Jumalan on pakko olla olemassa.

Aatteleppaite2.0

Nimittäin,,mun on aivan pakko jakaa tämä ilo kanssanne siskot ja veljet,ihanaa!

Ostin keväällä 23 koria olutta ja luulin niiden olevan loppuneen jo kolme viikkoa sitten,kunnes äsken astelin keittiööni ja kurkkasin erääseen syvennykseen josta olen olueni aina noutanut,kas sinne oli ilmestynyt yksi laatikollinen A,le Coggia,Hallelujaah!!

Eikös ollut väkevä todistus,mitä häh?

25

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatteleppaite2.0

ja yksin en ole juonut niitä kaikkia oluita!

• jokaisella jotain?

Naisen rukous ei kyllä auttanut.

Minä, jokaisella jotain?, olen siit lähtien ollut menemättä uskovaistan paskakokouksiin.

Jeesus on vain myyttinen rahastushahmo, kuten Kapteeni Luolamieskin.

• Olihan se mummelilta ihan kiltisti tehty, että viitsi rukoilla puolestasi.

Oletko muuten miettinyt sitä, että miksi mummelin piti vasiten rukoilla ennenkuin teidän jumalanne alkoivat tehdä asialle jotain?

Eikö kaikkitietävä tiennyt vaivastasi, ennenkuin mummeli kertoi siitä?

Onko mummelilla joku muita ihmisiä parempi suhde jumaliinne, koska ne kuuntelivat juuri häntä? Tiesikö hän jumalianne paremmin, mikä on tapauksessasi oikea tomintamalli?

Miksi teidän jumalienne piti ensin antaa sinun sairastua vain saadakseen parantaa sinut?

Maailmassa on melkein seitsemän miljardia ihmistä, joista suuri osa elää puutteessa. Pelkästään koleraan, joka voitaisiin estää puhtaalla juomavedellä, kuolee vuosittain mekein kaksi miljoonaa alle viisivuotista lasta. Se tekee noin viisi tuhatta lasta päivässä!

Miksi sinun (varmasti kiusallinen) vaivasi on jumalillenne tärkeämpi asia kuin viisi tuhatta pienen lapsen elämää?

Teidän rakastava jumalanne antaa malarian tappaa 3000 lähimmäistämme päivässä, nälkä ja aliravitsemus niittää päivittäin melkein 30000 ihmistä (siis joka ikinen päivä, eilen, tänään, huomenna).

Annetaanpa teille kristityille teidän jumalienne kaikkivoipaisuuden mittainen tehtävä:

Rukoilkaa, että hän suuressa rakkaudessaan poistaisi koleran!

Saatte viikon aikaa, vaikka kaikkivaltiaalle riittäisi sekuntikin.

• Minulla taas meni äsken kone jumiin ja näytti vain sivua "Testaa pääsetkö taivaaseen!"

Tosin sekään ei auennut!

Kun vaihdoin hiireen uuden patterin, kaikki toimi taas ihan ok!

En yhtään tiedä, mitä Herra tällä meinasi minun kohdallani, mutta Halleluyijaaa nyt kuitenkin varmuuden vuoksi!

• pepe57

Itse en keksi muuta selitystä, kuin että Herra koittelee ateismiani. Oman auton mittaristo näytti olevan kaput, ei toiminut. No, yksi aamu se "heräsi henkiin", toimi kuin ajatus. Pohdin heti, että oliko tämä jokin "merkki". Tuo olutjuttu herätti heti sisälläni uinuvan heikon uskovaisen, mutta olikin sitten sarkasmia, no sitä sarkasmia tähän maailmaan mahtuu. Eli edelleen olen ateisti, mutta ns läheltä piti.

• Rompix

Minullakin kävi tässä äskettäin sellainen rajatapaus. Olin ostanut six-pack:n olutta. Janoani helpotettuani pöydällä oli kuusi tyhjää pulloa ja yksi täysinäinen. Piti moneen kertaan laskea, kun en meinannut ensin uskoa sitä todeksi. Pakko se oli kuitenkin uskoa, ihme oli tapahtunut. Tutkimattomia ovat Jumalan tiet teologisesta huippuyksiköstämme huolimatta...

• Aatteleppaite2.0

niin aloin epäillä jumalaa,ehkäpä se olikin perkele vai mikä vitun saatana se on,koska nuppiani kivisti hieman,ja eihän jumala pahaa tuota,eihän??

Pitää tänään kokeilla uudestaan;)

• Olisi sentään loitsunut vesihanasta oluthanan :D

• "Olisi sentään loitsunut vesihanasta oluthanan :D " le kokki on niin lähellä vettä...

• Aatteleppaite2.0
        Nas.se kirjoitti:

"Olisi sentään loitsunut vesihanasta oluthanan :D " le kokki on niin lähellä vettä...

yleensä juon olutta ja kusen lähes tälläistä a le kokkia,aivan pashaa.

Chimey,sinisellä etiketillä on olutta

• Aatteleppaite2.0

Onhan tämä sentään nelosen vahvusta:)

• Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

yleensä juon olutta ja kusen lähes tälläistä a le kokkia,aivan pashaa.

Chimey,sinisellä etiketillä on olutta

Nassekin nautti tänään yhden.

• Aatteleppaite2.0
        Nas.se kirjoitti:

Nassekin nautti tänään yhden.

On muuten Belgialaisten munkkien panemaa.

On muuten Belgialaisten munkkien panemaa.

munkit ovat ulkoistaneet panemisen, valvovat vain laatua

• vihtuilija

Olem muuttanut tapani jotka tulette tuntemaan! Löysin alkuillasta jääkaapistani 5 kpl nelosolut-tölkkiä. Äslen ne olivat kadonneet. Asiaa miettiedsäni ateistiseen tapaan dogmaattisesti, päätin ottaa lasillisen hölmöilevää omenaviiniä. Mitä kohteliaimmin (epätyypilliseen tapaani), ilmoitan että olen kokenut väliintulon, vaikkei paneta ollenkaan. Se voi johtua vain siitä, että rakastettu näkymätön rakastaja on välittänyt ja rakastanut minua niin että olen avoin, vaikka olen miäs! Koen, että olen saanut suuren tilaisuuden lähteä ihan kohjta (kutenb jeesuskin tuilee ihan kohta) baariin jakamaan saamaani rakkautta, jota en ole ateistisen ideologian omaavana osannut edes pyytää!!!

Tunnen, että tämä yö, on uuden kristillisen tuhatvuotisen valtakunnan yö. Tänä yönä käydään taistelu ikuisesta mekostelusta ja nöyristelystä vastaan kärsimys iitä että ei olla miehiä mekoissa.

Ottakaa tämä todesta, sillä en kai valehtilisi koska puhun totta!

• Aatteleppaite2.0

baariin jos ei paneta??

• vihtuilija
        Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

baariin jos ei paneta??

ihmettelen , miksi ateistit kyselevät aina ja iankaikkisesti ikuisuuskysymyksiä!!!:DDD Eikö teillä ole todellakaan mitään tärkeää kysymystä, jolle perustatte elämänne???

• Aatteleppaite2.0
        vihtuilija kirjoitti:

ihmettelen , miksi ateistit kyselevät aina ja iankaikkisesti ikuisuuskysymyksiä!!!:DDD Eikö teillä ole todellakaan mitään tärkeää kysymystä, jolle perustatte elämänne???

se paneminen;)

• Aatteleppaite2.0
        vihtuilija kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo&feature=related

Tyypillinen atte ,aina panemassa;)

• vihtuilija

• ...todistusta nyt. Olen kokenut myös suoranaisia ihmeitä.....suodatinpussit oli lopussa ja olin aivan pois tolaltani...ja tärisyttävänä ihmeenä löysin koko paketin kaapista (tosin väärää kokoa) Olin hurmoksessa kun latasin 11vuotta vanhan uskollisen keittimen...aaaaaaahhhhhhhh tätä autuutta. Höööööörrrrrrppppppsss ;-D

• Aatteleppaite2.0

minulle tuo ei ole mahdollista.
        Juon pannukahvia,mutta kahvi on kyllä joskus loppunut vaan ei hyvä haltija ole tuonut uutta pakettiakaan;(

minulle tuo ei ole mahdollista.
        Juon pannukahvia,mutta kahvi on kyllä joskus loppunut vaan ei hyvä haltija ole tuonut uutta pakettiakaan;(

...olisin tuonut, jos olisin tiennyt. Kahvin loppuminen on jo ihmisoikeuksien polkemista.

• Rauhaa kaikille

Minä löysin kadottamani avaimet. Olin luullut, että jätin ne keittiön pöydälle, mutta Jumala johdatti minut sänkyni luo ja siinä ne olivatkin. Kiitin kovasti Jumalaa.

Olen nyt entinen ateisti. Kuka sanoo, että Jumalaa ei ole, niin saa nyrkistä täältä.

Näen nyt myöskin selvemmin sen, että homot aiheuttivat itse se kaasuhyökkäyksen.
      Toivon kovasti, että myös se pieni homovauva saa Jeesuksen sydämeensä.

Oho, kattoka a nyt!! Mina ei enäaää osaa kiljoittaakaan... Olen nyte todelinen uskovaainen

• Oli tilanne päällä, helvetinmoinen hulabaloo kun piti saada koko perhe juhla tamineisiin ja piti lähteä serkun häihin.
        Pinna tiukalla ja kello tikitti armotta , niin eikös multa ollu vyö hukassa , mietin siinä mielessäni että " No missä Perkeleessä se vyö nyt on !!! " ja kas - ihan kuin olisi silmät auennut- siinä samassa näin vyön , siinä se oli jakkaralla kokoajan ollut ihan nenän edessä !
        Jälkeenpäin olen pohtinut ankarasti tätä tapahtumaa - minut selvästi johdateltiin rauhoittumaan ja katsomaan tarkemmin siihen penkille, samalla mieleeni ilmestyy palavat kasvot jolla on kiilusilmät ja sarvet päässä oikeakäsi ylhäällä, ihan niin kuin se yrittäisi moikata mulle.

Jos perkele on olemassa on se väkevä todiste jumalan olemassaolosta MOT.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7324
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3167
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2229
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1777
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1661
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1643
    10. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      36
      1440
    Aihe