Voimakas rakkauden

täyttämä olotila...

Joskus nukkumaan mennessäni kun olen rukoillut koen syvää rauhaa, tyyneyttä ja niin suurta rakkauden täyttämää mielihyvän tunnetta, että sanat eivät riitä kuvaamaan sitä. Tunnen olevani kuin pieni lapsi, joka on peitetty ympäriinsä rakkaudella. Tunne on sanoinkuvaamattoman kaunis ja täyteläinen. Tuntuu kuin olisin yhtä jonkun suuremman (jumalan) rakkauden kanssa. Tämä tapahtuu yleensä ennakoimatta ja monesti se lohduttaa, kun olen surullinen tai masentunut. Tätä samaa rakkauden tunnetta ja voimaa ei pysty saamaan mistään tämän maapallon päällisestä lähteestä tai toisesta ihmisestä. Tuntuu, kuin enkeli halaisi minua ja tuntuu, kuin en enää olisi omassa ruumissani vaan sisällä rakkaudessa. Tunnetta voisi verrata orgasmiin, mutta se on vieläkin parempi ja kokonaisvaltaisempi, niin pehmeä ja kaunis, että tekisi mieli itkeä. Onko joku kokenut joskus vastaavaa?

5

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ajattelin, etten enää kirjoita tälle palstalle mielivaltaisen viestin poiston vuoksi. Mutta kirjoitan nyt kuitenkin.

      Kirjoitat minulle hyvin tutusta ilmiöstä. Minäkin pääsen joskus tuohon tilaan mietiskelyn ja rukouksen jälkeen. Yksi opettaja on sanonunut, että enkeleitä ei voi nähdä mutta kylläkin tuntea juuri tuolla tavoin, rakkautena. Mutta minulle on käynyt samoin, että olen yhtäkkiä alkanut tuntea rauhaa ja rakkautta. Pelasin kerran tietokonepeliä, kun aloin tuntea jonkin läsnäoloa, joka vaikutti rakastavasti ja hoivaavasti. Minun oli niin hyvä olla, että keskeytin pelin ja menin kehräämään sängylleni. Hykertelin siinä onnellisena ja jopa juttelin ääneen jotain. Olen tuntenut tämän olennon läheisyyden monta kertaa elämässäni. Toinen satunnainen kerta oli, kun makasin vanhempieni sohvalla lukien kirjaa. Minut valtasi tuttu tunne. Hoin hänen nimeään (olen saanut sen unessa). Joskus hoen hänen nimeään, kun minulla on hankalaa. Kärsin melko usein voimakkaasta ahdistuksesta (olen saanut viestin, että saan nähdä hänet, kun olen voittanut ahdistukseni!). Rukoilin kerran, että pääni rauhoitettaisiin, koska se oli niin kireä ja kipeä, en saanut unta. Kuulin kuin jonkun muun ajatukset, että "rukoukseni on kuultu". Tuosta lähtien oloni alkoi helpottaa, kunnes olin levollinen ja nukahdin tuossa lapsen kaltaisessa tuuditetussa tilassa ihanaan uneen, josta herättyäni olin täynnä puhtia. Olen sittemmin ottanut tavakseni rukoilla helpotusta ahdistukseeni. Se auttaa joskus, joskus ei. Mutta aina kannattaa kokeilla. Tuossa oli jotain jäävuoren huipulta.

      http://www.youtube.com/watch?v=8WfLocvpAJU&playnext_from=TL&videos=12V36sSNj9s

      Mietiskele tämän kanssa.

      • ajatuksistasi...

        mukava kuulla, että jollakulla muullakin on samanlaisia kokemuksia, kuin itsellä. Eilen koin taas vastaavan kokemuksen rukoilemisen jälkeen. Tällä kertaa tunne oli todella voimakas, lämmin, hellä, hyvä, rakastava ja rauhoittava. Tuntui jo melkein siltä, että nyt mennään jo tosi korkealle. Tuollaista tunnetta on vaikea kuvailla sanoin, mutta jos sen on joskus itse kokenut, tietää, miltä puhdas taivaallinen rakkaus tuntuu.

        Laitan kanssa erään musiikkilinkin.
        http://www.youtube.com/watch?v=u0oRUxEwROk

        Steve Roach of Tucson, Arizona, had an NDE after a bike crash and heard "the most intensely beautiful music you could ever imagine" and decided "to dedicate my life to re-creating the exact same sound." The result is a record entitled "Structures from Silence." Says Roach, "Many people contact me after hearing my recordings to tell me that they've heard the exact same music during their NDEs."

        Hyvää kesän jatkoa sinulle :)


    • yx.

      Olen kokenut ja se on kantava voima elämässäni.

    • Kokenut myös monesti

      Pyhä Henki joka hoivaa tuolla lailla.

    • Saagapolku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe