Pillerien lopettaminen

Lopetin e-pillerit toukokuun alussa, menkat tulivat normaalisti, mutta sen jälkeen ei menkkoja ole näkynyt. Voiko johtua pillerien lopettamisesta? Hormonien epätasapainosta?
Tein kerran raskaustestin ja negatiivinen oli...
3167
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

voi kestää kuukausiakin

Äänestä
  • Itsekin lopetin juuri pillerit, olisi pitänyt eilen laittaa kuparikierukka. Mutta havaittiinkin tulehdus, jonka hoidan ensin ja se kierukka laitetaan sitten keskiviikkona. Itse odotan hieman jopa innolla muuttuuko mieliala tai kroppa jotenkin pillereiden lopetuksen myötä :)

    Äänestä

siskoni kans kerran lopetti ja 9kk ei tullut menkkoja, itselläni taas kun lopetin niin tulivat ihan normaalisti.. Eli myös ihmisestä kiini.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hmmmmm????? kirjoitti:

Lopetin e-pillerit toukokuun alussa, menkat tulivat normaalisti, mutta sen jälkeen ei menkkoja ole näkynyt. Voiko johtua pillerien lopettamisesta? Hormonien epätasapainosta?
Tein kerran raskaustestin ja negatiivinen oli...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu