Voimakas rakkauden

täyttämä olotila...

Joskus nukkumaan mennessäni kun olen rukoillut koen syvää rauhaa, tyyneyttä ja niin suurta rakkauden täyttämää mielihyvän tunnetta, että sanat eivät riitä kuvaamaan sitä. Tunnen olevani kuin pieni lapsi, joka on peitetty ympäriinsä rakkaudella. Tunne on sanoinkuvaamattoman kaunis ja täyteläinen. Tuntuu kuin olisin yhtä jonkun suuremman (jumalan) rakkauden kanssa. Tämä tapahtuu yleensä ennakoimatta ja monesti se lohduttaa, kun olen surullinen tai masentunut. Tätä samaa rakkauden tunnetta ja voimaa ei pysty saamaan mistään tämän maapallon päällisestä lähteestä tai toisesta ihmisestä. Tuntuu, kuin enkeli halaisi minua ja tuntuu, kuin en enää olisi omassa ruumissani vaan sisällä rakkaudessa. Tunnetta voisi verrata orgasmiin, mutta se on vieläkin parempi ja kokonaisvaltaisempi, niin pehmeä ja kaunis, että tekisi mieli itkeä. Onko joku kokenut joskus vastaavaa?

5

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ajattelin, etten enää kirjoita tälle palstalle mielivaltaisen viestin poiston vuoksi. Mutta kirjoitan nyt kuitenkin.

Kirjoitat minulle hyvin tutusta ilmiöstä. Minäkin pääsen joskus tuohon tilaan mietiskelyn ja rukouksen jälkeen. Yksi opettaja on sanonunut, että enkeleitä ei voi nähdä mutta kylläkin tuntea juuri tuolla tavoin, rakkautena. Mutta minulle on käynyt samoin, että olen yhtäkkiä alkanut tuntea rauhaa ja rakkautta. Pelasin kerran tietokonepeliä, kun aloin tuntea jonkin läsnäoloa, joka vaikutti rakastavasti ja hoivaavasti. Minun oli niin hyvä olla, että keskeytin pelin ja menin kehräämään sängylleni. Hykertelin siinä onnellisena ja jopa juttelin ääneen jotain. Olen tuntenut tämän olennon läheisyyden monta kertaa elämässäni. Toinen satunnainen kerta oli, kun makasin vanhempieni sohvalla lukien kirjaa. Minut valtasi tuttu tunne. Hoin hänen nimeään (olen saanut sen unessa). Joskus hoen hänen nimeään, kun minulla on hankalaa. Kärsin melko usein voimakkaasta ahdistuksesta (olen saanut viestin, että saan nähdä hänet, kun olen voittanut ahdistukseni!). Rukoilin kerran, että pääni rauhoitettaisiin, koska se oli niin kireä ja kipeä, en saanut unta. Kuulin kuin jonkun muun ajatukset, että "rukoukseni on kuultu". Tuosta lähtien oloni alkoi helpottaa, kunnes olin levollinen ja nukahdin tuossa lapsen kaltaisessa tuuditetussa tilassa ihanaan uneen, josta herättyäni olin täynnä puhtia. Olen sittemmin ottanut tavakseni rukoilla helpotusta ahdistukseeni. Se auttaa joskus, joskus ei. Mutta aina kannattaa kokeilla. Tuossa oli jotain jäävuoren huipulta.

http://www.youtube.com/watch?v=8WfLocvpAJU&playnext_from=TL&videos=12V36sSNj9s

Mietiskele tämän kanssa.

• ajatuksistasi...

mukava kuulla, että jollakulla muullakin on samanlaisia kokemuksia, kuin itsellä. Eilen koin taas vastaavan kokemuksen rukoilemisen jälkeen. Tällä kertaa tunne oli todella voimakas, lämmin, hellä, hyvä, rakastava ja rauhoittava. Tuntui jo melkein siltä, että nyt mennään jo tosi korkealle. Tuollaista tunnetta on vaikea kuvailla sanoin, mutta jos sen on joskus itse kokenut, tietää, miltä puhdas taivaallinen rakkaus tuntuu.

Laitan kanssa erään musiikkilinkin.
        http://www.youtube.com/watch?v=u0oRUxEwROk

Steve Roach of Tucson, Arizona, had an NDE after a bike crash and heard "the most intensely beautiful music you could ever imagine" and decided "to dedicate my life to re-creating the exact same sound." The result is a record entitled "Structures from Silence." Says Roach, "Many people contact me after hearing my recordings to tell me that they've heard the exact same music during their NDEs."

Hyvää kesän jatkoa sinulle :)

• yx.

Olen kokenut ja se on kantava voima elämässäni.

• Kokenut myös monesti

Pyhä Henki joka hoivaa tuolla lailla.

• Saagapolku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe