kg ja 178cm on miehelle aika hämmentävät lukemat. Todella kauneita hoikkia naisia löytyy mitoilla 51kg ja jotain 170cm ja vähän päälle mutta ei juuri niitäkään enää 51kg 178cm.
Esimerkiksi vaikka juoksijana voi mies noilla mitoilla kyllä olla ihan hyväkin.
- urheilu äijä
vaihda lajia. Kyllä tälle äijälle on ainakin pinppaa riittäny ;)
- Gg
Vaikutat asialliselta tyypiltä ja se on varmaan suurin "vika", sun pitäisi varmaan olla röyhkeämpi, aggressiivisempi ja kusipäisempi. Ihan hullua mut naisia saa sellaisella käytöksellä paremmin.
- urheilu äijä
Gg kirjoitti:
Vaikutat asialliselta tyypiltä ja se on varmaan suurin "vika", sun pitäisi varmaan olla röyhkeämpi, aggressiivisempi ja kusipäisempi. Ihan hullua mut naisia saa sellaisella käytöksellä paremmin.
asiallinen tyyppi olen ja pitäisi olla agressiivisempi ja niin edelleen kuten sanoit.
- ............
Gg kirjoitti:
"Vaikutat asialliselta tyypiltä ja se on varmaan suurin "vika", sun pitäisi varmaan olla röyhkeämpi, aggressiivisempi ja kusipäisempi. Ihan hullua mut naisia saa sellaisella käytöksellä paremmin."
Tuo johtuu siitä että naiset on niin passiiivisia ja epävarmoja itsestään että ne menee lukkoon rauhallisen miehen kanssa. Kun nainen ottaa röyhkeän miehen, sen kanssa ei tartte ressata mitään, antaa vaan miehen tehdä kaikki seksi- ja romanttiset jutut sekä sängyssä että sen ulkopuolella. - Vie vierestä.
urheilu äijä kirjoitti:
asiallinen tyyppi olen ja pitäisi olla agressiivisempi ja niin edelleen kuten sanoit.
auttaa karismaa kummasti, joten etsi muutama kunnon juorukello ja petä heitä toistensa kanssa täysin julkisesti. Tee asiasta suuri numero ja totea vain olevasi "Tällainen". Ole ylpeä kansankulli. Voin vakuuttaa, että kohta kaikki naiset rakastuvat sinuun "Niinku tosi aidosti" ja haluavat tehdä lapsia, perustaa suurperheen, ostaa talon sinun tai vanhempiesi rahoilla ja olla ikuisesti onnellisia kanssasi. Patologinen petollisuus antaa vaikutelman hyvästä isästä ja uskolllisesta puolisosta. Kaikki naiset haluavat jotain pysyvää tällaisen "Oikean Miehen" kanssa. Älä väitä juttuani epäloogiseksi. Mistä lähtien naiset ovat olleet loogisia? He haluavat tulla petetyiksi ja jos onnistut vielä pokkana ehdottamaan kimppakivaa tyttöystävän siskon kanssa, ei mikään voi estää ikuista onneanne. Juoppous on toinen hyvä kikka. Monet naiset haluavat jonkun holhokin, jonka toilailuja voi päivitellä toisille tytöille. Muutenkin voit olla rauhassa täysi sika, kunhan muistat olla YLPEÄ SIKA.
Se on totta. minusta tuntuu, että naiset haluaa sellaisen loukkaavan kusipään, joka silloin on oikea mies, vaikka sanovat, että haluavat kiltin ja mukavan miehen. Naiset pitää mukavaa ja tunnollista miestä yleensä varmaan aika tylsänä. Itse myös vaikea saada ketään, koska olen aviomiesmateriaalia mielestäni. Sitten , kun naiset rupeavat ikääntymään ja pelkäämään, etteivät enää saa niin mukavatkin kelpaavat. Ole lirkutteleva paskiainen hienolla otteella niin varmasti muijia löytyypi. :)
- urheilija_82
Ei kai se kusipäisyydestä ole kiinni. Välillä olen kyllä ärsyyntyn joihinkin naisiin, käyttäytynyt kusipäisesti ja menettänyt kaveruuden. Tosin nykyään ärsyynnyn aika harvoin, sillä ei minun ole mikään pakko olla niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa en tule toimeen. Mulla on tosiaan naisia kavereina ja useimmat pitävät mua (käsittääkseni) tunnollisena ja ei niin kovin tylsänä.
urheilija_82 kirjoitti:
Ei kai se kusipäisyydestä ole kiinni. Välillä olen kyllä ärsyyntyn joihinkin naisiin, käyttäytynyt kusipäisesti ja menettänyt kaveruuden. Tosin nykyään ärsyynnyn aika harvoin, sillä ei minun ole mikään pakko olla niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa en tule toimeen. Mulla on tosiaan naisia kavereina ja useimmat pitävät mua (käsittääkseni) tunnollisena ja ei niin kovin tylsänä.
..ei ole varmaan se mitä etsit naisesta..se kaveruus:..
- urheilija_82
Miklo kirjoitti:
..ei ole varmaan se mitä etsit naisesta..se kaveruus:..
Toki etsin vakavampaa seuraa, mutta haluan sellaisen naisen, joka hyväksyy minut omana itsenäni. Minusta on turha esittää jotain muuta kuin mitä itse on.
urheilija_82 kirjoitti:
Toki etsin vakavampaa seuraa, mutta haluan sellaisen naisen, joka hyväksyy minut omana itsenäni. Minusta on turha esittää jotain muuta kuin mitä itse on.
totta, mutta se vaan on niin jossei oo "vittupää" niin monesti akkelit ei kiinnostu..mutta toivon, että löyät..ite en varmaan löyä :)
- energia juoma
urheilija_82 kirjoitti:
olen saman pituinen, joskin ajan fillarilla ja hölkkään, ja painan melkein 80 kg. Ja olen silti monen mielestä "hoikka".
". Sitten , kun naiset rupeavat ikääntymään ja pelkäämään, etteivät enää saa niin mukavatkin kelpaavat. Ole lirkutteleva paskiainen hienolla otteella niin varmasti muijia löytyypi. :) "
Tässä se on kaikki mitä tarvitsee tietää. Juuri niin! Tuohon "etteivät saa" kohtaa laittaisin tarkennuksena "niitä" korkeimman tason miehiä enää. - Rennompi_Nainen
Koko viestiketjun läpi luettuani pitää todeta että mun teki mieli kommentoida todella moneen viestiin lukemisen aikana mutta nyt, kaiken kertaalleen luettuani, en muista niistä puoliakaan...mikä sääli.
Tässä nyt kuitenkin todettiin se tosiasia että vaikutat todella asialliselta tyypiltä. Mainitsit myös käyttäväsi hyvin vähän alkoholia urheiluharrastuksesi vuoksi. Se on tietysti järkevää, mutta mun on aivan pakko kysyä että osaatko sä muuten irrotella ja olla luonteeltasi spontaani? Vai onko asia niin, että olet aina se "joukon järkevin", jalat maassa tyyppi, jos lähdet kavereidesi kanssa ulos?
Jos vastasit tuohon kyllä, olen todellakin sitä mieltä että kaipaat itsellesi vastapainoa. Puhun kokemuksesta, sillä pohjimmiltani olen itsekin hyvin kilpailuhenkinen, suorittaja ja muutenkin asiallinen ihminen. Samanlaiseen seuraan joutuessani usein turhaudun ja koen ympärilläni olevat ihmiset tylsiksi. En etsi enää miehiä jotka olisivat yhtä varautuneita ja "liian fiksuja minulle." En tarvitse itseni lisäksi kumppania joka takaa jokaisen suunnitelmani onnistumisen, tai kumppania joka tukee kantaani kaikissa järkiteoissa joihin ryhdyn.
Kuten sanottu, monet naiset pitävät miehistä jotka ovat hiukan renttuja. Tunnen itseni näiden miesten kanssa paljon vapautuneemmaksi ja huolettomammaksi. Uskon että sama kikka voisia tepsiä sinuun! Tuskin menetät mitään jos kerran tai pari lähdet ystäviesi kanssa esimerkiksi klubille ja tutustut johonkin menevämpään mimmiin?;)
Muuta huomioitavaa:
- Sanot että uskot treeneiltä jäävän aikaa myös mahdolliselle tulevalle tyttöystävällesi. Se että itse tiedät tämän ei välttämättä riitä todisteeksi naiselle, jonka tapasit tunti sitten. Kannattaa antaa esimerkkejä muusta vapaa-ajan vietostasi treenien ja opiskelun lomassa, esimerkiksi siitä "kuinka matkustit serkkusi kanssa muutamaksi päiväksi Italiaan" tai "kuinka vietitte viikonlopun teltassa kesän festareilla." Tämä todistaa naiselle aikasi riittävyyden myös hänelle.
- Sanoit omaavasi jonkinlaisen vamman. Sanoit myös ettei tämä vamma vaikuta liikkumiseesi ja ymmärsin asian niin ettei se olisi myöskään ulkoisesti näkyvä. Vammasta voi aina mainita mutta sääliä on turha kerjätä. Vammaa on myös turha käyttää tekosyynä sille, miksi et löydä itsellesi naista. Olen tapaillut useita miehiä eikä minulle koskaan ole tullut ongelmaa siitä joska miehellä on: epilepsia, leikattu jalka(=ei juokse kunnolla), lasisilmä(toinen silmä näkee vain 4m päähän) tai jotain mieleen liittyvää esim. keskivaikea masennus.
- Nykymaailmassa menestys opiskelussa ja harrastuksissa voi joidenkin naisten silmissä tuoda lisäpisteitä miehelle, mutta harva arvostaa niitä niin paljon, että pistäisi miehen saavutukset kultaisen sydämen ja ihanan luonteen edelle. Sosiaaliset taidot kunniaan!
- En nähnyt linkissä kuvaa kasvoistasi, enkä tiedä, millainen olet tyyliltäsi mutta pituus/paino suhteen perusteella olet ehkä treenattu mutta todella hoikka vartaloltasi. Itse pidän juuri tälläisesta vartalosta miehellä ja tiedän monia muita naisia jotka pitävät laihemmista miehistä. Myönnettäkööt silti ettemme ole valtaväestöä. - urheilija_82
Rennompi_Nainen kirjoitti:
Koko viestiketjun läpi luettuani pitää todeta että mun teki mieli kommentoida todella moneen viestiin lukemisen aikana mutta nyt, kaiken kertaalleen luettuani, en muista niistä puoliakaan...mikä sääli.
Tässä nyt kuitenkin todettiin se tosiasia että vaikutat todella asialliselta tyypiltä. Mainitsit myös käyttäväsi hyvin vähän alkoholia urheiluharrastuksesi vuoksi. Se on tietysti järkevää, mutta mun on aivan pakko kysyä että osaatko sä muuten irrotella ja olla luonteeltasi spontaani? Vai onko asia niin, että olet aina se "joukon järkevin", jalat maassa tyyppi, jos lähdet kavereidesi kanssa ulos?
Jos vastasit tuohon kyllä, olen todellakin sitä mieltä että kaipaat itsellesi vastapainoa. Puhun kokemuksesta, sillä pohjimmiltani olen itsekin hyvin kilpailuhenkinen, suorittaja ja muutenkin asiallinen ihminen. Samanlaiseen seuraan joutuessani usein turhaudun ja koen ympärilläni olevat ihmiset tylsiksi. En etsi enää miehiä jotka olisivat yhtä varautuneita ja "liian fiksuja minulle." En tarvitse itseni lisäksi kumppania joka takaa jokaisen suunnitelmani onnistumisen, tai kumppania joka tukee kantaani kaikissa järkiteoissa joihin ryhdyn.
Kuten sanottu, monet naiset pitävät miehistä jotka ovat hiukan renttuja. Tunnen itseni näiden miesten kanssa paljon vapautuneemmaksi ja huolettomammaksi. Uskon että sama kikka voisia tepsiä sinuun! Tuskin menetät mitään jos kerran tai pari lähdet ystäviesi kanssa esimerkiksi klubille ja tutustut johonkin menevämpään mimmiin?;)
Muuta huomioitavaa:
- Sanot että uskot treeneiltä jäävän aikaa myös mahdolliselle tulevalle tyttöystävällesi. Se että itse tiedät tämän ei välttämättä riitä todisteeksi naiselle, jonka tapasit tunti sitten. Kannattaa antaa esimerkkejä muusta vapaa-ajan vietostasi treenien ja opiskelun lomassa, esimerkiksi siitä "kuinka matkustit serkkusi kanssa muutamaksi päiväksi Italiaan" tai "kuinka vietitte viikonlopun teltassa kesän festareilla." Tämä todistaa naiselle aikasi riittävyyden myös hänelle.
- Sanoit omaavasi jonkinlaisen vamman. Sanoit myös ettei tämä vamma vaikuta liikkumiseesi ja ymmärsin asian niin ettei se olisi myöskään ulkoisesti näkyvä. Vammasta voi aina mainita mutta sääliä on turha kerjätä. Vammaa on myös turha käyttää tekosyynä sille, miksi et löydä itsellesi naista. Olen tapaillut useita miehiä eikä minulle koskaan ole tullut ongelmaa siitä joska miehellä on: epilepsia, leikattu jalka(=ei juokse kunnolla), lasisilmä(toinen silmä näkee vain 4m päähän) tai jotain mieleen liittyvää esim. keskivaikea masennus.
- Nykymaailmassa menestys opiskelussa ja harrastuksissa voi joidenkin naisten silmissä tuoda lisäpisteitä miehelle, mutta harva arvostaa niitä niin paljon, että pistäisi miehen saavutukset kultaisen sydämen ja ihanan luonteen edelle. Sosiaaliset taidot kunniaan!
- En nähnyt linkissä kuvaa kasvoistasi, enkä tiedä, millainen olet tyyliltäsi mutta pituus/paino suhteen perusteella olet ehkä treenattu mutta todella hoikka vartaloltasi. Itse pidän juuri tälläisesta vartalosta miehellä ja tiedän monia muita naisia jotka pitävät laihemmista miehistä. Myönnettäkööt silti ettemme ole valtaväestöä.On totta, että kirjoitukseni perusteella vaikutan asialliselta ja ehkä kuivaltakin. Mua vaan kiinnosti aina opiskelu ja totesin, että se on mulle mielekästä puuhaa, joten panostin siihen. Kavereittein mielestä olen asiallinen ja huumorintajuinen henkilö ja kyllä mulla on ihan kivoja juttuja välillä. En vaan harrasta muuta elämää läheskään niin paljon kuin urheilua ja tiedemaailman seuraamista, joten joskus mulla voi olla heikot tiedot vaikkapa jostain kulttuuriaiheesta. Mutta olen kyllä kertoillut juttujani partioretkistä ja mökkeilystä uusillekin tuttavuuksille. Olen kyllä jalat maassa oleva tyyppi, mutta en mielestäni kovinkaan tylsä. Liikoja en lupaa kellekään.
Mulla oli ystävä, jonka kanssa kävin opiskeluaikoina kahviloissa, baarissa ja opiskelijabileissä toisinaan. Ei se auttanut naisten saantiin, vaan pikemminkin päädyttiin juttelemaan kahden kesken tai välillä isomman kaveriporukan kanssa. Totesin opiskelijabileet ja baarit kuitenkin todella huonoiksi paikoiksi vakavamman seuran saamiseksi. Oikeastaan vain kerran yksi nainen tuli iskemään minua, mutta hänkin oli niin sammumisen rajamailla, että järkevää keskustelua ei syntynyt ihastumisesta puhumattakaan.
Olen kyllä jutellut ajankäytöstäkin uusien naistuttavien kanssa. Useimmat ovat ymmärtäneet hyvin, että treenaan paljon mutta aikaa löytyisi myös toiselle. Pystyn tekemään kompromisseja eikä mun kisa- tai treenikalenteri ole niin tiukka etteikö vapaa-aikaa löytyisi. Mutta kun olen kuitenkin niin hoikka ja kömpelö, niin en itse jaksa lähteä mihinkään baareihin kun aika todennäköisesti olisin vain seinäruusuna tai saisin pakkeja naisilta.
Ymmärsit vähän väärin vammani. Kyseessä on nimenomaan liikuntavamma. Aina sitä ei huomaa mutta kuitenkin aika monet ovat huomanneet kömpelyyteni. Ja tiedän kokemuksesta, että vammani on ainakin osittainen syy sinkkuudelleni. Mulle on nimittäin sanottu, että ei vammaisen kanssa voi viettää aikaa. Kuka tietää, ilman vammaani voisin olla kyseisen naisen kanssa jo onnellisesti avioliitossa, mutta nyt tapaaminen jäi muutamaan sekuntiin.
Sosiaalisuutta harrastan kyllä mikäli siihen on tilaisuus. Mutta useimmiten ihmiset eivät katsele mua silmiin tai elehdi sillä tavalla, että he haluaisivat tutustua minuun. Poikkeuksiakin löytyy ja muutaman uuden kaverin olen tänäkin vuonna saanut.
- Mulle ainakin
jotkut urheilusuoritukset on ihan yhdentekeviä, luonne ratkaisee. Tosin miten sinulla tuon kaiken keskellä edes olisi aikaa tyttöystävälle, tuon tason urheilu varmaan vaatii ihan älyttömästi aikaa?
- urheilija_82
Kyllä sitä aikaa on tarvittaessa järjestynyt. Tällä hetkellä treenaan paljon kun ei ole kauheasti muutakaan tekemistä iltaisin, mutta jos löydän jonkun, niin pystyn varmaankin järjestämään treeniohjelmaan sopivia rakoja.
- Ca|eb
Hahahahhaaa... Sä Et Osaa. Siitä kaikki on kiinni.
Mä luin sun juttus ja tiedän ihan tasan tarkkaan missä sä teet virheen ja mikset kelpaa.
Voisin auttaa sua jos tahtoisin. Mutta ...
... miksi auttaisin sinua? - --n20--
Musta tuntuu, että sun menestyminen ei nyt vaikuta tähän asiaan ollenkaa. Tavallaan on totta, että naiset kiinnostuvat menestyvistä ja lahjakkaista miehistä, mutta se ei todellakaan ole koko totuus. Jos kuvittelet, että koskaan saattaisit saada naisen vain sillä, että olet menestynyt paperilla, olet pahasti metsässä. Naisille merkitsee enemmän sellaiset asiat kuten ulkonäkö, luonne ja ennen kaikkea se miten mies häntä kohtelee ja millainen suhde/yhteys/kemia hänen ja miehen välille muodostuu.
Ehkä olet panostanut urheiluun ja opiskeluun sosiaalisen elämän kustannuksella. Aloitusviestissäkin kerrot pelkästään urheilu- ja opiskelu-urastasi, vaikka lopullinen kysymyksesi oli, mikseivät naiset kiinnostu. Tavallaan vastasit jo omaan kysymykseesi. Kuvittelet että jos urheilet ja opiskelet, naiset yksinkertaisesti juoksevat luoksesi, mutta ei se mene niin.
Suhteita oppii vain kokeilemalla, harjoittelemalla ja ottamalla riskejä. Suhteita EI opi urheilukentällä tai koulunpenkillä. Ei ole kyse siitä, millaiseksi "menestyjäksi" itsesi rakennat, vaan siitä, millaiset suhteen onnistut luomaan toiseen ihmiseen. Olet ehkä vähän hukassa myös sen suhteen, mitä oletat naisen mieheltä odottavan. Molemminpuolinen välittäminen, kunnioitus ja kiinnostus - se riittää. - Naisten sankari
Hei!
Olet mielenkiintoinen ihminen - olet jo nuorena saavuttanut enemmän, kuin mitä useimmat tulevat koko elämänsä aikana saavuttamaan. Samalla epäilet, että sinulta vain puuttuu se "jokin", etkä voi sen takia saada naisia - vaikka paljon vähemmänkin saavuttaneet saavat. Ajatus varmaan ärsyttää sinua.
Haluatko tietää, mistä ongelmasi naisten kanssa johtuvat?
Ongelma ei ole persoonallisuudessasi - se on OK ja ainoa mitä tarvitset siltä osin, on nainen jonka persoonallisuus toimii hyvänä vastapainona omallesi. (Kuten minä, sinä olet selvästi asiaorientoitunut ihminen, kun saat huippunumeroita kursseistasi. Vastapainoksi sinulle sopii ihmisorientoitunut nainen. He eivät ole yleensä niin kiinnostuneita koulunkäynnistä ja saavat siksi huonompia arvosanoja. Olen löytänyt heidänlaisiaan usein ammattikoulusta, harvemmin yliopistolta.)
Ongelmasi on primitiivisempää tasoa - et ole seksuaalisesti aloitteellinen. Jos tutkit evoluutiopsykologiaa niin huomaat, että uros on aloitteentekijä. Sinun pitää miehenä tehdä aloite mm. ensitapaamiseen, ensimmäiseen kosketukseen, ensimmäiseen suudelmaan, ensimmäiseen kertaan seksiä jne. (ja osata tehdä se oikealla tavalla, mikä tahansa kömpelö yritys ei riitä.)
Annoit ymmärtää, ettet menesty nettitreffeillä. Syy voi toki olla profiilissasi, mutta toisaalta: lähetätkö itse naisille viestejä, vai odotatko että naiset tekevät aloitteen? Jos kyse on jälkimmäisestä, niin voit odottaa maaliman tappiin saakka eikä mitään tapahdu! Naiset tekevät aloitteen äärimmäisen vastahakoisesti. He odottavat sitä sinulta!
Jos haluat tietää lisää, voit vaikka tutustua Dr. Paul Dobranskyyn, hän on psykologian tohtori ja ymmärtää syvällisesti evoluutiopsykologiaa. Lähettää myös ilmaisia viikottaisia uutiskirjeitä.- urheilija_82
Olen lähetellyt silloin tällöin viestejä. Luulen, että kiinnostus on kariutunut kerrottuani liikuntavammastani. Vaikka menestynkin lajissani, se ei riitä naisille, kun vammattomat pieksisivät mut 100-0. Sen sijaan yliopistossa kilpailin samalla viivalla vammattomien kanssa.
Olen kyllä lukenut evoluutiobiologiaa tutustumalla Hanna Kokon tuotantoon. On vaan niin turhauttavaa tehdä aloitteita, kun ne ei johda mihinkään. Sen olen matemaattisista malleista ymmärtänyt, että vanhemmiten vammaisuus ei vaikuta niin paljon parinsaantiin kuin nuorempana. Syynä on se, että vanhempana vammainen on jo osoittanut, että geeneillä voi pärjätä elämässä vammasta riippumatta. Sen sijaan nuorempana on tarjolla niin paljon terveitä uroksia, että vammattomat jäävät syrjään parinvalinnassa. Täytynee varmaan viettää kurinalaista elämää terveellisillä elämäntavoilla ja iskeä kiinni naiseen siinä vaiheessa kun vammattomat miehet alkavat kuolla epäterveellisiin elämäntapoihin. - urheilija_82
urheilija_82 kirjoitti:
Olen lähetellyt silloin tällöin viestejä. Luulen, että kiinnostus on kariutunut kerrottuani liikuntavammastani. Vaikka menestynkin lajissani, se ei riitä naisille, kun vammattomat pieksisivät mut 100-0. Sen sijaan yliopistossa kilpailin samalla viivalla vammattomien kanssa.
Olen kyllä lukenut evoluutiobiologiaa tutustumalla Hanna Kokon tuotantoon. On vaan niin turhauttavaa tehdä aloitteita, kun ne ei johda mihinkään. Sen olen matemaattisista malleista ymmärtänyt, että vanhemmiten vammaisuus ei vaikuta niin paljon parinsaantiin kuin nuorempana. Syynä on se, että vanhempana vammainen on jo osoittanut, että geeneillä voi pärjätä elämässä vammasta riippumatta. Sen sijaan nuorempana on tarjolla niin paljon terveitä uroksia, että vammattomat jäävät syrjään parinvalinnassa. Täytynee varmaan viettää kurinalaista elämää terveellisillä elämäntavoilla ja iskeä kiinni naiseen siinä vaiheessa kun vammattomat miehet alkavat kuolla epäterveellisiin elämäntapoihin.Ei kun siis vammaiset jäävät syrjään parinvalinnassa.
- Naisten sankari
urheilija_82 kirjoitti:
Ei kun siis vammaiset jäävät syrjään parinvalinnassa.
En ole tutustunut Hanna Kokon tuotantoon, mutta Paul Dobransky, jota on haastateltu monissa tunnetuissa eri amerikkalaismedioissa, olikos nyt esim. NBC:llä, on kyllä aivan eri kalipeerin tutkija kuin joku Hanna Kokko. Kannattaa tutustua.
Toisekseen, biologisesti ajatellen *naiselta* vaaditaan kauneutta ja terveyttä. Mieheltä vaaditaan persoonallisuutta, erityisesti itsevarmuutta. Jos olisit nainen, saattaisi liikuntavammasi olla jonkinlainen haaste parinsaannille (jos se myös rumentaa sinua), mutta miehenä sillä ei ole olennaista merkitystä. Sen sijaan, jos kuljet surkeana kertoilemassa naisille kuinka vammattomat "pieksevät" sinut urheilussa, se saattaa kyllä pudottaa naisten kiinnostusta. Siis jos teet sen oikein sääliä pyytävään sävyyn. Sellainen kertoo heikosta itsetunnosta, ja heikosta itsetunnosta naiset eivät pidä. Pähkinänkuoressa: liikuntavamma ei ole ongelma, mutta siitä valittaminen ja säälipisteiden keruu on.
Tähän voisi varmaan lisätä, että naisetkin ovat ihmisiä ongelmineen. Se että joku nainen vaikuttaa hankalalta tai epäkiinnostuneelta, ei automaattisesti tarkoita että vika on sinussa. Ehkä hänellä on vain narttumainen persoonallisuus.
Tässä sinulle esimerkki ihmisestä, joka on fyysisesti *paljon* huonommassa tilanteessa kuin sinä, ja jolla menee erittäin hyvin naisten kanssa: http://www.youtube.com/watch?v=mo6jUXEpECI
Vielä sananen nettideittailusta: miehen pitää tehdä aloite. Siksi naiset saavatkin miehiltä erittäin paljon postia, varsinkin kauniit naiset. He eivät yksinkertaisesti ehdi lukea kaikkia posteja, joita saavat. Joten: jos et saanut vastausta joltakulta naiselta, hän ei ehkä vain huomannut postiasi. Jotta postisi huomataan, on otsikon oltava huomionarvoinen. Ei mitään "hei" tai "moikka" otsikoita, vaan lue hänen profiilinsa ja viittaa otsikossa johonkin persoonalliseen mitä hän on profiilissaan kertonut itsestään. Myöskään pieni röyhkeydellä varustettu huumori itse viestissä ei ole pahitteeksi. Tällä en tarkoita oikeasti loukkaavia kommentteja, vaan itsevarmoja ja hauskoja. Jos hänellä on vaikka joku kummallinen harrastus tai käyttäjänimi, sitä voi kommentoida... - urheilija_82
Naisten sankari kirjoitti:
En ole tutustunut Hanna Kokon tuotantoon, mutta Paul Dobransky, jota on haastateltu monissa tunnetuissa eri amerikkalaismedioissa, olikos nyt esim. NBC:llä, on kyllä aivan eri kalipeerin tutkija kuin joku Hanna Kokko. Kannattaa tutustua.
Toisekseen, biologisesti ajatellen *naiselta* vaaditaan kauneutta ja terveyttä. Mieheltä vaaditaan persoonallisuutta, erityisesti itsevarmuutta. Jos olisit nainen, saattaisi liikuntavammasi olla jonkinlainen haaste parinsaannille (jos se myös rumentaa sinua), mutta miehenä sillä ei ole olennaista merkitystä. Sen sijaan, jos kuljet surkeana kertoilemassa naisille kuinka vammattomat "pieksevät" sinut urheilussa, se saattaa kyllä pudottaa naisten kiinnostusta. Siis jos teet sen oikein sääliä pyytävään sävyyn. Sellainen kertoo heikosta itsetunnosta, ja heikosta itsetunnosta naiset eivät pidä. Pähkinänkuoressa: liikuntavamma ei ole ongelma, mutta siitä valittaminen ja säälipisteiden keruu on.
Tähän voisi varmaan lisätä, että naisetkin ovat ihmisiä ongelmineen. Se että joku nainen vaikuttaa hankalalta tai epäkiinnostuneelta, ei automaattisesti tarkoita että vika on sinussa. Ehkä hänellä on vain narttumainen persoonallisuus.
Tässä sinulle esimerkki ihmisestä, joka on fyysisesti *paljon* huonommassa tilanteessa kuin sinä, ja jolla menee erittäin hyvin naisten kanssa: http://www.youtube.com/watch?v=mo6jUXEpECI
Vielä sananen nettideittailusta: miehen pitää tehdä aloite. Siksi naiset saavatkin miehiltä erittäin paljon postia, varsinkin kauniit naiset. He eivät yksinkertaisesti ehdi lukea kaikkia posteja, joita saavat. Joten: jos et saanut vastausta joltakulta naiselta, hän ei ehkä vain huomannut postiasi. Jotta postisi huomataan, on otsikon oltava huomionarvoinen. Ei mitään "hei" tai "moikka" otsikoita, vaan lue hänen profiilinsa ja viittaa otsikossa johonkin persoonalliseen mitä hän on profiilissaan kertonut itsestään. Myöskään pieni röyhkeydellä varustettu huumori itse viestissä ei ole pahitteeksi. Tällä en tarkoita oikeasti loukkaavia kommentteja, vaan itsevarmoja ja hauskoja. Jos hänellä on vaikka joku kummallinen harrastus tai käyttäjänimi, sitä voi kommentoida...Ihmettelen hieman aloituskappalettasi. Kuinka voit verrata kahden tutkijan (tai tutkijan ja proffan) saavutuksia, jos et ole tutustunut kuin toisen tuotantoon? En ole minäkään tututunut Dobranskyn artikkeleihin, joten en pysty itsekään tekemään vertailua.
En ole useinkaan valitellut vammaani. Olen maininnut siitä, ja aika usein kirjoittelu on tyssännyt siihen. Poikkeuksiakin on.
Olen kyllä samaa mieltä, etta vastaus tulee olla huomiota herättävä. Usein olen sortunut huonoon otsikkoon. - urheilija_82
Vielä sananen nettideittailusta: miehen pitää tehdä aloite. Siksi naiset saavatkin miehiltä erittäin paljon postia, varsinkin kauniit naiset. He eivät yksinkertaisesti ehdi lukea kaikkia posteja, joita saavat. Joten: jos et saanut vastausta joltakulta naiselta, hän ei ehkä vain huomannut postiasi. Jotta postisi huomataan, on otsikon oltava huomionarvoinen. Ei mitään "hei" tai "moikka" otsikoita, vaan lue hänen profiilinsa ja viittaa otsikossa johonkin persoonalliseen mitä hän on profiilissaan kertonut itsestään. Myöskään pieni röyhkeydellä varustettu huumori itse viestissä ei ole pahitteeksi. Tällä en tarkoita oikeasti loukkaavia kommentteja, vaan itsevarmoja ja hauskoja. Jos hänellä on vaikka joku kummallinen harrastus tai käyttäjänimi, sitä voi kommentoida...Tuon videon mies taitaa olla aika paljon vanhempi kuin minä. Siten hän on ehtinyt jo pidemmän aikaa osoittaa, pärjäävänsä elämässä. Siispä Zahavin vammaisuusperiaate toimii tässä tapauksessa. Ehkäpä minäkin pärjään vanhempana paremmin naisten kanssa, ehkä en. Aika näyttää.
- Naisten sankari
urheilija_82 kirjoitti:
Tuon videon mies taitaa olla aika paljon vanhempi kuin minä. Siten hän on ehtinyt jo pidemmän aikaa osoittaa, pärjäävänsä elämässä. Siispä Zahavin vammaisuusperiaate toimii tässä tapauksessa. Ehkäpä minäkin pärjään vanhempana paremmin naisten kanssa, ehkä en. Aika näyttää.
Se, ettei Kokkoa ole haastateltu NBC:llä, saa minut ennakko-olettamaan, etteivät hänen tutkimuksensa kiinnosta yhtä monia kuin Dobranskyn. Totta, en ole tutustunut Hanna Kokon tuotantoon, mutta ehkä voit tiivistää minulle tässä, mitä hän ajattelee?
Ok, jos kyse on vähän isommasta liikuntavammasta, jos olet esimerkiksi pyörätuolissa, on se jonkinlainen haaste. Ei kuitenkaan ylitsepääsemätön este. Ihmiset olettavat, että pyörätuolissa olevalla on alhainen status, ja alkuvaiheessa sinun tarvitsee näyttää, että sinulla on jonkinlaista statusta. Statusta on kuitenkin monenlaista. Varsinkin itsevarma ja huumorintajuinen persoonallisuus on merkki korkeasta statuksesta. Onko videon miehellä esiintymishetkellä mielestäsi korkea vai alhainen status, vaikka pyörätuolissa onkin?
Toisekseen, seurustelu- tai muun suhteen mennessä pidemmälle nämä primitiivisen tason asiat kuten status menettävät merkitystään. Siksi lähipiiristä, naisista jotka jo tuntevat sinut paremmin, voi hyvinkin olla helpompi löytää partneri kuin netistä. - urheilija_82
Se, ettei Kokkoa ole haastateltu NBC:llä, saa minut ennakko-olettamaan, etteivät hänen tutkimuksensa kiinnosta yhtä monia kuin Dobranskyn. Totta, en ole tutustunut Hanna Kokon tuotantoon, mutta ehkä voit tiivistää minulle tässä, mitä hän ajattelee?
Ok, jos kyse on vähän isommasta liikuntavammasta, jos olet esimerkiksi pyörätuolissa, on se jonkinlainen haaste. Ei kuitenkaan ylitsepääsemätön este. Ihmiset olettavat, että pyörätuolissa olevalla on alhainen status, ja alkuvaiheessa sinun tarvitsee näyttää, että sinulla on jonkinlaista statusta. Statusta on kuitenkin monenlaista. Varsinkin itsevarma ja huumorintajuinen persoonallisuus on merkki korkeasta statuksesta. Onko videon miehellä esiintymishetkellä mielestäsi korkea vai alhainen status, vaikka pyörätuolissa onkin?
Toisekseen, seurustelu- tai muun suhteen mennessä pidemmälle nämä primitiivisen tason asiat kuten status menettävät merkitystään. Siksi lähipiiristä, naisista jotka jo tuntevat sinut paremmin, voi hyvinkin olla helpompi löytää partneri kuin netistä.Mitään täysin varmaa toisen ihmisen mielipidettä on vaikea antaa, sillä en ole Kokko enkä alan asiantuntija. Hän tutki väitöskirjassaan "Evolution of honest sexual displays" lintujen parittelua populaatiobiologian näkökulmasta. Omasta mielestäni samat asiat pätevät myös muihin eliöihin.
Väitöskirjan mukaan vammaisuuskysymys on kiinnostava, sillä toisaalta vammainen uros ei anna niin paljon signaaleja siitä, että on sopiva parittelukumppani. Toisaalta vammainen uros osoittaa, että hän selviytyy maailmassa, vaikka kroppa ei toimi samalla tavalla kuin muilla, joten jotkut naaraat voivat ajatella, että kyseiseltä urokselta löytyy hyviä geenejä jälkipolville. Sitten hän viittaa Zahavin ja Pomiakowskin tuloksiin, ja näitä artikkeleja en ole lukenut.
Hän tutki väikkärissään myös vanhenemisen vaikutusta parinsaantiin. Tuloksena oli, että vanhat urokset ovat jo osoittaneet selviytyvänsä maailmassa pidempään kuin nuoret, ja siten vanhoilla uroksilla voi olla hyviä geenejä poikasille. Oma vammani ei ole pahenevaa sorttia, joten senkin puolesta voin olla vanhemmiten jonkin verran kiinnostavampi kuin nyt. Mutta tosiaan tämä vammaisuus- ja vanhenemiskysymys oli vain osa väitöskirjaa,
No juu. Olen kyllä huumorintajuinen. Itsevarmuudessa voisi ehkä olla kehitettävää, mutta sekin on mennyt viimeaikoina parempaan suuntaan. Kyllä videon miehellä tuntui olevan ihan hyvällä mallilla status. Toisaalta olen itsekin pitänyt muutaman luennon, ja ne ovat menneet ihan hyvin. Voisin pitää edelleen, mutta eipä mulla ole ollut viimeaikoina mitään luennoitavaa, kun en ole tutkija enkä opettaja. En istu pyörätuolissa, vaan pystyn kävelemään ja juoksemaan ilman apuvälineitä.
Lähipiirin kautta olen saanut uusia ystäviä ja parempia naiskavereita kuin netistä. Toistaiseksi kuitenkin homma on jäänyt kaveriasteelle. Toisaalta yleensä jos kaverini on alkanut seurustelemaan, on tapaamiset minun kanssani harventuneet jonkin verran. Mutta tosiaan jokainen tsäänssi on mahdollisuus, ja kaikki kanavat kannattaa pitää avoimina. - Nick Roy
"Ongelmasi on primitiivisempää tasoa - et ole seksuaalisesti aloitteellinen. Jos tutkit evoluutiopsykologiaa niin huomaat, että uros on aloitteentekijä"
Vasta yksi kolmasosa oikein ja seksuaalinen aloitteellisuus ei liity mihinkään muuhun kuin seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Tässä kohdassa riittää että "Pystyy ilmaisemaan aikeensa" jos on muitakin avuja.
Todellinen naisten kanssa onnistuminen perustuu kolmelle asialle:
1) Sille että nainen kokee itsensä merkityksekkääksi sinulle
2) Sille että nainen kokee sinut merkityksekkääksi itselleen
3) Ongelmien ratkaisemiselle
Tällä hetkellä deittaan itseäni 13 vuotta nuorempaa villiä naista. Tämän naisen kanssa useimmat miehet ovat kusessa alkumetreillä, kyseessä on kaunis ja hyvin varustettu nuori nainen. Missä on ongelma?
1) MIehet jotka uskaltavat lähestyä tuota naista yrittävät liian suorasukaisesti (Päästä panemaan). Nämä miehet eivät täytä ykköskriteeriä (Oikeasti, seksiin riittää kuka tahansa muukin nainen).
2) Miehet jotka yrittävät tutustua häneen muuten tekevät itsestään automaattisesti kaveripoikia tai poistuvat kuviosta (Kohta 1 täyttyy jotenkuten, kohta 2 samaten mutta nämä miehet eivät anna merkitykselleen seksuaalista tai suhde-orientaatiota vaan pysyvät kavereina).
3) Minä. Tutustuin huvin vuoksi, huomasin että kyseinen kaunokainen on MIEHEN puutteessa, äärimmäisen hellyyden ja huomionkipeä ja hänen suhtautumisensa miehiin on perkeleen sotkuinen. Eli vaikka mies sinänsä osaisi ja yrittäisi niin tää nainen itse sotkisi asiat nopeasti.
Otin tilanteen täysin haltuuni. Annan hänen sekoilla rauhassa, kerron että pidän hänestä ja ymmärrän, puhun avoimesti seksistä, luon turvallista pohjaa. Nyt tämä nainen on 100% orientoitunut minuun ja olen siirtynyt kohtaan 3) eli ongelmienratkonta. Tässä kohtaa itselläni on ainoa ongelma se että pitää uskoa että kaltaiseni peruspelle ihan oikeasti on onnistunut iskemään superhottiksen joka on "täysin pidättelemätön". Toisaalta tiedän miksi hän pitää minusta. Minä katsokaas olen ainut mies joka hänen kanssaan pystyy tällä hetkellä toimimaan. Muut hän repii kappaleiksi, riippumatta lompakon koosta, mulkun pituudesta, salitreenin pituudesta yms. ominaisuuksista.
Salaisuuteni ei olekaan se että yrittäisin kesyttää tuota petoa. Minä vain opettelen ratsastamaan sillä putoamatta kyydistä ;-) - Naisten sankari
urheilija_82 kirjoitti:
Mitään täysin varmaa toisen ihmisen mielipidettä on vaikea antaa, sillä en ole Kokko enkä alan asiantuntija. Hän tutki väitöskirjassaan "Evolution of honest sexual displays" lintujen parittelua populaatiobiologian näkökulmasta. Omasta mielestäni samat asiat pätevät myös muihin eliöihin.
Väitöskirjan mukaan vammaisuuskysymys on kiinnostava, sillä toisaalta vammainen uros ei anna niin paljon signaaleja siitä, että on sopiva parittelukumppani. Toisaalta vammainen uros osoittaa, että hän selviytyy maailmassa, vaikka kroppa ei toimi samalla tavalla kuin muilla, joten jotkut naaraat voivat ajatella, että kyseiseltä urokselta löytyy hyviä geenejä jälkipolville. Sitten hän viittaa Zahavin ja Pomiakowskin tuloksiin, ja näitä artikkeleja en ole lukenut.
Hän tutki väikkärissään myös vanhenemisen vaikutusta parinsaantiin. Tuloksena oli, että vanhat urokset ovat jo osoittaneet selviytyvänsä maailmassa pidempään kuin nuoret, ja siten vanhoilla uroksilla voi olla hyviä geenejä poikasille. Oma vammani ei ole pahenevaa sorttia, joten senkin puolesta voin olla vanhemmiten jonkin verran kiinnostavampi kuin nyt. Mutta tosiaan tämä vammaisuus- ja vanhenemiskysymys oli vain osa väitöskirjaa,
No juu. Olen kyllä huumorintajuinen. Itsevarmuudessa voisi ehkä olla kehitettävää, mutta sekin on mennyt viimeaikoina parempaan suuntaan. Kyllä videon miehellä tuntui olevan ihan hyvällä mallilla status. Toisaalta olen itsekin pitänyt muutaman luennon, ja ne ovat menneet ihan hyvin. Voisin pitää edelleen, mutta eipä mulla ole ollut viimeaikoina mitään luennoitavaa, kun en ole tutkija enkä opettaja. En istu pyörätuolissa, vaan pystyn kävelemään ja juoksemaan ilman apuvälineitä.
Lähipiirin kautta olen saanut uusia ystäviä ja parempia naiskavereita kuin netistä. Toistaiseksi kuitenkin homma on jäänyt kaveriasteelle. Toisaalta yleensä jos kaverini on alkanut seurustelemaan, on tapaamiset minun kanssani harventuneet jonkin verran. Mutta tosiaan jokainen tsäänssi on mahdollisuus, ja kaikki kanavat kannattaa pitää avoimina.Minä en usko, että lintu ja ihminen parittelevat samalla tavalla. Dobransky lähtee teoriasta, jonka mukaan evoluutiossa ihmisen aivot ovat kehittyneet kerroksiksi päällekkäin. Ensin on fyysinen/primitiivinen kerros. Tällä tasolla ihminen on kiinnostunut statuksesta, kauneudesta, kamppailusta etc. Sitten on emotionaalinen taso. Tällä tasolla ihminen on kiinnostunut ystävistä, arvonannon saannista. Lopulta on looginen taso. Täällä ollaan kiinnostuneita luovuudesta, huumorista, älykkyydestä jne. Linnuilta puuttuvat ylin ja keskimmäinen aivokerros. Siksi linnut eivät pysty esimerkiksi ymmärtämään huumoria. Toisekseen, siksi lintujen populaatiossa status ja voima ratkaisevat paljon enemmän kuin ihmisellä, eikä lintujen parittelusta voi tehdä suoria johtopäätöksiä ihmistä ajatellen.
Nämä kolme aivokerrosta eivät ole täydellisessä yhteistyössä, vaan monesti niiden halut ovat ristiriidassa keskenään. Haluat ehkä primitiivisellä tasolla voittaa kilpailijasi urheilussa, mutta samalla emotionaalisella tasolla olla heidän ystävänsä ja saada heidän arvonantonsa.
Jos homma on tuttavanaisten kanssa jäänyt kaveriasteelle, niin mitä teit asialle? Ei naiset tule sinulle sanomaan: "Minä pidän sinusta. Pussaa minua!" He odottavat, että osaat tulkita tämän paljon hienovaraisemmista merkeistä, kuten jo siitä, että he juttelevat kanssasi, hymyilevät ja vaikuttavat ystävällisiltä. Sanoit, että kun naiskaveri on alkanut seurustelemaan, niin tapaamiset kanssasi on harventuneet. Ehkä nainen odotti että tekisit jotain, ja kun et tehnyt mitään, niin hän turhautui ja meni toisen luo. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kauniit ja kokeeneet naiset, jos heidän kanssaan tunnin vain juttelee eikä etene seksuaalisesti, niin he tekevät sen johtopäätöksen, että ei tuo osaa. Vähemmän kauniilla ja kokemattomammilla naisilla tuon asian tajuamiseen menee kauemmin. - urheilija_82
Minä en usko, että lintu ja ihminen parittelevat samalla tavalla. Dobransky lähtee teoriasta, jonka mukaan evoluutiossa ihmisen aivot ovat kehittyneet kerroksiksi päällekkäin. Ensin on fyysinen/primitiivinen kerros. Tällä tasolla ihminen on kiinnostunut statuksesta, kauneudesta, kamppailusta etc. Sitten on emotionaalinen taso. Tällä tasolla ihminen on kiinnostunut ystävistä, arvonannon saannista. Lopulta on looginen taso. Täällä ollaan kiinnostuneita luovuudesta, huumorista, älykkyydestä jne. Linnuilta puuttuvat ylin ja keskimmäinen aivokerros. Siksi linnut eivät pysty esimerkiksi ymmärtämään huumoria. Toisekseen, siksi lintujen populaatiossa status ja voima ratkaisevat paljon enemmän kuin ihmisellä, eikä lintujen parittelusta voi tehdä suoria johtopäätöksiä ihmistä ajatellen.
Nämä kolme aivokerrosta eivät ole täydellisessä yhteistyössä, vaan monesti niiden halut ovat ristiriidassa keskenään. Haluat ehkä primitiivisellä tasolla voittaa kilpailijasi urheilussa, mutta samalla emotionaalisella tasolla olla heidän ystävänsä ja saada heidän arvonantonsa.
Jos homma on tuttavanaisten kanssa jäänyt kaveriasteelle, niin mitä teit asialle? Ei naiset tule sinulle sanomaan: "Minä pidän sinusta. Pussaa minua!" He odottavat, että osaat tulkita tämän paljon hienovaraisemmista merkeistä, kuten jo siitä, että he juttelevat kanssasi, hymyilevät ja vaikuttavat ystävällisiltä. Sanoit, että kun naiskaveri on alkanut seurustelemaan, niin tapaamiset kanssasi on harventuneet. Ehkä nainen odotti että tekisit jotain, ja kun et tehnyt mitään, niin hän turhautui ja meni toisen luo. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kauniit ja kokeeneet naiset, jos heidän kanssaan tunnin vain juttelee eikä etene seksuaalisesti, niin he tekevät sen johtopäätöksen, että ei tuo osaa. Vähemmän kauniilla ja kokemattomammilla naisilla tuon asian tajuamiseen menee kauemmin.Ehkäpä parittelu ei ole samanlaista, mutta kyllähän kummassakin tapauksessa naaras tai nainen on saatava kiinnostumaan uroksesta tai miehestä.
On totta, että eipä naisilta saa noin selviä aloitteita. Usein olen ensimmäisen juttelun jälkeen saanut sellaisen kuvan, että ei tästä tule kaveruutta enempää. Joskus olen epäselvissä tapauksissa kysynyt, miten nainen haluaa edetä ja hän sanoi, että voidaan olla kaveruksia.
Nyt ymmärsit hieman väärin tuon tapaamisten harventumisen. Tarkoitin sillä lähinnä sitä, että olen käynyt lähinnä miespuolisen kaverin illanistujaisissa ja bileissä, jossa olen tutustunut naisiin. Toisaalta tällä kaverilla on nykyään avopuoliso ja emme näe enää niin usein kuin ennen. Hänen kautta olen kuitenkin saanut muutaman naiskaverin, joiden kanssa olen keskustellut muutaman kerran. Keskusteluista jäi kuitenkin sellainen olo, että eipä tämä johda sen kummempaan, sillä he juttelivat saman verran myös muiden kanssa. Mutta toisten kanssa vaan synkkaa paremmin kuin toisten. - Naisten sankari
urheilija_82 kirjoitti:
Ehkäpä parittelu ei ole samanlaista, mutta kyllähän kummassakin tapauksessa naaras tai nainen on saatava kiinnostumaan uroksesta tai miehestä.
On totta, että eipä naisilta saa noin selviä aloitteita. Usein olen ensimmäisen juttelun jälkeen saanut sellaisen kuvan, että ei tästä tule kaveruutta enempää. Joskus olen epäselvissä tapauksissa kysynyt, miten nainen haluaa edetä ja hän sanoi, että voidaan olla kaveruksia.
Nyt ymmärsit hieman väärin tuon tapaamisten harventumisen. Tarkoitin sillä lähinnä sitä, että olen käynyt lähinnä miespuolisen kaverin illanistujaisissa ja bileissä, jossa olen tutustunut naisiin. Toisaalta tällä kaverilla on nykyään avopuoliso ja emme näe enää niin usein kuin ennen. Hänen kautta olen kuitenkin saanut muutaman naiskaverin, joiden kanssa olen keskustellut muutaman kerran. Keskusteluista jäi kuitenkin sellainen olo, että eipä tämä johda sen kummempaan, sillä he juttelivat saman verran myös muiden kanssa. Mutta toisten kanssa vaan synkkaa paremmin kuin toisten.Naaras on tietysti saatava kiinnostumaan uroksesta. Tarkoitin tuolla, että suhteen alkuvaiheen jälkeen statuksen merkitys siirtyy etualalta taka-alalle, joskaan ei missään vaiheessa kokonaan pois.
Jos kysyt naiselta, että miten tämä tahtoo edetä, hän vastaa automaattisesti että ollaan kavereita. Sinun pitää tehdä aloite eikä kysellä että saanko pussata?
En voi muuta kuin suositella Paul Dobranskyn uutiskirjeen tilaamista. Artikkelit ovat mielenkiintoisia, ilmestyy pari kertaa viikossa, eikä uusi näkökulma ainakaan haitaksi ole, vai mitä? - m vast
Nick Roy kirjoitti:
"Ongelmasi on primitiivisempää tasoa - et ole seksuaalisesti aloitteellinen. Jos tutkit evoluutiopsykologiaa niin huomaat, että uros on aloitteentekijä"
Vasta yksi kolmasosa oikein ja seksuaalinen aloitteellisuus ei liity mihinkään muuhun kuin seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Tässä kohdassa riittää että "Pystyy ilmaisemaan aikeensa" jos on muitakin avuja.
Tällä hetkellä deittaan itseäni 13 vuotta nuorempaa villiä naista. Tämän naisen kanssa useimmat miehet ovat kusessa alkumetreillä, kyseessä on kaunis ja hyvin varustettu nuori nainen. Missä on ongelma?
1) MIehet jotka uskaltavat lähestyä tuota naista yrittävät liian suorasukaisesti (Päästä panemaan). Nämä miehet eivät täytä ykköskriteeriä (Oikeasti, seksiin riittää kuka tahansa muukin nainen).
2) Miehet jotka yrittävät tutustua häneen muuten tekevät itsestään automaattisesti kaveripoikia tai poistuvat kuviosta (Kohta 1 täyttyy jotenkuten, kohta 2 samaten mutta nämä miehet eivät anna merkitykselleen seksuaalista tai suhde-orientaatiota vaan pysyvät kavereina).
3) Minä. Tutustuin huvin vuoksi, huomasin että kyseinen kaunokainen on MIEHEN puutteessa, äärimmäisen hellyyden ja huomionkipeä ja hänen suhtautumisensa miehiin on perkeleen sotkuinen. Eli vaikka mies sinänsä osaisi ja yrittäisi niin tää nainen itse sotkisi asiat nopeasti.
Otin tilanteen täysin haltuuni. Annan hänen sekoilla rauhassa, kerron että pidän hänestä ja ymmärrän, puhun avoimesti seksistä, luon turvallista pohjaa. Nyt tämä nainen on 100% orientoitunut minuun ja olen siirtynyt kohtaan 3) eli ongelmienratkonta. Tässä kohtaa itselläni on ainoa ongelma se että pitää uskoa että kaltaiseni peruspelle ihan oikeasti on onnistunut iskemään superhottiksen joka on "täysin pidättelemätön". Toisaalta tiedän miksi hän pitää minusta. Minä katsokaas olen ainut mies joka hänen kanssaan pystyy tällä hetkellä toimimaan. Muut hän repii kappaleiksi, riippumatta lompakon koosta, mulkun pituudesta, salitreenin pituudesta yms. ominaisuuksista.
Salaisuuteni ei olekaan se että yrittäisin kesyttää tuota petoa. Minä vain opettelen ratsastamaan sillä putoamatta kyydistä ;-)Iso peukku tälle kirjoitukselle. Vielä kiinnostaisi kuulla, miten sait jään murrettua ja jalan oven väliin tämän naisen suhteen. Yleensähän nämä kilpistyvät heti alkuunsa, eli jos kysyt naiselta, että jutellaankon, niin tulee tylytystä tai parhaassa tapauksessa lakoninen ei kiitti. Ihan hiljattain lähestyin baarissa yhtä tällaista heken mielijohteesta täysin itsekritiikittömästi, ts. selkeästi omaan pärstääni nähden pokkaa mulla on ainakin-meiningillä, kun luin katsekontaktiin livahtaneista parista vähän liian rivakasta silmänräpäytyksestä särön blondin muuten niin hallitussa itsevarmuudessa - lähituntuma vahvisti fiilistä, että ei niiden nättien silmien takana ainakaan mikään paatunut tunnekylmä nainen ollut, mutta kontakti jäi sitten kuitenkin siihen, että hän vain tarjosi mulle pyytämäni savukkeen.
- Epeli ees
Nick Roy kirjoitti:
Salaisuuteni ei olekaan se että yrittäisin kesyttää tuota petoa. Minä vain opettelen ratsastamaan sillä putoamatta kyydistä ;-)"Salaisuuteni ei olekaan se että yrittäisin kesyttää tuota petoa. Minä vain opettelen ratsastamaan sillä putoamatta kyydistä ;-) "
MIksi sua tällainen tapaus kiinnostaa?
Nämä ovat oikeasti sellaisia pakkohoito-tapauksia melkein ja yleensä about kymmenien miesten läpikäyneitä kiertopalkintoja että mitä sinä saat tuosta?
Vai siitä että saat kuvitella kesyttäneesi sen ja pääset ratsastamaan eli nautit haasteista.
Yhtä pipinä se tulee pysymään ilman sinua tai sinun kanssasi.
"1) Sille että nainen kokee itsensä merkityksekkääksi sinulle
3) Ongelmien ratkaisemiselle "
Tämä oli aika yksinkertaisestettu näkemys.
Nimittäin se minkä vuoksi hän saatta sinua kokea merkityksekkääksi itselleen voi olla suhdetta haittaava tekijä eikä siinä mitkään ongelman ratkomiset silloin auta.
Jos ihminen on sekaisin ja hänellä vielä on arvomaailma mitä on niin suhde on käytännössä pilalla jo ennen kuin se alkoi.
Kun puhut että "repii miehen kappaleiksi" niin en sitä ymmärtänyt. Tarkoitatko tunteiden tasolla?
Koska omia tunteaita ei kannatta tuollaiseen tuhlata vaan lähinnä osoittaa niitä mukamas ja ottaa se mikä sinulla kuuluu miehenä eli pimppaa. Kaikki muu on ylimääräistä energian ja ajan tuhlausta.
Tietysti tuollainen nainen haluaa omassa narsismissaan ja egoismissaan pitää yllä kuvitelmaa "vaikeasta" ja "haasteellisesta" naisesta joten hän lyö kapuloita rattaisiin jatkuvasti. Täten hän luo merkityksellisyyttä itsestään itselleen ja samalla myös sinullle pyrkien luomaan haasteen.
Kuten näkyy niin se tepsii sinuun koska kuvittelet hallitsevasi tilannetta ja oikein hekumoit ajatuksella.
Kovasti ihmettelen että pönkitätkö tuolla egoasti kuvitellen että se tekee sinun jotenkin supermieheksi kun olet napannut tuollaisen "saaliin" vai?
Koska itse en koskisi moiseen pitkällä tikullakaan tai jos kyse on kuvankauniista niin sitten en kuluttaisi noin paljon elämääni siihen. - apua mitä seuraa
Naaras on tietysti saatava kiinnostumaan uroksesta. Tarkoitin tuolla, että suhteen alkuvaiheen jälkeen statuksen merkitys siirtyy etualalta taka-alalle, joskaan ei missään vaiheessa kokonaan pois.
Jos kysyt naiselta, että miten tämä tahtoo edetä, hän vastaa automaattisesti että ollaan kavereita. Sinun pitää tehdä aloite eikä kysellä että saanko pussata?
En voi muuta kuin suositella Paul Dobranskyn uutiskirjeen tilaamista. Artikkelit ovat mielenkiintoisia, ilmestyy pari kertaa viikossa, eikä uusi näkökulma ainakaan haitaksi ole, vai mitä?Voi luoja! Kyllä tajuaa, jos mies ei heti saa naista.. Eihän kukaan ikimaailmassa voi edes uskoa, että miehellä voi kiinnostaa aivan perusnainen.
Tajuatko miltä tuo vaikuttaa naisesta, mies alkaa puhumaan jostain asiasta aiheella" miksi en saa naista " ..Hetken päästä märehditään uutiskanavien ja tieteellisten totuuksien painoarvoa, todistellaan toiselle yhtä sun toista. Mennään aina vain syvemmälle ja avot. . Nainen tajuaa, että A) jos sun kanssa puhuu asiasta x, se vaatii tieteelliset perustelut. Ei voi sanoa, että mä luulen näin, mun mielestä olis näin, toivoisin jotain... Mies latais jonkun uuuden tieteellisen tutkimuksen pöytään, ja mitäs siinä olis enää sen jälkeen naisella sanomista.
Samoin tuo menestyminen, urheilu, kaikki viimeisen päälle, mies panostanut kaikkeen. Miten tuollaisen kanssa tavallinen maijameikäläinen seurustelee. Ensinnäkin suurin osa naisista saa aivan varmasti alemmuuskompleksin. MItä ne naiset naisena kertoo itsestään miehelle, joka on A) oman lajinsa huippu urheilussa, B) oman lajinsa huippu alallaan, C) huviksensa illat pitkät tutkii tieteellisiä artikkeleja.
Ei siinä naisella varmasti satu tulemaan mieleen, että olisipa kiva kokemus poiketa tän urheilusankarin kanssa treffeillä, koska ei olis yhteisiä puheenaiheita, tavisnainen tietää, mit ämies arvostaa, ja tavallisella naisella ei ole mitään spesiaalijuttua, millä "edustaa" itseään, tehdä sitä äärimmäisen hyvää vaikutusta, hyi olkoon. Tavisnainen ei voi puhua mistään. Kommentoi vaikka syysmyrskyä, niin toinen vetää varmaan siihen meteorologisen luennon päälle tai tieteellisen tutkimuksen ilmastonmuutoksen vaikutuksista aallonpituuksien amplitudiin hetkellä x paikassa y. Voin kuvitella.. - kokokin ratkaisee
apua mitä seuraa kirjoitti:
Voi luoja! Kyllä tajuaa, jos mies ei heti saa naista.. Eihän kukaan ikimaailmassa voi edes uskoa, että miehellä voi kiinnostaa aivan perusnainen.
Tajuatko miltä tuo vaikuttaa naisesta, mies alkaa puhumaan jostain asiasta aiheella" miksi en saa naista " ..Hetken päästä märehditään uutiskanavien ja tieteellisten totuuksien painoarvoa, todistellaan toiselle yhtä sun toista. Mennään aina vain syvemmälle ja avot. . Nainen tajuaa, että A) jos sun kanssa puhuu asiasta x, se vaatii tieteelliset perustelut. Ei voi sanoa, että mä luulen näin, mun mielestä olis näin, toivoisin jotain... Mies latais jonkun uuuden tieteellisen tutkimuksen pöytään, ja mitäs siinä olis enää sen jälkeen naisella sanomista.
Samoin tuo menestyminen, urheilu, kaikki viimeisen päälle, mies panostanut kaikkeen. Miten tuollaisen kanssa tavallinen maijameikäläinen seurustelee. Ensinnäkin suurin osa naisista saa aivan varmasti alemmuuskompleksin. MItä ne naiset naisena kertoo itsestään miehelle, joka on A) oman lajinsa huippu urheilussa, B) oman lajinsa huippu alallaan, C) huviksensa illat pitkät tutkii tieteellisiä artikkeleja.
Ei siinä naisella varmasti satu tulemaan mieleen, että olisipa kiva kokemus poiketa tän urheilusankarin kanssa treffeillä, koska ei olis yhteisiä puheenaiheita, tavisnainen tietää, mit ämies arvostaa, ja tavallisella naisella ei ole mitään spesiaalijuttua, millä "edustaa" itseään, tehdä sitä äärimmäisen hyvää vaikutusta, hyi olkoon. Tavisnainen ei voi puhua mistään. Kommentoi vaikka syysmyrskyä, niin toinen vetää varmaan siihen meteorologisen luennon päälle tai tieteellisen tutkimuksen ilmastonmuutoksen vaikutuksista aallonpituuksien amplitudiin hetkellä x paikassa y. Voin kuvitella..lisäksi jos mies tosiaan painaa sen 51 kiloa? Joka nainen tietää, et hän etsii´silloin 34 kiloista naisystävää. Ja 40 kiloiset tietää, et kun miehen mielestä naisen pitää olla aina laiha, niin sopiva kokoluokka täytyy olla 30-40 kiloa. Läskit katsos ei pärjää.
Kaikki naiset tietävät, ettei ole itseä pienempikokoiseen mieheen minkäänlaista saumaa, riippumatta siitä pitikö naisen rasvaprosentin olla isompi kuin miehen. Katsos läski mikä läski on jokainen, joka on yhtään miestä isompi vaikka mies hoippus haudan partaalla noiden kilottomuuksien kanssa
- 33
Sanomissa kerrottiin, kuinka suomalaisten naisten Afrikasta heteroseksuaalisesti hankitut HIV-tartunnat olivat lisääntyneet.suomalaistyttöjen tuovan meille tappavia tuliaisia. Itse asiassa minulla oli elävä mielikuva tyhmästä blondipissiksestä,
jonka mielestä hänen iiihanan afrikkalaisen poikaystävänsä suloiset pikku HI-virukset ovat ihkunsöpöjä pöpösiä ja pöriseviä pöpsykkäisiä.
Pohjimmiltani siis ymmärrän niitäkin nuoria suomalaisnaisia, jotka koettavat vastustaa rasismia levittämällä haaransa kaikille vastaantuleville peniksellisille afrikkalaisille.
Se, mitä he tekevät, ei toki ole järkevää eikä suositeltavaa, mutta mitäpä tyhmähkö ja hyvää tarkoittava tyttö muutakaan voisi tehdä osoittaakseen myötätuntoaan ja solidaarisuuttaan. Älli ei riitä lukemaan esimerkiksi lääkäriksi ja auttamaan kärsiviä afrikkalaisia konkreettisesti, eikä siellä tsetsekärpästen, kuolemanpartioiden ja shifta-maantierosvojen seassa olisikaan oikeasti kivaa hikoilla ja pelätä. Mustan miehen kanssa makaaminen sitä vastoin onnistuu vähän himmeämmältäkin hilsulta.
Tietysti maailmanparantamisharrastus on monelle tytölle vain, kuten nettilegenda Rauli Lauhanen totesi räävittömän hauskassa novellissaan tiedotusopin opiskelija Tiinasta,
tapa päästä fyysisesti kosketukseen jännittävän väristen miesten kanssa,
Tässäkin tapauksessa luonnollisesti sama asia naisen tekemänä on lähes sankariteko (”nainen toteuttaa vapautuneesti ihanaa seksuaalisuuttaan”), miehen tekemänä taas rikos.
Tasan ei käy onnen lahjat eikä moraalin mitat.
Mutta puhutaanpa siitä, mikä tytöt saa unohtamaan oman turvallisuutensa ja hankkimaan tartuntoja kaukomailta ja kaukomaalaisilta. Nuorten tyttöjen seksiturismi on jo perinne: omana ylioppilaskesänäni luokan älykkötyttö - se, jonka kanssa minä kilpailin numeroissa - ja luokan kaunotarhupakko lähtivät yhteiselle Sisilian-matkalle, ja sen kyllä arvaa, mitä neidot siellä tekivät. Sitten kun vähän vanhempana, jo yliopistossa, aloin ujosti ottaa kontaktia tyttöihin, osoittautui, että molemmat ensimmäiset ihastukseni - toinen heistä hieman uskovaisuuteenkin taipuvainen - olivat hankkineet ensikokemuksensa Kreikan aurinkorantojen hurmurien kanssa ja pitivät asiaa täysin luonnollisena. Jos joskus pääsisin pitämään seksivalistustuntia murrosikäisille pojille - ja voitte uskoa, että siitä oppitunnista pojat puhuisivat viikkokausia jälkeenpäin - korostaisin tätä sadistisesti nautiskellen: immuunikato on kuolemantauti ja voitte saada sen vaikka siltä kaikkein enkelimäisimmältä pikku uskistytöltä, koska on hyvin mahdollista, että hän on käynyt hakemassa ihkuja pikku pöpsykkäisiä Sisilian, Kreikan, Afrikan tai Jamaikan ammattisonneilta. Tervetuloa seksin maailmaan, pojat…ähhähhähhää.
Itse asiassa kilttien, romanttisten ja uskovaisten tyttöjen kohdalla tautiriski saattaa jopa olla suurempi kuin niiden ronskien poikatyttöjen, jotka alusta lähtien myöntävät ja hyväksyvät sukupuolisuutensa fyysisenä tarpeena.
(Muslimimaailmassa tunnetusti se, mitä Ralf Königin Lysistrate-sovituksessa kutsuttiin ”pakkohomoseksuaalisuudeksi”, on varsin levinnyttä homouden kieltävistä laeista huolimatta; koska islamin usko yhdistyneenä repressiivisiin hirmuhallituksiin ei oikein rohkaise puhumaan näistä asioista avoimesti, Lähi-idässä saattaa tikittää vaikka millainen immuunikatoaikapommi.)
http://www.annaclub.fi/ajassa/kolinaa-panuhuoneesta/ihqt-pikq-popsykkaiset, - -
Ilmeisesti et pelaa lätkää. Pitää olla jonkin muodikkaan lajin menestyjä, jotta naiset kiinnostuisivat. Muutoin ovat kunto tai menestys urheilussa sivuseikkoja. Toki urheilullisuus voi ilmetä ulkonäöllisesti hyvänä kroppana, mutta jos olet laiheliini, on tämä asia kenties vain miinusta.
Koulutuskin on aika samantekevää, ellei se ole johtanut hyväpalkkaiseen työpaikkaan. Mikäli on opiskellut jotain nörttitiedettä, saattaa koulutus tuottaa sarakkeeseen miinuksen.
Jos saat naispuolisia kavereita, ei se välttämättä tarkoita että saat naista. Kaverista harvoin tulee kumppania. Toki on hyvä olla naisten lähellä, koska ihmissuhteiden kautta mahdollisuudet saada nainen kasvavat. Ilman ihmissuhteita ainakaan ei saa. Naispuolinen kaveri voi toki ryyppyillan päätteeksi kännisenä päätyä vuoteeseesi.- urheilija_82
Lajini ei ole mitenkään moderni, vaan olen futari. Eikös se ole lähtöisin jostain 1400-luvulta?
- Cranky_geek
kaksi asiaa jotka mainitset. Olet siis urheilullinen ja hyvin menestynyt opinnoissasi. Onhan ne varmasti useimpien silmissä plussaa, mutta eipä noi vielä paljoa kerro sun luonteestas tai siitä millainen olet muuten ihmisenä. Noihan on vaan kokonaisuutta ajatellen hyvin pieni osa siitä millainen sä oot. Eiköhän homma ole jostain ihan muista asioista kiinni kuin opinnoista tai urheilustasi.
- urheilija_82
Voi olla. Harrastuksissa en tapaa naisia, joten kontaktia hyvin vaikea saada. Kaverin ja sukulaisen kautta tapasin kaksi naista, joista kummastakin tuli kaveri muttei vakavampaa. Nettideiteissä kävin kahdesti treffeillä, mutta kumpikin kokemus oli aika kauhea. Urheilutapahtumassa yksi nainen tuli juttelemaan kanssani, mutta oli varattu. Elikkä tämän vuoden puolella olen jutellut uuden naistuttavan kanssa harvemmin kuin kerran kuussa.
- Totuudenkertoja5000
Syy sinkkuuteesi on yksinkertainen. Olet täystampio. Rehentelet turhilla jutuilla ja korostat mielenkiinnottomia asioita. Mieleen tulee juurikin sellainen nörtti, joka laskee kuinka paljon seksuaalista arvoa jalkapallon harrastamisella on keskimäärin tietynikäisille naisille, ja minkä verran se teoriassa korreloi pillun saamisen mahdollisuuksiin päivätasolla prosentteina.
1. Olet hernekeppi.
2. Olet nörtti.
3. Vaikutat itsekeskeiseltä.
4. Olet mielenkiinnoton.
Jos vaihdat näistä neljästä ominaisuudesta ainakin kolme pois, niin naiset saattavat, HUOM. saattavat alkaa kiinnostua. Sittenkään se ei todellakaan ole varmaa. Valitsit elämässäsi teoreettisen ja turhilla jutuilla pätevän tyypin tien, joten älä ihmettele miksi naisten mielenkiinto keskittyy ensin niihin, jotka valitsivat naistenmiehen tai coolin tyypin tien.- Nappi otsaan
"Valitsit elämässäsi teoreettisen ja turhilla jutuilla pätevän tyypin tien, joten älä ihmettele miksi naisten mielenkiinto keskittyy ensin niihin, jotka valitsivat naistenmiehen tai coolin tyypin tien. "
Sinäkö olet sitten "cooli" tyyppi
Veikkaan että olet hernekeppi, siis keppi jonka päässä nokottaa herne.
En jaksa edes kommentoida muuten keskustelua enkä aloittajaa mutta sinun kommenttisi kertoi sinusta kaiken tarpeellisen.
Tuollaisen rasittavan paskanokkareen voisi lopettaa, turhana.
- turhaaa
kuka mulkkuaivo näitä yli vuoden vanhoja aiheita kaivelee tänne?
- -Janne.
No minä nyt päätin vähän kaivella, kun on alkanut viime aikoina ottamaan aivoon nämä höpötykset täällä joita ilmeisesti muijat tekee provotakseen jotta saavat pelleillä idioottien ukkojen kustannuksella ja esittää niin vaikeasti tavoiteltavaa. Eli p*rseet heiluen kävellään kadulla ja heilutellaan laukkua ja ollaan niin persoonallista ja odotetaan että nämä "sankarit" tulee yrittämään kaikenlaisilla evoluutiohömpötyksillään :D
No tämähän on suomi24, iltiksen pikkuveli, idioottien mellastusmesta. Mitäs tässä häpeämään.. tätä vartenhan nämä täällä on :)
"Ilmeisesti et pelaa lätkää. Pitää olla jonkin muodikkaan lajin menestyjä, jotta naiset kiinnostuisivat. Muutoin ovat kunto tai menestys urheilussa sivuseikkoja. Toki urheilullisuus voi ilmetä ulkonäöllisesti hyvänä kroppana, mutta jos olet laiheliini, on tämä asia kenties vain miinusta."
- Ja kaikki miehet varmaan ovat sitten? :)
Olen käsittänyt että hoikat miehet ovat naisten mieleen ja nytkö ei asia olekaan niin? eli nyt kelpaa läskikin :) Entäs ne läskit akat ja laiheliini akat?
"Koulutuskin on aika samantekevää, ellei se ole johtanut hyväpalkkaiseen työpaikkaan. Mikäli on opiskellut jotain nörttitiedettä, saattaa koulutus tuottaa sarakkeeseen miinuksen."'
- V*ttuako sillä tekee mitään? Tiedän yhden varman keinon jos pimppaa haluaa saada. On olemassa yleisesti naisia m iellyttävä miehinen kroppa jonka voi hankkia kuka tahansa. Sen jälleen unohdetaan turhat p*skapuheet, otetaan pari tuoppia ja mennään pokaamaan. eiköhän sieltä joku lumppu jää satimeen kun alkaa juttu luistaa. Jokainen munat omaava tähän kyllä pystyy.
ASiaan auttaa testosteroniruiske p*rseeseen ja muutama olut. Sitä ne haluaa. Ne tekee miehen just semmoseksi mitä monet akat haluaa, tosin ei elämänkumppanikseen.
"Jos saat naispuolisia kavereita, ei se välttämättä tarkoita että saat naista. Kaverista harvoin tulee kumppania. Toki on hyvä olla naisten lähellä, koska ihmissuhteiden kautta mahdollisuudet saada nainen kasvavat. Ilman ihmissuhteita ainakaan ei saa. Naispuolinen kaveri voi toki ryyppyillan päätteeksi kännisenä päätyä vuoteeseesi. "
- Kuka kaveria jaksaa olla. Mies haluaa p*llua. Homot ne pyörii kavereina akkojen kanssa.
Karskisti homma hoituu sanoi Elvis kun kylmän pierun päästi ja kuoli.
Jos miettii turhia, ei tule hommasta mitään. - -Janne.
-Janne. kirjoitti:
No minä nyt päätin vähän kaivella, kun on alkanut viime aikoina ottamaan aivoon nämä höpötykset täällä joita ilmeisesti muijat tekee provotakseen jotta saavat pelleillä idioottien ukkojen kustannuksella ja esittää niin vaikeasti tavoiteltavaa. Eli p*rseet heiluen kävellään kadulla ja heilutellaan laukkua ja ollaan niin persoonallista ja odotetaan että nämä "sankarit" tulee yrittämään kaikenlaisilla evoluutiohömpötyksillään :D
No tämähän on suomi24, iltiksen pikkuveli, idioottien mellastusmesta. Mitäs tässä häpeämään.. tätä vartenhan nämä täällä on :)
"Ilmeisesti et pelaa lätkää. Pitää olla jonkin muodikkaan lajin menestyjä, jotta naiset kiinnostuisivat. Muutoin ovat kunto tai menestys urheilussa sivuseikkoja. Toki urheilullisuus voi ilmetä ulkonäöllisesti hyvänä kroppana, mutta jos olet laiheliini, on tämä asia kenties vain miinusta."
- Ja kaikki miehet varmaan ovat sitten? :)
Olen käsittänyt että hoikat miehet ovat naisten mieleen ja nytkö ei asia olekaan niin? eli nyt kelpaa läskikin :) Entäs ne läskit akat ja laiheliini akat?
"Koulutuskin on aika samantekevää, ellei se ole johtanut hyväpalkkaiseen työpaikkaan. Mikäli on opiskellut jotain nörttitiedettä, saattaa koulutus tuottaa sarakkeeseen miinuksen."'
- V*ttuako sillä tekee mitään? Tiedän yhden varman keinon jos pimppaa haluaa saada. On olemassa yleisesti naisia m iellyttävä miehinen kroppa jonka voi hankkia kuka tahansa. Sen jälleen unohdetaan turhat p*skapuheet, otetaan pari tuoppia ja mennään pokaamaan. eiköhän sieltä joku lumppu jää satimeen kun alkaa juttu luistaa. Jokainen munat omaava tähän kyllä pystyy.
ASiaan auttaa testosteroniruiske p*rseeseen ja muutama olut. Sitä ne haluaa. Ne tekee miehen just semmoseksi mitä monet akat haluaa, tosin ei elämänkumppanikseen.
"Jos saat naispuolisia kavereita, ei se välttämättä tarkoita että saat naista. Kaverista harvoin tulee kumppania. Toki on hyvä olla naisten lähellä, koska ihmissuhteiden kautta mahdollisuudet saada nainen kasvavat. Ilman ihmissuhteita ainakaan ei saa. Naispuolinen kaveri voi toki ryyppyillan päätteeksi kännisenä päätyä vuoteeseesi. "
- Kuka kaveria jaksaa olla. Mies haluaa p*llua. Homot ne pyörii kavereina akkojen kanssa.
Karskisti homma hoituu sanoi Elvis kun kylmän pierun päästi ja kuoli.
Jos miettii turhia, ei tule hommasta mitään.Menikö joltain p*skantärkeältä evoluutiohömppää parhaillaan opiskelevalta surkimukselta pää juuri sekaisin kun piti oikein miinustelemaan alkaa? :D
Naurattamaan on laittanut kyllä tämä ketju. Aloittajareppanaa viedään nyt pahasti retkuun tai sitten täällä vain k*setetaan oikein urakalla :D
Kukaan tosiäijä ei tule tänne itkemään että "yhyy miksi musta ei naiset kiinnostu".
Kerroin tuossa ohella ihan tosiasiaakin kuten sen, että oikeasti on näitä tärkeilijöitä ja pisteenlaskijoita, tehdäänhän niistä oikein telkkariinkin ohjelmaa :)
Järkimies ei lähde niiden kanssa pelleilemään. Ei kukaan mies halua mokomia kaikenvaativia pompoteltavakseen. Monelta ukolta on elämä mennyt pilalle niiden takia :)
Pitää vaan itse kulkea ylpeänä leuka pystyssä ja olla itse se mitä akat on olevinaan :) Siinä välissä tulee kyllä piparia kun käyttää mun neuvoja hyväkseen.
terveisin real naistenmies kvl!
Alkoholi on avainsana muuten pojat sopivissa määrin. V*ttupäitä pyörii saleilla aina egoilemassa miten muijaa tulisi iskeä jne. mutta viisaat ja oikeat äijät pitää turpansa kiinni ja hoitaa akan kuin akan kun sille tuulelle sattuu. Lässyttää voi täällä netissä mutta livenä lässytetään akoille kun niitä lähdetään hakemaan.
Fiksuille akoille ei joudu lässyttämään. Niille riittää kun on oma itsensä, synkkasi tai ei. Itse fiksuna osaan erottaa kenen kanssa synkkaa.
Naistenmiehenä synkkaa minulla jokaisen hempukan kanssa kun tietää miten.
tästä asiasta voi jauhaa p*skaa vaikka vuoden, olla kateellinen pätkä/hujoppi, ulista selän takana, mutta niin se vaan menee. - MM30.
-Janne. kirjoitti:
Menikö joltain p*skantärkeältä evoluutiohömppää parhaillaan opiskelevalta surkimukselta pää juuri sekaisin kun piti oikein miinustelemaan alkaa? :D
Naurattamaan on laittanut kyllä tämä ketju. Aloittajareppanaa viedään nyt pahasti retkuun tai sitten täällä vain k*setetaan oikein urakalla :D
Kukaan tosiäijä ei tule tänne itkemään että "yhyy miksi musta ei naiset kiinnostu".
Kerroin tuossa ohella ihan tosiasiaakin kuten sen, että oikeasti on näitä tärkeilijöitä ja pisteenlaskijoita, tehdäänhän niistä oikein telkkariinkin ohjelmaa :)
Järkimies ei lähde niiden kanssa pelleilemään. Ei kukaan mies halua mokomia kaikenvaativia pompoteltavakseen. Monelta ukolta on elämä mennyt pilalle niiden takia :)
Pitää vaan itse kulkea ylpeänä leuka pystyssä ja olla itse se mitä akat on olevinaan :) Siinä välissä tulee kyllä piparia kun käyttää mun neuvoja hyväkseen.
terveisin real naistenmies kvl!
Alkoholi on avainsana muuten pojat sopivissa määrin. V*ttupäitä pyörii saleilla aina egoilemassa miten muijaa tulisi iskeä jne. mutta viisaat ja oikeat äijät pitää turpansa kiinni ja hoitaa akan kuin akan kun sille tuulelle sattuu. Lässyttää voi täällä netissä mutta livenä lässytetään akoille kun niitä lähdetään hakemaan.
Fiksuille akoille ei joudu lässyttämään. Niille riittää kun on oma itsensä, synkkasi tai ei. Itse fiksuna osaan erottaa kenen kanssa synkkaa.
Naistenmiehenä synkkaa minulla jokaisen hempukan kanssa kun tietää miten.
tästä asiasta voi jauhaa p*skaa vaikka vuoden, olla kateellinen pätkä/hujoppi, ulista selän takana, mutta niin se vaan menee.Jollain ei ole ihan kaikki kotona. Mutta onhan näitä nähty ennenkin tällä palstalla.
- marianne:
Tuli mieleeni, että oletko tehnyt tuttavuutta naisten kanssa, joilla on itselläkin jokin fyysinen vamma? Ehkäpä ymmäräisitte toisianne. Eikö ole olemassa minkäänlaisia järjestöjä, joiden kautta voisi tutustua uusiin ihmisiin? Liikuntavammat eivät ole kuitenkaan mitenkään epätavallisia esim. urheilupiireissä. Lisäksi kolareissa ym. vammautuu valitettavasti ihmisiä. He jokainen varmaan kokevat samoja tunteita kuin sinäkin. Toisaalta kukaan ihminen ei ole täydellinen. Tässä maassa moni on vammautunut jollain tapaa henkisesti, mutta se ei näy vain päälle päin. Ihmiset ovat hirveän tuomitsevia. Mutta sitten kun vammautuminen sattuu omalle kohdalle, niin mielipiteet usein muuttuvat. Et oikeastaan kertonut, millaisia naisia sitten etsit? Onko sinulla liian tiukat kriteerit? Vai eikö kukaan nainen ole koskaan ollut sinusta kiinnostunut?
- Miinusta.
Tuollainen mestaruustason urheilu on vain miinusta. Sehän tarkoittaa että tyyppi on kokoajan treeneissä. Haluaisitko itse sellaisen naisen?
- 18+14
Ei siihen varmaan mitään suurta selitystä ole. Jotkut ihmiset vain ovat kiinnostavampia kuin toiset. Se ei välttämättä katso sitä kilpaurheilijataustaa tai yleistä menestystä tai ulkonäköäkään. Seksikkyys on piirre, joka on joko ihmisessä luonnostaan tai sitten sitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499